Κατσε κατσε να σου πω 2 πραγματακια για το klr 250 ως πρωιν κατοχος...
Υπερ...28αλογακια βγαζει το σκατο και αν εισαι μετα τις 6500 7000 στροφες το βλεπεις να αρπαζει (για 250)αξιοπρεπεστατο στην πολη υδροψικτο καβαλει και κανα πεζοδρομιο...ΠΟλυ ευχαριστη θεση συνεπιβατη και με εξερεση το δικο μου σκυλος.....Στο site της kawasaki (το αμερικανικο)θα βρεις ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ οολααα τα μηχανικα του μεροι (περιπου 100 σελιδες)....
Αυτα ειναι τα καλα........
Παμε στα κακα......
Δεν εχει μιζα
Καιει την μανα του και τον πατερα του
Αν και θα βρεις πολλα ανταλακτικα οι τιμες ειναι......Βιδα για τα πλαστικα του 1.60 ευρουλακια!!!!!
Στεγνα χαλαρα και χωρις σκεψη καθε 50.000 χλμ αλλαγη εκεντροφορους στανταρ....
Οχι πολυ ελαφρυ(για 250)...
Ταμπουρο πισω ε και γενικα οχι οτι καλητερο στα φρενα
Η καδενα χτυπαει παντα οποτε μην σε προβληματισει
Αν και δεν σε ενδιαφερει οπως καταλαβα αλλα για χωμα ουτε λογος!!!Θα βαλει τα κλαματα![]()
![]()
![]()
Τες πα για αυτο που θελεις στο baget υποθετω που εχεις δεν ειναι κακο...
Σε γενικες γραμμες δεν μπορω να πω οτι δεν το ευχαριστηθικα και τα νισακια του πηγε και το φορτωσα Παααρααα πολυ
Θα ελεγα οριο την τιμη των 1000 ευρω για το ασπρο μπλε και δεν θα εδινα παραπανω απο 1200 για το μαυρο μπλε..
Η διαφορα δεν ειναι στην ομωρφια (μονο)Αλλα και στην ηλικια μιας και το μαυρο βγενει μου φαινεται μετα το 94.
Αυτα ....Οτι αλλο θες εδω ειμαστε...
Α παιζει και το παλιο μου (καπου ) αλλα με ραγιζμενη κεφαλη οπωτε.......