Σελίδα 6 από 8 ΠρώτοΠρώτο 12345678 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 76 έως 90 από 116

Θέμα: γρανάζωμα...

  1. #76
    δρόμο να 'χουμε... Το avatar του/της npat
    Moderator
    Εγγραφή
    13/09/2006
    Μηνύματα
    3.150
    Πάντως είναι προφανές ότι ο harlek έχει δίκιο.

    Η τάση της αλυσίδας εξαρτάται από την ακτίνα των γραναζιών. Όταν η ακτίνα αυξάνεται η τάση ελαττώνεται, ακόμη και αν ο λόγος των ακτίνων γραναζιών παραμένει ίδιος.

    Δες στο παρακάτω, χονδροειδές, σχήμα μια πιθανή πειραματική διάταξη. Οι δύο ράβδοι (πετάλια) έχουν ίδιο μήκος, και υπάρχουν προκειμένου να μετράμε δυνάμεις αντί για ροπές. Εξ´ αιτίας του δεύτερου δυναμομετρου, που είναι στερεωμένο στο έδαφος, το σύστημα δεν κινείται απλά μεταδίδει δυνάμεις.

    Θεωρώντας δεδομένο το βάρος (FB) και το μήκος των ράβδων, η δύναμη F1 που μετράει το πρώτο δυναμόμετρο εξαρτάται από την ακτίνα του μεγάλου (στο σχήμα) γραναζιού R1. Η δύναμη που μετράει το δεύτερο δυναμόμετρο F2 εξαρτάται από τον λόγο των ακτίνων των γραναζιών R1/R2. Ακόμη και αν ο λόγος παραμείνει ίδιος, η μετρούμενη δύναμη F1 θα αλλάξει αν αλλάξει η ακτίνα του μεγάλου γραναζιού R1.


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	chain-tension.jpg 
Προβολές:	103 
Μέγεθος:	15,6 KB 
ID:	96945

  2. #77
    Αρχικά δημιουργήθηκε από siakattackj
    Δε θυμάμαι τώρα νούμερα και λεπτομέριες, αλλά ο αδερφός μου που έβαλε δύο δόντια μεγαλύτερο γρανάζι πίσω στο RSV Mille η τελική του αυξήθηκε γιατί φόρτωνε όλες τις στροφές.. βασικά κόφτη έπιανε με 6!!!!!!!! και από 265 ανέβηκε στα 279!!!!

    Πιστεύω θα ισχύει και σε σένα το ίδιο...
    Απλά πρέπει να κάτσεις να υπολογίσεις λίγο τις σχέσεις...
    Οτι γραναζια και να χρησιμοποιεις στα οργανα σου θα βλεπεις στις ιδιες στροφες τα ιδια χλμ.Οσο το κοντενεις τοσο μεγαλωνει το σφαλμα οσο το μακρενεις τοσο πλησιαζει η ενδειξη τα πραγματικα χλμ.Σχετικα με το mille του αδερφου σου καποιο κερδος πρεπει να ειχε υποθετω αφου βλεπει η 6η κοφτη και αν τουλαχιστον κερδισε καμια 800αρια με 1000 στροφες.Υπαρχει περιπτωση να εχει και την ιδια τελικη αλλα εχει μεγαλο κερδος σε χρονο για να την πιασει.
    ΣΤΑ 350 ΧΛΜ ΝΙΩΘΕΙΣ ΜΟΝΑΞΙΑ!!!
    www.bikepics.com/members/vicxx11/

  3. #78
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Αρχικά δημιουργήθηκε από npat
    Θεωρώντας δεδομένο το βάρος (FB) και το μήκος των ράβδων, η δύναμη F1 που μετράει το πρώτο δυναμόμετρο εξαρτάται από την ακτίνα του μεγάλου (στο σχήμα) γραναζιού R1. Η δύναμη που μετράει το δεύτερο δυναμόμετρο F2 εξαρτάται από τον λόγο των ακτίνων των γραναζιών R1/R2. Ακόμη και αν ο λόγος παραμείνει ίδιος, η μετρούμενη δύναμη F1 θα αλλάξει αν αλλάξει η ακτίνα του μεγάλου γραναζιού R1.
    Αν είναι να κάνουμε αυθαίρετες παραδοχές, μπορεί να πετάξει και ο γάιδαρος...

    Επειδή στα στοιχειώδη συστήματα αναφοράς δεν υπάρχουν ποτέ ΜΟΝΕΣ τους δυνάμεις (πάντα υπάρχει και η αντίδραση για να έχουμε στοιχειώδη ισορροπία ανά ελάχιστη μονάδα χρόνου...) στην δύναμη F1 αντιδράει μια ίση και αντίθετη που "παράγεται" από την αντίσταση του μικρού γραναζιού να κινηθεί (περιστραφεί).

    Το μέγεθος της δύναμης αυτής (αντίστασης) εξαρτάται από την ακτίνα του μικρού γραναζιού, οπότε εφόσον ο λόγος των ακτίνων των δύο γραναζιών δεν αλλάζει, δεν αλλάζει και η τάση της αλυσίδας !!!
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  4. #79
    δρόμο να 'χουμε... Το avatar του/της npat
    Moderator
    Εγγραφή
    13/09/2006
    Μηνύματα
    3.150
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan

    Το μέγεθος της δύναμης αυτής (αντίστασης) εξαρτάται από την ακτίνα του μικρού γραναζιού, οπότε εφόσον ο λόγος των ακτίνων των δύο γραναζιών δεν αλλάζει, δεν αλλάζει και η τάση της αλυσίδας !!!
    Δηλ. ισχυρίζεσαι ότι στο παραπάνω σχήμα (θεωρώντας δεδομένα το βάρος, και το μήκος των πεταλιών) η ένδειξη του δυναμομέτρου F1 εξαρτάται μόνο από τον λόγο των ακτίνων των γραναζιών, και ότι θα παραμείνει ίδια αν τα γρανάζια αντικατασταθούν με άλλα διαφορετικών ακτίνων αλλά ίδιου λόγου?

  5. #80
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Αρχικά δημιουργήθηκε από npat
    Δηλ. ισχυρίζεσαι ότι στο παραπάνω σχήμα (θεωρώντας δεδομένα το βάρος, και το μήκος των πεταλιών) η ένδειξη του δυναμομέτρου F1 εξαρτάται μόνο από τον λόγο των ακτίνων των γραναζιών, και ότι θα παραμείνει ίδια αν τα γρανάζια αντικατασταθούν με άλλα διαφορετικών ακτίνων αλλά ίδιου λόγου?
    Τι σε βολεύει να ισχυριστώ, να ξεμπερδεύουμε ???
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  6. #81

  7. #82
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Nostra
    εδώ είναι που συζητάμε για την φυγόκεντρο ?
    Μπορεί να σου αρέσει να βάζεις π@ύτσες στο στόμα σου, αλλά μην μας λες ότι τις μπερδεύεις με τις (οδοντό)βουρτσες !!!
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  8. #83
    δρόμο να 'χουμε... Το avatar του/της npat
    Moderator
    Εγγραφή
    13/09/2006
    Μηνύματα
    3.150
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    Τι σε βολεύει να ισχυριστώ, να ξεμπερδεύουμε ???
    Ότι το μηχανάκι μου είναι το καλύτερο στον κόσμο, ότι είμαι απίστευτος οδηγάρας, γαμώ τα παιδιά, και ότι όλες οι γκόμενες χάνουν που δεν με έχουν... Μετά από αυτά οι δυνάμεις μπορεί να είναι ότι θέλεις εσύ, και σου φτιάχνω ολόκληρη θεωρεία να το υποστηρίξει

    Πολλά είναι ε? Να κόψω?

  9. #84
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της harlek
    Εγγραφή
    28/08/2005
    Μηνύματα
    222
    Αρχικά δημιουργήθηκε από vic13r
    Οτι γραναζια και να χρησιμοποιεις στα οργανα σου θα βλεπεις στις ιδιες στροφες τα ιδια χλμ.Οσο το κοντενεις τοσο μεγαλωνει το σφαλμα οσο το μακρενεις τοσο πλησιαζει η ενδειξη τα πραγματικα χλμ.
    Όχι φίλε, αυτό ισχύει μόνο αν το κοντέρ παίρνει ένδειξη από την έξοδο του κιβωτίου. Αν παίρνει από αισθητήρα στον πίσω τροχό ή από τον εμπρός, δεν υπάρχει σφάλμα από την αλλαγή γραναζώματος.

    @npat: Σου συνιστώ να μην προσπαθήσεις να αλλάξεις γνώμη στον αγαπητό Δημογέροντα! Είτε δεν μπορεί να κατανοήσει, είτε δεν μπορεί να αποδεχθεί κάποια πράγματα. Δικαίωμά του.

  10. #85
    sosTa? ..... paliaaaa :-)
    Εγγραφή
    03/05/2006
    Μηνύματα
    2.386
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    Μπορεί να σου αρέσει να βάζεις π@ύτσες στο στόμα σου, αλλά μην μας λες ότι τις μπερδεύεις με τις (οδοντό)βουρτσες !!!
    δε μου λες γλυκιέ μου?

    πότε θα φύγεις για διακοπές?



  11. #86
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Ωραία όλα αυτά τα τεχνικά και θεωρητικά, αλλά επειδή το R&D του moto.gr έχει κλείσει για αναπαλαίωση, δεν προσπαθείτε να απαντήσετε στην ερώτησή μου να δούμε γιατί σκ@τά αλλάζουμε το γρανάζωμα; (εκτός του γεγονότος ότι είμαστε κοντράκηδες και γουστάρουμε να στήνουμε το μηχανάκι ανάλογα την κοντρα - ευθειάκηδες)....

    Όταν κινούμαστε στον δρόμο, αλλάζει δυναμικά το γρανάζωμα της μηχανής;
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  12. #87
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Αρχικά δημιουργήθηκε από harlek
    @npat: Σου συνιστώ να μην προσπαθήσεις να αλλάξεις γνώμη στον αγαπητό Δημογέροντα! Είτε δεν μπορεί να κατανοήσει, είτε δεν μπορεί να αποδεχθεί κάποια πράγματα. Δικαίωμά του.
    Ρε συ, άμα είναι να παρεξηγιόμαστε και στα Τεχνικά, άστα να πάνε ...
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  13. #88
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της harlek
    Εγγραφή
    28/08/2005
    Μηνύματα
    222
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
    Όταν κινούμαστε στον δρόμο, αλλάζει δυναμικά το γρανάζωμα της μηχανής; [/B]
    Φυσικά και ΔΕΝ αλλάζει, αλλά επειδή μυρίζομαι κάποια (άκρως εκνευριστική) παγίδα-λεπτομέρεια στην ερώτηση, επιφυλάσσομαι!

  14. #89
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Αρχικά δημιουργήθηκε από npat
    Ότι το μηχανάκι μου είναι το καλύτερο στον κόσμο, ότι είμαι απίστευτος οδηγάρας, γαμώ τα παιδιά, και ότι όλες οι γκόμενες χάνουν που δεν με έχουν...
    Τώρα μιλάμε για ΑΞΙΩΜΑΤΑ !!!
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  15. #90
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της nelson
    Εγγραφή
    17/11/2005
    Μηνύματα
    152

    Re: Re: γρανάζωμα...

    Αρχικά δημιουργήθηκε από vic13r
    Πιστέυω πρέπει να το κοντήνεις αρκετά για να καταφέρεις να φτάσεις στα κόκκινα ή και στον κόφτη.Το 14/46 που προτείνεις είναι και λίγο μακρύτερο(ενα δόντι μπροστά = 2,75 δόντια πίσω).Κατά την γνώμη μου πρέπει να δοκιμάσεις 14/43 ή 14/42 εαν δεν μπαίνει κόφτη,αν παλι μπαίνει εύκολα βάλε 14/41 αν και από αυτά που λες πιστεύω το 14/42 είναι το ιδανικότερο .Να ξέρεις οτι το μηχανάκι(αλήθεια γιατί μηχανάκι μιλάμε?)θα είναι πολύ νευρικό,θα γεμίζουν πολύ γρήγορα οι ταχύτητες βέβαια θα βγάζουν λιγότερα χλμ(απο 1η εως 4η)και το σημαντικό κέρδος θα το έχεις στην 5η,πάντως εαν δεν βλέπεις κόφτη σίγουρα θα μπαίνεις στα κόκκινα.Το γρανάζωμα είναι η πιο φθηνή βελτίωση και είναι αρκετά αποδοτική
    εγώ έλεγα απο 15/43 να πάω σε 15/46, δε θέλω να το κάνω νευρικό, απλά θα ήθελα να γλυτώσω καποια κατεβάσματα (που γίνονται για 200-400 στροφές) σε κάποιες πολύ κλειστές στροφές...

    για Suzuki Freewind λέμε, αν έχει κάποια σημασία...
    NeLSoN

Σελίδα 6 από 8 ΠρώτοΠρώτο 12345678 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Γρανάζωμα τελικής μετάδοσης
    από kostisthegreek στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 28
    Τελευταίο μήνυμα: 29/03/2017, 15:01
  2. ΓΡΑΝΑΖΩΜΑ ΣΤΟ Gsxr-600 Κ5
    από PSYCHOPAN στο forum Suzuki GSXR's
    Απαντήσεις: 23
    Τελευταίο μήνυμα: 21/12/2006, 10:33
  3. Γρανάζωμα μπροστά
    από Nik0s στο forum KTM
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 09/08/2006, 19:45
  4. Γρανάζωμα cbr 600 fs 2002
    από Dr.Evil στο forum Honda CBR series
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 12/08/2005, 13:55
  5. Γρανάζωμα ??
    από THEOD στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 04/06/2004, 08:59

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF