Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 23

Θέμα: Πίσω ανάρτηση Hornet (παλιό)

  1. #1
    Άνθρωπος Το avatar του/της gavos
    Εγγραφή
    13/01/2006
    Μηνύματα
    199

    Πίσω ανάρτηση Hornet (παλιό)

    Λοιπόν.. Μετά από τόσα χιλιόμετρα (53000) και 11 χρόνια, η πίσω ανάρτηση τα έχει παίξει.. Ψάχνω αντικαταστάτη.. όποιος ξέρει ή ακόμα καλύτερα έχει φορέσει στο hornet του εώς 02 μοντέλο aftermarket ανάρτηση παρακαλείται να ποστάρει τις απόψεις του και τιμή και μέρος αγοράς..


    Υ.Γ¨¨Εκανα search αλλά δε βρήκα θέμα με αναρτήσεις..Κι έτσι έφτιασα καινούριο..

  2. #2
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.206
    Εγω έβαλα στο 900 το φτηνό της Ohlins, το πήρα σε καλή τιμή από ebay, και το μηχανάκι μεταμορφώθηκε!
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  3. #3
    Άνθρωπος Το avatar του/της gavos
    Εγγραφή
    13/01/2006
    Μηνύματα
    199
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
    Εγω έβαλα στο 900 το φτηνό της Ohlins, το πήρα σε καλή τιμή από ebay, και το μηχανάκι μεταμορφώθηκε!
    Έκανα ένα πρόχειρο search στο ebay (ohlins hornet) αλλά δε βγάζει τίποτα? Έβγαινε hornet 900 πριν το 02? Πως μπορώ να καταλάβω αν παίρνουν ίδιες αναρτήσεις τα hornet ?

  4. #4
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.206
    Αρχικά δημιουργήθηκε από gavos
    Έκανα ένα πρόχειρο search στο ebay (ohlins hornet) αλλά δε βγάζει τίποτα? Έβγαινε hornet 900 πριν το 02? Πως μπορώ να καταλάβω αν παίρνουν ίδιες αναρτήσεις τα hornet ?
    900 πριν το 2002 δεν εβγαινε.
    Πάντως έτσι κι αλλιώς εχουν διαφορετικό αμορτισέρ το 600 και το 900. Απλά στο είπα ενδεικτικά, πιστευω οτι αν ψαξεις αργα η γρήγορα θα βρεις κάποια καλή ευκαιρία.
    Αυτο που εβαλα εγω εχει 600+ Ευρω και το πήρα μεταχειρισμένο 230 με τα μεταφορικά.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  5. #5
    εγω στο δικο μου χορνετ 600 του 2000 μοντελο εχω βαλει μπροστα ελατηρια wp 100 ευρω και πισω ,πληρες ρυθμιζομενο της ohlins 550 ευρω η 600 αμα θυμαμε καλα.

  6. #6
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    17/12/2006
    Μηνύματα
    253
    το πισω μαμα αμορτισερ του χορνετ 600 2002 δεχεται επισκευη?

    ανοιγει το αμορτισερ δηλαδη?

  7. #7
    Δέχεται επισκευή αλλά με τα ίδια τα λεφτά θα βρεις από e-bay μαμάς αμορτισέρ με λίγα χιλιόμετρα.

  8. #8
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    23/03/2007
    Μηνύματα
    57
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
    Εγω έβαλα στο 900 το φτηνό της Ohlins, το πήρα σε καλή τιμή από ebay, και το μηχανάκι μεταμορφώθηκε!
    Ψάχνομαι και εγώ για κανένα Ohlins. Είδες όντως τόση διαφορά με το πίσω?

    Είδα και ένα μπροστινό κιτ της Matris για Hornet πλήρως ρυθμιζόμενο.

    Αξίζει λες να το βάλω ή θα κουνάει έτσι κι αλλιώς ?

    Thanks

  9. #9
    Φίλε shatz,

    Εγώ έχω και πλήρες ρυθμιζόμενο αμορτισέρ OHLINS και το stabilizater της MATRIS στο 900.

    Το αμορτισέρ κάνει όντως διαφορά αλλά τις δυνατότητές του θα τις καταλάβεις κυρίως στην πίστα.Βέβαια μετά από τόσα χιλιόμετρα που έχει κάνει το δικό σου θα δεις σίγουρα τεράστια διαφορά!! Βέβαια για να δεις ακόμα καλύτερη διαφορά θα πρέπει να το συνδιάσεις και με αλλαγή ελλατηρίων μπροστά.

    Όσο για το stabilizater εγώ είδα διαφορά. Κυρίως στα απότομα ανοίγματα από στάση και στις μεγάλες ταχύτητες που κρατάει το μπροστινό σταθερό


    Ελπίζω να σε βοήθησα.

  10. #10
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    23/03/2007
    Μηνύματα
    57
    Kayak ευχαριστώ πολύ για την απάντηση σου.

    Η Matris έχει και πλήρως ρυθμιζόμενο μπροστινό το F05 S και απ' ότι ρώτησα έχει γύρω στα

    400Ευρώ το ζευγάρι.

    Το Hornet μου δεν έχει πολλά χμ γύρω στα 6000.

    Το πήρα από Γερμανία φέτος, πρώτη κυκλοφορία είχε 7/03.

    Άρα προτείνεις να μπούμε στα έξοδα ?

  11. #11
    Φίλε shatz,

    Θα σε απογοητεύσω αλλά αμφιβάλλω αν η πρώτη κυκλοφορία της μηχανής ήταν 7/03 είχε κάνει μόνο 6000 χμ. Το πήρες μόνος σου από Γερμανία ή το πήρες από εδώ και σου είπαν ότι είναι εισαγωγής από Γερμανία.?

    Όσο για την ερώτησή σου εξαρτάται τι ζητάς από τη μηχανή σου. Το "χώνεις" αρκετά ή απλώς σου αρέσει το modifying ή δεν σε νοιάζει καθόλου και ούτε το "χώνεις"?

    Το κάθε πράγμα είναι διαφορετικό. Αν μπορέσεις να μου απαντήσεις σε αυτό τότε θα μπορέσω και να σε βοηθήσω


  12. #12
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    23/03/2007
    Μηνύματα
    57
    Γεια σου kayak,

    To Hornet το έφερα από Γερμανία εγώ. ΤΟ βρήκα μέσω mobile.de.

    To πήρα από επίσημη αντιπροσωπεία της Honda.

    Εδώ που το πήγα στην Honda και το είδαν τα παιδιά μου είπαν ότι όντως ήταν τόσα τα km.

    Οι δισκόπλακες ήταν ανέπαφες, τα φίλτρα μέσα ήταν πεντακάθαρα, ούτε λάδια ούτε μυγάκια.

    Αγρατζούνιστο, ατρακάριστο, μόνο λάστιχα ήθελε.

    Tώρα όσον αφορά στις αναρτήσεις γενικά αν το πιέσεις το Hornet κουνάει από αρκετά έως πολύ.

    Βέβαια του έχω βάλει και Michelin power 2ct επάνω οπότε ίσως να κουνάει λίγο περισσότερο από το κανονικό.

  13. #13
    Γεια σου shatz,

    Αν είναι έτσι τότε μάλλον πραγματικά είναι.Συγνώμη αν σε τρόμαξα αλλά ξέρεις τι γίνεται με τους εμπόρους εδώ για αυτό το είπα.

    Κοίτα, αν το πιέσεις το Hornet φυσικά και κουνάει. Μην ξεχνάς ότι δεν αγόρασες superbike.Το κούνημα αυτό με αλλαγή αναρτήσεων σε aftermarket όπως η OHLINS θα το βελτιώσει αλλά δεν θα το εξαλείψει. Οπότε εξαρτάται από εσένα πόσα λεφτά θες να δώσεις.

    Πάντως κατά τη γνώμη μου το MATRIS το μπροστινό είναι αρκετά ακριβό. Πιστεύω με ένα set ελατήρια μπροστά και καλό λαδάκι να έχεις την ίδια περίπου απόδοση με το MATRIS.

    Βέβαια του έχω βάλει και Michelin power 2ct επάνω οπότε ίσως να κουνάει λίγο περισσότερο από το κανονικό.
    Γιατί να κουνάει περισσότερο?? Δεν καταλαβαίνω γιατί αφού είναι πολύ καλό λάστιχο

  14. #14
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    23/03/2007
    Μηνύματα
    57
    Αρχικά δημιουργήθηκε από kayak1
    Γεια σου shatz,

    Αν είναι έτσι τότε μάλλον πραγματικά είναι.Συγνώμη αν σε τρόμαξα αλλά ξέρεις τι γίνεται με τους εμπόρους εδώ για αυτό το είπα.

    Κοίτα, αν το πιέσεις το Hornet φυσικά και κουνάει. Μην ξεχνάς ότι δεν αγόρασες superbike.Το κούνημα αυτό με αλλαγή αναρτήσεων σε aftermarket όπως η OHLINS θα το βελτιώσει αλλά δεν θα το εξαλείψει. Οπότε εξαρτάται από εσένα πόσα λεφτά θες να δώσεις.

    Πάντως κατά τη γνώμη μου το MATRIS το μπροστινό είναι αρκετά ακριβό. Πιστεύω με ένα set ελατήρια μπροστά και καλό λαδάκι να έχεις την ίδια περίπου απόδοση με το MATRIS.



    Γιατί να κουνάει περισσότερο?? Δεν καταλαβαίνω γιατί αφού είναι πολύ καλό λάστιχο
    Γεια σου και πάλι Kayak,

    Μιλούσα με τον λαστιχά μου και μου έλεγε ότι στο Hornet μάλλον θα ταίριαζαν περισσότερο τα Pilot Road 2γιατί έχουν πιο σκληρό σκελετό. Και αυτό γιατί τα supersport είναι πιο άκαμπτα και τα λάστιχα θα έπρεπε να να είναι πιο μαλακά γιατί αν ήταν όλα σκληρά θα ήταν πολύ απόλυτο το στήσιμο της μηχανής. Οπότε επειδή το Hornet είναι πολύ μαλακό στο στήσιμο θέλει λίγο πιο σκληρό σκελετό ελαστικού.

    Τάδε έφη λαστιχάς.

    Και μου φαίνεται σαν να έχει δίκιο.

    Χαιρετώ

    PS
    Έκανα βόλτα ένα 1100ΧΧ ενός φίλου που έβαλε Pirelli Diablo Corsa III. Έπαθα πλάκα με το λάστιχο.
    Με όσα και να το χώσεις δεν μασάει. Μαστίχα μιλάμε. Αλλά και πόσα ? ακριβότερο. 530? τιμή καταλόγου.

  15. #15
    ε πηγες και εβαλες michelin δεν ρωτησες κανεναν απο εδω τι να εβαζες.
    pirelli diablo corsa 3 απλα τα καλυτερα και ταιριαζουν μια χαρα στο χορνετ,καταρχην ειναι πολυ σταθερο λαστιχο θα σου βγαλει χαλαρα 10.000χλμμ απροβληματιστα οχι σαν κατι μισελεν και ντανλοπ που οταν φτανουν στα 7.000χλμ λες ωχ γιατι γλυστραει?γιατι κουναει.
    τα diablo corsa 3 για το χορνετ κανουν 420ευρω

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. πίσω ανάρτηση σε rr600
    από wild_cat/anima στο forum Honda CBR series
    Απαντήσεις: 16
    Τελευταίο μήνυμα: 09/05/2006, 13:24
  2. Πίσω ανάρτηση Honda nx-250
    από amitsaras στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 01/12/2005, 12:16
  3. Πίσω ανάρτηση Cb600f
    από Σφήγκας600 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 23/09/2005, 13:10
  4. Πίσω ανάρτηση για CB500
    από m1ke στο forum Honda CB series
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 08/02/2005, 07:03

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF