Σελίδα 2 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 30 από 48

Θέμα: KLR 250 Super Motard

  1. #16
    Κατσε κατσε να σου πω 2 πραγματακια για το klr 250 ως πρωιν κατοχος...
    Υπερ...28αλογακια βγαζει το σκατο και αν εισαι μετα τις 6500 7000 στροφες το βλεπεις να αρπαζει (για 250)αξιοπρεπεστατο στην πολη υδροψικτο καβαλει και κανα πεζοδρομιο...ΠΟλυ ευχαριστη θεση συνεπιβατη και με εξερεση το δικο μου σκυλος..... Στο site της kawasaki (το αμερικανικο)θα βρεις ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ οολααα τα μηχανικα του μεροι (περιπου 100 σελιδες)....
    Αυτα ειναι τα καλα........
    Παμε στα κακα......
    Δεν εχει μιζα
    Καιει την μανα του και τον πατερα του
    Αν και θα βρεις πολλα ανταλακτικα οι τιμες ειναι......Βιδα για τα πλαστικα του 1.60 ευρουλακια!!!!!
    Στεγνα χαλαρα και χωρις σκεψη καθε 50.000 χλμ αλλαγη εκεντροφορους στανταρ....
    Οχι πολυ ελαφρυ(για 250)...
    Ταμπουρο πισω ε και γενικα οχι οτι καλητερο στα φρενα
    Η καδενα χτυπαει παντα οποτε μην σε προβληματισει
    Αν και δεν σε ενδιαφερει οπως καταλαβα αλλα για χωμα ουτε λογος!!!Θα βαλει τα κλαματα
    Τες πα για αυτο που θελεις στο baget υποθετω που εχεις δεν ειναι κακο...
    Σε γενικες γραμμες δεν μπορω να πω οτι δεν το ευχαριστηθικα και τα νισακια του πηγε και το φορτωσα Παααρααα πολυ
    Θα ελεγα οριο την τιμη των 1000 ευρω για το ασπρο μπλε και δεν θα εδινα παραπανω απο 1200 για το μαυρο μπλε..
    Η διαφορα δεν ειναι στην ομωρφια (μονο)Αλλα και στην ηλικια μιας και το μαυρο βγενει μου φαινεται μετα το 94.
    Αυτα ....Οτι αλλο θες εδω ειμαστε...
    Α παιζει και το παλιο μου (καπου ) αλλα με ραγιζμενη κεφαλη οπωτε.......

  2. #17
    Αρχικά δημιουργήθηκε από DimST
    Aδερφέ κάπου τα έμπλεξες, άλλο μηχανάκι το KLX άλλο το KLR. Ίδια κυβικά αλλά διαφορετικά μοτέρ, αδύνατον να ταιριάξει το overbore kit του KLX250 που το κάνει 300cc μια και πολύ απλά μια απο τις σημαντικότερες διαφορές των μοτέρ είναι η διαφορετική διάμετρο και διαδρομή.
    Καλές αγορές.
    Φίλε σίγουρα άλλο το KLX και άλλο το KLR αλλά αυτό το κιτ πρέπει να ταιριάζει. Το KLR έχει την ίδια διαδρομή με το Tracker που έχει την ίδια διαδρομή με το KLX300. Η διάμετρος είναι φυσικά μεγαλύτερη για να αυξηθεί ο κυβισμός. Εννοείται οτι οι δίοδοι του λαδιού και του ψυκτικού υγρού ταιριάζουν ακριβώς.

    Επιπλέον, ο κύλινδρος είναι NICASIL, άλλο ένα πλεονέκτημα έναντι του μαντεμένιου χιτώνιου του KLR.
    NO BOOTS,
    NO JACKETS,
    NO HELMETS,
    JUST BALLS.

  3. #18
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    Κάποιος συνεχίζει την πλάκα...

    Άμα μπορείς (και έχεις την υπομονή) να πλέξεις ζάντα, ΔΕΝ μπορείς να κάνεις ακτινολόγηση ????
    (You know, κλειδάκι σφίξιμο, κατσαβιδάκι ντίνγκ-ντινγκ, αποστάτη στο καλάμι για έλεγχο έκκντρου κ.λ.π.) ή ροπόκλειδο για τους πιο intellectual ...

    Λέω ότι και ο πλέον αδαής μπορεί βλέποντας την παλιά του ζάντα να περάσει τις ακτίνες στην καινούργια!

    Χρειάζονται όμως λίγες παραπάνω γνώσεις και εμπειρία για να την ευθυγραμμίσεις-ακτινολογίσεις. Εγώ για παράδειγμα, αν και πλέκω μόνος μου τις ζάντες μου, πάντα βαριέμαι να τις ακτινολογίσω και τις πάω σε ζαντομάστορα.

    10 εωρώ η ακτινολόγιση ανα ζάντα

    ή

    40 ευρώ πλέξιμο ΚΑΙ ακτινολόγιση ανα ζάντα
    NO BOOTS,
    NO JACKETS,
    NO HELMETS,
    JUST BALLS.

  4. #19
    Αρχικά δημιουργήθηκε από bm_gr
    Στεγνα χαλαρα και χωρις σκεψη καθε 50.000 χλμ αλλαγη εκεντροφορους στανταρ....
    οπωτε.......
    Τί παθαίνανε οι εκκεντροφόροι σου φίλε κάθε 50.000 χλμ????

    Μήπως η αντλία δεν ανέβαζε πολύ λάδι και ανάβανε?
    NO BOOTS,
    NO JACKETS,
    NO HELMETS,
    JUST BALLS.

  5. #20
    Πριν το παρω μου ειχανε πει οτι εχει αυτο το προβλημα στους εκεντροφορους...Δεν εδωσα πολυ σημασια.....και μετα εδωσα ...............................................................
    250ευρο για μεταχειρισμενους στα 55.000χλμ νταν.....
    Και φυσικα τι εμαθα απο αυτο????
    Ποτε μα ποτε δεν βαζουμε μεταχειρισμενους εκεντροφορους γιατι μπορει να ηταν οι τελευτεοι σε καλη κατασταση αλλα δεν ηταν .... οι αποσυμπιεστες των με αποτελεσμα να εζβηνα την μοτο και αν την αφηνα πανω απο 3 μερες χωρις να την βαλω μπροστα εκανα ενα ποδι απο μανιβελιες.....χμ ας πουμε οτι δεν ηθελες να φας κλωτσια μετα απο εμενα

  6. #21
    FFWD Το avatar του/της DimST
    Εγγραφή
    13/09/2002
    Μηνύματα
    866
    Αρχικά δημιουργήθηκε από xxxristos
    Φίλε σίγουρα άλλο το KLX και άλλο το KLR αλλά αυτό το κιτ πρέπει να ταιριάζει. Το KLR έχει την ίδια διαδρομή με το Tracker που έχει την ίδια διαδρομή με το KLX300. Η διάμετρος είναι φυσικά μεγαλύτερη για να αυξηθεί ο κυβισμός. Εννοείται οτι οι δίοδοι του λαδιού και του ψυκτικού υγρού ταιριάζουν ακριβώς.

    Επιπλέον, ο κύλινδρος είναι NICASIL, άλλο ένα πλεονέκτημα έναντι του μαντεμένιου χιτώνιου του KLR.

    H διαδρομή του KLR είναι 58χιλ (74χιλ διάμετρος πιστονιού) και η διαδρομή του KLX250 61,2χιλ (72χιλ διάμετρος πιστονιού).

    Άλλες σοβαρότατες διαφορές: H καδένα των εκκεντροφόρων είναι αριστερά στο KLR και δεξιά στο KLX, κοκκοράκια για τις βαλβίδες στο KLR, καπελότα στο KLX...

    Είναι δύο ίδια εξωτερικά μοτέρ αλλά με πάμπολλές διαφορές μέσα, ακόμα και τα φίλτρα λαδιού τους είναι διαφορετικά.

    Σωστός είσαι στο θέμα του νικασίλ που έχουν τα KLX σε αντίθεση με τα KLR που έχουν μαντεμένιο χυτώνιο.

    το συμπέρασμα δικό σου

  7. #22
    Αρχικά δημιουργήθηκε από DimST
    H διαδρομή του KLR είναι 58χιλ (74χιλ διάμετρος πιστονιού) και η διαδρομή του KLX250 61,2χιλ (72χιλ διάμετρος πιστονιού).

    Άλλες σοβαρότατες διαφορές: H καδένα των εκκεντροφόρων είναι αριστερά στο KLR και δεξιά στο KLX, κοκκοράκια για τις βαλβίδες στο KLR, καπελότα στο KLX...

    Είναι δύο ίδια εξωτερικά μοτέρ αλλά με πάμπολλές διαφορές μέσα, ακόμα και τα φίλτρα λαδιού τους είναι διαφορετικά.

    Σωστός είσαι στο θέμα του νικασίλ που έχουν τα KLX σε αντίθεση με τα KLR που έχουν μαντεμένιο χυτώνιο.

    το συμπέρασμα δικό σου
    Έχεις δίκιο φίλε μπέρδεψα το KLR 250 με το KLX250R. Ναι έχουν διαφορές στην διαδρομή αλλά οι καδένες είναι σε όλα αριστερά (το γρανάζι της καδένας βρίσκεται πάνω στον στροφαλοφόρο, πίσω από το βολάν). Από την άλλη μεριά του κινητήρα υπάρχει μόνο το διπλό γρανάζι που δίνει κίνηση στην καμπάνα του συμπλέκτη και στις αντλίες του λαδιού.
    NO BOOTS,
    NO JACKETS,
    NO HELMETS,
    JUST BALLS.

  8. #23
    Αρχικά δημιουργήθηκε από bm_gr
    Πριν το παρω μου ειχανε πει οτι εχει αυτο το προβλημα στους εκεντροφορους...Δεν εδωσα πολυ σημασια.....και μετα εδωσα ...............................................................
    250ευρο για μεταχειρισμενους στα 55.000χλμ νταν.....
    Και φυσικα τι εμαθα απο αυτο????
    Ποτε μα ποτε δεν βαζουμε μεταχειρισμενους εκεντροφορους γιατι μπορει να ηταν οι τελευτεοι σε καλη κατασταση αλλα δεν ηταν .... οι αποσυμπιεστες των με αποτελεσμα να εζβηνα την μοτο και αν την αφηνα πανω απο 3 μερες χωρις να την βαλω μπροστα εκανα ενα ποδι απο μανιβελιες.....χμ ας πουμε οτι δεν ηθελες να φας κλωτσια μετα απο εμενα
    Άν το πρόβλημα είναι μόνο ο αποσυμπιεστής (ο οποίος στα συγκεκριμένα μοτερ δεν επισκευάζεται) η πιο ενδεδειγμένη λύση είναι να πάρεις καινούργιους εκκεντροφόρους White Brothers των οποίων οι διάρκειες είναι τόσο μεγάλες που καταργούν τον αποσυμπιεστή.
    NO BOOTS,
    NO JACKETS,
    NO HELMETS,
    JUST BALLS.

  9. #24
    FFWD Το avatar του/της DimST
    Εγγραφή
    13/09/2002
    Μηνύματα
    866
    Αρχικά δημιουργήθηκε από xxxristos
    Έχεις δίκιο φίλε μπέρδεψα το KLR 250 με το KLX250R. Ναι έχουν διαφορές στην διαδρομή αλλά οι καδένες είναι σε όλα αριστερά (το γρανάζι της καδένας βρίσκεται πάνω στον στροφαλοφόρο, πίσω από το βολάν). Από την άλλη μεριά του κινητήρα υπάρχει μόνο το διπλό γρανάζι που δίνει κίνηση στην καμπάνα του συμπλέκτη και στις αντλίες του λαδιού.

    Μια και έχουμε ξεφύγει αρκετά απο το θέμα πρέπει να πώ πως είμαι αρκετά σίγουρος πως η καδένα είναι δεξιά στα klx... στην φώτο φαίνεται το μοτέρ απο την δεξιά μεριά και διακρίνεται ο τεντωτήρας της καδένας.


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	klx3.jpg 
Προβολές:	453 
Μέγεθος:	53,2 KB 
ID:	8487

  10. #25
    Α ναι 250 είπαμε, εγώ έχω μείνει ακόμα στο δικό μου που ειναι 650.

    H φωτό είναι τόσο παλιά που ακόμα τότε δεν είχε ανακαλυφθεί η έγχρωμη φωτογραφία?????

    NO BOOTS,
    NO JACKETS,
    NO HELMETS,
    JUST BALLS.

  11. #26
    Λεπτομέρια του μοτέρ που δείχνει οτι η καδένα είναι αριστερά.


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	klx.jpg 
Προβολές:	420 
Μέγεθος:	17,6 KB 
ID:	8557
    NO BOOTS,
    NO JACKETS,
    NO HELMETS,
    JUST BALLS.

  12. #27
    Ελαιόψυκτο Μέλος Το avatar του/της free rider
    Εγγραφή
    26/08/2004
    Μηνύματα
    2.330
    πάντως ενα εξακοσάρι ΧΤ εγώ λέω οτι είναι η καλύτερη λύση ...
    και μοτάρντ γίνεται και παέι και σε κανα μονοπάτι με χώμα και παει και καμιά βόλτα...

    και το βρίσκεις με τα διπλάσια λεφτα οπότε είναι και θέμα τσέπης...

    αλλά με το δυόμισι που θα καταφέρεις να φτάσεις με τα εκατόν είκοσι αντε εκατόν σαράντα σπασμένο??

    βέβαια προτάσεις κάνουμε όλοι....


    αλλά ενα χτακι για μέσα στην πόλη είναι super..
    και η ζωή συνεχίζεται...

  13. #28
    FFWD Το avatar του/της DimST
    Εγγραφή
    13/09/2002
    Μηνύματα
    866
    ...να και μία πιο καθαρή εγχρωμη (!!) φώτο του κουλουξου

    Απο τα δεξια


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	klx300.jpg 
Προβολές:	409 
Μέγεθος:	78,5 KB 
ID:	8574

  14. #29
    FFWD Το avatar του/της DimST
    Εγγραφή
    13/09/2002
    Μηνύματα
    866
    να και μία αριστερή που έψαξα και βρήκα...

    Πολύ σωστά, το KLX και το KLR650 έχουν την καδένα αριστερά, όχι όμως και τα μικρά 250/300

    τεχνική ανάλυση στα κουλουξου κάναμε... λες και το ζήτησε κανείς!


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	kawasaki-klx250-04-bikepics-2492691.jpg 
Προβολές:	404 
Μέγεθος:	55,7 KB 
ID:	8597

  15. #30
    Αρχικά δημιουργήθηκε από DimST
    να και μία αριστερή που έψαξα και βρήκα...

    Πολύ σωστά, το KLX και το KLR650 έχουν την καδένα αριστερά, όχι όμως και τα μικρά 250/300

    τεχνική ανάλυση στα κουλουξου κάναμε... λες και το ζήτησε κανείς!
    Ναι!...

    Μάλλον το έζησες... στο πετσί σου το 250!!!


    Υποψιάζομαι οτι το πλήρωσες καλα.....
    NO BOOTS,
    NO JACKETS,
    NO HELMETS,
    JUST BALLS.

Σελίδα 2 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. nx-250/ax-1 Super Motard
    από Panos82gr στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 26/10/2007, 15:24
  2. 8ος Αγωνας Super Motard
    από Daemon στο forum Αγωνιστικά νέα
    Απαντήσεις: 11
    Τελευταίο μήνυμα: 14/11/2005, 11:18
  3. Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 28/10/2005, 10:42
  4. Super Motard club ktm
    από xaris_sm στο forum KTM
    Απαντήσεις: 18
    Τελευταίο μήνυμα: 08/11/2004, 08:02
  5. μετατροπη σε super motard,part 1/τροχοι
    από tools στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 12/06/2004, 13:20

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF