Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 12 από 12

Θέμα: ΕΓΓΥΗΣΗ

  1. #1

    Lightbulb ΕΓΓΥΗΣΗ

    Μερικές ερωτήσεις για όποιον γνωρίζει παρακαλώ.
    Έστω ότι καλυπτόμαστε από την εγγύηση της αντιπροσωπείας. Σε βλάβη που συμβαίνει τι καλύπτει η εγγύηση;
    1. Ανταλλακτικά;
    2. Εργασία;
    3. και τα δύο ή μόνο ανταλλακτικά;
    4. Υπάρχουν εξαιρέσεις;
    5. Άλλη αντιμετώπιση για τα μηχανικά;
    6. άλλη για ηλεκτρονικά;
    7. άλλη για σασί χρώμα σκουριά κλπ;
    8. Ποιός κρίνει τελικά αν κάτι χρειάζεται επιδιόρθωση - μπάλωμα, αλλαγή ή όχι;
    9. Τι περιθόρια αντίδρασης έχουμε;
    Αν κάποιος είναι ενημερωμένος ας ενημερώσει και τους υπόλοιπους ή να μας υποδείξει πηγές, κανένα νόμο ίσως...
    Ευχαριστώ.

    :smilea:

  2. #2
    ΥΠΟΜΟΝΗ ΚΑΠΟΙΟΣ ΘΑ ΒΡΕΘΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙ!!!!!!
    jim

  3. #3
    rolling fredo king Το avatar του/της DUKASII
    Εγγραφή
    11/07/2002
    Μηνύματα
    3.547
    ΕΓΓΥΗΣΗ ΔΕ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ.
    ΟΥΤΕ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΟΥΤΕ ΤΙΠΟΤΑ.

  4. #4
    Bιβλίο ιδιοκτήτη, ΔΕΝ σου έδωσαν?

    Ότι λέει το βιβλιαράκι σου....

    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

  5. #5
    Σίγουρα Ο platoni οπως εγώ οπως και πολλοί άλλοι την εχουμε πατήσει απο κάποιο άλλο είδος που είχε εγγύηση με νόμιμα χαρτιά και τελικά η δεν κάλυψε η εγγύηση για κάποιον λόγο η κάλυψε μετά απο πολύ καιρό.
    Η ερώτηση του φίλου μας ψάχνει απάντηση απο κάποιον η κάποιους φίλους που είχαν πρόβλημα με την συγκεκριμένη μοτο η με οποιανδήποτε άλλη και μπλέξανε με το θέμα εγγύηση.
    Ισως η συγκεκριμένη εταιρεία να είναι αξιόπιστη και να μην βγάζει προβλήματα η και εάν βγάζει να εχει τόσο καλό σέρβις εγγύησης που να τα λύνει αμέσως αλλά η γνώμη μου είναι οτι θα είναι καλό να εχεις γνώση τι μπορεί να κάνεις σε οποιοδήποτε ενδεχόμενο και ας μην χρειαστεί ποτε.
    Και τέλος εμείς οι ''νέοι'' χρειαζόμαστε κάποιον παλιό να μας λύνει τις απορίες μας, να μας ανοίγει τα μάτια για να μαθαίνουμε προτού την πατήσουμε, (Γι αυτό υπάρχει και το φόρουμ).
    Εάν με την οποιαδήποτε απορία η ερώτηση αρχιζουν την ειρωνία όπως:
    Bιβλίο ιδιοκτήτη, ΔΕΝ σου έδωσαν?

    Ότι λέει το βιβλιαράκι σου....

    Τότε να μας το πείτε να ξέρουμε να μην γράφουμε τσάμπα.............η να σταματήσει η ειρωνία!!!!
    jim

  6. #6
    Drive It Like U Stole It Το avatar του/της zoudis
    Εγγραφή
    10/02/2004
    Μηνύματα
    161

    Angry

    Apo tin dikh mou empireia:

    Problhma den mou ebgale pote, opote kai den xreiasthke na mpw sta "ba8eia".

    To mono pou egine itan otan eimoun mesa stin egguish-kai 8a teleiwne se 1 mhna- me to gnwsto 8ema tou "xtupimatos" tou mprostinou se lakoubes kai kapakia.

    8ewrhsa swsto na to paw ston mastora-e3ousiodothmeno-na mou alla3ei ta rouleman tou laimou. Etsi kai ekana, kai OTAN ta ebgale mou eipe oti einai "fusiologikh f8ora apo ta xiliometra" (eixa 35.000km tote) kai oti den mporouse na ta balei stin Egguish se kamia periptwsh

    Profanws o tupos (Manths sthn Mesogeiwn) h8ele na tsepwsei ta 120 eura (rouleman kai ergatika) kai ante geia....

    1on. H mhxanh exei 2 xronia egguish, den milaei gia orio xiliometrwn.
    2on. 35.000km sta 2 xronia den einai pia kai TOSA polla
    3on. Mporouse na to anaferei san endexomeno PRIN kai oxi AFOU ta ebgale.
    4on. Profanws den 3anapathsa kai oute 8a....

    auta

    Drive It Like You Stole It

  7. #7
    Αρχικά δημιουργήθηκε από jimakos10
    Σίγουρα Ο platoni οπως εγώ οπως και πολλοί άλλοι την εχουμε πατήσει απο κάποιο άλλο είδος που είχε εγγύηση με νόμιμα χαρτιά και τελικά η δεν κάλυψε η εγγύηση για κάποιον λόγο η κάλυψε μετά απο πολύ καιρό.
    Η ερώτηση του φίλου μας ψάχνει απάντηση απο κάποιον η κάποιους φίλους που είχαν πρόβλημα με την συγκεκριμένη μοτο η με οποιανδήποτε άλλη και μπλέξανε με το θέμα εγγύηση.
    Ισως η συγκεκριμένη εταιρεία να είναι αξιόπιστη και να μην βγάζει προβλήματα η και εάν βγάζει να εχει τόσο καλό σέρβις εγγύησης που να τα λύνει αμέσως αλλά η γνώμη μου είναι οτι θα είναι καλό να εχεις γνώση τι μπορεί να κάνεις σε οποιοδήποτε ενδεχόμενο και ας μην χρειαστεί ποτε.
    Και τέλος εμείς οι ''νέοι'' χρειαζόμαστε κάποιον παλιό να μας λύνει τις απορίες μας, να μας ανοίγει τα μάτια για να μαθαίνουμε προτού την πατήσουμε, (Γι αυτό υπάρχει και το φόρουμ).
    Εάν με την οποιαδήποτε απορία η ερώτηση αρχιζουν την ειρωνία όπως:
    Bιβλίο ιδιοκτήτη, ΔΕΝ σου έδωσαν?

    Ότι λέει το βιβλιαράκι σου....

    Τότε να μας το πείτε να ξέρουμε να μην γράφουμε τσάμπα.............η να σταματήσει η ειρωνία!!!!

    Όντως η ενημέρωση είναι το Α κ Ω, και γι’ αυτό γράφουμε όλοι εδώ. Το βιβλιαράκι της εγγύησης γράφει πολλά ή λίγα δεν έχει σημασία. Σημασία είναι να μάθουμε τι δικαιώματα έχουμε, ποιος ?εγγυάται? για αυτά, που θα ψάξουμε να τα βρούμε και τι δυνατότητες έχουμε.
    Οι εταιρίες κοιτούν το συμφέρον τους τελικά. Εμείς όμως οι καταναλωτές έχουμε δικαιώματα αλλά και δύναμη όταν είμαστε ενημερωμένοι και συνεργάσιμοι μεταξύ μας. Σε κάθε περίπτωση οι εταιρίες είναι λίγες αλλά οι καταναλωτές πολλοί και με πολλαπλάσιες επιλογές. Το όπλο μας η συνεργασία, η ενημέρωση και η τελική επιλογή. Γι’ αυτόν ακριβώς τον λόγο ξεκίνησε αυτή η συζήτηση, για να ενημερώσουμε ο ένας τον άλλο με την γνώση μας και με τις εμπειρίες μας... Στο τέλος η επιλογή είναι θέμα του κάθε ενός από μας...

    :smilea: :smilea: :smilea:

  8. #8
    platoni και Jimako 10, το μόνο που έχω να σας πω -γιατί επί της ουσίας απάντησα - είναι ότι ή δεν καταλαβαίνετε αυτό που διαβάζετε-δεν το νομίζω- ή δεν διαβάζετε προσεκτικά. Τα λοιπά που γράφετε τα εκλαμβάνω ως άτοπα και πιστεύω ότι και εσείς αν τα ξανακοιτάξετε θα συμφωνήσετε.

    Τεσπα, επειδή τώρα είμαι εκτός δουλειάς και έχω το χρόνο να σας γράψω τα λίγα που γνωρίζω, θα κάνω μία προσπάθεια (διευκρινίζω ότι δεν το κάνω σαν 'χάρη').

    [QUOTE]Μερικές ερωτήσεις για όποιον γνωρίζει παρακαλώ.
    Έστω ότι καλυπτόμαστε από την εγγύηση της αντιπροσωπείας. Σε βλάβη που συμβαίνει τι καλύπτει η εγγύηση;
    1. Ανταλλακτικά;
    2. Εργασία;
    3. και τα δύο ή μόνο ανταλλακτικά;
    /QUOTE]

    Φυσικά και καλύπτεσαι από την εγγύηση του ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ. Μόνο στα αυτοκίνητα υπάρχουν -απ'όσο γνωρίζω- εκτεταμένες εγγυήσεις οι οποίες είναι συνήθως του τοπικού εισαγωγέα και μπορεί να έχουν ειδικούς όρους.
    Η εγγύηση σκοπό έχει να διορθώσει την βλάβη, συνεπώς καλύπτει ΟΛΗ την επισκευή. Π.χ. θεωρείς αποδεκτό εάν έχει χαλάσει ο διακόπτης των φώτων να σου τον δώσουν στο χέρι να τον περάσεις μόνος σου?


    4. Υπάρχουν εξαιρέσεις;
    Εάν υπάρχουν, τότε ΑΝΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ στον οδηγό χρήσης ή/και βιβλίο σέρβις-εγγύησης (ανάλογα με το πως χωρίζει τα έγγραφα που παραδίνει ο κάθε κατασκευαστής, για αυτό και έγραψα όλες τις πιθανότητες).
    Συνήθως, η εγγύηση ακυρώνεται εάν μπορεί να αποδειχθεί ότι δεν γίνεται σωστή χρήση του οχήματος. Αυτό όπως καταλαβαίνεις είναι αρκετά διττό και δύναται να χωρέσει αρκετές εξηγήσεις.
    Συνήθως οι διαφορές ξεκινούν όταν ζητείται να καλυφθεί από εγγύηση κάποιο αναλώσιμο (υλικά τριβής φρένων-συμπλέκτη, δισκόπλακες, αλυσσίδα-γρανάζια, λάστιχα, μπαταρία) που έτσι κι αλλιώς δεν καλύπτεται από εγγύηση. Ακόμα και εκεί όμως δύναται να υπάρξει κάλυψη όταν η φθορά είναι ιδιαίτερα σύντομη. Π.χ. εάν μέσα σε 1000χλμ 'φας' τα εμπρός τακάκια και αφού ελεγχθεί το σύστημα πέδησης (αλλά και η υπόλοιπη μοτό -το γιατί σε λίγο*) δεν προκύψει κάποιο άλλο πρόβλημα με κάποιο άλλο ανταλλακτικό, τότε μπορείς να απαιτήσεις αντικατάσταση με τη λογική ότι δεν μπορεί να ευθύνεσαι εσύ (*) και προφανώς υπήρχε πρόβλη,α στο συγκεκριμμένο ανταλλακτικό ('αστοχία').
    Βέβαια μην περιμένεις να σου ξανακαλύψουν εγγύηση μετά από άλλα 1000 χλμ., τότε προφανώς θα φταις εσύ (κακή χρήση).
    *Επίσης δεν ισχύει η εγγύηση όταν γίνεται αγωνιστική χρήση ή αγωνιστικού 'τύπου' (εξού και ο συνολικός οπτικός έλεγχος για κακή ή επιβαρυμένη χρήση). Για αυτό και οι αγωνιστικές μοτό έχουν ή πολύ μικρή ή καθόλου εγγύηση.



    5. Άλλη αντιμετώπιση για τα μηχανικά;
    6. άλλη για ηλεκτρονικά;
    7. άλλη για σασί χρώμα σκουριά κλπ;
    Ειδικά για τα 2 πρώτα, κανονικά όχι εκτός και αν έχεις κατά νου την μπαταρία η οποία όμως θεωρείται αναλώσιμο. Και πάλι, εάν μείνεις από μπαταρία μέσα στους 2-3 πρώτους μήνες, προφανώς και υπήρχε πρόβλημα και πρέπει να στην αντικαταστήσουν. Εάν σου μείνει μετά από 1 χρόνο μπορεί να θεωρηθεί -και είναι ασχέτως αν στον διπλανό σου κράτησε 3 χρόνια- φυσιολογική φθορά και ως αναλώσιμο δεν καλύπτεται. Σε άλλη περίπτωση, ΔΕΝ πρέπει να υπάρχει κάποια διαφορά. Για το 7, πιθανόν η βαφή του ρεζερβουάρ να έχει μεγαλύτερο χρόνο εγγύησης. Φυσικά άλλο το να υπάρχε πρόβλημα κακής βαφής (π.χ. ξεφλουδίζει το χρώμα) και άλλο να χαράζει εύκολα ή να έχει σημάδια που προκλήθηκαν από σένα. Όσον αφορά την σκουριά, οι σκελετοί δεν σκουριάζουν (πιθανόν να κάνουν επιφανειακή οξείδωση εάν σε κάποιο σημείο έφυγε το χρώμα αλλά αυτό δεν επιφέρει διάβρωση), συνεπώς αυτό που σε απασχολεί είναι το ρεζερβουάρ και οι εξατμίσεις. Δεν νομίζω να υπάρχει διαφορά σε σχέση με τα 5-6, αλλά πρέπει να συμβουλευθείς το βιβλιαράκι σου.

    8. Ποιός κρίνει τελικά αν κάτι χρειάζεται επιδιόρθωση - μπάλωμα, αλλαγή ή όχι;
    Ο επισκευαστής (συνήθως εξουσιοδοτημένος αν και στις μοτό υπάρχει μεγαλύτερη ελευθερία κινήσεων ιδιαίτερα όσο απομακρυνόμαστε από τα μεγάλα αστικά κέντρα) και ανάλογα με τη σοβαρότητα της βλάβης. Π.χ. εάν πρόκειται για σπασμένο μοτέρ, υπάρχει περίπτωση να θέλει να κάνει έλεγχο εκπρόσωπος του εισαγωγέα της μοτό.

    9. Τι περιθώρια αντίδρασης έχουμε;
    Τα νόμιμα σου δικαιώματα.

    Μάλλον θα πρέπει να γίνεις πιο συγκεκριμμένος στο πρόβλημα που αντιμετωπίζεις.
    Έτσι ίσως λάβεις -εν μέσω πολλών- κάποιες συγκεκριμμένες απαντήσεις.
    Και φυσικά... διάβασε προσεχτικά τους όρους εγγύησης που υπάρχουν στο βιβλιαράκι που σου έδωσαν.

    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

  9. #9
    :smilea: :smilea: :smilea:
    jim

  10. #10
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της kalamaria
    Εγγραφή
    03/06/2007
    Μηνύματα
    255
    Το ιδιο ισχυει και για τα παραεισαγωγης? Θα παρω και εγω Bιβλίο ιδιοκτήτη ?και αν δεν με δωσει τι γινεται?(το μηχανακι το περιμενω απο Γερμανια απο μερα σε μερα)

  11. #11
    ...Διαβασα ολα αυτα και εχω την εξης απορια...

    Εγω τωρα που την εχω την μηχανη 4 μηνες περιπου εχω κανει 7,500 χμ και εχω διαπιστωσει οτι υπαρχει σκουρια στο πισω αριστερα μαρσπιε-πατακι τι να κανω??
    ...Νομιζω και αλλοι με καινουριες ειχαν παρομοιες διπιστωσεις βρηκαν καμια ακρη? ...η αντε τωρα να παρουμε βουρ τις αντιπροσωπιες και να τσακωνομαστε (γιατι σιγουρα θα βρουν καποια π*πα να που) μεχρι να το φτιαξουν........και αν



  12. #12

    Lightbulb ΕΓΓΥΗΣΗ

    Καταρχάς ευχαριστώ πολύ τον dirtbird για την ενημέρωση, είναι πολύ χρήσιμη.
    Προσωπικά δεν θέλω να ρωτήσω για κάποια συγκεκριμένη περίπτωση. Όταν μου συμβεί η περίπτωση και το θελήσω θα το κάνω ξεκάθαρα.

    Οι «βλάβες» που μπορεί να συμβούν, είναι πολλές και κάποιες από αυτές δεν είναι ξεκάθαρο πως αντιμετωπίζονται από τις εταιρίες. Π.χ οι σκουριές όπως ανέφερε ο low__rider, είναι γνωστό ότι εμφανίζονται επιφανειακές σε κάποια σημεία όπως π.χ. στα καλάμια.
    Κάτι που έχει αναφερθεί και σ’ αυτό το forum είναι ο θόρυβος στο μπροστινό μέρος σε λακκούβες.
    Σε προηγούμενη μηχανή μου (όχι το vstrom) η σοβαρή αλλοίωση του χρώματος των πλαστικών έγινε θέμα ανάκρισης του τύπου «πως την πλένεις» κλπ. όταν στο συγκεκριμένο χρώμα η εμφάνιση του προβλήματος αποδεδειγμένα δεν ήταν η πρώτη περίπτωση.
    Άλλη περίπτωση, η αντιπροσωπεία δέχεται την αλλαγή του υλικού, και ο εξουσιοδοτημένος μηχανικός να λέει «να δούμε για την εργασία, ενδεχομένως να την πληρώσεις».
    Έχουμε διαβάσει και σε αυτό το forum κανά δυό ακόμα περιπτώσεις που έγινε μεγάλη συζήτηση.

    Η αβεβαιότητα που καλλιεργείται από κάποιες εταιρίες σε κάποιες περιπτώσεις είναι ενδεχομένως σκόπιμη, και σε άλλες περιπτώσεις καλλιεργείται από αυτά που γράφουν ασαφώς τα βιβλιαράκια στους χρήστες, αλλά και στους αντιπροσώπους και γιατί δεν είναι δυνατόν να καλύψουν και όλες τις λεπτομέρειες βλαβών που εμφανίζονται αλλά και των συνθηκών κάτω από τις οποίες εμφανίστηκαν.
    Άρα πρέπει να δεχθούμε τελικά ότι παρά τα βιβλιαράκια των εγγυήσεων, σε ορισμένες περιπτώσεις η υποκειμενική κρίση του μηχανικού, του αντιπροσώπου, της εταιρίας και του πελάτη δεν είναι απαραίτητο να συγκλίνουν σε κοινό τόπο. Τότε εμφανίζεται το πρόβλημα.

    Η καταγραφή σε ένα forum των περιπτώσεων και των λύσεων που δόθηκαν είναι σημαντική γιατί αυτά θα προσφέρουν λύσεις σε πολλούς.

    Εξάλλου επειδή γράφουμε για συγκεκριμένο μοντέλο που ως επί το πλείστον προέρχεται από συγκεκριμένο αντιπρόσωπο στην Ελλάδα, μπορούμε να μάθουμε και την πολιτική after sales service της εταιρίας η οποία σε γενικές γραμμές από ότι φαίνεται, αντιμετωπίζεται θετικά από αυτό το forum και αυτό εντάσσεται στα θετικά στοιχεία του εν λόγω αντιπροσώπου και μια καταγραφή περιπτώσεων που αντιμετωπίστηκαν από την εταιρία πέρα από την ενημέρωση του αναβάτη, θα προσέδιδε ενδεχομένως στο κύρος της.



    :smilea: :smilea: :smilea:

Παρόμοια θέματα

  1. Service και εγγύηση
    από dio650gs στο forum BMW
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 27/03/2006, 12:30
  2. Εγγύηση Bering
    από bonepeeler στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 16
    Τελευταίο μήνυμα: 13/01/2006, 14:09
  3. Εγγύηση Παραεισαγωγης
    από MIKE_16V στο forum Kawasaki Z series
    Απαντήσεις: 16
    Τελευταίο μήνυμα: 01/11/2005, 21:42
  4. Εγγυηση Μοτο
    από SAM46 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 29/11/2004, 13:38
  5. Εγγυηση ΜεταΧειρισμενου Africa
    από gmak στο forum Στραβά κι ανάποδα
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 18/11/2004, 01:35

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF