Καλορίζικο και καλές βόλτες.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
moto perpetuo
Todo eso de la creacion es mentira, el sufrimiento de la creación es mentira, lo que pasa que los artistas somos unos charlaores (habladores)
y lo que queremos es engañar a la gente. Los artistas de verdad como vivimos es así, to el día echao, no sufrimos ni na, lo pasamos muy bien,
hasta luego.
-------------------------------------------------------------------
[FONT=courier new]Paco de Lucia[/FONT]
Kαλοταξιδι και παντα ορθια......
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Υγ.Αλλαξε στο προφιλ το μηχανακι σου....
![]()
![]()
![]()
sas eyxaristw paidia ki eseis na apoktisete oti allo epithimeitetous lacrimoza den tous allazw me tipota einai i alli agapi pou exw
![]()
Και γιατί να τούς αλλάξεις δηλαδή;Σώβρακα είναι;Αρχικά δημιουργήθηκε από lacrimosa
tous lacrimoza den tous allazw me tipota einai i alli agapi pou exw![]()
![]()
![]()
![]()
moto perpetuo
Todo eso de la creacion es mentira, el sufrimiento de la creación es mentira, lo que pasa que los artistas somos unos charlaores (habladores)
y lo que queremos es engañar a la gente. Los artistas de verdad como vivimos es así, to el día echao, no sufrimos ni na, lo pasamos muy bien,
hasta luego.
-------------------------------------------------------------------
[FONT=courier new]Paco de Lucia[/FONT]
Καλοτάξιδοι και πάντα όρθιοι κι από εδώ μέσα Ειρήνη...
Εύχομαι να σου προσφέρει όσα προσέφερε και σ' εμένα η μικρή...
![]()
![]()
![]()
![]()
se euxaristw gia ola thoma mou kai na eisai sigouros oti tha tin prosexw san ta matia mou.![]()
![]()
einai uperoxi i mpempa pantws
auto lew ki egw giati na tous alaksw tous lacrimosa??den uparxei logos.allo oi lacrimosa kai allo to varaderaki einai duo diaforetikes agapes.![]()
καλοριζικο!![]()
i am ninja you can't see me
Revvin' up your engine ,Listen to her howlin' roar , Metal under tension ,Beggin' you to touch and go , Ride into the Danger Zone
Δεν ειπα το avatar....ακομα peugeot μηχανακι εχεις???Αρχικά δημιουργήθηκε από lacrimosa
sas eyxaristw paidia ki eseis na apoktisete oti allo epithimeitetous lacrimoza den tous allazw me tipota einai i alli agapi pou exw
![]()
Αρχικά δημιουργήθηκε από lacrimosa
[B]se euxaristw evaki![]()
αντε να παμε καμμια βολτα τωρα!![]()
i am ninja you can't see me
Revvin' up your engine ,Listen to her howlin' roar , Metal under tension ,Beggin' you to touch and go , Ride into the Danger Zone