Το να μικρύνεις και τα δυο γρανάζια στο ίδιο περίπου ποσοστό, διατηρώντας την ίδια σχέση μετάδοσης δεν συνιστάται γιατί θα αυξήσεις την καταπόνηση της αλυσίδας (για τη μετάδοση της ίδιας ροπής στρέψης από τον κινητήρα στον τροχό, θα δημιουργείται μεγαλύτερη τάση στην αλυσίδα - προσέχω τα λόγια μου για να μην έχουμε επέμβαση Ολντμαν! :smilea: )
Εγώ που έχω πήγασο (παρόμοιο μοτοσακό με το δικό σου, δηλαδή) άλλοτε θέλω λίγο πιο νευρική πρώτη και άλλοτε πιο μακριά και ταξιδιάρικη πέμπτη! Οι δυο αυτές απαιτήσεις είναι αντικρουόμενες κι έτσι καταλαβαίνω ότι για τις ανάγκες μου ο συμβιβασμός του κατασκευαστή είναι ο καλύτερος δυνατός.