Με τρικύλινδρο???Αρχικά δημιουργήθηκε από Titan
Οχι πού να το βρώ?![]()
Με τρικύλινδρο???Αρχικά δημιουργήθηκε από Titan
Οχι πού να το βρώ?![]()
ρπμ αυτος πλαγιασε πολυ κ φαινεται συνεχιζε να ανοιγει το γκαζι, αλλα ειναι μεγαλες οι ταχυτητες ΡΠΜ.. δλδ αν παω κ παρω οποιο 600 ετσι χωρις μια καποια προπονηση πριν θα βελτιωνομαι μεν, με αργους ρυθμους δε, κ θα το πηγαινω κυρια στις στροφες.. πως θα βαλω κατω τα 100 αλογα με τη μια χωρις να χω στριψει πριν με λιγοτερα? η μλκια ειναι οτι θα παρει χρονο κ μου τρεχουν τα σαλια κ οποτε βλεπω μηχανακι..Αρχικά δημιουργήθηκε από dessert
Βρε Bill το είδες, δεν το έκανες... Χουφτωσ'την την τιμημένη να δείς τι κάνει...![]()
Αρχικά δημιουργήθηκε από dessert
Με τρικύλινδρο???![]()
Oύτε....
Να σου πώ κάτι...
Και πες οτι βρίσκω κάποιον και μου λέει πάρε το μηχανάκι μου το V2 ή το Ι3 κτλ δεν θα μπορέσω να το συγκρίνω με το δικό μου γιατί ούτε το δικό μου δεν πάω στα όρια... θα πάω τα ξένα! Που δεν θα τα ξέρω κι'όλας να γίνει και καμία μαλακία να τα πληρώνω...
Δε παίζει!
Και μιλάμε για πίστα έτσι... γιατί στο δρόμο έχω οδηγήσει V2
Εγω λέω οτι και που θα είναι ξένο, και που θα το έχεις φόβο, και πιο γρηγορα θα ξεθαρέψεις και πιο εύκολο θα το βρεις...Αρχικά δημιουργήθηκε από Titan
Oύτε....
Να σου πώ κάτι...
Και πες οτι βρίσκω κάποιον και μου λέει πάρε το μηχανάκι μου το V2 ή το Ι3 κτλ δεν θα μπορέσω να το συγκρίνω με το δικό μου γιατί ούτε το δικό μου δεν πάω στα όρια... θα πάω τα ξένα! Που δεν θα τα ξέρω κι'όλας να γίνει και καμία μαλακία να τα πληρώνω...
Δε παίζει!
Και μιλάμε για πίστα έτσι... γιατί στο δρόμο έχω οδηγήσει V2
Τες πα, πάντως παλικάρι που έτρεχε, και τρέχει και φέτος νομίζω, με το 3κύλινδρο πάει πουτ@ν@...
:hypnotize
Αρχικά δημιουργήθηκε από vassilis88
ρπμ αυτος πλαγιασε πολυ κ φαινεται συνεχιζε να ανοιγει το γκαζι, αλλα ειναι μεγαλες οι ταχυτητες ΡΠΜ.. δλδ αν παω κ παρω οποιο 600 ετσι χωρις μια καποια προπονηση πριν θα βελτιωνομαι μεν, με αργους ρυθμους δε, κ θα το πηγαινω κυρια στις στροφες.. πως θα βαλω κατω τα 100 αλογα με τη μια χωρις να χω στριψει πριν με λιγοτερα? η μλκια ειναι οτι θα παρει χρονο κ μου τρεχουν τα σαλια κ οποτε βλεπω μηχανακι..
Billαρα θέλει κόπο και να μαλώσεις πολύ με τον εαυτό σου....
Πάντως απο κινητήρα είμαι V. Με τα χίλια... Και με όσους την έκανα την κουβέντα, εκεί καταλήξαμε...
Αλλά για να μην βγαίνουμε και εκτός θέματος....
..
..
![]()
Ρε τα ΚΩΛΟ-YAMAPA τι ΚΩΛΟΚΑΜΠΑΝΑ ΕΧΟΥΝΕ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!!!!
Τα ΤΡΙμπούρδελαααααααα!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
Εμαθα απο εγκυρη πηγη οτι τα περιοδικα πηραν Κ6 750 και Κ7 1000 για μετρησεις και τα τριμπουρδελα τα εφτυσαν. Το 750 εκοψε δισκους και καρφωθηκαν στο γραναζι και το 1000 εκαψε δισκους στην ΠΡΩΤΗ προσπαθεια...
Και μετα μιλατε για αξιοπιστια στα Ιταλικα...
:rotflmao::rotflmao:
Ρε αντε απο κει με τα τριμπουρδελα...
:rotflmao::rotflmao:
Life is not a journey to the grave with the intention of arriving safely in a pretty and well preserved body;
but rather to slid in broadside, thoroughly used up, totally worn out, and loudly proclaiming:
"WOW...WHAT A RIDE!!!"
Μηπως ηταν Ιταλικοι οι δισκοι?
ΟΧ...Ο ΓΛΗΓΟΛΗΣ ΤΑ ΔΟΚΙΜΑΖΕ??:rotflmao:Αρχικά δημιουργήθηκε από stradas
![]()
![]()
![]()
Εμαθα απο εγκυρη πηγη οτι τα περιοδικα πηραν Κ6 750 και Κ7 1000 για μετρησεις και τα τριμπουρδελα τα εφτυσαν. Το 750 εκοψε δισκους και καρφωθηκαν στο γραναζι και το 1000 εκαψε δισκους στην ΠΡΩΤΗ προσπαθεια...
Και μετα μιλατε για αξιοπιστια στα Ιταλικα...
:rotflmao::rotflmao:
Ρε αντε απο κει με τα τριμπουρδελα...
:rotflmao::rotflmao:
:rotflmao:
Τα yamaha μια χαρα καμπανα εχουν!!!
τα monster θελουν καμπανα στα 10000 χλμ λογικο βεβαια πως να αντεξει τοσα αλογα!!!
Στα ducati το μοτερ ολο θεωρειται αναλωσιμο σαν τα τακακια ενα πραγμα!!!
Αρχικά δημιουργήθηκε από DUKASII
ΟΧ...Ο ΓΛΗΓΟΛΗΣ ΤΑ ΔΟΚΙΜΑΖΕ??:rotflmao::rotflmao:
Να σε καλα που μας κανεις και γελαμε.
Αρχικά δημιουργήθηκε από Titan
Eσένα μωρή κουλάτζα σε έχω και με όπισθεν!
Αλλα το θέμα μας εδώ είναι τα ευρωπαϊκά...
Τείνεις να ξεχνάς οτι εδώ είμαστε σύμμαχοι αν και αλλού είσαι το π@/νάκι μου!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Με τιν οπισθεν οντως το παραδεχομαι με εχεις.
Μάθε το λοιπόν ότι εδώ στα Χανιά έχουν φύγει σε δυο ducati οι καμπάνες και όταν λέω έχουν φύγει το εννοώΑρχικά δημιουργήθηκε από stradas
![]()
![]()
![]()
Εμαθα απο εγκυρη πηγη οτι τα περιοδικα πηραν Κ6 750 και Κ7 1000 για μετρησεις και τα τριμπουρδελα τα εφτυσαν. Το 750 εκοψε δισκους και καρφωθηκαν στο γραναζι και το 1000 εκαψε δισκους στην ΠΡΩΤΗ προσπαθεια...
Και μετα μιλατε για αξιοπιστια στα Ιταλικα...
:rotflmao::rotflmao:
Ρε αντε απο κει με τα τριμπουρδελα...
:rotflmao::rotflmao:
![]()
τις έψαχναν οι άνθρωποι στο δρόμο το ένα ήταν μοστερ 916 και το άλλο MULTISTRADA 1000 …..
![]()
![]()
ΔΥΟ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΤΟ ΚΟΣΜΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠΕΡΑΝΤΑ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ ΚΑΙ Η ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΒΛΑΚΕΙΑ ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΕΧΩ ΚΑΠΟΙΕΣ ΑΜΦΙΒΟΛΙΕΣ
ΑΪΝΣΤΑΙΝ
QUOTE]Αρχικά δημιουργήθηκε από dessert
10 κιλά βαρύτερη ήταν η 999 και 10 ίππους πιο αδύναμη...μολύβι;;;
![]()
Για την τιμή δεν θα σου γράψω και εγώ τα καλύτερα. Τώρα όσον αφορά εξοπλισμό και δυνατότητες......μάλλον θα διαφωνήσω. Ακόμα και να θέλει αλλαγή η πίσω ανάρτηση, μην ξεχνάς οτι έχεις μια μοτό έτοιμη για πίστα, αν αυτο σε ενδιαφέρει, μεταβαλλόμενες γωνίες καστερ, χωροδικτύομα, φρενάρες(της brembo ετσι...),ένα πολύ δυνατο σύνολο...
Τωρα περι ορέξεως αναφέρθηκε και πριν...
Αν είναι να πάμε φανάρι-φανάρι, και να κάνουμε dragster, να πάρουμε ένα Κ...
Για ρώτα το φίλο σου που θα μου επιβεβαίωνε οτι εξαφανίστηκες, θα έπαιρνε Κ;;;
Η συμπεριφορά τους είναι διαφορετική και θα τη καταλάβεις, αν κάνεις ο ίδιος μερικά χιλιόμετρα και με τις 2...
![]()
[/QUOTE]
Μάλλον τελικά δεν έχεις κάνει βόλτα με ένα 1098s γιατί αν είχες κάνει δεν θα έγραφες όλα τα παραπάνω .Το 999 έχει για να ξέρεις 121 άλογα στο τροχό και το 1098 έχει 147 στο τροχό δηλαδή 26 άλογα διαφορά και όχι δέκα όπως αναφέρεις όσο τώρα για το βάρος δεν γνωρίζω ακριβός ακόμα αλλά να είσαι σίγουρος ότι είναι κατά πολύ παραπάνω από δέκα κιλά όσο για ρυθμίσεις ακόμα και το κ7 έχει δυνατότητα αλλαγής στο ψαλίδι πίσω . Τώρα για το 1098s έχω κάνει πάνω από 2000χιλ και ξέρω πολύ καλά που υστερεί και που κερδίζει . Από ιταλικά V2 ξέρω πολύ καλά γιατί το προηγούμενο μηχανάκι που είχα ήταν RSV 1000 FACTORY …Καλά είναι δεν λέω αλλά σαν τον Ιάπωνα δεεεεεεεεεεεν νομίζω….
![]()
![]()
![]()
ΔΥΟ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΤΟ ΚΟΣΜΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠΕΡΑΝΤΑ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ ΚΑΙ Η ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΒΛΑΚΕΙΑ ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΕΧΩ ΚΑΠΟΙΕΣ ΑΜΦΙΒΟΛΙΕΣ
ΑΪΝΣΤΑΙΝ
Αρχικά δημιουργήθηκε από JIMK7
Μάλλον τελικά δεν έχεις κάνει βόλτα με ένα 1098s γιατί αν είχες κάνει δεν θα έγραφες όλα τα παραπάνω .Το 999 έχει για να ξέρεις 121 άλογα στο τροχό και το 1098 έχει 147 στο τροχό δηλαδή 26 άλογα διαφορά και όχι δέκα όπως αναφέρεις όσο τώρα για το βάρος δεν γνωρίζω ακριβός ακόμα αλλά να είσαι σίγουρος ότι είναι κατά πολύ παραπάνω από δέκα κιλά όσο για ρυθμίσεις ακόμα και το κ7 έχει δυνατότητα αλλαγής στο ψαλίδι πίσω . Τώρα για το 1098s έχω κάνει πάνω από 2000χιλ και ξέρω πολύ καλά που υστερεί και που κερδίζει . Από ιταλικά V2 ξέρω πολύ καλά γιατί το προηγούμενο μηχανάκι που είχα ήταν RSV 1000 FACTORY …Καλά είναι δεν λέω αλλά σαν τον Ιάπωνα δεεεεεεεεεεεν νομίζω….
![]()
![]()
[/B]
Όχι δεν το έχω κάνει βόλτα, δεν είπα πως το πήρα...Και 40 ίππους να έχουν διαφορά και 20 κιλά, και πάλι δεν είναι μολύβι... Μηπως τα μπέρδεψες μς το RSV???;;;
Πάντως και πάλι δεν το βλέπω κριτίριο να επιλέξω μοτο επιδή θα έχει 1 και μόνο παραπάνω ρύθμηση σε ανάρτηση σαφως υποδιαίστερη... Σε καταλαβαίνω είναι καινούριο το Κ και είσαι "κ@βλωμένος"...
![]()
![]()
![]()
![]()
Ρε τα ΜΠΟΥΡΔΕΛΑ τα SUTZUKI ούτε ένα τεστ δεν μπορούν να βγάλουν με τους κωλόδισκους!!!!!
ΟΥΣΤ τα ΤΡΙμπουΡδελα!!!!
![]()
Αρχικά δημιουργήθηκε από FZR1000
Μηπως ηταν Ιταλικοι οι δισκοι?
Ναι, έγραφαν MADE IN GIASPAN.........
Ρε ούστ τα μπουρδέλα!!!!!!!!
![]()