Γεια χαρα..!
Λοιπον εχω το ΚΛΡ650 εδω και κανα μηνα και ειχα παρατηρησει οτι αναβε σχετικα ευκολα το λαμπακι για τη 8ερμοκρασια...βεβαια μετα απο λιγο δουλευε το βεντιλιζατερ κι εσβηνε οποτε οταν το πηγα στο σερβις δεν παραπονε8ηκα ιδιαιτερα και ο τυπος μου ειπε πως αφου μετα σβηνει δε 8α εχω προβλημα...
Χτες ημουνα μεσα στην κινηση ολη μερα και καποια στιγμη ειχα κατεβει προς Μπουρναζι μερια...παλι κολλημενη στην κινηση ωσπου ακουω ενα μικρο μπαμ και γεμιζει το μοτο υγρα και καπνους...
Το παω στην ακρη και βλεπω οτι ειχε γεμισει ο τοπος παραφλου και ειχε σκασει το δοχειακι διαστολης ...
Απο το συνεργειο ακομα δε μου λενε τιποτα...η καλυτερα μου ειπανε να το βγαλουν τελειως ...
Τωρα ..πολλα πραγματα δεν εχω καταλαβει και γενικως δε γνωριζω...
Αυτο μπορει να συμβει σε ολα τα μοτο η αποτελει προβλημα του ΚΛΡ??
Και τι εννοουσε ο τυπος να το βγαλει τελειως...πως 8α λειτουργει η ψυξη μετα???
Ειναι λογικο το ολο σκηνικο που εγινε??Δηλ...κα8ε φορα που 8α εχει καυσωνα εγω 8α πρεπει να μην κυκλοφορω το μοτο?? Οχι βεβαια 8α μου πειτε..αλλα τι μπορει να γινει???
Αυτα για την ωρα..ευχαριστω εκ των προτερων...![]()