Σελίδα 2 από 2 ΠρώτοΠρώτο 12
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 22 από 22

Θέμα: Προβληματάκι στην εκκίνηση το πρωί σε Cbf-600

  1. #16
    Αρχικά δημιουργήθηκε από road spirit
    και εφόσον έβαλες φίλτρο και εξάτμιση, δημιουργείς πιο ελεύθερη εξαγωγή και έτσι θες αναλογα πιο ελεύθερη εισαγωγή. Το οποίο με τη σειρά του σημαίνει ανάγκη για περισσότερο αερα (βλ. περισσότερο οξυγόνο για την απαιτούμενη καύση). Έτσι τα καρμπς εχουν ρυθμιστεί για να ρουφανε περισότερο αέρα, και το πρωι που η θερμοκρασια ειναι χαμηλότερη, (άρα χαμηλότερη περιεκτικότητα σε Ο2) θες λιγο γκαζάκι παραπάνω...
    Ακούγεται λογικό, εύχομαι μόνο να μη χρειαστεί να πέσουνε καντήλια όταν με το καλό φτάσουνε τα κρύα πρωινά του χειμώνα..

    Ελπίζω τότε το τσοκ να βοηθήσει την κατάσταση απλά εκεί αναιρείται το τράβηγμα του γκαζιού, για να δούμε.


  2. #17
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    14/06/2007
    Μηνύματα
    182
    Αρχικά δημιουργήθηκε από road spirit
    εμμ, μήπως ειναι το αντίθετο?
    κρυος αέρας = χαμηλότερη περιεκτικότητα σε οξυγόνο
    ζεστός αερας = υψηλότερη περιεκτικότητα σε οξυγόνο (μη το μπερδέψουμε με την υγρασία, εκεί αλλάζει το θεμα)

    και εφόσον έβαλες φίλτρο και εξάτμιση, δημιουργείς πιο ελεύθερη εξαγωγή και έτσι θες αναλογα πιο ελεύθερη εισαγωγή. Το οποίο με τη σειρά του σημαίνει ανάγκη για περισσότερο αερα (βλ. περισσότερο οξυγόνο για την απαιτούμενη καύση). Έτσι τα καρμπς εχουν ρυθμιστεί για να ρουφανε περισότερο αέρα, και το πρωι που η θερμοκρασια ειναι χαμηλότερη, (άρα χαμηλότερη περιεκτικότητα σε Ο2) θες λιγο γκαζάκι παραπάνω...
    Φίλε μιας και κατά σύμπτωση μόλις τέλειωσα την ρύθμιση ενός μετρητή οξυγόνου
    Η ακριβής περιεκτικότητα του αέρα σε οξυγόνο είναι 20.93% από ότι θυμάμαι ( δηλαδή είμαι σίγουρος)
    Το μόνο που αλλάζει το πρωί και το βράδυ είναι ο όγκος του αέρα ( ζεστός = μεγαλύτερος)
    Το πρωί λόγο μικρότερου όγκου αέρα το μοτέρ ρουφάει πιο πυκνό αέρα άρα και περισσότερα Μοριά

    Βέβαια είναι και οι αυλοί πιο κρύοι άρα υγροποιούν την βενζίνη και την κρατάν κολλημένη επάνω τους

    Άρα έχουμε νομίζω φτωχό μίγμα

    Έχει αλλάξει και το φίλτρο

  3. #18
    άρα λες οτι αφου ειναι πιο μικρός ο όγκος του αερα στην ατμοσφαιρα, στην μονάδα του χρόνου το καρμπ θα τραβήξει περισότερο αέρα για να αντισταθμίσει το χαμένο όγκο?
    για να το κάνει αυτό θα πρέπει να μειωθεί η πίεση του αέρα στην εισαγωγή σωστά? οπότε τραβά περισότερο αέρα και το μιγμα ειναι φτωχό, όντως.

    Ρε μάκης, σορρυ...τα μπέρδεψα εγώ
    (γαμώτ, είδες που δεν διάβαζα ρευστομηχανική στο πολυτεχνείο? καλα να πάθω τώρα...)

  4. #19
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    14/06/2007
    Μηνύματα
    182
    Αρχικά δημιουργήθηκε από road spirit
    άρα λες οτι αφου ειναι πιο μικρός ο όγκος του αερα στην ατμοσφαιρα, στην μονάδα του χρόνου το καρμπ θα τραβήξει περισότερο αέρα για να αντισταθμίσει το χαμένο όγκο?
    για να το κάνει αυτό θα πρέπει να μειωθεί η πίεση του αέρα στην εισαγωγή σωστά? οπότε τραβά περισότερο αέρα και το μιγμα ειναι φτωχό, όντως.

    Ρε μάκης, σορρυ...τα μπέρδεψα εγώ
    (γαμώτ, είδες που δεν διάβαζα ρευστομηχανική στο πολυτεχνείο? καλα να πάθω τώρα...)
    Μάλλον δεν με κατάλαβες
    Αυτό που λέω είναι
    1 τον αέρα τον τραβάει ο κύλινδρος και τραβάει πάντα τον ίδιο όγκο
    2 η πυκνότητα του αέρα έχει αλλάξει, λόγο κριού έχει μεγαλώσει.
    άρα περισσότερα μόρια στον ίδιο όγκο
    άρα περισσότερα μόρια οξυγόνου μέσα στον κύλινδρο

    3 το καρμπιρατέρ αφού θεωρητικά έχει το ίδιο άνοιγμα δημιουργεί την ίδια υπό πίεση
    4 προσπαθώντας το καρμπιρατέρ να εξαερώσει την βενζίνη την ψεκάζει κάνοντας την μικρά σταγονίδια
    τα σταγονίδια αρχίζουν να εξαερώνονται ρίχνοντας την θερμοκρασία του χορού ακόμα περισσότερο χτυπούν πανό στα τοιχώματα των αυλών και του κυλίνδρου που είναι κρύα και υγροποιούνται έτσι μένουν κολλημένα επάνω τους μέχρι ένα σημείο κορεσμού

    άρα λιγότερο καύσιμο καταφέρνει να φτάσει στον κύλινδρο

    άρα φτωχότερο μίγμα για δυο τουλάχιστον λόγους

  5. #20
    Αυτη η ιστορία έχει να κάνει 99% με το φίλτρο αέρα , το φίλτρο μαμά ( διότι πιο κλειστό) , δημιουργεί συνθήκες πιο πλούσιου μίγματος .

    πράγμα που βοηθά στην πρωινή εκκίνηση .

  6. #21
    Αρχικά δημιουργήθηκε από kiriakost
    Αυτη η ιστορία έχει να κάνει 99% με το φίλτρο αέρα , το φίλτρο μαμά ( διότι πιο κλειστό) , δημιουργεί συνθήκες πιο πλούσιου μίγματος .
    πράγμα που βοηθά στην πρωινή εκκίνηση .
    Κυριάκο δεν διαφωνώ μ'αυτό αλλά στην δική μου περίπτωση δεν είχα κανένα πρόβλημα στην εκκίνηση τα πρωινά όταν από τα 4-5000 χιλιόμετρα στο οδόμετρο έβαλα το ελεύθερο φίλτρο μέχρι τα 12000 που ρύθμισα τα καρμπυρατέρ άρα αυτό κατά πάσα πιθανότητα οφείλεται στη ρύθμισή τους.

    Πάντως το μηχανάκι την χρειαζόταν παρόλο που δεν μου είχε δείξει κάποιο σημάδι, πλέον δουλεύει πιο "στρωτά" και με μεγαλύτερη όρεξη σε όλο σχεδόν το φάσμα των στροφών, μόνο αυτό το μικρό πρόβλημα δημιουργήθηκε στην εκκίνηση το πρωί αλλά με ένα ελαφρύ τράβηγμα του γκαζιού στροφάρει αμέσως.

    Κάτι άλλο που μου κάνει εντύπωση όμως είναι γιατί δεν παίρνει μπροστά το πρωί χωρίς γκάζι με το τσοκ τραβηγμένο..


  7. #22
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    14/06/2007
    Μηνύματα
    182
    Νομίζω πως το πρόβλημα δημιουργείτε γιατί

    Oταν ρυθμίζουμε τα καρμπιρατέρ μετά από αλλαγή του φίλτρου με πιο ελεύθερο.
    πειράζουμε την βίδα του αέρα που αλλάζει την αναλογία του κυρίως ζιγκλέρ και δεν ασχολούμαστε σχεδόν ποτέ με το ζιγκλέρ του ρελαντί ( το μικρό δηλαδή )

    υπόθεση κάνω μην την πάρετε και πολύ σοβαρά

Σελίδα 2 από 2 ΠρώτοΠρώτο 12

Παρόμοια θέματα

  1. Βοήθεια! Πρόβλημα με το FI σε CBF-600
    από kokkios στο forum Honda CBF's
    Απαντήσεις: 11
    Τελευταίο μήνυμα: 06/11/2010, 13:36
  2. Δείκτης βενζίνης σε CBF-600S;
    από possidi στο forum Honda CBF's
    Απαντήσεις: 23
    Τελευταίο μήνυμα: 26/09/2006, 19:34
  3. Ερώτηση για μπουζί σε CBF-600
    από ewsd στο forum Honda CBF's
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 13/06/2006, 08:48
  4. Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 19/05/2006, 22:34
  5. Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 08/05/2006, 20:12

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF