Σελίδα 7 από 11 ΠρώτοΠρώτο ... 234567891011 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 91 έως 105 από 153

Θέμα: Moto GP A-STYLE TT ASSEN

  1. #91
    Να σας προσέχετε Το avatar του/της nktR
    Εγγραφή
    27/03/2004
    Μηνύματα
    1.895
    ....σαΡόσσι....!!!!

    μας ήρθε από άλλο Γαλαξιακό πρωτάθλημα

    με φόρα σα να ήταν κατηφόρα

    όταν κινήσαι με 1sec κάτω από όλους τους παγκόσμιους

    ...πολλοί τρέχουνε με μισελέν.....


    * τεσπα Ο STONER είναι ο μεγαλύτερος κλάσης οδηγός οδεύει στο επίπεδο του Ρόσσι καθώς έχει και θα έχει την πορεία του φαινόμενου ΡΟΣΣΙ και θα πρέπει να χαιρόμαστε που ένας νέος πιτσιρικάς αναβάτης έχει την ψυχολογία και τραρρρρρχίδια μόλις τον περάσει ο Rossi να κλειδώσει γκάζι και να του πάρει τον αγώνα ρόδα-ρόδα ντριφτάροντας δίχως αύριο βλέπε catalunia.


    αγώνες GP ζαμπάτους να βλέπουμε και ας τους παίρνει και ο Biaggi

    (άντε και καλό μήνα τρελόπουλοι!!!!)

  2. #92
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stradas
    Εγγραφή
    08/06/2006
    Μηνύματα
    255
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Runner Ducati
    Αναποδα...

    ο Στονερ, αλλα και οπως λες εσυ και πιστευεις οτι ο Ροσσι ειναι ο καλυτερος (γιατι οχι), αλλα και οτι ο Στονερ τωρα μαθευτηκε, σημαινει οτι για να εχει τσιμπουκωσει ολο τον ανταγωνισμο συνεχως, και 5 φορες τον Ροσσι, εναντι 3 φορεματα οπως λες εσυ, εχει μια ομαδα ΑΝΘΡΩΠΩΝ (των μηχανικων-σχεδιαστων) που τον φτανουν εκει που ειναι, εχοντας ομως και ο ιδιος την δυνατοτητα να ειναι εκει που ειναι οδηγικα, το ιδιο υσχυει και για τον Ροσσι, και τον καθε αναβατη... μιας ΚΑΙ ΕΣΥ εχεις γραψει οτι μια "μικρη" λεπτομερια οπως: τα ΛΑΣΤΙΧΑ ας πουμε, η τα καλυτερα περιφεριακα, τα ηλεκτρονικα, το ΔΥΝΑΤΟΤΡΟ μηχανακι σε κινητηρα, η ΑΕΡΟΔΥΝΑΜΙΚΗ κλπ, μπορουν να στειλουν τον Ροσσι να κανεις πιπες (οπως τον φοραει ας πουμε) σε αναβατες που κανονικα οπως λες δεν θα μπορουσε... και αυτο δεν γινεται απο μηχανηματα, ΑΠΟ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ γινεται... καποιοι εκει πισω ΤΑΛΑΝΤΟΥΧΟΙ μηχανικοι, η ομαδα, με εμπειρια, προσπαθεια, το ΙΔΙΟ ΠΑΘΟΣ, προσπαθουν για το καλυτερο... το "δυνατοτερο" και καλυτερο δεν ειναι μια αοριστη εννοια, εχει σχεδιασμο, εξελιξη, φαντασια, εμπειρια, δυνατοτητες καποιων ΑΝΘΡΩΠΩΝ...

    αλλιως να παρουμε τιποτα φλορετες, ιδιες ολες, με τα ιδια παλια λαστιχα και ταμπουρα να δουμε πιο το κατεχει πιο καλα...

    γιατι και ο Ροσσι οταν πηρε ολα αυτα τα πρωταθληματα, με την κορυφαια μεχρι τοτε μαρκα και μοτοσυκλετα ηταν...

    και τωρα μολις εφαγε Π@ΥΤΣΕΣ στις γρηγορες πιστες ΔΕΝ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ... δηλαδη επρεπε στην Ντουκατι να περιορισουν την μοτοσυκλετα για να κερδισει ο Ροσσι να ικανοποιησης τον εγωισμο σου εσυ... ομως το οτι η Ντουκατι κατασκευασε εναν διαμαντι κινητηρα αγωνιστικης μοτοσυκλετας δεν το "προσεξες" και καλα... αλλα ποιος τον εφτιαξε αυτον τον κινητηρα? ο Προεδρος και μετοχος? ... ποιος σχεδιασε και μελετησε την αεροδυναμικη? ο μετοχος απο το Τεξας? ... ποιοι εστησαν την μοτοσυκλετα και πως εφτασαν μεχρι εδω? οι μετοχοι της Χελινμοτο? ... καποιοι τρελοπαθιασμενοι ταλαντουχοι μηχανικοι με αυτο που κανουν εχοντας το ιδιο παθος και τρελα με τον καθε Ροσσι-Στονερ κλπ, το ιδιο ταλεντο σε αυτο που κανουν...

    ετσι κερδισε και ο Ροσσι σημερα... με την δουλεια καποιων μηχανικων απο την Γαλλια που σχεδιαζουν και δοκιμαζουν λαστιχα... απο την ΙΔΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΡΩ'Ι' φουτσες ο Ροσσι αλλες φορες, η σε βρεγμενο και κλαις μετα γιατι δεν εχουν ολοι τα ιδια λαστιχα και ιδια δυναμη και αεροδυναμικη...

    και ετσι για ολα αυτα εγω ειμαι Ντουκατιστας, γιατι μια μικρη ουσιαστικα βιοτεχνια κοντρα στα θηρια, εαν διαβασεις την ιστορια της, θα δεις να μεγαλουργει σε τετοια πραγματα, οχι απο τους μετοχους της, ΑΛΛΑ ΚΥΡΙΩΣ απο παθιασμενους μηχανικους (οπως οι αγωνιζομενοι Ιταλοι, λεγε με Ροσσι) που προερχονται οι περισσοτεροι απο μια χωρα (λεγε με Taglioni πχ)... την... Ιταλια...

    ο ΟΔΗΓΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ "ΤΙΠΟΤΑ" σε αυτο το επιπεδο που ολοι ειναι κορυφαιοι χωρις την καταλληλη ομαδα... ο Ροσσι πηγαινοντας στην Υαμαχα πηρε 6-7 μηχανικους απο την Χοντα μαζι του, και κυριως τον ανθρωπο που εχει παρει ισα με 20 πρωταθληματα απο παλια, τον Burges...

    η βλεπεις μονο την επιφανεια των αγωνων, η δεν ξερω γιατι δεν μπορεις να καταλαβεις μερικα πραγματα...

    +21


    :a19:
    Life is not a journey to the grave with the intention of arriving safely in a pretty and well preserved body;
    but rather to slid in broadside, thoroughly used up, totally worn out, and loudly proclaiming:
    "WOW...WHAT A RIDE!!!"

  3. #93
    Banned
    Εγγραφή
    04/10/2002
    Μηνύματα
    584
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Θάνος
    .. ένα πτωχό monster έχεις δεν είσαι και κανένας μεγαλομέτοχος της ducati...
    Παρακαλώ να κοπεί η "και καλά" θεματολογία και οι χαρακτηρισμοί για τις monster, γιατί΄θα σας πάω βόλτα...




    Σας αρέσει ή όχι ο Rossi μπορεί να είναι πιλότος αλλά, είμαστε καλύτεροι...



  4. #94
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της gcrook
    Εγγραφή
    22/03/2003
    Μηνύματα
    6.231
    Ωραιος αγωνας βαρετο θρεντ.
    Πως ερχονται ετσι τα πραγματα ωρες-ωρες.:rotflmao:
    -Have you any famous last words?
    -..Not Yet!
    -"Not yet"!? Is that famous?

  5. #95
    Να σας προσέχετε Το avatar του/της nktR
    Εγγραφή
    27/03/2004
    Μηνύματα
    1.895
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Θάνος
    ένα πτωχό monster έχεις
    ?????? ????
    δηλαδή εμείς που είμαστε GSXRάκηδες είμαστε στη χλίδα και στις δεξιώσεις?


  6. #96
    DOT SAE E1778JY32 μέλος Το avatar του/της lampros_fazer
    Εγγραφή
    16/07/2005
    Μηνύματα
    1.623
    Αρχικά δημιουργήθηκε από red_monster
    η ducati έχει κάνει το πάθός συνόνιμο του ονόματός της.
    Άιντε πάλι μ'αυτό το παραμύθι με το πάθος..

    Δλδ οι μηχανικοί των άλλων εταιριών τι κάνουν,λύνουν σταυρόλεξα και χασμουριούνται..;

    [size=4pt]έχω μεγάλο ταλέντο στα χείλη[/size]


    [FONT=courier new]tennis365.gr [/FONT]

  7. #97
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της alximistis
    Εγγραφή
    03/10/2005
    Μηνύματα
    3.096
    Άργησα να μπω καθότι δεν έχω ιντερνετ σπίτι και πρέπει να πάω στο γραφείο. Αλλά τώρα που μπήκα... το ομολογώ! Ναι γέλασα με την ψυχή μου! Πρέπει να βγάλω κόπιες από το... κλίμ απου επικρατεί εδώ και να το κρεμάσω στους τοίχους.
    πως φαίνεται ο πονεμένος άνθρωπος; ο δυστυχισμένος; Και πάνω απ' όλα ο πανικοβλημένος! Μωρέ έχετε χάρει που είμαι... ευγενικό παιδί και δεν θέλω να πω ότι είχατε κλάσει πάνω σας τόσο καιρό και τώρα που κέδρισε ο Βάλε... ουουου... ούτε όταν ο ολυμπιακός κάνει νίκη στην Ευρώπη τέτοια χαρά.
    Και να ο Βάλε κι έσκισε ο γιατρός και είδδτε ρε ψυχή κλπ κλπ...
    Προσέξτε όλοι πως ξεχάστηκαν αμέσως μέσα σε μερικές ώρες τα:
    Χάλια λάστιχα.
    Προβλήματα καιρού. (ευτυχώς ήταν ηλιόλουστος)
    Η τελική της Ducati
    ΑΝ ξεχνάω κάτι συγγνώμη.
    ΟΛΑ αυτά πήγαν υπέρ πίστεως και πατρίδος. Όλα ξαφνικά ρόδινα και τέλεια.

    να τα δούμε όμως και λίγο αλλιώς; (έτσι για να σας την σπάσω);
    Πρώτα απ' όλα λοιπόν πολλά συγχαρητήρια στο Βάλε ως πραγματικά ΑΞΙΑ πρώτος! Μπράβο του. Και γενικότερα συγχαρητήρια που είδαμε έναν τόσο καλό αγώνα νομίζω τον καλύτερο φέτος.
    Πάμε τώρα παρακάτω.
    Έχουμε και λέμε:
    Εκτός από την αγωνιστικότητα και το πάθος του γιατρού πρέπει να στιγματίσουμε και τον Στόνερ για πρώτη φορά φέτος για λάθος στρατηγική. ΚΙ εξηγούμαι.
    Φεύγει πρώτος οκ αυτό δεν λέει από μόνο του κάτι. Αλλά ΚΑΙ κάνει διαφορά αμέσως ΚΑΙ βάζει ένα κάρο μηχανάκια ανάμεσα σε αυτόν και τον κύριο ανταγωνιστή του το Βάλε. Και κάπου εκεί... κάπου τα χάνει. Θεωρώ ότι πίστεψε πως ο αγώνας είχε τελειώσει. Πως η διαφορά δεν καλυπτόταν καιότι ίσως ο Βάλε να καθυστερούσε περρισότερο σε μάχες με τους άλλους. Αντί λοιπόν να πιέσει παραπάνω γύρο με το γύρο μειώνονταν η διαφορά. Ο άλλος έτρεχε σαν παλαβός καλά έκανε για μας που βλέπαμε και ο άλλος χαλαρός και... Light. Όταν πια τον ειδοποίησαν από την ομάδα του ότι ο Βάλε σε εκολουθεί και έχει μειωθεί πολύ η διαφορά ε ήταν πολύ αργά.
    Πάει αυτό πάμε παρακάτω.
    Για το ότι έκανε διαφορά ο Βάλε στο τέλος αμέσως μόλι ςπέρασε τον Στόνερ. Λίγη... παρατηρητικότητα δεν βλάπτει. Ένας οδηγός είτε σε μοτοσικλέτες είτε σε φόρμουλα είτε δεν ξέρω γω που ο οποίος έχει χάσει μία καλή διαφορά και του έχει φύγει η πρωτιά μέσα από τα χέρια σίγουρα ΘΑ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΙ τη βεβαιότητα και τους βαθμούς της δεύτερης θέσης παρά την μάχη η οποί αίσως του φέρει πέσιιμο ή έξοδο. Όπως έχει κάνει ο γιατρός αλλού. Κι αυτό έκανε ο Στόνερ. Έμεινε στα σίγουρα της δεύτερης θέσης μάζεψε τους βαθμούς του και περιμένει τους επόμενους αγώνες. Και καλά έκανε!
    Τρίτον ξεχνάτε κάτι πολύ-πολύ βασικό φίλοι μου. Ο ερχόμενος με φόρα από πίσω (έλα στο πονηρό το μυαλό σας ) ο οδηγός που έχει πάρει φόρα και κυνηγάει είναι ΠΑΝΤΑ σε πλεονεκτικότερη θέση από αυτόν μπροστά! Επομένως ο Βάλε σαφώς και είχε πλεονέκτημα με τη φόρα που είχε πάρει κι έναν Στόνερ ο οποίος προτίμησε ΞΕΚΑΘΑΡΑ μία πιο ήπια κούρσα.
    Επίσης, μην μας τσαμπουνάτε ότι ο γιατρός ξεκίνησε 11ος και άλλες τέτοιες παπάτζες γιατί πάρα πολλές φορές οι εκκινήσεις του ήταν μάπα και κάκιστες. Εκτός αν ξεχάσατε τι βλέπατε.
    Και τέλος... ρε τι κάνει ο φόβος και η ανησυχία αλλά και το κόμπλεξ!
    11ος ξεκίνησε και βγήκε πρώτος 11ος ξεκίνησε και βγήκε πρώτος μπλα μπλα μπλα. Ξέρετε ο κοτοπουλάς ο βλάχος βγήκε τρίτος και επίσης ξεκίνησε από χάλια θέση. Απλώς το... αναφέρω...

    Συμπερασματικά για να μην σας πρήζω άλλο. Σπουδαία νίκη και μπράβο του το ξαναλέω. Ωστόσο θεωρώ ότι αυτή η πρωτιά παίζει μεγαλύτερο ρόλο στη δική του ψυχολογία και στο ανα εμψυχωθεί ο ίδιος κάτι που φαίνεται ότι τον απασχολούσε πάρα μα πάρα πολύ. Εξού καιη κίνηση το σσσσσσ με το δάχτυλο στο τέλος.
    Όλοι ή τεσπα πάρα πολλοί οπαδοί του Ρόσι ρωτάτε φέτος το ίδιο. τι έχει πάθει ο γιατρός; Και αυτή λοιπόν η νίκη πράγματι θα τον εμψυχώσει πάρα πολύ.
    Επί τη ςουσίας για το γιατρό ήταν ένας αγώνας ή ταν ή επί τας. Ήταν... τα πάντα!
    Ο Στόνερ αντίθετα την ήθελε πολύ την πρωτιά αλλά όπως αποδείχτηκε συμβιβαζόταν άνετα και με τη δεύτερη θέση. Άλλωστε είχε πέσει την προηγούμενη μέρα. Οπότε όπως είπαμε καλύτερα η β θέση και οι βαθμοί της παρά το απόλυτο 0!
    Οι επόμενοι τρεις αγώνες (Γερμανία ΗΠΑ και Τσεχία) νομίζω ότι θ ακρίνουν όλο το πρωτάθλημα. Έτσι πιστεύω. ΑΝ ο Στόνερ αυξήσει τη διαφορά του θα είναι εξαιρετικά αδύνατο να το γυρίσει ο Βάλε. ΑΝ η διαφορά παραμείνει στα ίδια θα είναι πάρα πολύ δύσκολο. Αν όμως τη μειώσει για τα καλά το πρωτάθλημα τότε... ξαναρχίζει. ΚΑι μπορεί να τη μειώσει γιατί στη Γερμανία είναιη πίστα φτιαγμένη γιαυτόν. Τόσες κλειστές στροφές που έχει.
    Αν και το απεύχομαι...

  8. #98
    ΑΜΑΝΙΚΟ ΒΕΛΟΣ Το avatar του/της TROOPER
    Εγγραφή
    07/05/2006
    Μηνύματα
    10.592
    Αρχικά δημιουργήθηκε από alximistis
    ..........
    ρε στελιο και σε αλλους αγωνες ο ροσι ερχοτανε πισω απο τον στονερ και δεν τα καταφερε.εκει δεν ειχε το πλεονεκτημα?
    ητανε ξεκαθαρο κατα τη γνωμη μου οτι ο ροσι και η yamaha κερδισε κατα κρατος τον στονερ και την ντουκατι.απο το set up (προσεξες την επιλογη ελαστικων???) μεχρι την οδηγικη ικανοτητα.πολυ καλος οδηγος ο στονερ αλλα ο ιταλος εχει το know how αν παιξουνε με ισα μηχανακια.η ερωτηση λοιπον δεν ειναι ροσι η στονερ γιατι η απαντηση ειναι ροσι και τελος.
    η ερωτηση κατα τη γνωμη μου ειναι ντουκατι η γιαμαχα???και η τελευταια μου προταση εμπεριεχει ΠΟΛΛΑ ΥΠΟΝΟΟΥΜΕΝΑ εκτος του προφανους.
    ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΚΑΚΟ ΧΕΡΟΒΟΛΟ, ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΚΑΚΟ ΔΕΜΑΤΙ...

  9. #99
    Ερχομαι!!!! Το avatar του/της zephyr1
    Εγγραφή
    01/12/2005
    Μηνύματα
    2.984
    @alximistis


    Δεν ξερεις τι λες.

    o Βαλες ηταν 1 δευτερολεπτο(σχεδον) κατω απο ολους και μαθηματικα κερδισε τον αγωνα.

  10. #100
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της alximistis
    Εγγραφή
    03/10/2005
    Μηνύματα
    3.096
    Αρχικά δημιουργήθηκε από TROOPER
    ρε στελιο και σε αλλους αγωνες ο ροσι ερχοτανε πισω απο τον στονερ και δεν τα καταφερε.εκει δεν ειχε το πλεονεκτημα?
    ητανε ξεκαθαρο κατα τη γνωμη μου οτι ο ροσι και η yamaha κερδισε κατα κρατος τον στονερ και την ντουκατι.απο το set up (προσεξες την επιλογη ελαστικων???) μεχρι την οδηγικη ικανοτητα.πολυ καλος οδηγος ο στονερ αλλα ο ιταλος εχει το know how αν παιξουνε με ισα μηχανακια.η ερωτηση λοιπον δεν ειναι ροσι η στονερ γιατι η απαντηση ειναι ροσι και τελος.
    η ερωτηση κατα τη γνωμη μου ειναι ντουκατι η γιαμαχα???και η τελευταια μου προταση εμπεριεχει ΠΟΛΛΑ ΥΠΟΝΟΟΥΜΕΝΑ εκτος του προφανους.


    Μια γρήγορη περατζιά στα πρώτα που είπες. ΔΕΝ είναι όλοι οι αγώνες το ίδιο! τα έχουμε ξαναπεί. Ολόκληρο κατεβατό έγραψα ο... άνθρωπας εσύ ένα πράγμα πρόσεξες; Όλα αυτά κατά τη γνώμη μου έπαιξαν ρόλο κι έγειραν την μπαλλάντζα υπέρ του Ρόσι.
    Πάμε τώρα στο υπονούμενο.
    Κοίτα τώρα... ρωτάς από ενδιαφέρον ή πας να βγάλεις είδηση; Γιατί αν είναι από ενδιαφέρον σου απαντώ πως ακόμα μελετάται το θέμα!
    ΑΝ όμως θες να βγάλεις είδηση... σου λέω ότι τα ποσοστά... μειώθηκαν κι άλλο.
    85% έναντι 15%! Τι λες; Προλαβαίνει η Γιαμάχα να το γυρίσει;


    Zephyr1... καλά φίλε μου μπορεί να μην ξέρω τι λέω.
    Θα φανεί όμως από τους επόμενους αγώνες αν ήξερα ή όχι. Υπομονή όπως έλεγα και πέρσι και θα δείξει. Τα... ξαναλέμε...

  11. #101
    ΑΜΑΝΙΚΟ ΒΕΛΟΣ Το avatar του/της TROOPER
    Εγγραφή
    07/05/2006
    Μηνύματα
    10.592
    Αρχικά δημιουργήθηκε από alximistis
    Μια γρήγορη περατζιά στα πρώτα που είπες. ΔΕΝ είναι όλοι οι αγώνες το ίδιο! τα έχουμε ξαναπεί. Ολόκληρο κατεβατό έγραψα ο... άνθρωπας εσύ ένα πράγμα πρόσεξες; Όλα αυτά κατά τη γνώμη μου έπαιξαν ρόλο κι έγειραν την μπαλλάντζα υπέρ του Ρόσι.
    Πάμε τώρα στο υπονούμενο.
    Κοίτα τώρα... ρωτάς από ενδιαφέρον ή πας να βγάλεις είδηση; Γιατί αν είναι από ενδιαφέρον σου απαντώ πως ακόμα μελετάται το θέμα!
    ΑΝ όμως θες να βγάλεις είδηση... σου λέω ότι τα ποσοστά... μειώθηκαν κι άλλο.
    85% έναντι 15%! Τι λες; Προλαβαίνει η Γιαμάχα να το γυρίσει;


    Zephyr1... καλά φίλε μου μπορεί να μην ξέρω τι λέω.
    Θα φανεί όμως από τους επόμενους αγώνες αν ήξερα ή όχι. Υπομονή όπως έλεγα και πέρσι και θα δείξει. Τα... ξαναλέμε...
    κοιτα στελιο...οσο και να θες να μας πεισεις οτι ο στονερ εκανε αγωνα τακτικης εγω εχω να σου πω οτι πουθενα δεν ειδα τον διαολεμενο κινητηρα της ντουντουκας να αποδιδει οπως στους προηγουμενους αγωνες.αντιθετως ειδα τη γιαμαχα να ανεβαινει.εσυ τι λες????θα το γυρισει η γιαμαχα???
    ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΚΑΚΟ ΧΕΡΟΒΟΛΟ, ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΚΑΚΟ ΔΕΜΑΤΙ...

  12. #102
    daytona 675 : SS master Το avatar του/της jbear
    Εγγραφή
    17/11/2005
    Μηνύματα
    445
    Αρχικά δημιουργήθηκε από TROOPER
    κοιτα στελιο...οσο και να θες να μας πεισεις οτι ο στονερ εκανε αγωνα τακτικης εγω εχω να σου πω οτι πουθενα δεν ειδα τον διαολεμενο κινητηρα της ντουντουκας να αποδιδει οπως στους προηγουμενους αγωνες.αντιθετως ειδα τη γιαμαχα να ανεβαινει.εσυ τι λες????θα το γυρισει η γιαμαχα???

    Το σιγουρο ειναι οτι θα το προσπαθησει! πιστευω οτι στους επομενους 3-4 αγωνες η βαθμολογικη διαφορα θα μειωθει...θα δειξει.

    Μακαρι να συνεχισουμε να βλεπουμε καλους αγωνες!!! (οποιος κι αν κερδιζει)
    Θελω ενα Ducati 1098 S ΤΩΡΑAAAA!!! :a07:

    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    "Η Δημοκρατία μας αυτοκαταστρέφεται διότι κατεχράσθη το δικαίωμα της ελευθερίας και της ισότητας, διότι έμαθε τους πολίτες να θεωρούν την αυθάδεια ως δικαίωμα, την παρανομία ως ελευθερία, την αναίδεια του λόγου ως ισότητα και την αναρχία ως ευδαιμονία" - Σωκρατης

  13. #103
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της alximistis
    Εγγραφή
    03/10/2005
    Μηνύματα
    3.096
    Αρχικά δημιουργήθηκε από TROOPER
    κοιτα στελιο...οσο και να θες να μας πεισεις οτι ο στονερ εκανε αγωνα τακτικης εγω εχω να σου πω οτι πουθενα δεν ειδα τον διαολεμενο κινητηρα της ντουντουκας να αποδιδει οπως στους προηγουμενους αγωνες.αντιθετως ειδα τη γιαμαχα να ανεβαινει.εσυ τι λες????θα το γυρισει η γιαμαχα???


    ΓΙΑΤΙ ειδικά στα αγωνιστικά νέα πρέπει να γίνεται αυτό; Κάθεται κάποιος και γράψει πέντε δέκα πράγματα. Και θέλετε όσοι διαφωνείτε να το πείτε. Πολύ καλά κάνετε αλλά... διαβάστε πρώτα τι λέει ο "χριστιανός".
    Είπα για τον Στόνερ ότι έκανε ΚΑΙ αγώνα τακτικής! Είπα όμως κι άλλα πράγματα. Ότι θεώρησε τη νίκη δεδομένη από πολύ νωρίς ότι γι αμένα πάντα δεν έπιασε τον απαραίτητο γι ανα κερδίσει ρυθμό ότι ακολούθησε λάθος στρατηγική... κλπ. Διάβασέ το πρώτα! Είναι σαν... να μου κάνεις μία κουβέντα εσύ για το τι είναι οστεοσύνθεση και γω να πάρω απ' ότι μου πεις μία πρόταση και στο τέλος να σερωτήσω δηλαδή θα την βγάλω σε ένα μήνα;
    Όσο για τον κινητήρα της Ντουκάτι που τον είδες να μην αποδίδει... έξυπνο παιδί είσαι πανάθεμα σε με ένστικτο και παρατηρητικότητα. Εσύ λοιπόν τι λες; Είναι δυνατόν εντελώς ξαφνικά να μην αποδίδει ένας κινητήρας; Κι ενώ ο οδηγός του μηχανήματος που τη φοράει είναι 8 θέσεις μπροστά;
    Δεν είναι πιστεύω θέμα κινητήρα Γιώργο. Είναι θέμα οδηγού. Για μένα στον αγώνα στο Άσεν είδαμε ανάμεσα σε πολλά άλλα αυτό που δεν είχαμε δει ως τώρα. Το λάθος του Στόνερ!

    Όσο για το αν θα το γυρίσει η Γιαμάχα... δύσκολο αλλά όχι ακατόρθωτο. Υπάρχει χρόνος πάντως. Είναι πολλοί σημαντικοί οι επόμενοι μήνες συγγνώμη αγώνες ήθελα να πω.

  14. #104
    Να σας προσέχετε Το avatar του/της nktR
    Εγγραφή
    27/03/2004
    Μηνύματα
    1.895
    Αρχικά δημιουργήθηκε από TROOPER
    κοιτα στελιο...οσο και να θες να μας πεισεις οτι ο στονερ εκανε αγωνα τακτικης εγω εχω να σου πω οτι πουθενα δεν ειδα τον διαολεμενο κινητηρα της ντουντουκας να αποδιδει οπως στους προηγουμενους αγωνες
    δεν είχε καλό setup στις αναρτήσεις του και κουνούσε σε κάθε έξοδο. βλ. από camera rossi στους γύρους που ήταν πίσω του ο ross.
    καλημέρα


  15. #105
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της vassilis88
    Εγγραφή
    07/11/2004
    Μηνύματα
    1.703
    το ντουκατι εχει την ταση να κουναει, του χει μεινει κουσουρι απ το 990. ολα κουνιουνται στις εξοδους βασικα οταν πιεζονται τρελα.. πιο παλια το κουνημα θα ηταν κανα highside....

    λαθος του στονερ εγω δν ειδα! εκανε τελειο αγωνα! η διαφορα ντουκ-γιαμα φαινοταν καθαρα στις εξοδους. ο βαλε απο κει που ηταν επικινδυνα κοντα γινοταν παλι κουκιδα.

    τωρα αλχημιστη
    οσο για τους πανηγυρισμους, εννοειται οτι ηταν πιο εντονοι αυτη τη φορα επειδη ξεκινουσε απο πισω. ειχα τρελο αγχος. προσωπικα οταν ειδα το στονερ να φευγει κ το βαλε να μη μπορει να ξεκολλησει απο 10ς ειπα τελος.. αλλα κ στο μουτζελλο τελος ειχα πει.. απλα συνηθως με πιανει τετοια αγωνια που βαζω κ τα κλαμματα..

    τα λαστιχα στο στεγνο ειναι καλα, κ ο καιρος ηταν καλος. τι να πουμε δλδ? η μισελεν πασχει στο βρεγμενο. η τελικη της ντουκατι φανηκε ξανα πως δν ειναι το μονο πλεονεκτημα, το αλλο ειναι το ξεκολλημα στις εξοδους. τα χλμ ερχονται πιο γρηγορα.

    ο στονερ δηλωσε πως πηγαινε στο μαξιμουμ, εβλεπε στις οθονες το βαλε να ανεβαινει σιγα σιγα κ καταλαβαινε οτι θα τον εφτανε σουνερ ορ λειτερ. ο βαλε εκανε απανωτα ταχυτερους γυρους. λογικα τον ειχε οποτε ηθελε το στονερ, απλα ηθελε να πιεζει μεχρι τελους μπας κ κανει κανα λαθος τυπου μπιατζι, αλλα δν πολυκαταλαβαινει κ μπραβο του. ο στονερ εφοσον τον περασε ο βαλε κ να ηθελε δν μπορουσε να πιεσει, ο βαλε ηταν φανερα ο πιο γρηγορος εκει μεσα.

    το αγροτοπαιδο ξεκινησε 13ος αλλα εκανε τελεια εκκινηση κ πηγε καπου 5ος 6ος αμεσως στην πρωτη στροφη. ο βαλε νομιζω κερδισε μια θεση..

    στο σαξενρινγκ περσι ο βαλε κερδισε ξεκινωντας παλι 11ος. για το πρωταθλημα καλο θα ηταν να μην εχουμε αλλους βροχινους αγωνες(τοτε αυξανει η διαφορα). ολοι ειναι σημαντικοι. κ ο ντανι να ξυπνησει να περασει το στονερ να κοψουμε κ αλλους βαθμους. τωρα στο σαξενρινγκ ειναι ευκαιρια. οπως στη χερεθ που εμεινε 5ος ο στονερ.

Σελίδα 7 από 11 ΠρώτοΠρώτο ... 234567891011 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. MOTO GP ROUND 7-ASSEN
    από TROOPER στο forum Αγωνιστικά νέα
    Απαντήσεις: 446
    Τελευταίο μήνυμα: 09/07/2013, 16:16
  2. moto gp Assen 2011
    από ernti στο forum Αγωνιστικά νέα
    Απαντήσεις: 64
    Τελευταίο μήνυμα: 30/06/2011, 19:34
  3. Moto gp - Assen
    από gavos στο forum Αγωνιστικά νέα
    Απαντήσεις: 41
    Τελευταίο μήνυμα: 04/07/2008, 11:29
  4. Moto Gp Assen
    από panayiotis στο forum Αγωνιστικά νέα
    Απαντήσεις: 89
    Τελευταίο μήνυμα: 12/07/2007, 12:26
  5. Moto GP Assen
    από vlassos στο forum Αγωνιστικά νέα
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 25/06/2005, 06:56

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF