Σελίδα 1 από 4 1234 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 59

Θέμα: Κ7 κλειστό

  1. #1

    Κ7 κλειστό

    Πριν λίγες μέρες αγόρασα ένα κ7 ελαφρώς μεταχειρισμένο με πολύ λίγα χιλιόμετρα. (950). Χθες την παρασκευή στην πρώτη μου βόλτα διαπίστωσα ότι η μοτοσικλέτα δεν ανεβάζει στροφές ο κινητήρας ειδικά μετά τις 10000 και με τα χίλια ζόρια και σε κατηφόρα είδα στο κοντέρ 282 χιλιόμετρα. Η 4 , 5 , 6, ταχύτητα δεν μπαίνουνε με τίποτα στον κόφτη. Το μοτέρ δουλεύει κανονικά και μέσα στο καντράν δεν βγάζει καμία ένδειξη βλάβης. Φαίνεται στα ψηλά σαν κάτι να το κρατά και δεν αφήνει να βγάλει την δύναμη ο κινητήρας. Η χάρτες του δουλεύουνε κανονικά και το είχα στο Α.
    Αρχίζω να υποψιάζομαι ότι είναι κομμένο ( κλειστό ). Πως μπορούμε να το καταλάβουμε αυτό. Βάση αριθμό πλαισίου γίνεται. Το κ7 είναι παραεισαγωγης. Αν είναι κλειστό μπορώ να το ανοίξω και αν ναι πόσο είναι το κόστος του.
    Σε κάποιον που μίλησα και των είπα τον αριθμό πλαισίου μου είπε ότι είναι περιορισμένης ιπποδύναμης. Συγκεκριμένα το δικό μου έχει JS1CL2111……..
    και μου είπε ότι αυτά που είναι ελεύθερα στο αριθμό πλαισίου μετά το JS1CL έχουνε τέσσερις άσσους και όχι 2111 όπως το δικό μου.
    Όποια βοήθεια δεκτή

  2. #2
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της akis_1
    Εγγραφή
    13/07/2006
    Μηνύματα
    174
    Βασικα φιλε τσεκαρα σημερα το νουμερο που αναφερεις πανω (2111) στο δικο μου και εχω 1111.Αλλα φιλος μου εχει κ7 με 2111 και τωρα τελειωνει το στωσιμο οποτε μεχρι το σαββατο θα μπορεσω να σου πω αν ειναι κλειστο πραγμα χλωμο οπως το βλεπω για να ξερεις και εσυ και να μπορεσεις να ψαξεις να βρεις τι αλλο μπορει να φταιει.
    When the unnamed feeling
    It comes alive
    Then the unnamed feeling
    Takes me away

  3. #3
    Αρχικά δημιουργήθηκε από akis_1
    Βασικα φιλε τσεκαρα σημερα το νουμερο που αναφερεις πανω (2111) στο δικο μου και εχω 1111.Αλλα φιλος μου εχει κ7 με 2111 και τωρα τελειωνει το στωσιμο οποτε μεχρι το σαββατο θα μπορεσω να σου πω αν ειναι κλειστο πραγμα χλωμο οπως το βλεπω για να ξερεις και εσυ και να μπορεσεις να ψαξεις να βρεις τι αλλο μπορει να φταιει.


    Βασικά ευχαριστώ για την απάντηση σου. Είμαι σχεδόν σίγουρος ότι το κ7 είναι γαλλικής προελεύσεως. Σε όσα κ7 έχω κοιτάξει που ξερώ ότι πάνε κανονικά μετά το JS1CL έχουνε 1111 και όχι 2111 όπως το δικό μου, και ο άνθρωπος που μου το είπε είναι γνώστης των πραγμάτων. Κάτω από τον αριθμό πλαισίου γράφει τα ντεσιμπέλ και σε πόσες χιλ. στροφές είναι, εγώ έχω διαφορετικά από τα άλλα. Αύριο πάντως θα μιλήσω με σφακιανακη να δω τη γίνεται και περιμένω τηλ από κάποιων φίλο από Βέλγιο που θα μιλήσει με τον εκεί κεντρικό αντιπρόσωπο.
    Περιμένω να πάρω και το manual στα χέρια μου για να δω σε ποια γλώσσα είναι.
    Αν θέλεις φίλε μου τσέκαρε το manual του φίλου σου σε τι γλώσσα είναι γραμμένο.
    Α και κάτι άλλο. Πάνω στο φερινγκ αριστερά και δεξιά από το ρεζερβουάρ έχει δυο αυτοκόλλητα. Το δεξιό είναι γραμμένο σε τρεις γλώσσες, αγγλικά , γαλλικά και γερμανικά. Το αριστερό όμως είναι γραμμένο μόνο στα γαλλικά. ΓΙΑΤΙ;
    Ο φίλος σου τα άνοιξε καμιά φορά, είδε 299 στο κοντέρ;

  4. #4
    Μηπως εχει το χαμηλοδυναμο προγραμμα επιλεγμενο? (το C)

  5. #5
    Αρχικά δημιουργήθηκε από AFTER
    Μηπως εχει το χαμηλοδυναμο προγραμμα επιλεγμενο? (το C)
    Όχι έχει το Α. αν το βάλω στο C άφησέ το καλύτερα, πάει ακόμα χειρότερα

  6. #6
    Αρχικά δημιουργήθηκε από akis_1
    Βασικα φιλε τσεκαρα σημερα το νουμερο που αναφερεις πανω (2111) στο δικο μου και εχω 1111.Αλλα φιλος μου εχει κ7 με 2111 και τωρα τελειωνει το στωσιμο οποτε μεχρι το σαββατο θα μπορεσω να σου πω αν ειναι κλειστο πραγμα χλωμο οπως το βλεπω για να ξερεις και εσυ και να μπορεσεις να ψαξεις να βρεις τι αλλο μπορει να φταιει.
    Το κ7 του φίλου σου είναι ελληνικό η παραεισαγωγής

  7. #7
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της akis_1
    Εγγραφή
    13/07/2006
    Μηνύματα
    174
    Αρχικά δημιουργήθηκε από gsx-r 750
    Βασικά ευχαριστώ για την απάντηση σου. Είμαι σχεδόν σίγουρος ότι το κ7 είναι γαλλικής προελεύσεως. Σε όσα κ7 έχω κοιτάξει που ξερώ ότι πάνε κανονικά μετά το JS1CL έχουνε 1111 και όχι 2111 όπως το δικό μου, και ο άνθρωπος που μου το είπε είναι γνώστης των πραγμάτων. Κάτω από τον αριθμό πλαισίου γράφει τα ντεσιμπέλ και σε πόσες χιλ. στροφές είναι, εγώ έχω διαφορετικά από τα άλλα. Αύριο πάντως θα μιλήσω με σφακιανακη να δω τη γίνεται και περιμένω τηλ από κάποιων φίλο από Βέλγιο που θα μιλήσει με τον εκεί κεντρικό αντιπρόσωπο.
    Περιμένω να πάρω και το manual στα χέρια μου για να δω σε ποια γλώσσα είναι.
    Αν θέλεις φίλε μου τσέκαρε το manual του φίλου σου σε τι γλώσσα είναι γραμμένο.
    Α και κάτι άλλο. Πάνω στο φερινγκ αριστερά και δεξιά από το ρεζερβουάρ έχει δυο αυτοκόλλητα. Το δεξιό είναι γραμμένο σε τρεις γλώσσες, αγγλικά , γαλλικά και γερμανικά. Το αριστερό όμως είναι γραμμένο μόνο στα γαλλικά. ΓΙΑΤΙ;
    Ο φίλος σου τα άνοιξε καμιά φορά, είδε 299 στο κοντέρ;
    Παραεισαγωγης ειναι και το δικο μου και το δικο του και γαλλιας μαλιστα οπως το λες το δικο του.Του το ειπα και μου ειπε οτι μολις το ανοιξει θα μου πει τι και πως γιατι μπηκε σε σκεψεις και αυτος μεχρι 240 το εχει παει στις 10,000 στροφες και το manual που του δωσανε μονο στα γαλλικα ηταν τωρα τι να πω λογικα θα υπαρξουν και αλλοι με το ιδιο προβλημα για να δουμε...
    When the unnamed feeling
    It comes alive
    Then the unnamed feeling
    Takes me away

  8. #8
    Αρχικά δημιουργήθηκε από akis_1
    και το manual που του δωσανε μονο στα γαλλικα ηταν τωρα τι να πω λογικα θα υπαρξουν και αλλοι με το ιδιο προβλημα για να δουμε...
    Βασικα δεν ειναι ''προβλημα''

    Στην Γαλλια υπαρχει οριο 100 ιππων
    Μαλλον επεσε σε τετοιο μοντελο

  9. #9
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της akis_1
    Εγγραφή
    13/07/2006
    Μηνύματα
    174
    Γνωριζω για το οριο της γαλλιας αλλα λογικα αμα το παρεις αφου οι μηχανες αυτες δεν πρωοριζονταν για την γαλλικη αγορα δεν θα επρεπε να τα περιορισουν.Κανε υπομονη και θα βρεθει η λυση απλα τωρα καθεσε σε αναμενα καρβουνα.Οχι οτι εγω στην θεση σου θα ημουν διαφορετικα..
    When the unnamed feeling
    It comes alive
    Then the unnamed feeling
    Takes me away

  10. #10
    Αρχικά δημιουργήθηκε από akis_1
    Γνωριζω για το οριο της γαλλιας αλλα λογικα αμα το παρεις αφου οι μηχανες αυτες δεν πρωοριζονταν για την γαλλικη αγορα δεν θα επρεπε να τα περιορισουν.
    Μα για την Γαλλικη αγορα προοριζονταν

  11. #11
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της akis_1
    Εγγραφή
    13/07/2006
    Μηνύματα
    174
    Ο ελληνας εισαγωγεας τις αγοραζει μαλον απο τον αντιπροσωπο suzuki της γαλλιας για να μπορεσει να τις παρει χονδρικη σωστα?Αρα ο αντιπροσωπος ξερει οτι οι μηχανες αυτες δεν θα πουληθουν στην γαλλια οποτε δεν χρειαζεται να περιοριστουν.Ετσι το βλεπω εγω.Αμα εχεις καποιο φιλο που να ξερει γαλλικα βαλτον να ψαξει στο νετ παντα υπαρχει λυση.
    When the unnamed feeling
    It comes alive
    Then the unnamed feeling
    Takes me away

  12. #12
    Αρχικά δημιουργήθηκε από akis_1
    Ο ελληνας εισαγωγεας τις αγοραζει μαλον απο τον αντιπροσωπο suzuki της γαλλιας για να μπορεσει να τις παρει χονδρικη σωστα?Αρα ο αντιπροσωπος ξερει οτι οι μηχανες αυτες δεν θα πουληθουν στην γαλλια οποτε δεν χρειαζεται να περιοριστουν

    Οχι απαραιτητα
    Συνηθως ειναι μεγαλες αποθηκες που εξαγουν μοντελα σε διαφορα καταστηματα στην Ευρωπη
    Απο που τις εισαγουν και αυτοι, αγνωστο

    Η αγορα ειναι πλεον ελευθερη, δεν ισχυει πλεον το ''αντιπροσωπος''
    Περισσοτερο ειναι ''επισημος εισαγωγεας''

  13. #13
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της akis_1
    Εγγραφή
    13/07/2006
    Μηνύματα
    174
    Οποτε ειναι οτι κατσει στον καθε παραεισαγωγεα που λογικα ουτε αυτος το γνωριζει τι θα του στειλουν απο τις αποθηκες.
    When the unnamed feeling
    It comes alive
    Then the unnamed feeling
    Takes me away

  14. #14
    Αρχικά δημιουργήθηκε από akis_1
    Παραεισαγωγης ειναι και το δικο μου και το δικο του και γαλλιας μαλιστα οπως το λες το δικο του.Του το ειπα και μου ειπε οτι μολις το ανοιξει θα μου πει τι και πως γιατι μπηκε σε σκεψεις και αυτος μεχρι 240 το εχει παει στις 10,000 στροφες και το manual που του δωσανε μονο στα γαλλικα ηταν τωρα τι να πω λογικα θα υπαρξουν και αλλοι με το ιδιο προβλημα για να δουμε...

    Φίλε μου επειδή το μόνο κ7 που έχω βρει έως τώρα που να ταιριάζει με τα δικά μου νούμερα στο πλαίσιο ( δηλ. το 2111 ) είναι του φίλου σου σε παρακαλώ πεστου αν μπορεί να το δοκιμάσει όσο ποιο σύντομα μπορεί για να ξέρω και εγώ στα σίγουρα τι γίνεται. Στο δικό μου πάντως η μεγαλύτερη τελική που έχω δη είναι 282 κοντερισια χλμ, αλλά το μηχανάκι μετά τις 10000 στροφές και όσο μεγαλύτερη ταχύτητα έχω στο κιβώτιο τόσο δυσκολεύεται να ανεβάσει στροφές και χλμ.

  15. #15
    Αρχικά δημιουργήθηκε από gsx-r 750
    Φίλε μου επειδή το μόνο κ7 που έχω βρει έως τώρα που να ταιριάζει με τα δικά μου νούμερα στο πλαίσιο ( δηλ. το 2111 ) είναι του φίλου σου σε παρακαλώ πεστου αν μπορεί να το δοκιμάσει όσο ποιο σύντομα μπορεί για να ξέρω και εγώ στα σίγουρα τι γίνεται. Στο δικό μου πάντως η μεγαλύτερη τελική που έχω δη είναι 282 κοντερισια χλμ, αλλά το μηχανάκι μετά τις 10000 στροφές και όσο μεγαλύτερη ταχύτητα έχω στο κιβώτιο τόσο δυσκολεύεται να ανεβάσει στροφές και χλμ.
    Πετυχες σε κλειστο Κ7 φιλαρακι δυστηχως....


    Μπας και εχεις ενα φιλο με zx-10 με τις 2 εξατμισεις που ειναι? Γιατι χτες και αυτος τα ιδια μου ελεγε.... για εναν γνωστο του που εχει κλειστο Κ7 και αυτος.

Σελίδα 1 από 4 1234 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. haybusa κλειστο η ανοιχτο???????
    από david xaza στο forum Suzuki GSXR's
    Απαντήσεις: 28
    Τελευταίο μήνυμα: 15/08/2007, 08:38
  2. ΤΟ ΠΡΩΤΟ Κ7 1000 ΣΤΗΝ ΚΟΜΟΤΗΝΗ
    από gat0s στο forum Suzuki GSXR's
    Απαντήσεις: 22
    Τελευταίο μήνυμα: 24/05/2007, 19:54
  3. To πρώτο Κ7 στην Λάρισα...
    από project.breeze στο forum Suzuki GSXR's
    Απαντήσεις: 26
    Τελευταίο μήνυμα: 25/04/2007, 11:29
  4. 750 Κ7
    από zilmer στο forum Suzuki GSXR's
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 26/02/2007, 16:01

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF