γεια χαρά,
έχω κάποιες απορίες σχετικά με την μεταβολή του βήματος...
η τελική ταχύτητα επιτυγχάνεται στις 7.000 σαλ με το κόκκινο να αρχίζει στις 8.000
(δηλ. με πέμπτη δεν γεμίζει πλπήρως).
αναρωτιέμαι τώρα το εξής: αν αλλάξω τον λόγο των γραναζιών (μπροστά 15 - πίσω 43)
κατα 7% δηλ. το πάω σε 14/46, αυτό σημαίνει οτι πέρα απο τα προφανή πλεονεκτήματα στην επιτάχυνση, θα μπορώ να έχω την ίδια τελική σε 7% στροφές παραπάνω απο τώρα (δηλ. στις 7500) ;
κάποιος γνωστός μου είπε οτι μεταβολή του βήματος κατά 7% είναι πολύ μεγάλη;
κάποιος που έχει ασχοληθεί με το άθλημα να μας πει την γνώμη του;