Σελίδα 6 από 10 ΠρώτοΠρώτο 12345678910 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 76 έως 90 από 147

Θέμα: Laguna Seca U.s. Gp

  1. #76
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Θάνος

    Αυτό θυμίζει τη φόρμουλα πριν μερικά χρόνια, όταν η ferrari έκανε περίπατο και όλοι οι υπόλοιποι ήταν αιώνες πίσω...
    H Εξελιξη στην αεροδυναμικη του Desmosedici της Ducati εχει γινει σε συνεργασια με την Ferrari, και ειναι γνωστο στα MotoGP οτι βρισκεται μπροστα η Ducati σε αυτον τον τομεα, τα ηλεκτρονικα ελεγχου της μοτοσυκλετας και software, οπως πχ προσφυσης κλπ, ειναι Magneti Marelli, παλι F1 αλλα και πολυ στενοτερη σχεση με Ducati απο οσο ξερω σε σχεση με τους υπολοιπους, Ιταλικη υποθεση (μιας και ΟΛΕΣ οι μοτοσυκλετες και μαρκες ανεξαιρετως στα MotoGP φορανε τα "ιδια" ηλεκτρονικα, Magneti Marelli) ... και αυτο ειναι το αποτελεσμα...

    μονο εαν ετρεχαν με διχρονα χωρις ηλεκτρονικα, ενα σχεδον εννιαιο θα ειχαμε το θεμα αναβατη 100% να πρωταγωνιστει, τωρα η τεχνολογια και η αεροδυναμικη (ειναι σε σχεση με την τεχνολογια και αυτη) εχουν τον πρωτο λογο... καλως η κακως... και οι Ιταλοι ηταν παντα μπροστα σε αυτα τα πραγματα...

  2. #77
    Να σας προσέχετε Το avatar του/της nktR
    Εγγραφή
    27/03/2004
    Μηνύματα
    1.895
    δεν μπορώ παρά να παραδεχτώ τη συνταγή του ΧΩΣΤΟΝΕ-Ρ.....



    Κοκορέτσι στονερίτικο

    Συστατικά:
    Υλικά
    1 συκωταριά μεγάλη(χωρίς τη σπλήνα και τα νεφρά)
    2 πλεξούδες έντερα και τα γλυκάδια από το αρνί
    αλάτι
    πιπέρι
    ρίγανη λίγο σκόρδο ψιλοκομμένο( 4 σκελίδες, προαιρετικά)
    κομμάτια μικρά από τη σκέπη του αρνιού




    Οδηγίες:

    Πλένετε την συκωταριά. Την κόβετε κομματάκια όχι μεγάλα, ούτε πολύ μικρά. Γυρίζετε τα έντερα και πλένετε πολύ καλά.

    Προηγουμένως έχετε ανακατέψει το ψιλοκομμένο σκόρδο, το πιπέρι και τη ρίγανη με τα εντόσθια. Το αλάτι το βάζετε στο τέλος, την ώρα που περνάτε στη σούβλα τα κομμάτια για να μην γλιστράνεεεεεε.............................

    Περνάτε τα κομμάτια ένα ένα με τη σειρά. Ένα συκώτι, ένα πνευμόνι, καρδιά, σπλήνα, γλυκάδι και πάλι από την αρχή.

    Όταν τελειώσετε, το τυλίγετε προσεκτικά με τα έντερα. Πρέπει να ψηθεί καλά, χωρίς να στεγνώσει ~~~~~~~~~~~~όσο στεγνώνει η βούρτσα μεγαλώνει~~~~~~~


    *παραλλαγή για ποικιλία πίπα γύρο...



    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	kokoretsi.jpg 
Προβολές:	203 
Μέγεθος:	15,1 KB 
ID:	97281

  3. #78
    Banned
    Εγγραφή
    04/10/2002
    Μηνύματα
    584
    Αρχικά δημιουργήθηκε από nktR
    δεν μπορώ παρά να παραδεχτώ τη συνταγή του ΧΩΣΤΟΝΕ-Ρ.....



    Κοκορέτσι στονερότικο

    Συστατικά:
    Υλικά
    1 συκωταριά μεγάλη(χωρίς τη σπλήνα και τα νεφρά)
    2 πλεξούδες έντερα και τα γλυκάδια από το αρνί
    αλάτι
    πιπέρι
    ρίγανη λίγο σκόρδο ψιλοκομμένο( 4 σκελίδες, προαιρετικά)
    κομμάτια μικρά από τη σκέπη του αρνιού




    Οδηγίες:

    Πλένετε την συκωταριά. Την κόβετε κομματάκια όχι μεγάλα, ούτε πολύ μικρά. Γυρίζετε τα έντερα και πλένετε πολύ καλά.

    Προηγουμένως έχετε ανακατέψει το ψιλοκομμένο σκόρδο, το πιπέρι και τη ρίγανη με τα εντόσθια. Το αλάτι το βάζετε στο τέλος, την ώρα που περνάτε στη σούβλα τα κομμάτια για να μην γλιστράνεεεεεε.............................

    Περνάτε τα κομμάτια ένα ένα με τη σειρά. Ένα συκώτι, ένα πνευμόνι, καρδιά, σπλήνα, γλυκάδι και πάλι από την αρχή.

    Όταν τελειώσετε, το τυλίγετε προσεκτικά με τα έντερα. Πρέπει να ψηθεί καλά, χωρίς να στεγνώσει ~~~~~~~~~~~~όσο στεγνώνει η βούρτσα μεγαλώνει~~~~~~~


    *παραλλαγή για ποικιλία πίπα γύρο...
    Ξέχασες...

    Στην όλη διαδικασία ψησίματος, με πινέλο γίνεται επάληψη με...........:
    Λάδι Honda...
    Υγρά φρένων Yamapa....
    Γράσσο Kawasaki...
    και αντιπυκτικό Suzuki...


    Η επάληψη γίνεται για να μην στεγνώσει...
    Τρώγεται ζεστό απο τους οδηγούς GP και χλιαρό απο τους οπαδούς τους..... Για τα μέλη του φλόρουμ παίζει και κρύο για να μην τσούξει...

  4. #79
    Ποσαδιστής Το avatar του/της el_hymador
    Εγγραφή
    09/09/2005
    Μηνύματα
    3.918
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Θάνος
    Ξέρω γω... τι να περιμένουμε;

    Εμένα δεν μ'ενδιαφέρει ούτε η yamaha ούτε η honda... εντέλει έχω gsxr και θα μπορούσα τώρα να πανηγύριζα την επιτυχία του vermulen και την άνοδο της suzuki... αλλά θεωρώ ότι οι μηχανές πρέπει να αναδεικνύουν το ταλέντο του αναβάτη και όχι το αντίστροφο...

    Μ'αυτή την έννοια, θέλω να δω του κορυφαίους αναβάτες full ανταγωνιστικούς να τσακώνονται σε κάθε αγώνα για το πρωτάθλημα... ρόδα-ρόδα μέχρι τη σημαία! Όπως π.χ. πέρσυ ή τις προηγούμενες χρονιές.

    Τι ενδιαφέρον έχει να βλέπω σε κάθε αγώνα ένα μοναχικο Stoner να κερδίζει μόνος του με διαφορά και να απομακρύνεται μπροστά στο πρωτάθλημα;

    Αυτό θυμίζει τη φόρμουλα πριν μερικά χρόνια, όταν η ferrari έκανε περίπατο και όλοι οι υπόλοιποι ήταν αιώνες πίσω...
    δεκτον, αλλα το πρωταθλημα ειναι και κατασκευαστων...και αν η ducati με τα ''πλαισια απο νεροσωληνες'' και το ''χωρις ουσια και τεχνολογικο αντικτυπο δεσμοδρομικο της συστημα'' τους εχει παει κ*λοφερατζα ολους μπραβο της!!! μην ξεχναμε και για τι μεγεθη κατασκευαστων μιλαμε...

  5. #80
    αχ...και να χα μοτόρι! Το avatar του/της Tropeas
    Εγγραφή
    06/05/2005
    Μηνύματα
    4.983
    Δεν ξέρω αν παρατηρήσατε....
    αλλά δεν είχε γρασίδι....
















































    και έτσι τα Kawasaki Μείναν όρθια.... :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

  6. #81
    Banned
    Εγγραφή
    04/10/2002
    Μηνύματα
    584
    Αρχικά δημιουργήθηκε από el_hymador
    δεκτον, αλλα το πρωταθλημα ειναι και κατασκευαστων...και αν η ducati με τα ''πλαισια απο νεροσωληνες'' και το ''χωρις ουσια και τεχνολογικο αντικτυπο δεσμοδρομικο της συστημα'' τους εχει παει κ*λοφερατζα ολους μπραβο της!!! μην ξεχναμε και για τι μεγεθη κατασκευαστων μιλαμε...
    ...έτσι-έτσι...




    +0,00000000000000000000000000000044

















































  7. #82
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Θάνος
    Εγγραφή
    17/06/2003
    Μηνύματα
    1.079
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Runner Ducati
    H Εξελιξη στην αεροδυναμικη του Desmosedici της Ducati εχει γινει σε συνεργασια με την Ferrari, και ειναι γνωστο στα MotoGP οτι βρισκεται μπροστα η Ducati σε αυτον τον τομεα, τα ηλεκτρονικα ελεγχου της μοτοσυκλετας και software, οπως πχ προσφυσης κλπ, ειναι Magneti Marelli, παλι F1 αλλα και πολυ στενοτερη σχεση με Ducati απο οσο ξερω σε σχεση με τους υπολοιπους, Ιταλικη υποθεση (μιας και ΟΛΕΣ οι μοτοσυκλετες και μαρκες ανεξαιρετως στα MotoGP φορανε τα "ιδια" ηλεκτρονικα, Magneti Marelli) ... και αυτο ειναι το αποτελεσμα...

    μονο εαν ετρεχαν με διχρονα χωρις ηλεκτρονικα, ενα σχεδον εννιαιο θα ειχαμε το θεμα αναβατη 100% να πρωταγωνιστει, τωρα η τεχνολογια και η αεροδυναμικη (ειναι σε σχεση με την τεχνολογια και αυτη) εχουν τον πρωτο λογο... καλως η κακως... και οι Ιταλοι ηταν παντα μπροστα σε αυτα τα πραγματα...
    Τώρα άσχετο... αλλά η Ferrari δεν ανήκει στο Group Fiat ή κάνω λάθος;
    Θάνος..

  8. #83
    DOT SAE E1778JY32 μέλος Το avatar του/της lampros_fazer
    Εγγραφή
    16/07/2005
    Μηνύματα
    1.623
    Τι να πούμε..Ο άνθρωπος (Stoner) ήταν Α-Π-Ι-Α-Σ-Τ-Ο-Σ,ήταν πρώτος με διαφορά και συνέχιζε να πηγαίνει σα δαιμονισμένος κατεβάζοντας τους χρόνους του.. Πάρτι έκανε..Respect στον μικρό,ακόμα και αν δεν πάρει το πρωτάθλημα έχει στόφα πρωταθλητή που άλλοι δεν έχουν (πούστη βλάχε για σένα πάει αυτό,έφαγες και τον Χόπκινς αγελαδογάμη)..

    Πολύ καλός ο Βερμιούλεν και Μελαντρι,εκεί που του αρμόζει,να παλεύει για βάθρο κάθε φορά..

    Οι αμερικάνοι κλάσανε μια μάντρα..Όχι οτι με πείραξε,εκτός του ότι γουστάρω πολύ τον Χόππερ και πίστευα οτι θα πάει καλά και οτι περίμενα να το παλέψουν λίγο μπας και καθυστερήσουν τον Στόνερ..Κόλιν δεν κάνεις ,τράβα να βοηθήσεις την dunlop,μέρχι και ο West σου έκανε πλάκα..

    Η brigdestone νίκησε κατά κράτος..

    Ο Rossi φάνηκε οτι δεν μπορούσε να παλέψει..Τι φταίει δεν ξέρω..Αυτό που δεν θέλω είναι διαβάσω τίποτα διακαιολογίες πάλι..

    Το πρωτάθλημα έχει αρχίσει να φτερουγίζει για τα καλά..Ελπίζω με τον καύσωνα (+44) το ντουκάτι ν'αρχίσει να σκορπάει..
    [size=4pt]έχω μεγάλο ταλέντο στα χείλη[/size]


    [FONT=courier new]tennis365.gr [/FONT]

  9. #84
    Να σας προσέχετε Το avatar του/της nktR
    Εγγραφή
    27/03/2004
    Μηνύματα
    1.895
    Αρχικά δημιουργήθηκε από dessert
    Ξέχασες...

    Στην όλη διαδικασία ψησίματος, με πινέλο γίνεται επάληψη με...........:
    Λάδι Honda...
    Υγρά φρένων Yamapa....
    Γράσσο Kawasaki...
    και αντιπυκτικό Suzuki...


    Η επάληψη γίνεται για να μην στεγνώσει...
    Τρώγεται ζεστό απο τους οδηγούς GP και χλιαρό απο τους οπαδούς τους..... Για τα μέλη του φλόρουμ παίζει και κρύο για να μην τσούξει...

    εις Στονερό, εις Στονερό της θάλασσας
    υπάρχει η, υπάρχει η Ducati
    παρακαλώ αφήστε μας
    να πάρουμε και κάτι....

    ε, πως ....πήραμε - πήραμε, το κεφάλι και δύο δάκτυλα σβέρκο ....


  10. #85
    Να σας προσέχετε Το avatar του/της nktR
    Εγγραφή
    27/03/2004
    Μηνύματα
    1.895
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Θάνος
    Ξέρω γω... τι να περιμένουμε;

    Μ'αυτή την έννοια, θέλω να δω του κορυφαίους αναβάτες full ανταγωνιστικούς να τσακώνονται σε κάθε αγώνα για το πρωτάθλημα... ρόδα-ρόδα μέχρι τη σημαία! Όπως π.χ. πέρσυ ή τις προηγούμενες χρονιές.

    Τι ενδιαφέρον έχει να βλέπω σε κάθε αγώνα ένα μοναχικο Stoner να κερδίζει μόνος του με διαφορά και να απομακρύνεται μπροστά στο πρωτάθλημα;

    Αυτό θυμίζει τη φόρμουλα πριν μερικά χρόνια, όταν η ferrari έκανε περίπατο και όλοι οι υπόλοιποι ήταν αιώνες πίσω...

    "Μ'αυτή την έννοια, θέλω να δω του κορυφαίους αναβάτες full ανταγωνιστικούς να τσακώνονται σε κάθε αγώνα για το πρωτάθλημα... ρόδα-ρόδα μέχρι τη σημαία! Όπως π.χ. πέρσυ ή τις προηγούμενες χρονιές.Τι ενδιαφέρον έχει να βλέπω σε κάθε αγώνα ένα μοναχικο Stoner να κερδίζει μόνος του με διαφορά και να απομακρύνεται μπροστά στο πρωτάθλημα;"

    Η ουσία είναι ότι πρέπει κάτι να μας κρατάει σε αγωνία και είναι αυτό που ακριβώς γράφει ο Θάνος. Αλλιώς και οι στημένοι αγώνες στη μπάλα καλοί είναι.
    και στο πρωτάθλημα του 2004, εάν δεν κάνω λάθος, που ήταν ο Rossi στο HRC το πρωτάθλημα ήταν ROSSI από τα padock και ήταν η συγκεκριμένη χρονιά που ο Rossi μου την είχε καρφώσει στον εγκέφαλο και θυμάμαι ευχαριστήθηκα τρελά τη νίκη του Barros με την πρώτη του επαφή με το RCV 211, στο Motegi, και ο Rossi απλώς δεν μπορούσε να κάνει τίποτα !!!! Αυτή είναι πιστεύω η ομορφιά όλων των αθλημάτων...εκεί που δεν το περιμένεις να έρθουν τα πάνω κάτω !!!!

  11. #86
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    03/05/2004
    Μηνύματα
    3.681
    Rossi frustrated by tyre disadvantage

    By Glenn Freeman and Michele Lostia Sunday, July 22nd 2007, 23:47 GMT


    Valentino Rossi believes that fourth place was the maximum that he could achieve at Laguna Seca due to Bridgestone's advantage over Michelin in the US Grand Prix.

    The Italian never featured in the battle at the front of the field, but he finished as the top Michelin runner as Bridgestone-shod bikes filled all three spots on the podium.

    "This was the maximum that could be done," Rossi told Italia1. "I really had no grip from the start. Naturally we are very disappointed to race like this.

    "It's very frustrating. We do our work to the end, but the difference in the tyres is embarrassing. They are in a different ballpark."

    Rossi is now 44 points behind Casey Stoner in the riders' standings, and he admitted that he is not feeling confident at the moment.

    "Unfortunately I wasted the good chance we had in Germany, but more than the 44 points I'm worried about the 30 seconds," he said. "Added to the 44 points, that makes me pessimistic as well."

    Rossi added that he was not confident of making it to the end of the race, and he said that there was nothing more he could do to make the bike go faster.

    "By riding well you can make up for the difference among bikes, but when you lose 30 seconds in 32 laps it's nine tenths per lap," he said.

    "Stoner set some lap times that I wasn't able to beat even with the qualifying tyre, and there were three Bridgestone riders ahead of everyone.

    "I tried to catch Melandri with 10 laps to go, but he was going twice as fast. In the spots where he would open the gas, we were still struggling to turn."

    Yamaha team boss Davide Brivio added: "It's very simple - only Rossi and (Dani) Pedrosa, thanks to their talents, managed to stay a bit towards the front, while the others (on Michelins) were all having troubles."

    GAME OVER?

  12. #87
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Κατέβηκαν στα 800 απο τα 1000 γιατί τα λάστιχα δεν άντεχαν τα άλογα και τελικά η Michelin δεν εχει λάστιχα για τα 800; :a31:
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  13. #88
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    25/01/2007
    Μηνύματα
    25
    μπραβο stoner!!!!

    +44

  14. #89
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    03/05/2004
    Μηνύματα
    3.681
    Melandri to ride for Ducati in 2008

    By Glenn Freeman Sunday, July 22nd 2007, 22:32 GMT


    Ducati have announced that Marco Melandri will ride for their factory team in 2008 and 2009.

    Melandri will join Casey Stoner at the team, as the Australian has also signed a deal for the next two years.

    The Italian team made the announcement immediately after the US Grand Prix, where Stoner won for the team and Melandri made the podium on his Gresini Honda.

    World championship leader Stoner also has an option for 2010 in his new deal, while his current teammate Loris Capirossi could ride a third works machine next year.

    Ducati said in a statement: "Next week Loris Capirossi and his manager will meet with Ducati representatives to evaluate the possibility of preparing a third official bike for the Italian rider to use in the 2008 world championship."

    Melandri has been critical of Honda this season, as the satellite Gresini team have not received a similar level of support to that of the works squad.

  15. #90
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    03/05/2004
    Μηνύματα
    3.681
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
    Κατέβηκαν στα 800 απο τα 1000 γιατί τα λάστιχα δεν άντεχαν τα άλογα και τελικά η Michelin δεν εχει λάστιχα για τα 800; :a31:
    Brivio echoes Rossi sentiments.

    Fiat Team Yamaha director Davide Brivio has admitted the he shares Valentino Rossi's belief that this year's MotoGP World Championship will be decided by tyres, after the Italian was left off the podium at Laguna Seca on Sunday.

    Speaking after the Red Bull USGP, the Italian agreed that Rossi had been unable to take the fight to points leader Casey Stoner and podium finishers Chris Vermeulen and Marco Melandri after his rubber gave up its best performance early in the race.

    It was quite clear today that the tyres played an important role," Brivio sighed, "Last week, our tyre was better but, this week, the situation was reversed and our riders couldn't fulfil their potential.

    "It's a great pity because this championship should be about seeing all the best riders fighting together but, at the moment, this is being limited by other factors. Everyone worked incredibly hard this weekend but, unfortunately, Valentino wasn't able to fight for the win as we hoped.

    "Now we have to keep working, but we know that the situation won't be easy or quick to change. Thank you to both riders, the team and the engineers because they have worked very hard in difficult circumstances all weekend. Everyone has some time off to recover from a very hard few months now before we start again, but we will keep the same fighting spirit and we won't give up."

    Rossi, who had to settle for fourth in the US race, had earlier expressed his belief that tyres would be they key.

    "It seems that tyres are the deciding factor for this season and this is a pity for the fans and for the show," he insisted, "We are not giving up. There are seven races left and we know that Michelin are going to work as hard as they possibly can in order to make the situation better for the second part of the season - but Stoner is very strong and we know it will be very hard."

Σελίδα 6 από 10 ΠρώτοΠρώτο 12345678910 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Laguna Seca Moto GP
    από pan_ski στο forum Αγωνιστικά νέα
    Απαντήσεις: 172
    Τελευταίο μήνυμα: 04/08/2008, 12:46
  2. Moto Gp Laguna Seca
    από panayiotis στο forum Αγωνιστικά νέα
    Απαντήσεις: 176
    Τελευταίο μήνυμα: 01/08/2007, 06:37
  3. MotoGp Laguna Seca
    από panayiotis στο forum Αγωνιστικά νέα
    Απαντήσεις: 201
    Τελευταίο μήνυμα: 01/08/2006, 09:54
  4. Αποτελέσματα Laguna Seca
    από Tigas στο forum Αγωνιστικά νέα
    Απαντήσεις: 30
    Τελευταίο μήνυμα: 31/07/2006, 20:56
  5. MotoGP Aμερικης - Laguna Seca - and the winner is.....
    από gmakris στο forum Αγωνιστικά νέα
    Απαντήσεις: 19
    Τελευταίο μήνυμα: 15/07/2005, 20:04

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF