Σελίδα 81 από 204 ΠρώτοΠρώτο ... 3171767778798081828384858691131181 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1.201 έως 1.215 από 3052

Θέμα: JAPAN Vs. EUROPE

  1. #1201
    Banned
    Εγγραφή
    04/10/2002
    Μηνύματα
    584
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Titan
    Οχι πού να το βρώ?
    Με τρικύλινδρο???

  2. #1202
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της vassilis88
    Εγγραφή
    07/11/2004
    Μηνύματα
    1.703
    Αρχικά δημιουργήθηκε από dessert
    Βρε Bill το είδες, δεν το έκανες... Χουφτωσ'την την τιμημένη να δείς τι κάνει...
    ρπμ αυτος πλαγιασε πολυ κ φαινεται συνεχιζε να ανοιγει το γκαζι, αλλα ειναι μεγαλες οι ταχυτητες ΡΠΜ.. δλδ αν παω κ παρω οποιο 600 ετσι χωρις μια καποια προπονηση πριν θα βελτιωνομαι μεν, με αργους ρυθμους δε, κ θα το πηγαινω κυρια στις στροφες.. πως θα βαλω κατω τα 100 αλογα με τη μια χωρις να χω στριψει πριν με λιγοτερα? η μλκια ειναι οτι θα παρει χρονο κ μου τρεχουν τα σαλια κ οποτε βλεπω μηχανακι..

  3. #1203
    Αρχικά δημιουργήθηκε από dessert
    Με τρικύλινδρο???

    Oύτε....



    Να σου πώ κάτι...

    Και πες οτι βρίσκω κάποιον και μου λέει πάρε το μηχανάκι μου το V2 ή το Ι3 κτλ δεν θα μπορέσω να το συγκρίνω με το δικό μου γιατί ούτε το δικό μου δεν πάω στα όρια... θα πάω τα ξένα! Που δεν θα τα ξέρω κι'όλας να γίνει και καμία μαλακία να τα πληρώνω...

    Δε παίζει!

    Και μιλάμε για πίστα έτσι... γιατί στο δρόμο έχω οδηγήσει V2
    TELL YOUR CAT I SAID PSPSPSPSPSPS

    BMW R25/3 1955 Restoration

  4. #1204
    Banned
    Εγγραφή
    04/10/2002
    Μηνύματα
    584
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Titan
    Oύτε....



    Να σου πώ κάτι...

    Και πες οτι βρίσκω κάποιον και μου λέει πάρε το μηχανάκι μου το V2 ή το Ι3 κτλ δεν θα μπορέσω να το συγκρίνω με το δικό μου γιατί ούτε το δικό μου δεν πάω στα όρια... θα πάω τα ξένα! Που δεν θα τα ξέρω κι'όλας να γίνει και καμία μαλακία να τα πληρώνω...

    Δε παίζει!

    Και μιλάμε για πίστα έτσι... γιατί στο δρόμο έχω οδηγήσει V2
    Εγω λέω οτι και που θα είναι ξένο, και που θα το έχεις φόβο, και πιο γρηγορα θα ξεθαρέψεις και πιο εύκολο θα το βρεις...


    Τες πα, πάντως παλικάρι που έτρεχε, και τρέχει και φέτος νομίζω, με το 3κύλινδρο πάει πουτ@ν@...

    :hypnotize

  5. #1205
    Banned
    Εγγραφή
    04/10/2002
    Μηνύματα
    584
    Αρχικά δημιουργήθηκε από vassilis88
    ρπμ αυτος πλαγιασε πολυ κ φαινεται συνεχιζε να ανοιγει το γκαζι, αλλα ειναι μεγαλες οι ταχυτητες ΡΠΜ.. δλδ αν παω κ παρω οποιο 600 ετσι χωρις μια καποια προπονηση πριν θα βελτιωνομαι μεν, με αργους ρυθμους δε, κ θα το πηγαινω κυρια στις στροφες.. πως θα βαλω κατω τα 100 αλογα με τη μια χωρις να χω στριψει πριν με λιγοτερα? η μλκια ειναι οτι θα παρει χρονο κ μου τρεχουν τα σαλια κ οποτε βλεπω μηχανακι..

    Billαρα θέλει κόπο και να μαλώσεις πολύ με τον εαυτό σου....

    Πάντως απο κινητήρα είμαι V. Με τα χίλια... Και με όσους την έκανα την κουβέντα, εκεί καταλήξαμε...



    Αλλά για να μην βγαίνουμε και εκτός θέματος....



    ..







    ..

















    Ρε τα ΚΩΛΟ-YAMAPA τι ΚΩΛΟΚΑΜΠΑΝΑ ΕΧΟΥΝΕ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!!!!


    Τα ΤΡΙμπούρδελαααααααα!!!!





  6. #1206
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stradas
    Εγγραφή
    08/06/2006
    Μηνύματα
    255


    Εμαθα απο εγκυρη πηγη οτι τα περιοδικα πηραν Κ6 750 και Κ7 1000 για μετρησεις και τα τριμπουρδελα τα εφτυσαν. Το 750 εκοψε δισκους και καρφωθηκαν στο γραναζι και το 1000 εκαψε δισκους στην ΠΡΩΤΗ προσπαθεια...

    Και μετα μιλατε για αξιοπιστια στα Ιταλικα...

    :rotflmao: :rotflmao:

    Ρε αντε απο κει με τα τριμπουρδελα...

    :rotflmao: :rotflmao:
    Life is not a journey to the grave with the intention of arriving safely in a pretty and well preserved body;
    but rather to slid in broadside, thoroughly used up, totally worn out, and loudly proclaiming:
    "WOW...WHAT A RIDE!!!"

  7. #1207
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    02/05/2003
    Μηνύματα
    605
    Μηπως ηταν Ιταλικοι οι δισκοι?

  8. #1208
    rolling fredo king Το avatar του/της DUKASII
    Εγγραφή
    11/07/2002
    Μηνύματα
    3.547
    Αρχικά δημιουργήθηκε από stradas


    Εμαθα απο εγκυρη πηγη οτι τα περιοδικα πηραν Κ6 750 και Κ7 1000 για μετρησεις και τα τριμπουρδελα τα εφτυσαν. Το 750 εκοψε δισκους και καρφωθηκαν στο γραναζι και το 1000 εκαψε δισκους στην ΠΡΩΤΗ προσπαθεια...

    Και μετα μιλατε για αξιοπιστια στα Ιταλικα...

    :rotflmao: :rotflmao:

    Ρε αντε απο κει με τα τριμπουρδελα...

    :rotflmao: :rotflmao:
    ΟΧ...Ο ΓΛΗΓΟΛΗΣ ΤΑ ΔΟΚΙΜΑΖΕ??:rotflmao: :rotflmao:

  9. #1209
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    02/05/2003
    Μηνύματα
    605
    Τα yamaha μια χαρα καμπανα εχουν!!!

    τα monster θελουν καμπανα στα 10000 χλμ λογικο βεβαια πως να αντεξει τοσα αλογα!!!

    Στα ducati το μοτερ ολο θεωρειται αναλωσιμο σαν τα τακακια ενα πραγμα!!!

  10. #1210
    Αρχικά δημιουργήθηκε από DUKASII
    ΟΧ...Ο ΓΛΗΓΟΛΗΣ ΤΑ ΔΟΚΙΜΑΖΕ??:rotflmao: :rotflmao:

    Να σε καλα που μας κανεις και γελαμε.

  11. #1211
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Titan
    Eσένα μωρή κουλάτζα σε έχω και με όπισθεν!
    Αλλα το θέμα μας εδώ είναι τα ευρωπαϊκά...

    Τείνεις να ξεχνάς οτι εδώ είμαστε σύμμαχοι αν και αλλού είσαι το π@/νάκι μου!


    Με τιν οπισθεν οντως το παραδεχομαι με εχεις.

  12. #1212
    the problematix Το avatar του/της JIMK7
    Εγγραφή
    10/04/2007
    Μηνύματα
    1.354
    Αρχικά δημιουργήθηκε από stradas


    Εμαθα απο εγκυρη πηγη οτι τα περιοδικα πηραν Κ6 750 και Κ7 1000 για μετρησεις και τα τριμπουρδελα τα εφτυσαν. Το 750 εκοψε δισκους και καρφωθηκαν στο γραναζι και το 1000 εκαψε δισκους στην ΠΡΩΤΗ προσπαθεια...

    Και μετα μιλατε για αξιοπιστια στα Ιταλικα...

    :rotflmao: :rotflmao:

    Ρε αντε απο κει με τα τριμπουρδελα...

    :rotflmao: :rotflmao:
    Μάθε το λοιπόν ότι εδώ στα Χανιά έχουν φύγει σε δυο ducati οι καμπάνες και όταν λέω έχουν φύγει το εννοώ
    τις έψαχναν οι άνθρωποι στο δρόμο το ένα ήταν μοστερ 916 και το άλλο MULTISTRADA 1000 …..
    ΔΥΟ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΤΟ ΚΟΣΜΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠΕΡΑΝΤΑ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ ΚΑΙ Η ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΒΛΑΚΕΙΑ ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΕΧΩ ΚΑΠΟΙΕΣ ΑΜΦΙΒΟΛΙΕΣ

    ΑΪΝΣΤΑΙΝ

  13. #1213
    the problematix Το avatar του/της JIMK7
    Εγγραφή
    10/04/2007
    Μηνύματα
    1.354
    QUOTE]Αρχικά δημιουργήθηκε από dessert

    10 κιλά βαρύτερη ήταν η 999 και 10 ίππους πιο αδύναμη... μολύβι;;;
    Για την τιμή δεν θα σου γράψω και εγώ τα καλύτερα. Τώρα όσον αφορά εξοπλισμό και δυνατότητες... ...μάλλον θα διαφωνήσω. Ακόμα και να θέλει αλλαγή η πίσω ανάρτηση, μην ξεχνάς οτι έχεις μια μοτό έτοιμη για πίστα, αν αυτο σε ενδιαφέρει, μεταβαλλόμενες γωνίες καστερ, χωροδικτύομα, φρενάρες(της brembo ετσι...),ένα πολύ δυνατο σύνολο...
    Τωρα περι ορέξεως αναφέρθηκε και πριν...
    Αν είναι να πάμε φανάρι-φανάρι, και να κάνουμε dragster, να πάρουμε ένα Κ...
    Για ρώτα το φίλο σου που θα μου επιβεβαίωνε οτι εξαφανίστηκες, θα έπαιρνε Κ;;;
    Η συμπεριφορά τους είναι διαφορετική και θα τη καταλάβεις, αν κάνεις ο ίδιος μερικά χιλιόμετρα και με τις 2...



    [/QUOTE]





    Μάλλον τελικά δεν έχεις κάνει βόλτα με ένα 1098s γιατί αν είχες κάνει δεν θα έγραφες όλα τα παραπάνω .Το 999 έχει για να ξέρεις 121 άλογα στο τροχό και το 1098 έχει 147 στο τροχό δηλαδή 26 άλογα διαφορά και όχι δέκα όπως αναφέρεις όσο τώρα για το βάρος δεν γνωρίζω ακριβός ακόμα αλλά να είσαι σίγουρος ότι είναι κατά πολύ παραπάνω από δέκα κιλά όσο για ρυθμίσεις ακόμα και το κ7 έχει δυνατότητα αλλαγής στο ψαλίδι πίσω . Τώρα για το 1098s έχω κάνει πάνω από 2000χιλ και ξέρω πολύ καλά που υστερεί και που κερδίζει . Από ιταλικά V2 ξέρω πολύ καλά γιατί το προηγούμενο μηχανάκι που είχα ήταν RSV 1000 FACTORY …Καλά είναι δεν λέω αλλά σαν τον Ιάπωνα δεεεεεεεεεεεν νομίζω….
    ΔΥΟ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΤΟ ΚΟΣΜΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠΕΡΑΝΤΑ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ ΚΑΙ Η ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΒΛΑΚΕΙΑ ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΕΧΩ ΚΑΠΟΙΕΣ ΑΜΦΙΒΟΛΙΕΣ

    ΑΪΝΣΤΑΙΝ

  14. #1214
    Banned
    Εγγραφή
    04/10/2002
    Μηνύματα
    584
    Αρχικά δημιουργήθηκε από JIMK7
    Μάλλον τελικά δεν έχεις κάνει βόλτα με ένα 1098s γιατί αν είχες κάνει δεν θα έγραφες όλα τα παραπάνω .Το 999 έχει για να ξέρεις 121 άλογα στο τροχό και το 1098 έχει 147 στο τροχό δηλαδή 26 άλογα διαφορά και όχι δέκα όπως αναφέρεις όσο τώρα για το βάρος δεν γνωρίζω ακριβός ακόμα αλλά να είσαι σίγουρος ότι είναι κατά πολύ παραπάνω από δέκα κιλά όσο για ρυθμίσεις ακόμα και το κ7 έχει δυνατότητα αλλαγής στο ψαλίδι πίσω . Τώρα για το 1098s έχω κάνει πάνω από 2000χιλ και ξέρω πολύ καλά που υστερεί και που κερδίζει . Από ιταλικά V2 ξέρω πολύ καλά γιατί το προηγούμενο μηχανάκι που είχα ήταν RSV 1000 FACTORY …Καλά είναι δεν λέω αλλά σαν τον Ιάπωνα δεεεεεεεεεεεν νομίζω….
    [/B]

    Όχι δεν το έχω κάνει βόλτα, δεν είπα πως το πήρα... Και 40 ίππους να έχουν διαφορά και 20 κιλά, και πάλι δεν είναι μολύβι... Μηπως τα μπέρδεψες μς το RSV???;;; Πάντως και πάλι δεν το βλέπω κριτίριο να επιλέξω μοτο επιδή θα έχει 1 και μόνο παραπάνω ρύθμηση σε ανάρτηση σαφως υποδιαίστερη... Σε καταλαβαίνω είναι καινούριο το Κ και είσαι "κ@βλωμένος"...












    Ρε τα ΜΠΟΥΡΔΕΛΑ τα SUTZUKI ούτε ένα τεστ δεν μπορούν να βγάλουν με τους κωλόδισκους!!!!!




    ΟΥΣΤ τα ΤΡΙμπουΡδελα!!!!



  15. #1215
    Banned
    Εγγραφή
    04/10/2002
    Μηνύματα
    584
    Αρχικά δημιουργήθηκε από FZR1000
    Μηπως ηταν Ιταλικοι οι δισκοι?

    Ναι, έγραφαν MADE IN GIASPAN.........







    Ρε ούστ τα μπουρδέλα!!!!!!!!




Παρόμοια θέματα

  1. JAPAN Vs. EUROPE ΙΙ
    από sniper στο forum Αντιπαραθέσεις
    Απαντήσεις: 2923
    Τελευταίο μήνυμα: 02/11/2007, 09:13
  2. Japan Vs Europe (UK)
    από motaba στο forum Αντιπαραθέσεις
    Απαντήσεις: 43
    Τελευταίο μήνυμα: 05/09/2006, 17:23

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF