ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΔΙΑΚΟΠΤΗ ΚΑΙ ΚΛΕΙΔΙ!!!
ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΔΙΑΚΟΠΤΗ ΚΑΙ ΚΛΕΙΔΙ!!!
Σορρυ παιδες!
απλα γιατι ανοιξε το καντραν χορισ κλειδι αλλα απλο κραδασμο!δεν ειδα κλειδαρια!![]()
:ZZZ:
ΚΟΙΤΑ ΦΙΛΕ..ΟΥΤΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΣ ΠΑΙΖΕΙ!Αρχικά δημιουργήθηκε από Alex6RR
Σορρυ παιδες!
απλα γιατι ανοιξε το καντραν χορισ κλειδι αλλα απλο κραδασμο!δεν ειδα κλειδαρια!![]()
:ZZZ:
ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΙ ΚΑΝΤΡΑΝ ΑΠΟ ΚΡΑΔΑΣΜΟ..ΤΙ ΛΕΤΕ ΡΕ ΠΑΛΙΚΑΡΙΑ ..ΠΟΥ ΤΑ ΕΧΕΤΕ ΔΕΙ ΠΑΛΙ ΑΥΤΑ??
ΔΕ ΔΟΥΛΕΥΕ ΤΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΚΑΙ ΕΙΧΕ ΚΡΑΔΑΣΜΟΥΣ??
ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΓΥΡΙΣΕΙ ΤΟ ΚΛΕΙΔΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΙ ΤΟ ΚΑΝΤΡΑΝ..ΚΑΙ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΒΑΛΕΙΣ ΜΠΡΟΣΤΑ...
ΠΟΥ ΤΑ ΕΙΔΕΣ ΤΩΡΑ ΕΣΥ ΑΥΤΑ..:hypnotize
Ηταν ακινητο και το κουνισε περα δοθε το μηχανακι ΧΩΡΙ΅ΚΛΕΙΔΙ και αναψε το καντραν για να δουμε πωσες ωρες εχει δουλεψει!
Δεν προσπαθήσαμε να το βαλουμε μπρος!
και ναι το ειδα στο GLOBAL!![]()
Το καντράν ανάβει είτε αν πάρει μπροστά η μηχανή, είτε αν κουνηθεί ο μπροστινός τροχός κατά μια πλήρη περιστροφή (οπότε και "πιάνει" ο σένσορας της δαγκάνας το μαγνητάκι του δίσκου).
Παίδες σοβαρευτείτε ....
ΜΗΝ προτείνετε 525 EXC (ειδικά το '03) σε άνθρωπο που κατέβηκε από XT !!!!
ΔΕΝ έχει σχέση ούτε με LC4 (625 ή 640) - εκτός αν βάλεις stop στο 1/3 της γκαζιέρας....
![]()
![]()
![]()
Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...
Φίλε OldMan :Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
Παίδες σοβαρευτείτε ....
ΜΗΝ προτείνετε 525 EXC (ειδικά το '03) σε άνθρωπο που κατέβηκε από XT !!!!
ΔΕΝ έχει σχέση ούτε με LC4 (625 ή 640) - εκτός αν βάλεις stop στο 1/3 της γκαζιέρας....
![]()
![]()
![]()
1) Για ποιο λόγο πιστεύεις ότι ένας κάτοχος ΧΤ δε μπορεί να καβαλήσει μία μηχανή σαν το 525 EXC? Δηλαδή όσοι έχουν το EXC τι μηχανάκι οδηγούσαν προηγουμένως??
2)Μπορεί να μην έχει σχέση με lc4 (640) και μόνο... Το 625 ενημερωτικά δίνει σε τροχό 50 άλογα... και εγώ ενδιαφέρομαι για το smc 660 και όχι για τα άλλα LC4 το οποίο βγάζει γύρω στα 55 hp.
....το 525 στον δρόμο είναι αστείο στην οδήγηση του όπως και και το οποιοδήποτε μονοκύλινδρο παραγωγής, εκτός αν το γρηγορότερο μηχανάκι που έχει οδηγήσει κάποιος είναι την τάξης του varadero 125, ναι οκ εκεί τότε θα φανεί αρκετα δυνατο...Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
Παίδες σοβαρευτείτε ....
ΜΗΝ προτείνετε 525 EXC (ειδικά το '03) σε άνθρωπο που κατέβηκε από XT !!!!
ΔΕΝ έχει σχέση ούτε με LC4 (625 ή 640) - εκτός αν βάλεις stop στο 1/3 της γκαζιέρας....
![]()
![]()
[/B]
Έχει γκάζι αλλά για τα δεδομένα των μονοκύλινδρων και μόνο αυτών
Στο χώμα και δή σε μία πίστα ας πούμε τότε τα πράγματα άλλάζουν αρκετά, εκεί τα άλογα είναι πολλά, αν μάλιστα δεν υπάρχει και η εμπειριά τότε κουράζει πολύ, δεν τρομάζει αλλά απλά χρειάζεσαι περισσότερο κόπο για την οδήγηση του μια και σπινάρει πολύ μαζευει πολλά χιλιόμετρα στα ευθειάκια άρα θέλει πολύ περισσότερα φρένα κλπ κλπ![]()
συμφωναω με τον dimST.
σιγα το δυσκολο μηχανακι για να οδηγησης!
κι εγω 125 exc ειχα και εχω οδηγησει πολλες φορες 520 χωρις να με προβληματισει καθολου!
απλα το θεμα ειναι πως ποιο ευκολα μπορει να κατσει μαλακια με ενα 520 παρα με ενα 400 ας πουμε.θελει προσοχη οπως και να χει.
εγω παντως παιδες θα επαιρνα 450.και δυναμη εχει και ειναι πιο ευκολα αξιοποιησιμη στις στροφες.
520 για κοντρς και τετοι.σιγουρα ειναι ευκολοτερο να στριψεις ενα 450 παρα ενα 520 και πανω.
το 520 παντως δεν εχει και πολλους κραδασμους.
κχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ!
το 625 σε σχεση με το 640 εχει καρμπυρατερ fcr επανω και το γκαζι του δεν εχει kαμια σχεση με το 640......ειναι για να στο πω απλα πιο αποτομο και τραχυ και γενικα η αποδοση ερχετε πολυ πιο ανωμαλα απο το 640........γνωμη μου οτι κουραζει αυτο μεσα στη πολη...οχι οτι δεν ειναι κΑΥΛΑ....απλα δεν μπορεισ να πηγαινεις και συνεχεια ταπα .....για πιστα ειναι superΑρχικά δημιουργήθηκε από xt-free-ride
[2)Μπορεί να μην έχει σχέση με lc4 (640) και μόνο... Το 625 ενημερωτικά δίνει σε τροχό 50 άλογα... και εγώ ενδιαφέρομαι για το smc 660 και όχι για τα άλλα LC4 το οποίο βγάζει γύρω στα 55 hp. [/B]
FORNICATION UNDER CONSENT (OF THE) KING.
Εκ των υστέρων τολμώ να πώ πως το 520/525 είναι κομματάκι υπερβολικό για χρήση αποκλειστικά στο χώμα. Η επιλογή του 400/450 είναι νομίζω πιο ρεαλιστική... όχι οτι με πειράζει, απλά για να αντέχω περισσότερο απλά άρχισα γυμναστήριο/διατροφές/τρέξιμο κλπ κλπ[i]
εγω παντως παιδες θα επαιρνα 450.και δυναμη εχει και ειναι πιο ευκολα αξιοποιησιμη στις στροφες.
520 για κοντρς και τετοι.σιγουρα ειναι ευκολοτερο να στριψεις ενα 450 παρα ενα 520 και πανω.
το 520 παντως δεν εχει και πολλους κραδασμους. [/B]![]()
![]()
Στον δρόμο (με SM ζάντες ή όχι) όσα άλογα και να έχει κανείς ποτέ δεν είναι αρκετά.![]()
Όσο για τους κραδασμούς, η σειρά των τετράχρωνων EXC/ΜXC/SX απλά ΔΕΝ έχει κραδασμούς σε σχέση με τα LC4.
Το 625 είναι εκπληκτικό μηχανάκι για κάθε μέρα. Απίστευτο fun με αυτό το μοτέρ και σούζες για πάντα...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Επειδή συνειδητοποίησα ότι εδώ μέσα κυκλοφορούν ΟΔΗΓΑΡΕΣ οι οποίοι ανά πάσα στιγμή ΣΤΙΒΟΥΝ και το τελευταίο δέκατο του ίππου που βγάζει το κάθε μηχανάκι..... πάω ΠΑΣΣΟ (χωρίς τα ρέστα μου)!!!
Υ.Γ.
Βάλτε κάποιον που κατέβηκε από XT να καθήσει σ'αυτό το μαύρο πράγμα που είναι βαμμένος ο σκελετός στα EXC (η ΚΤΜ το λέει "σέλλα") για πάνω από 10 λεπτά (στον δρόμο - γιατί στο χώμα ΔΕΝ κάθεσαι, εκτός αν πας δικάβαλλη βόλτα με την καλή σου να πιάσετε τον Μάη)......
![]()
![]()
![]()
Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...
φυσικα και ειναι υπερβολικο το 520 για το χωμα.για motocross δεν το συζηταω ε!
αλλα και για enduro ειναι αρκετα υπερβολικο.ενταξει περι ορεξεως βεβαια
σιγα ρε oldman δεν ειπαμε οτι θα το παρεις και θα το πηγαινεις και ταπα με την μια!
η σελα μετα το 2002 δεμ ειναι και τοσο σκληρη κατα την γνωμη μου.πιο σκληρη απο ενος ΧΤ αλλα αντεχεται για πολυ πανω απο 10 λεπτα.τουλαχιστον ο δικος μου κωλος δεν ειχε προβλημα.
oldman υπερβαλεις λιγο.
αν εχει λιγο μυαλο ας το παρει.........αν ετσι κι ετσι ς παρει ενα 450.
και ναι ειμαστε τρελα τιμονια!χααχαχαχ
κχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ!
Oldman, μίλησες για 1/3 κλειδωμένη γκαζιέρα.
Ξαναλέω ούτε τα άλογα είναι πολλά ούτε η δύναμη υπερβολική για τον δρόμο.
ΑΝ κατέβεις απο οποιοδήποτε στρήτ με πάνω απο 70 άλογα στην ρόδα δεν θα σου φανεί καθόλου το 520 ή το 525 για να μη μιλήσω για ένα απλό ΧΤ με διπλό FCR και εκκεντροφόρο που βγάζει αν όχι τα ίδια, περισσότερα άλογα.
Σίγουρα θα εντυπωσιαστείς απο την ροπή, απο την ευστοφία και το πολύ θετικο κιβώτιο, απο τα άλογα όμως αποκλείεται αν υπάρχει μια σχετική εμπειρία.
Για το θέμα χώματος γράφω και πιο πάνω. Το θέμα σέλας είναι καθαρά υποκειμενικό (αν και η σέλα των ΕXC είναι κατα πολύ ανώτερη απο πλευράς άνεσης σε σχέση με τις περισσότερες japan enduro μοτοσυκλέτες)
Δεν σχολιάζω το θέμα οδηγάρες και τα ρέστα...
Αλήθεια έχεις οδηγήσει 520/525?