Σελίδα 79 από 204 ΠρώτοΠρώτο ... 2969747576777879808182838489129179 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1.171 έως 1.185 από 3052

Θέμα: JAPAN Vs. EUROPE

  1. #1171
    Banned
    Εγγραφή
    04/10/2002
    Μηνύματα
    584
    Αρχικά δημιουργήθηκε από grigorisr1
    Το θεμα ξερεις πιο ειναι... οτι το 1000αρι θα ειναι πιο αργο απο ενα v2 μονο σταματημενα ... και αυτο μεχρι να παει 5-6σαλ μετα δε το πιανεις...


    Αν και υπαρχει μια φτηνη λυση για αυτο βαζεις ενα PC III και μετα αρπαζει πιο πολυ και απο ενα v2....
    Το θέμα δεν είναι απλός να αρπάζει, είναι και να μπορείς να το κάνεις καλά... Είναι απροβλεπτος ο Ι4 σε τέτοιες περιπτώσεις. Οδηγοί αγώνων το λένε όχι εγώ....
    Αν είναι απλά να αρπάξει και να το πάς ευθεία, φανάρι - φανάρι μια χαρά είναι και σκέτο...

  2. #1172
    Αρχικά δημιουργήθηκε από dessert
    Το θέμα δεν είναι απλός να αρπάζει, είναι και να μπορείς να το κάνεις καλά... Είναι απροβλεπτος ο Ι4 σε τέτοιες περιπτώσεις. Οδηγοί αγώνων το λένε όχι εγώ....
    Αν είναι απλά να αρπάξει και να το πάς ευθεία, φανάρι - φανάρι μια χαρά είναι και σκέτο...

    Δε καταλαβαινω τι θες να πεις....

    Αμα δλδ τα v2 ειναι καλυτερα γιατι στους αγωνες δε τρεχουν με v2?

  3. #1173
    Banned
    Εγγραφή
    04/10/2002
    Μηνύματα
    584
    Αρχικά δημιουργήθηκε από grigorisr1
    Ta yamaha ολα εχουνε προβλημα στη καμπανα..... ακομα και το ρ1 καινουριο που ειχα παρει χτυπουσε....
    Στα συγκεκριμένα ήταν πολύ έντονο, πολλές περιπτώσεις, γι αυτό ρωτάω. Θέλουν προσοχή στο λάδι...

  4. #1174
    Banned
    Εγγραφή
    04/10/2002
    Μηνύματα
    584
    Αρχικά δημιουργήθηκε από grigorisr1
    Δε καταλαβαινω τι θες να πεις....

    Αμα δλδ τα v2 ειναι καλυτερα γιατι στους αγωνες δε τρεχουν με v2?
    70 σελίδες το γράφουμε ρε Γληγόρη....



  5. #1175
    Αρχικά δημιουργήθηκε από dessert
    70 σελίδες το γράφουμε ρε Γληγόρη....


    Και νομιζεις οτι διαβασα ολες τις σελιδες....



  6. #1176
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    02/05/2003
    Μηνύματα
    605
    εμενα ουτε το r1 '00 ουτε το fzr1000 '91 εχουν προβλημα. τα πρωτα r1 ειχαν βγαλει τετοια προβληματα γιατι ειχαν πιο μικρη καμπανα...

  7. #1177
    Αρχικά δημιουργήθηκε από dessert
    Στα συγκεκριμένα ήταν πολύ έντονο, πολλές περιπτώσεις, γι αυτό ρωτάω. Θέλουν προσοχή στο λάδι...

    Το ρ1 99' που ειχα εκαιγε καμια 400γραμ. στα 1.000χλμ

    Το καινουριο 2005 που ειχα 3.500 χλμ που το εκανα δε εκαψε τπτ.

  8. #1178
    Banned
    Εγγραφή
    04/10/2002
    Μηνύματα
    584
    Αρχικά δημιουργήθηκε από grigorisr1
    Το ρ1 99' που ειχα εκαιγε καμια 400γραμ. στα 1.000χλμ

    Το καινουριο 2005 που ειχα 3.500 χλμ που το εκανα δε εκαψε τπτ.
    Το έχουν βελτιώσει αρκετά, μετά το 2003 είναι αρκετά καλύτερα τα πράγματα...

  9. #1179
    Banned
    Εγγραφή
    04/10/2002
    Μηνύματα
    584
    Αρχικά δημιουργήθηκε από FZR1000
    εμενα ουτε το r1 '00 ουτε το fzr1000 '91 εχουν προβλημα. τα πρωτα r1 ειχαν βγαλει τετοια προβληματα γιατι ειχαν πιο μικρη καμπανα...

  10. #1180
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    02/05/2003
    Μηνύματα
    605
    Εμενα το '00 δεν καιει καθολου!!!

    το fzr ομως εχει τα χιλιομετρακια του και καιει 800ml\1000km.........χωρις να βγαζει καπνους ομως...

  11. #1181
    Ωρα για βολτα τωρα που δεν εχει και πολυ κινηση



  12. #1182
    Banned
    Εγγραφή
    04/10/2002
    Μηνύματα
    584

























    ..
























    ..


































    ..




    Που 'σαι Τιτάνα..;

  13. #1183
    Banned
    Εγγραφή
    04/10/2002
    Μηνύματα
    584









    .



















    ..









    βρήκα αυτό....




    ..






















    ...σε τιμή ευκαιρίας... να το χτυπήσω;;;;














    ..






















    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	string.jpg 
Προβολές:	89 
Μέγεθος:	44,4 KB 
ID:	93566

  14. #1184
    Banned
    Εγγραφή
    04/10/2002
    Μηνύματα
    584
    :rotflmao: :rotflmao:

  15. #1185
    the problematix Το avatar του/της JIMK7
    Εγγραφή
    10/04/2007
    Μηνύματα
    1.354
    Αρχικά δημιουργήθηκε από dessert
    Ναι βρε, 1000άρι είναι, παντού θα έχει δύναμη. Αυτό που λέμε είναι οτι, συγκριτικά, ένας V2 αρπάζει και έχει απόδοση, εκεί που ένας Ι4 :ZZZ: και θέλει ακόμη για να δείξει δόντι... Μακάρι να γινόταν να πάς στις 16000 με Ι4, στις στροφές, αλλά σε αυτό το σημείο ο κινητήρας είναι απρόβλεπτος και πολύ δύσκολο να κουμανταρείς την μοτο...


    Μάλλον φίλε μου δεν τα λες καλά έχω ένα Κ7 suzuki με εξάτμιση από το πάτο και φίλτρο άνοιξα με 1098s με ελεύθερα τελικά από 4000χιλ στροφές και τρίτες στο σασμαν και το κ7 εξαφανίστηκε και μπορεί να στο διαβεβαιώσει και ο ίδιος κάτοχος του 1098s όσο από στροφές αστα …Στο συγκεκριμένο 1098s η ducati έχει κάνει πολύ καλή δουλειά γιατί καταρχάς το έχει ελαφρύνει κατά πολύ και όχι σαν τα προηγούμενα μοντέλα που ήταν σκέτο μολύβι με λίγα λόγια το μόνο ducati που αξίζει είναι το 1098 γιατί έχει και λίγο γκάζι όχι βέβαια σαν ένα τετρακυλινδρο αλλά κοντά κάπως σε αυτό έχει καλά φρένα λίγο βάρος αλλά όμως η τιμή που κάνει είναι εντελώς απαράδεχτη και μη κάτσεις και μου γράψεις ότι έχει καλά περιφερειακά γιατί εγώ φίλε μου με λιγότερα κατά πολύ σε λεφτά έβαλα καλύτερα πράγματα από του 1098s η μήπως νομίζεις ότι οι αναρτήσεις που φορά είναι κορυφή για να σου δώσω να καταλάβεις η πίσω ανάρτηση δεν έχει καν αργή και γρήγορη προφορτιση και όσοι τρέχουν σε αγώνες την αλλάζουν δηλαδή δώρων άδωρον …………
    ΔΥΟ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΤΟ ΚΟΣΜΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠΕΡΑΝΤΑ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ ΚΑΙ Η ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΒΛΑΚΕΙΑ ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΕΧΩ ΚΑΠΟΙΕΣ ΑΜΦΙΒΟΛΙΕΣ

    ΑΪΝΣΤΑΙΝ

Παρόμοια θέματα

  1. JAPAN Vs. EUROPE ΙΙ
    από sniper στο forum Αντιπαραθέσεις
    Απαντήσεις: 2923
    Τελευταίο μήνυμα: 02/11/2007, 09:13
  2. Japan Vs Europe (UK)
    από motaba στο forum Αντιπαραθέσεις
    Απαντήσεις: 43
    Τελευταίο μήνυμα: 05/09/2006, 17:23

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF