Σελίδα 2 από 5 ΠρώτοΠρώτο 12345 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 30 από 68

Θέμα: βελτίωση σε Κ7...?

  1. #16
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της T.R.E
    Εγγραφή
    03/02/2007
    Μηνύματα
    1.062
    Αρχικά δημιουργήθηκε από JIMK7
    Σε όλα αυτά που λες έχεις δίκιο για το Κ5 Κ6 με μόνο μια διαφορά το Κ7 έχει αισθητήρα λάμδα και διορθώνει τα καύσιμα, ως ένα σημείο βέβαια από εκεί και πέρα για τέλειες αποδόσεις χρειάζεται P.C το πρόβλημα όμως είναι ότι είναι πολύ δύσκολο στη ρύθμιση λόγω των ραμ που έχει και πρέπει να ξέρει πολύ καλά αυτός που θα στο περάσει .Κάτι άλλο τώρα για πες ποιο αναλυτικά πως γίνετε το άλλο με τις αναθυμιάσεις ?
    Μπορει να εχει αισθητηρα λ,αλλα και παλι δεν φτανει το 2-4 % να δψσει σωστη ρυθμιση...Τεσπα,αν εχεις δει (που θα εχεις δει) χαρτη απο P.C,εχει μεχρι και 10-15 % παραπανω σε καποια σημεια...

    Για το pair που λες,ειναι πολυ απλο...Σου βαζω και φωτο,ειναι απο Κ1 αλλα ειναι πανω κατω τα ιδια...


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	4cj38zl.jpg 
Προβολές:	323 
Μέγεθος:	58,5 KB 
ID:	94770

  2. #17
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της T.R.E
    Εγγραφή
    03/02/2007
    Μηνύματα
    1.062
    >>


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	4ibqdea.jpg 
Προβολές:	322 
Μέγεθος:	49,4 KB 
ID:	94771

  3. #18
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της T.R.E
    Εγγραφή
    03/02/2007
    Μηνύματα
    1.062
    >>>


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	2i138jn.jpg 
Προβολές:	323 
Μέγεθος:	39,0 KB 
ID:	94772

  4. #19
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της T.R.E
    Εγγραφή
    03/02/2007
    Μηνύματα
    1.062
    Ελπιζω να καταλαβες,δεν ξερω βεβαια κατα ποσο ειναι ιδιο το συστημα με το Κ7,στο δικο μου παντως δεν ειχε ιδιαιτερες διαφορες..


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	pair6.jpg 
Προβολές:	321 
Μέγεθος:	50,3 KB 
ID:	94773

  5. #20
    ειλικρινα δεν ξερω σε ποιον να πρωτοκανω quote....
    frankly my dear, i dont give a damn...

  6. #21
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της T.R.E
    Εγγραφή
    03/02/2007
    Μηνύματα
    1.062
    Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
    ειλικρινα δεν ξερω σε ποιον να πρωτοκανω quote....
    Ξεκινα απο μενα που δεν παραξηγουμαι κιολας...

  7. #22
    Αρχικά δημιουργήθηκε από anco
    Το P.C τι να το κανει?

    Ολο μαλακιες κανουν και ειναι ψευτικα.

    Βαλε μια εξατμιση και φιλτρο.

    Αυτα που λεει στο κιτ manual.

    Εχει 2 εκδοσεις και εχουν διαφορα στο χταποδι.

    Αν θελεις σοβαρη βελτιωση ακομα καλητερη απο την εξατμιση που κανει 2500 ειναι να ανοιξεις την

    κεφαλη, να βαλεις φλαντζα για αυξηση συμπιεσης και φλαντζα βασης κυλινδρων (νομιζω οτι δεν εχει) αλλα δες.

    Πιστονια μην το σκεφτεις γιατι εχουν αν θυμαμαι καλα ενα λιγοτερο ελλατηριο συμπιεσης για μειωση τριβων, αυξανει την καταναλωση λαδιου, αυτα ειναι Yoshimura.

    Αν θες να βαλεις πιστονια ειναι καλητερο να βαλεις JE αυτα μαζι με την φλαντζα θα σε πανε 14:1 συμπιεση και θα εισαι πολυ δυνατος.

    Καλητερα και απο εξατμιση με φιλτρο και προγραμμα.

    Τελος αν θες αλλη χαρτογραφηση μονο με το Yoshimura box το οποιο κανει διαφορες αλλαγες.

    Τελος για να βγαλεις κοφτες τελικης αλλα και στοφομετρου Yoshimura EmPro κανει 2000 αλλα ειναι ηλεκτρονικη που στο κανει οτι θες.

    Ολα αυτα αν κανεις σουζα και το κατεβαζεις μετα τα 200......
    TRE, αυτά εννοούσα...

  8. #23
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της T.R.E
    Εγγραφή
    03/02/2007
    Μηνύματα
    1.062
    Αρχικά δημιουργήθηκε από zireous
    TRE, αυτά εννοούσα...
    Α,μαλιστα,δλδ για να βελτιωσεις ενα μηχανακι πρεπει να κανεις ΜΟΝΟ οτι λεει η Suzuki στο kit manual?

    Και ο μονος λογος να το κανεις ειναι να κανεις σουζες και να το κατεβαζεις μετα τα 200,με 2α δλδ...Πολυ δυσκολο,και πραγματικος λογος για βελτιωση...

    Και μην ξεχναμε,παντα Yoshimura BOX και εγκεφαλο για να βγαλεις τι? Τον κοφτη τελικης λεει που βγαινει και με το TRE των 30 ευρω...:rotflmao: :rotflmao:

    ΥΓ:Μην βαζεις κι'αλλη δουλεια στο reinmeister...:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

  9. #24
    χεχεχεχε...δεν παιζεστε με τιποτα λεμε...εσυ tre κινεισαι σε λογικα επιπεδα(χοντρικη προσεγγιση,μην το παρεις πανω σου:rotflmao: )...αλλα εχει παιξει σε αυτο το ποστ τρελλο μαργαριταρι κορυφαιας εσοδειας...

    δεν θα σχολιασω τιποτε αλλο...θελω απλως να δω την καταληξη...

    sorry για το spam....
    frankly my dear, i dont give a damn...

  10. #25
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της T.R.E
    Εγγραφή
    03/02/2007
    Μηνύματα
    1.062
    Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
    χεχεχεχε...δεν παιζεστε με τιποτα λεμε...εσυ tre κινεισαι σε λογικα επιπεδα(χοντρικη προσεγγιση,μην το παρεις πανω σου:rotflmao: )...αλλα εχει παιξει σε αυτο το ποστ τρελλο μαργαριταρι κορυφαιας εσοδειας...

    δεν θα σχολιασω τιποτε αλλο...θελω απλως να δω την καταληξη...

    sorry για το spam....
    Ελα ρε ξεκολλα,δεν παιρνω τιποτα ουτε πανω μου ουτε κατω μου...Πεσε για το μαργαριταρι...

    ΥΓ:Α,και οσο εισαι σε 1ο σταδιο με το πλοιαριο σου σε εχω...

  11. #26
    Αρχικά δημιουργήθηκε από T.R.E
    Ελα ρε ξεκολλα,δεν παιρνω τιποτα ουτε πανω μου ουτε κατω μου...Πεσε για το μαργαριταρι...

    ΥΓ:Α,και οσο εισαι σε 1ο σταδιο με το πλοιαριο σου σε εχω...
    εχθες το βραδυ συγκεκριμενα ανοιξα με ενα zx-14 νορμαλ...απο δευτερες ειπα γεια και τερμα 5η ειχε φαει γυρω στα 5 μηχανακια...

    παρεμπιπτοντως....ημουν δικαβαλος....:rotflmao: :rotflmao:
    frankly my dear, i dont give a damn...

  12. #27
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της T.R.E
    Εγγραφή
    03/02/2007
    Μηνύματα
    1.062
    Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
    εχθες το βραδυ συγκεκριμενα ανοιξα με ενα zx-14 νορμαλ...απο δευτερες ειπα γεια και τερμα 5η ειχε φαει γυρω στα 5 μηχανακια...

    παρεμπιπτοντως....ημουν δικαβαλος....:rotflmao: :rotflmao:
    Το ΖΧ14 ειναι πιο βαρυ (50 κιλα σχεδον) και πιο αδυναμο απ'το δικο μου...(ασχετο)


    Στο θεμα μας,μολις αδειασεις περιμενω το μαργαριταρι,μην δημιουργεις εντυπωσεις....

  13. #28
    Αρχικά δημιουργήθηκε από T.R.E
    Το ΖΧ14 ειναι πιο βαρυ (50 κιλα σχεδον) και πιο αδυναμο απ'το δικο μου...(ασχετο)


    Στο θεμα μας,μολις αδειασεις περιμενω το μαργαριταρι,μην δημιουργεις εντυπωσεις....
    το 14 βγαζει στοκ 170 σε superflow...εσενα ποσα ειναι?...και τα κιλα δεν παιζουν τοσο πολυ ρολο μετα τα 260-270...

    τα μαργαριταρια δεν ηταν δικα σου...κι οπως ειπα...δεν θα σχολιασω...:rotflmao: :rotflmao:
    frankly my dear, i dont give a damn...

  14. #29
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της T.R.E
    Εγγραφή
    03/02/2007
    Μηνύματα
    1.062
    Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
    το 14 βγαζει στοκ 170 σε superflow...εσενα ποσα ειναι?...και τα κιλα δεν παιζουν τοσο πολυ ρολο μετα τα 260-270...

    τα μαργαριταρια δεν ηταν δικα σου...κι οπως ειπα...δεν θα σχολιασω...:rotflmao: :rotflmao:
    Το superflow δλδ ειναι ας πουμε ειναι πιο αυστηρο? Σε dynojet παντως,μερικα 14αρια που ειδα ολα ηταν κατω απο 170, 166-168 τα πιο πολλα...

    Προς το παρων ειμαι στα 170+ (+λιγο),αλλα η προσπαθεια των κρυμμενων ιππων δεν σταματα ποτε...:rotflmao: :rotflmao:

    Εχω ασχοληθει μονο με περιφερειακα ομως,στα ενδοτερα δεν εχω αγγιξει τιποτα...Εχουμε καιρο ακομα...

  15. #30
    the problematix Το avatar του/της JIMK7
    Εγγραφή
    10/04/2007
    Μηνύματα
    1.354
    Αρχικά δημιουργήθηκε από T.R.E
    Ελπιζω να καταλαβες,δεν ξερω βεβαια κατα ποσο ειναι ιδιο το συστημα με το Κ7,στο δικο μου παντως δεν ειχε ιδιαιτερες διαφορες..


    Ναι κατάλαβα εύκολο είναι και σε ευχαριστώ . Το Κ7 κάπως έτσι είναι από τι θυμάμαι απλός με μπέρδεψες στην αρχή που έλεγες κάτι για αντλία που εμπλούτιζε τα καυσαέρια με φρέσκο αέρα κτλ . Αν και το Κ7 το έχουν ελευθερώσει με μεγαλύτερο στροφαλοθάλαμο για να ανακουφίζετε το μοτέρ στις πολλές στροφές, ίσος δει και με αυτό καμιά διαφορά. Στη πορεία θα το δοκιμάσω δεν έχω και να χάσω τίποτα αν και με τα 180 αλογάκια κοντά στο τροχό προ στιγμής είμαι ευχαριστημένος
    ΔΥΟ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΤΟ ΚΟΣΜΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠΕΡΑΝΤΑ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ ΚΑΙ Η ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΒΛΑΚΕΙΑ ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΕΧΩ ΚΑΠΟΙΕΣ ΑΜΦΙΒΟΛΙΕΣ

    ΑΪΝΣΤΑΙΝ

Σελίδα 2 από 5 ΠρώτοΠρώτο 12345 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Βελτίωση σε 50άρι μηχανάκι
    από OzimBa στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 11/02/2007, 17:56
  2. βελτιωση σε crypton-r
    από Strategos στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 25/07/2006, 17:30
  3. ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΣΕ Gilera Smt 50cc
    από tatakis στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 18
    Τελευταίο μήνυμα: 22/08/2005, 00:22
  4. ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΣΕ Vtr Firestorm
    από FIRE-ZX-GSXR στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 30/07/2005, 00:26

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF