Αρχικά δημιουργήθηκε από Random
θα σου ξανασβησει σιγουρα, το εχουν ολα τα 650αρια..η βιδα του ρελαντι επειτα απο παρατεταμενη λειτουργια κ απο συντονισμο λασκαρει πεφτει το ρελαντι και σβηνει η μηχανη..Μη βλεπεις που το μηχανακι τωρα λειτουργει μια χαρα,,καποια στιγμη θα σου ξανασυμβει..σταματα καπου δεξια και ανεβασε το ρελαντι οταν το ξαναπαθεις..
΅
Εμενα το παθαινει οταν παω ταξιδι και ταξιδευω αρκετη ωρα με το γκαζι στα 3/4 περιπου οταν σταματησω σβηνει και θελει λιγο ανεβασμα το ρελαντι..
ειναι ενα απο τα κοινα προβληματα που εχει το 650αρι...κ εγω οταν το πρωτοεπαθα δεν ηξερα τι γινεται..τωρα πια το γνωριζω..![]()
κάνεις λάθος δεν το κάνουν όλα τα 650. Πότε δεν έχω ασχοληθεί με το ρελαντί ούτε καν στα service δεν εχει χρειαστεί να το πειράξουμε. Το ρύθμισα στα 1000 χιλιόμετρα στις 1250 και πάντα δουλεύει εκεί. Το τσαφ που ακούτε καμιά φορά και παιζει να σβήσει είναι λόγο κακού καυσίμου και λάθος ρύθμισμα στις πεταλούδες. Η μία ανήγει λίγο περισσοτερο από την άλλη. Κάντε ένα ρύθμισμα στις πεταλούδες και δεν θα ξανασχοληθείτε ούτε με ρελαντί ούτε με τσαφ και τσούφ.
![]()