Σελίδα 9 από 19 ΠρώτοΠρώτο ... 4567891011121314 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 121 έως 135 από 272

Θέμα: Hayabusa 2008

  1. #121
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της BUSA MAKIS
    Εγγραφή
    10/05/2007
    Μηνύματα
    203
    Αρχικά δημιουργήθηκε από ZZR1400
    Μάκη καλά είμαι, τι κάνεις εδώ εσύ;
    Μεγαλώνει και με έχει εγκλωβίσει!
    Πότε θα ξαναπάμε βόλτα με τα μηχανάκια; αλλά δεν θα πηγαίνεις συνέχεια τέρμα να με κουράζεις να σε φτάνω! και με 250-270 να πηγαίνουμε ξεκούραστα, καλά είναι.
    Τώρα οι βόλτες σου όπως και σε εμένα θα είναι σπάνιες.
    Κάναμε κανα δυο βόλτες γρήγορες τις προάλλες προς Μπράλλο μεριά.
    Έλα καμιά παρασκευή να τα πούμε κι από κοντά.

    Μάκης


  2. #122
    ΟΔΗΓΟΣ ΜΟΤΟΣΑΚΟ Το avatar του/της BILL VUZAS
    Εγγραφή
    08/04/2004
    Μηνύματα
    400
    Αυτο που μετραει σε αυτην την κατηγορια μοτοσυκλετων ειναι η σιγουρια στα πολλα χιλιομετρα,η καλυψι απο τον αερα,η αντοχη στον χρονο.Εδω νομιζω ειχε αποτυχει το ΖΧ12.Ετρεμε σαν σουπερ σπορ.ειχε βεβαια πολυ καλη προστασια απο τον αερα.Το 1400 ειναι ποιο ολοκληρωμενη μοτοσυκλετα και σε πολλα σημεια καλλιτερη απο το προηγουμενο χαγια.Εκει που νομιζω απετυχε ειναι στην εμφανιση της (περι ορεξεως κολοκιθοπιτα),εαν διατηρουσε στοιχεια απο το Δωδεκαρι ως προς την εμφανιση θα εκανε περισσοτερες πωλησεις.
    Τωρα,εαν τελικιαζουν στα 303,Η"στα 306 χεστηκε η Φατμε στ'αλονι.

  3. #123
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της T.R.E
    Εγγραφή
    03/02/2007
    Μηνύματα
    1.062

    Re: Re: Re: Re: Hayabusa 2008

    Αρχικά δημιουργήθηκε από ZZR1400
    169 κόμμα κάτι έχει βγάλει ο ZZRας στο τροχό και 160 η παλιά busa, αυτό είναι διαφορά.

    Aν και δεν εχει και τοση σημασια,μην ξεχνας οτι το busa παρουσιαστηκε το 1999 και το νεο ZZR σχεδον μια δεκαετια αργοτερα...

    Εγω το συγκρινα με το ΖΧ12R ομως,που ειναι της ιδιας εταιρειας και απευθυνονται στο ιδιο κοινο...Διαφημιστηκε ετσι αλλιως,και τελικα (αποψη μου) δεν απεδωσε τα αναμενομενα...

    Σιγουρα καλυτερος τουριστας απο ΖΧ12,ροπη κτλ...Αλλα απο επιδοσεις μια απ'τα ιδια...

  4. #124
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    05/04/2006
    Μηνύματα
    364
    Αρχικά δημιουργήθηκε από ZZR1400
    Πάω τώρα στό φίλο ZZR..........

    Δέν έχω φίλε μου άγχος γιά τά 170 άλογα τού γκόλφ άλλά όταν οί Γερμανοί ξύπνησαν
    καί κάναν τά 67 άλογα τού Μανχάτταν 170...........
    τότε πρέπει καί ή Σουζούκι μετά άπό 10 χρόνια ...ΚΟΡΥΦΗΣ......νά μάς ξαναστείλει ψηλά
    καί νά μή γίνουν τά άλογάκια της.........
    ΠΑΡΑΜΥΘΑΚΙ..............όπως τά 200 τού ZZR..........!!!!!!!!!!

    Ή Καβασάκι είπε 200 καί τά μισά έμειναν στό ΕΥΡΩ-3
    Ή Σουζούκι ούτε κάν αύτό είπε άπλά 11%............γιά μετράτε....!!!!!!!!!!!
    Είδατε ξανά μηχανάκι νά παρουσιάζεται μέ έπι τής%.......???????????
    ΔΕ Μ'ΑΡΕΣΕΙ..............

    Δέν νομίζω φίλε μου ότι ύπάρχει νομοθεσία γιά τόν κόφτη τής bmw στά 250.....
    Ή Πόρσε έχει κόφτη...?????
    Μέ τό κιλό τίς πουλάνε στή Γερμανία.....

    ΑΝΑΜΕΝΟΥΜΕ...............ΦΙΛΟΙ

    Οί άπόψεις είναι φυσικά προσωπικές καί δέ χρειάζεται νά συμφωνούμε....

    Καλό Σαββατοκύριακο σέ όλους.........


    Γιατί ακούω πολλές φορές αυτή την μαλακία, ότι δηλαδή είναι παραμυθάκι τα 200 άλογα του ZZR1400 και ότι τα έφαγε το EURO3; 190 άλογα γράφει στα χαρτιά της η KAWASAKI για τον ZZRα και 200 λένε με RAM-AIR.
    Στον τροχό έβγαλε 170 άλογα ΜΕ EURO3.
    Ποια μοτοσυκλέτα βγάζει ακριβώς τα άλογα που ανακοινώνονται, ΚΑΙ στον τροχό;;;
    Εξ' άλλου και για την νέα busa λένε 200 άλογα ή 195 και γύρω στα 170 αν βγάζει... τι πάει να πει αυτό; ότι θα είναι παραμύθι τα 200 άλογα ότι θα βγάζει η νέα busa;
    Επειδή μίλησες ιδικά για BMW θα σου πω ότι διάβασα αυτό το Σαββατοκύριακο για την νέα BMW M3 που θα έρθει Ελλάδα τον Σεπτέμβριο με κάτι άλογα στα 400! (θα το διορθώσω αν δεν είναι ακριβώς 400 αύριο) και τελική 250km/h!!! Ναι βάζουν κόφτη στα 250km/h στα αυτοκίνητα και μιλάμε για μοντέλο BMW από τα top της εταιρείας.
    Τώρα για πόρσε από όσο ξέρω δεν έχει κόφτη, το είπα και παραπάνω ότι εξαιρούνται μερικές top μάρκες από τους κόφτες των 250. [/B][/QUOTE]


    NA ΚΑΝΟΥΜΕ ΛΙΓΗ ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ.....????????


    Άκου λοιπόν .......

    Τό ΖΧ-12 είχε 178 άλογα άπό τήν έταιρεία........
    Στίς δυναμομετρήσεις λοιπόν έβγαζε 158-159
    ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΡΑΜΜΑ .........ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟ HAYA......!!!!

    Tό haya ...........στό δυναμόμετρο πάντα είχε λιγώτερα 154-155

    ΠΗΓΑΙΝΕ ΛΟΙΠΟΝ............
    σέ όλα τά περιοδικά τού κόσμου νά δείς αύτά πού ίσχυρίζεσαι περί haya καί ΖΧ-12.....!!!!!!!!
    Mήπως διάβασες γιά αύτή τή ρημάδα τήν ΑΕΡΟΔΥΝΑΜΙΚΗ ΤΟΥ..........πού 10 χρόνια μετά
    είναι καλύτερη άπό τού ZX-14....????
    Mήπως καί τό haya έχει ramair.....????????

    Όσο γιά τή ΜΑΛΑΚΙΑ.............γιά τά 200 άλογα τού ZZR-14..........

    O ΚΟΣΜΟΣ..........ΤΟΧΕΙ ΤΟΥΜΠΑΝΟ ΚΑΙ ΜΕΙΣ ΚΡΥΦΟ ΚΑΜΑΡΙ............!!!!!!!!!!!!!

    6 μήνες τό περιμέναμε νά περάσει τίς προδιαγραφές EURO-3..........!!!!!!!!!!

    Στίς δυναμομετρήσεις .....ΜΟΝΟ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ..........τό έβγαλαν στά 169 άλογα
    Σέ όλες τίς ύπόλοιπες μετρήσεις στήν Εύρώπη ΔΕΝ ΞΕΠΕΡΑΣΕ.......τά 164-165 άλογα.....!!!!!!

    ΠΩΣ ΛΟΙΠΟΝ ΕΝΑ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΜΕ 200 ΑΛΟΓΑ........
    έχει μόνο 5 παραπάνω άπό ένα μέ 178....????????????????????????????

    ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ KAWASAKI.........??????????????????

    Φίλε μου τό δικό μας τό παιχνίδι .........ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ........


    Καί κάτι γιά τούς κόφτες γιά νά πάει τό πράμμα στή θέση του...............

    Τό θέμα δέν είναι ΣΤΑ ΠΟΣΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΟΦΤΗΣ...............
    άλλά άν τό έργαλείο μας .....ΕΧΕΙ ΤΙΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ................γιά νά πάει............

    Καί άν οί BMW .....έχουν καί παραέχουν τά προσόντα άπό κάθε πλευρά.........γιά νά τό κάνουν

    ΔΥΣΤΥΧΩΣ............ΠΟΛΛΑ ΜΗΧΑΝΑΚΙΑ.....................
    ΟΤΙ ΑΝΤΙΚΟΦΤΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΒΑΛΕΙΣ.................

    ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΥΠΟΔΟΜΗ..............ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ...........!!!!!!!!!!!!

    Μή πάμε πάλι σέ έποχές Σαμουράι καί RD..........!!!!!!!!!!



  5. #125
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    05/04/2006
    Μηνύματα
    364
    Αρχικά δημιουργήθηκε από BILL VUZAS
    Διαφωνω καθετα σε πολλα απο αυτα που γραφεις.
    Κουναει το πλαισιο του χαγιαμπουσα????
    Και ελεγχει την ελαστικοτητα λογω αεροδυναμικης?????
    ..
    Εχει αλλαξει τα φρενα με 4/πιστονα και ακτινικες δαγκανες.
    Ειχε λιγοτερα αλογα (152 στον τροχο συγκρικα με τα 165 του ΖΧ12) και παρ ολα αυτα ηταν γρηγοροτερο.Τωρα που εχει 172~ τι θα γινει?
    Ηλεκτρονικο σταμπιλιζατερ?ευχαριστω,δεν θα παρω!Δεν μου χρειαζεται.
    Το ιδιαιτερο χαρακτιριστικο του χαγιαμπουσα ηταν η εφαρμογη απλων μηχανικων εφαρμογων,και αυτο θελει ο κοσμος και γιαυτο κρατηθηκε αναλιωτο τοσα χρονια.
    Καλο Σαββατοκυριακο

    ΕΣΕΝΑ ΔΗΛΑΔΗ ΔΕΝ ΣΟΥ ΚΟΥΝΑΕΙ.....???????
    Έννοείται όταν στρίβεις κλειστά στά 170-180.....

    Καί δέν κάθεται καλύτερα στό δρόμο μόλις περάσεις τά 200-220......?????

    Πάντως σταμπιλιζατέρ ήλεκτρονικό βάλανε στό καινούργιο άπό ότι διάβασα...!!!


  6. #126

  7. #127
    ΟΔΗΓΟΣ ΜΟΤΟΣΑΚΟ Το avatar του/της BILL VUZAS
    Εγγραφή
    08/04/2004
    Μηνύματα
    400
    Αρχικά δημιουργήθηκε από iriniaa
    ΕΣΕΝΑ ΔΗΛΑΔΗ ΔΕΝ ΣΟΥ ΚΟΥΝΑΕΙ.....???????
    Έννοείται όταν στρίβεις κλειστά στά 170-180.....

    Καί δέν κάθεται καλύτερα στό δρόμο μόλις περάσεις τά 200-220......?????

    Πάντως σταμπιλιζατέρ ήλεκτρονικό βάλανε στό καινούργιο άπό ότι διάβασα...!!!


    Αν εννοεις κουνημα τις μικρες υπερστροφες ισχυος σε γλυστερο δρομο,ναι με κουναει.Αλλα δεν ειναι κουνηματα πλαισιου αλλα μικρες υπερστροφες ισχυος.Και οταν ανεβασεις ταχυτητα σταματαει η υπερστροφη και σταματαει και το κουνημα.
    Σκεψου οτι στο νεο χαγιαμπουσα αδυνατησαν το πλαισιο για ειναι ποιο ενδοτικο.Ενισχυσαν ομως το ψαλιδι.
    Οχι δεν ειναι ηλεκτρονικο το σταμπιλιζατερ.
    Κατ'εμε το μονο προβλημα που θα βγαζει το νεο χαγιαμπουσα ειναι το συστημα των 3 χαρτων της διαχειρησις.Καλο βεβαια ακουγεται το να μπορεις να μειωσεις την ισχυ του θηριου σε κακο-γλυστερο οδοστρωμα,αλλα φοβαμαι μηπως βγαζει προβληματα.Ειμαι ιδιαιτερως επιφυλακτικος λογω της προηγουμενης Μοτο που ειχα (GS 1200 BMW) η οποια εβγαζε συνεχεια χαζα και ανοητα προβληματα λογω εφαρμογης ηλεκτρονικων συστηματων.Βαλαν οι μαλακες σε μοτοσυκλετα περιπετειας υψηλα ηλεκτρονικα,θαρρεις και αν μεινεις στην Νιγηρια απο βλαβη θα στο φτιαξει ο Νιγηριανος μηχανικος της BMW εχοντας παραμασχαλα το mobitec.
    Το θεμα ειναι οτι εγω πηρα τωρα το Χαγια και βλεπω τα θετικα του,και εσυ θελεις να ο πουλησεις και βλεπεις τα αρνητικα του.
    Ειχα και πριν 3 χρονια χαγιαμπουσα,και παρατηρω οτι εχουν διαφορες στο δουλεμα και την αποδοση τα μεταγενεστερα μοντελα.

  8. #128
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    05/04/2006
    Μηνύματα
    364
    Αρχικά δημιουργήθηκε από BILL VUZAS
    Αν εννοεις κουνημα τις μικρες υπερστροφες ισχυος σε γλυστερο δρομο,ναι με κουναει.Αλλα δεν ειναι κουνηματα πλαισιου αλλα μικρες υπερστροφες ισχυος.Και οταν ανεβασεις ταχυτητα σταματαει η υπερστροφη και σταματαει και το κουνημα.
    Σκεψου οτι στο νεο χαγιαμπουσα αδυνατησαν το πλαισιο για ειναι ποιο ενδοτικο.Ενισχυσαν ομως το ψαλιδι.
    Οχι δεν ειναι ηλεκτρονικο το σταμπιλιζατερ.
    Κατ'εμε το μονο προβλημα που θα βγαζει το νεο χαγιαμπουσα ειναι το συστημα των 3 χαρτων της διαχειρησις.Καλο βεβαια ακουγεται το να μπορεις να μειωσεις την ισχυ του θηριου σε κακο-γλυστερο οδοστρωμα,αλλα φοβαμαι μηπως βγαζει προβληματα.Ειμαι ιδιαιτερως επιφυλακτικος λογω της προηγουμενης Μοτο που ειχα (GS 1200 BMW) η οποια εβγαζε συνεχεια χαζα και ανοητα προβληματα λογω εφαρμογης ηλεκτρονικων συστηματων.Βαλαν οι μαλακες σε μοτοσυκλετα περιπετειας υψηλα ηλεκτρονικα,θαρρεις και αν μεινεις στην Νιγηρια απο βλαβη θα στο φτιαξει ο Νιγηριανος μηχανικος της BMW εχοντας παραμασχαλα το mobitec.
    Το θεμα ειναι οτι εγω πηρα τωρα το Χαγια και βλεπω τα θετικα του,και εσυ θελεις να ο πουλησεις και βλεπεις τα αρνητικα του.
    Ειχα και πριν 3 χρονια χαγιαμπουσα,και παρατηρω οτι εχουν διαφορες στο δουλεμα και την αποδοση τα μεταγενεστερα μοντελα.
    ΦΙΛΕ ΜΟΥ.........ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΕΓΙΝΑ ΑΝΤΙΛΗΠΤΟΣ....


    Τό haya πού έχω είναι ένα φοβερό μηχανάκι μέ όλα τά έμβρυικά προβλήματα
    νά μήν ύπάρχουν μετά τό 2003-2004 όπως παρατήρησες.....

    Άπλά μετά άπό 10 χρόνια περίμενα.......

    ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ......!!!!!!!!!!!

    Όσο γιά τό κούνημα νομίζω πώς συμφωνήσαμε....!!!!
    Όχι μόνο λόγω γλιστερού όδοστρώματος άλλά καί έξ'αίτίας άνωμαλιών τού έδάφους.
    Έκεί νομίζω πώς ένα πιό ίσχυρό πλαίσιο θά βοηθούσε περισσότερο.
    Ίσως καμμιά φορά παίζοντας μέ τίς άναρτήσεις καί τίς πιέσεις τών έλαστικών νιώθεις πιό
    άσφαλής..............


  9. #129
    Αρχικά δημιουργήθηκε από BILL VUZAS
    ...προηγουμενης Μοτο που ειχα (GS 1200 BMW) η οποια εβγαζε συνεχεια χαζα και ανοητα προβληματα λογω εφαρμογης ηλεκτρονικων συστηματων.Βαλαν οι μαλακες σε μοτοσυκλετα περιπετειας υψηλα ηλεκτρονικα,θαρρεις και αν μεινεις στην Νιγηρια απο βλαβη θα στο φτιαξει ο Νιγηριανος μηχανικος της BMW εχοντας παραμασχαλα το mobitec.

    Μα γιατί το λές αυτό?

    Οι κκ Αμπντουλάχ και Γιουσούφ, στην όαση της Νεφτά, μΕ διαβεβαίωσαν ότι με μεγάλη χαρά θα "σκάλιζαν" μιά 1200GS και ότι ήρθε η στιγμή να σταματήσουν οι ικέτες-ιδιοκτήτες τους να σέρνονται μπρούμητα στις επίσημες αντιπροσωπείες της BMW...

    ...και τους καλούν να σταματήσουν να μασάνε τα κόκκαλα μπουρδολογίας που τους πετάνε οι κάθε βρώμας μπαϊρακτάρηδες του "μεταλλαγμένου" μοτοσυκλετισμού και να "κατεβαίνουν" με τις μηχανές τους στη Νεφτά για σέρβις και τινές ακόμη αφρικανικές πατέντες στα ηλεκτρονικά, για να γλυτώσουν μια για πάντα από τον εφιάλτη της ...επόμενης βλάβης...

    Υποστηρίζουν δε, ότι το πρόβλημα ξεκινάει από την φιλοσοφία των χρυσοκάνθαρων κατασκευαστών που λέει ότι...
    ..."αν πηδάς με υψηλή τεχνολογία τον μοτοσυκλετιστή, όχι μόνο δεν λέει κουβέντα...αλλά το φχαριστιέται κιόλας!"

    Καρπαζοεισπράχτορες ιδιοκτήτες 1200 GS, που καταπίνετε μαζί με την κάμηλο και τα περιττώματα της καμήλου, που σας σερβίρουν οι γιάπις-ντήλερς έναντι πινακίου τεχνολογικού σούσι...σπεύσατε ταχέως!

    ...το πολύ-πολύ να γυρίσετε με καμήλα!:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:





    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	service.jpg 
Προβολές:	289 
Μέγεθος:	50,1 KB 
ID:	97607

  10. #130
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Uriah Heep
    ...το πολύ-πολύ να γυρίσετε με καμήλα!:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
    Μπορεί ρε Βασίλη να μην γράφεις συχνά, αλλά κάθε ποστ σου ''γράφει''
    Στη Νεφτά άραγε, αλλάζουν μοτέρ σε άφρικα; ...
    Ειναι ωραία η θάλασσα γιατί κινείται πάντα...

  11. #131
    ΟΔΗΓΟΣ ΜΟΤΟΣΑΚΟ Το avatar του/της BILL VUZAS
    Εγγραφή
    08/04/2004
    Μηνύματα
    400
    Βασιλη μηπως θα πρεπει το νεο Κεντρο Ερευνων να το κτισει η Μαμα Εταιρια στη οαση της Νεφτα!!!!.
    .
    .
    .
    ...Για να εχει και την μυρουδια που λενε...την αυρα....του ΚΑΜΗΛΟΚΟΥΡΑΔΟΥ.









    τον αλλο τον καλουν να πλερωσει 800,00 ευρα σαν ιδιαιτερη τιμη,συμμετοχη!!! για την μαλακια που καναν αυτοι!!!

  12. #132
    Αρχικά δημιουργήθηκε από iriniaa
    Γιατί ακούω πολλές φορές αυτή την μαλακία, ότι δηλαδή είναι παραμυθάκι τα 200 άλογα του ZZR1400 και ότι τα έφαγε το EURO3; 190 άλογα γράφει στα χαρτιά της η KAWASAKI για τον ZZRα και 200 λένε με RAM-AIR.
    Στον τροχό έβγαλε 170 άλογα ΜΕ EURO3.
    Ποια μοτοσυκλέτα βγάζει ακριβώς τα άλογα που ανακοινώνονται, ΚΑΙ στον τροχό;;;
    Εξ' άλλου και για την νέα busa λένε 200 άλογα ή 195 και γύρω στα 170 αν βγάζει... τι πάει να πει αυτό; ότι θα είναι παραμύθι τα 200 άλογα ότι θα βγάζει η νέα busa;
    Επειδή μίλησες ιδικά για BMW θα σου πω ότι διάβασα αυτό το Σαββατοκύριακο για την νέα BMW M3 που θα έρθει Ελλάδα τον Σεπτέμβριο με κάτι άλογα στα 400! (θα το διορθώσω αν δεν είναι ακριβώς 400 αύριο) και τελική 250km/h!!! Ναι βάζουν κόφτη στα 250km/h στα αυτοκίνητα και μιλάμε για μοντέλο BMW από τα top της εταιρείας.
    Τώρα για πόρσε από όσο ξέρω δεν έχει κόφτη, το είπα και παραπάνω ότι εξαιρούνται μερικές top μάρκες από τους κόφτες των 250.

    NA ΚΑΝΟΥΜΕ ΛΙΓΗ ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ.....????????


    Άκου λοιπόν .......

    Τό ΖΧ-12 είχε 178 άλογα άπό τήν έταιρεία........
    Στίς δυναμομετρήσεις λοιπόν έβγαζε 158-159
    ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΡΑΜΜΑ .........ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟ HAYA......!!!!

    Tό haya ...........στό δυναμόμετρο πάντα είχε λιγώτερα 154-155

    ΠΗΓΑΙΝΕ ΛΟΙΠΟΝ............
    σέ όλα τά περιοδικά τού κόσμου νά δείς αύτά πού ίσχυρίζεσαι περί haya καί ΖΧ-12.....!!!!!!!!
    Mήπως διάβασες γιά αύτή τή ρημάδα τήν ΑΕΡΟΔΥΝΑΜΙΚΗ ΤΟΥ..........πού 10 χρόνια μετά
    είναι καλύτερη άπό τού ZX-14....????
    Mήπως καί τό haya έχει ramair.....????????

    Όσο γιά τή ΜΑΛΑΚΙΑ.............γιά τά 200 άλογα τού ZZR-14..........

    O ΚΟΣΜΟΣ..........ΤΟΧΕΙ ΤΟΥΜΠΑΝΟ ΚΑΙ ΜΕΙΣ ΚΡΥΦΟ ΚΑΜΑΡΙ............!!!!!!!!!!!!!

    6 μήνες τό περιμέναμε νά περάσει τίς προδιαγραφές EURO-3..........!!!!!!!!!!

    Στίς δυναμομετρήσεις .....ΜΟΝΟ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ..........τό έβγαλαν στά 169 άλογα
    Σέ όλες τίς ύπόλοιπες μετρήσεις στήν Εύρώπη ΔΕΝ ΞΕΠΕΡΑΣΕ.......τά 164-165 άλογα.....!!!!!!

    ΠΩΣ ΛΟΙΠΟΝ ΕΝΑ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΜΕ 200 ΑΛΟΓΑ........
    έχει μόνο 5 παραπάνω άπό ένα μέ 178....????????????????????????????

    ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ KAWASAKI.........??????????????????

    Φίλε μου τό δικό μας τό παιχνίδι .........ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ........


    Καί κάτι γιά τούς κόφτες γιά νά πάει τό πράμμα στή θέση του...............

    Τό θέμα δέν είναι ΣΤΑ ΠΟΣΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΟΦΤΗΣ...............
    άλλά άν τό έργαλείο μας .....ΕΧΕΙ ΤΙΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ................γιά νά πάει............

    Καί άν οί BMW .....έχουν καί παραέχουν τά προσόντα άπό κάθε πλευρά.........γιά νά τό κάνουν

    ΔΥΣΤΥΧΩΣ............ΠΟΛΛΑ ΜΗΧΑΝΑΚΙΑ.....................
    ΟΤΙ ΑΝΤΙΚΟΦΤΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΒΑΛΕΙΣ.................

    ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΥΠΟΔΟΜΗ..............ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ...........!!!!!!!!!!!!

    Μή πάμε πάλι σέ έποχές Σαμουράι καί RD..........!!!!!!!!!!


    [/B][/QUOTE]

    Αρχηγέ μου ωραία την είπες την γεωγραφία, αλλά δεν ξέρεις καλή αριθμητική!
    Το ZZR1400 που μετρήσανε Αμερική είναι το ίδιο ακριβώς που έχει έρθει Ευρώπη και κατ' επέκταση και Ελλάδα.
    Όταν παίρνεις την μέγιστη υποδύναμη που έχει μετρηθεί σε κάποιο όχημα συγκρίνεις με κάποιο άλλο την μέγιστη τιμή και όχι την χαμηλότερη του ένα με τη μέγιστη του άλλου! Τουτέστιν 169 του ZZR1400 μείον 159 του ZX12R μας κάνει 10 άλογα και όχι 5 ΔΙΑΦΟΡΑ!
    Το ZZR1400 στα χαρτιά λέει 190 άλογα και όχι 200 και λένε ότι με το ram-air φτάνει 10 άλογα παραπάνω, δηλαδή 200.
    Τι περίμενες δηλαδή; ή δεν σου φτάνουν και είναι λίγα; Λες ότι μετά από τόσα χρόνια το ZZR1400 έπρεπε να βγάλει πολλά περισσότερα...
    Πόσα άραγε περισσότερα θα βγάλει η καινούργια busa μετά από τόσα χρόνια που ήταν ίδια σχεδόν;;; Λένε για 195, λες να βγάζει καμμιά 180ριά στον τροχό για να έχει μια αξιοπρεπές διαφορά; και να "δείξει" σαν καινούργιο μοντέλο πιο δυνατή; ΔΕΝ νομίζω.
    Δηλαδή αν βγάλει 170 στο τροχό τη στιγμή που λένε 195 στο στρόφαλο, θα είναι λίγα για σένα ή θα είναι παραμυθάκι τα 195 που πρωτουποσχέθηκε;;;
    Να μην λέμε τα ίδια πράγματα και γινόμαστε γραφικοί...
    Τώρα δεν θέλω να αναλύσουμε εδώ την "υπεροχή" της BMW και πόσο "καλή" είναι ιδικότερα σε τελικές κάποια μοντέλα...
    Σε πληροφορώ πάντως ότι με 300km/h το ZZR1400 μου που το έχω πάει, είναι βράχος και δεν καταλάβαινε τίποτα νομίζοντας ότι πηγαίνεις με 200km/h!!!
    ΑΥΤΗ είναι υποδομή για τελικές σε μοτοσυκλέτα πιο σταθερά με 300km/h παρά με 200km/h με κάποιο άλλο όχημα και να κουνάει έτοιμο να σε στείλει στα ραδίκια...
    Υ.Γ. Και επειδή μίλησες για "υψηλές ταχύτητες" σε στροφή, δεν ξέρω αν έχεις δει το video με το ZZR1400 σε πίστα στην Ιαπωνία που το δοκιμάζουν και πλαγιάζει σε ανοικτή στροφή με 300km/h!!!
    Α, και αυτό που είχα πει για την καινούργια Μ3 με τα 250km/h τελικής, τα άλογα είναι 420!!! και όχι μόνο 400!

  13. #133
    6 μήνες τό περιμέναμε νά περάσει τίς προδιαγραφές EURO-3..........!!!!!!!!!!
    Φίλε μου τό δικό μας τό παιχνίδι .........ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ........

    Σε συνέχεια των παραπάνω, να δεις εγώ αγωνία που είχα τη στιγμή που το είχα παραγγείλει από αρχές του έτους (2006) και το παράλαβα το καλοκαίρι από τα πρώτα 10 γκρι που ήρθανε Ελλάδα...
    Το δικό μας παιχνίδι δεν είναι πάντα το καλύτερο αλλά δεν είναι και ΠΑΝΤΑ ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ!
    Δεν έχω το κόμπλεξ του καλύτερου αδελφέ, και σε πληροφορώ ότι αν δεν έβγαινε το ZZR1400 θα έπερνα CBR1100XX όσο ξεπερασμένο και αν σου φαίνεται...

  14. #134
    ΟΔΗΓΟΣ ΜΟΤΟΣΑΚΟ Το avatar του/της BILL VUZAS
    Εγγραφή
    08/04/2004
    Μηνύματα
    400
    Αρχικά δημιουργήθηκε από ZZR1400
    6 μήνες τό περιμέναμε νά περάσει τίς προδιαγραφές EURO-3..........!!!!!!!!!!
    Φίλε μου τό δικό μας τό παιχνίδι .........ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ........

    Σε συνέχεια των παραπάνω, να δεις εγώ αγωνία που είχα τη στιγμή που το είχα παραγγείλει από αρχές του έτους (2006) και το παράλαβα το καλοκαίρι από τα πρώτα 10 γκρι που ήρθανε Ελλάδα...
    Το δικό μας παιχνίδι δεν είναι πάντα το καλύτερο αλλά δεν είναι και ΠΑΝΤΑ ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ!
    Δεν έχω το κόμπλεξ του καλύτερου αδελφέ, και σε πληροφορώ ότι αν δεν έβγαινε το ZZR1400 θα έπερνα CBR1100XX όσο ξεπερασμένο και αν σου φαίνεται...

    Πικρια Η"απομυθοποιηση?
    Ολοι μας το νιωθουμε.
    Ειδικα τον βαρυ χειμωνα και το πολυ καυτο καλοκαιρι.
    Υπομονη,θα περασει το κολοκαλοκαιρο και θα ερθουν οι καλες μερες για γρηγορες βολτες.
    Δεν ειναι σκεψεις αυτες....εχουμε το καλλιτερο-γρηγοροτερο-ξανθοτερο εργαλιο!!
    :a44: :a44: :a44:

  15. #135
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Stergios69

    Στη Νεφτά άραγε, αλλάζουν μοτέρ σε άφρικα; ...
    Απ΄ότι μαθαίνω, ήδη η επιστημονοβριθής ληστοκουστοδία, γνωστή και ως BMW, εξαγόρασε το συγκεκριμένο συνεργείο της Νεφτά για να το εντάξει στο "τμήμα έρευνας και εξέλιξης", σε τιμή που η μεταγραφή του Σέζαρ να φαντάζει σαν αποζημίωση σε πλημμυροπαθή της Θράκης...
    ...σαν ύστατη ελπίδα για την λύση των ακανθηφόρων τεχνολογικών προβλημάτων της και να βγεί από το αδιέξοδο...

    Δες άμα αντέχει το μοτέρ για καμιά 4000 χιλιόμετρα... και αν ναί....

    ...έλα μαζί μου για ένα τσάι στο Ισπαχάν τον Οκτώβριο...

    ...και είμαι σίγουρος ότι οι Ιρανοί θα σου παραδώσουν ένα μοτέρ...διαμάντι της Ανατολής!


Σελίδα 9 από 19 ΠρώτοΠρώτο ... 4567891011121314 ... ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Hayabusa 2008 released in Las Vegas
    από Kostas NL στο forum Suzuki Hayabusa
    Απαντήσεις: 247
    Τελευταίο μήνυμα: 24/11/2008, 21:07
  2. ZZR 1400 Vs GSX-R 1300 Hayabusa (2008)
    από menos στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 03/05/2008, 10:01

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF