Σελίδα 150 από 204 ΠρώτοΠρώτο ... 50100140145146147148149150151152153154155160200 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 2.236 έως 2.250 από 3052

Θέμα: JAPAN Vs. EUROPE

  1. #2236
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της vassilis88
    Εγγραφή
    07/11/2004
    Μηνύματα
    1.703
    η lexus ειναι ιαπωνικη. ουσιαστικα ειναι τογιοτα, απλα η τογιοτα δν μπορουσε να βγαλει τα αυτοκινητα αυτα με αυτο το ονομα. πχ. η μερσεντες αγορασε τη maybach για να πουλαει με ενα ονομα με μεγαλυτερο κυρος αυτη τη λιμουζινα. το ιδιο κ η τογιοτα δν μπορουσε να μπει στα χωραφια των μερσεντες ,μπεμβε κλπ κ εφτιαξε τη λεξους.

    το sxv ειναι αρκετα ακριβοτερο απο 1000αρικο νομιζω απ τα χτ κλπ.

    κ η ιαπωνια πρεπει να χει νομο να μη βγαινουν αυτοκινητα με πανω απο 280 αλογα. το καλυτερο btw ιαπωνικο ηταν το honda nsx, που μαμουσε τους παντες κ τα παντα στην εποχη του, μην πω ακομα.. στημενο κ απ τον σεννα..

  2. #2237
    Φιλε νικκερ εσυ αμα εισαι πλουσιος με γεια σου και με χαρα σου.... ta japan σου προσφερουν φτηνα και εργαλεια.... για να διασκεδαζει και ο φτωχος κοσμος...

    ΣΟυ εχω μια ερωτηση τωρα....

    Βρες μου εσυ ενα ευρωπαικο αμαξι που να κανει 50.000ευρω στιν Ελλαδα ε.. οχι εξωτερικο και να ειναι πιο καλο απο το EVO (βρηκα εγω ενα MERSEDES ΜΕ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΜΕΣΑ!!!! 150 ΑΛΟΓΑ)

    Το απριλια to rxv κανει 9.000-9.500 νομιζω... δε σιγκρινεται με χτ που κανει 5.500-6.000 αλλα σιγκρινετε με crf450 το οποιο το crf to παταει απο πανω με σουζα το απριλια.


    Οσο για τα ss.... αστο ειστε πολυ πισω... ducati 1098 και πιο αργο απο cbr 2002 μοντελο και μι πεις για στροφες... τα 1000αρια εχουνε δυναμη παντου... απο πολυ χαμηλα και συνεχιζουν ακομα πιο πολι ΨΗΛΑ... τα 600αρια ειναι λιγο ψοφια στα χαμηλα αυτο το παραδεχομαι.. εκει επρεπε να βγαζουν 2κιλινδρα η 3κιλινδρα...

  3. #2238
    Πλάκα έχει η κουβέντα
    συνεχίστε το αλλά περιορίστε το στα μηχανάκια γιατί το φόρουμ λέγεται και λίγο ΜΟΤΟ...
    TELL YOUR CAT I SAID PSPSPSPSPSPS

    BMW R25/3 1955 Restoration

  4. #2239
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Titan
    Πλάκα έχει η κουβέντα
    συνεχίστε το αλλά περιορίστε το στα μηχανάκια γιατί το φόρουμ λέγεται και λίγο ΜΟΤΟ...
    Αυτος εκανε το λαθος και μιλησε για αμαξια εκει δε τους περνει με τπτ... στα μηχανακια πλισιαζουν οι τιμες... το ενα κανει 15 το αλο 19

    Στα αμαξια το ενα κανει 50.000 το αλο 300.000 και παλι χανει

  5. #2240
    Αρχικά δημιουργήθηκε από grigorisr1
    Αυτος εκανε το λαθος και μιλησε για αμαξια εκει δε τους περνει με τπτ... στα μηχανακια πλισιαζουν οι τιμες... το ενα κανει 15 το αλο 19

    Στα αμαξια το ενα κανει 50.000 το αλο 300.000 και παλι χανει
    Nαι αλλά το ένα μοιάζει με ταξί και το άλλο με οπτασία!
    TELL YOUR CAT I SAID PSPSPSPSPSPS

    BMW R25/3 1955 Restoration

  6. #2241
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Titan
    Nαι αλλά το ένα μοιάζει με ταξί και το άλλο με οπτασία!

    Σιγα ρε.. .τα παραλες παλι... ενταξει ειναι πολι πιο ομορφο το αλλο οχι οτι το evo ειναι ασχημο.. αλλα evo μπορει να παρω καποια στιγμη το αλλο ουτε μεσα στο καθισμα δε προκειται να καθισω ποτε... αλλο ειναι το θεμα μας εδω.... σιγκριση.... οχι ομορφια....

  7. #2242
    IGNORE ALIEN ORDERS Το avatar του/της yannis27
    Εγγραφή
    31/05/2007
    Μηνύματα
    177
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Titan
    Nαι αλλά το ένα μοιάζει με ταξί και το άλλο με οπτασία!

    Κοιτα να δεις που θα συμφωνησουμε παλι
    Ειχα τη τυχη να εχω ενα απο δαυτα και η αληθεια ειναι.....


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	yannis mike ferrari.jpg 
Προβολές:	85 
Μέγεθος:	89,5 KB 
ID:	97627
    --ΚΟΝΞ ΟΜ ΠΑΞ--

  8. #2243
    Αρχικά δημιουργήθηκε από yannis27
    Κοιτα να δεις που θα συμφωνησουμε παλι
    Ειχα τη τυχη να εχω ενα απο δαυτα και η αληθεια ειναι.....

    Αυτα ειναι

  9. #2244
    Μόνιμα Τσαντισμένο Μέλος Το avatar του/της Nikker
    Εγγραφή
    03/07/2007
    Μηνύματα
    53
    Mα το θέμα είναι ότι δεν πρόκειται περί πλουσίου, είναι περί value for money.
    Επειδή προσωρινά δεν έχω τον υπολογιστή μου και δεν έχω πρόσβαση στις πληροφορίες που έχω ζωσμένες, απο εβδομάδα θα ανεβάσω διάφορες συγκρίσεις μηχανών στις τιμές και στην ποιότητα.
    Απλά αυτό που συμβαίνει στις ορισμένες (και όχι στις περισσότερες) περιπτώσεις είναι ότι μία Ευρωπαϊκή θα στοιχίσει ένα χιλιάρικο πιο πάνω απο την Γιαπωνέζικη, αλλά για να φορέσει η Γιαπωνέζικη αυτά που θα φορέσει η Ευρωπαϊκή θα στοιχίσει πολύ περισσότερο απο ένα χιλιάρικο.

    Και εγώ Γιάπωνας είμαι. Μου αρέσουνε πολύ τα γιαπωνέζικα (GSR, Fazer, DRZ400, XR650, κορυφαίο, V Strom, Hayabusha, 1100xx, ZZR14 )αλλά η αλήθεια είναι ότι τον τελευταίο καιρό έχουνε ανέβει πολύ στα μάτια μου οι Ευρωπαίοι.
    Οι Τζαπόνφιλοι δεν το βλέπουνε, αλλά οι Ευρωπαίοι ξέρουνε τι κάνουνε.

    Mε συγχωρείτε που σπρώχνω την συζήτηση έξω απο τα όρια της Moto...

    Λίγα αξίζουνε τα λεφτά τους. Να σκάσεις τώρα 20 χιλιάρικα για ένα 1400...δεν ξέρω...
    Αλλά για να μιλήσουμε πιο συγκεκριμένα...
    έχω το Daihatsu Sirion 1.3. 102 ατμοσφαιρικά άλογα, χαμηλό με μόνιμη τετρακίνηση και αλλάζει ταχύτητες απο το τιμόνι. Φοβερό εργαλείο. Σε πολύ καλή τιμή και πραγματικά το μόνο στην κατηγορία του. Απο επιδόσεις, με λίγο μαστίγιο τρέχει και η οδήγηση του είναι έκπληξη.
    Κατέληξα φοβερός Τζαπόνφίλ...
    Αλλά...Daihatsu Terios 1.500 κυβικά απο 21 έως 24 χιλιάδες ευρώ...
    Daihatsu Copen, διθέσιο hardtop με 600 κυβικά 20 χιλιάδες ευρώ...

    Τoyota Corolla 1.4 16 χιλιάδες ευρώ
    VW Golf 1.4 απο έως 14850 έως όσο βάλει ο θεός
    Το καινούριο Sirion με τετρακίνηση και μειωμένη απόδοση κινητήρα στα 87 άλογα 16 χιλιάδες ευρώ...με κινητήρα 1300

    Μα με 27 χιλιάδες παίρνεις Jeep με δερμάτινα, τετρακίνηση και 170 άλογα...
    Με 35 χιλιάδες Honda CRV 155 άλογα...που το είδατε το πιο φτηνό?
    Και σκεφτείτε ότι το Jeep έχει σασί 9 φορές πιο βαρύ και στιβαρό απο το Honda.
    Ένα Jaguar X Type Special Edition τετρακίνητο Βρετανικό κτήνος έρχεται στα 39 χιλιάδες.
    Όσο ενάμιση Terios, όσο δύο Toyota 1.4...και νομίζω ότι οποιοσδίποτε θα προτιμούσε ένα Jaguar απο ότι δύο Corolla...

    Honda Accord 2.0 27χιλιάρικα...
    VW Golf 2λιτρο απο 25350 έως και 26500...που το είδατε το πιο φτηνό?
    Με 27 χιλιάρικα παίρνεις το Golf το τετρακίνητο. Την σπορ έκδοση.

    Τα nissan δεν τα πιάνω...παραείναι κακόμοιρα απο μόνα τους για να τα βρίσω εγώ. Micra, Almera, Primera...ΔΕΝ υπάρχουνε πιο εμετικά αυτοκίνητα.
    Αλλά βέβαια...είδαμε στο Fast and the Furious και στο Need For Speed ένα Skyline και το βγάλαμε θεό. Στην Κύπρο το έχουνε όνειρο να πάρουνε Skyline.
    Τι είναι το skyline ρε παιδια?
    Που το είδαμε να κερδίζει διαγωνισμούς?
    Που το είδαμε να βγάζει άλογα? Επειδή έβγαλε η HKS τετραπλή τουρμπίνα?

    Άσε και την μαλακία το Supra. Διπλό Turbo 330 άλογα...με κινητήρα 3000cc.Αλλά αφού έβγαλε η HKS 12πλή τουρμπίνα που φτάνει 1200 άλογα (και 250Db χωρίς υπερβολή) το βαπτίσαμε Ευρωπαικό Ανταγωνισμό.
    Η BMW που βγάζει 512 ατμοσφαρικά άλογα με 5000 κυβικά και κοντράρει Ferrari περνάει στο ντούκου.

    50 χιλιάδες το Honda S2000 με 240 άλογα
    68300 το Boxer Porsche. 18300 παραπάνω με την διαφορά ότι έχει άλλο στήσιμο ο κινητήρας του. Δεν ζορίζεται όσο το S2000 για αυτά τα άλογα. Τώρα δεν ξέρω και τι αναρτήσεις και φρένα φοράει, αλλά για κάποιο λόγο είμαι σίγουρος ότι θα είναι λίγο καλύτερα...
    Για κοιτάξτε τώρα τα VW.

    Και η Γερμανία είχε νόμο παλιά οι μηχανές της να μην ξεπερνάνε τα 100 άλογα αλλά δεν βγάζανε μοτέρ που βγάζουνε 100 άλογα. Βγάζανε μοτέρ κλειστά στα 100 άλογα.
    Οι Γιάπωνες δεν ενοχλούνται απο τον ανταγωνισμό, έχουνε την δικιά τους αγορά, την τζαπανέζικη που είναι πολύ μεγαλύτερη απο την Ευρωπαική. Όπως και να το κάνουμε...εστιάζουνε αλλού. Στα εργαλεία, στα χρηστικά, στα καθημερινά. Είναι το μικρόβιο του ανθρώπου που τους ωθεί στο να τα κάνουνε πιο άγρια, για αυτού και έχουνε ξεπηδήξει βελτιωτές απο παντού. Nismo, HKS, Apex ktl...

    Τέλος πάντων...δεν ενδιαφέρουνε τα αυτοκίνητα...να δείτε απο εβδομάδα ορισμένες συγκρίσεις που θα κάνω με τιμές σε μηχανές όταν θα έχω τον υπολογιστή μου, νομίζω ότι θα εκπλαγείτε.


    Επίσης οι Έλληνες ήμαστε μαθημένοι να κοιτάζουμε πολύ τους ίππους.
    Λέμε πσσσσ....τι να μας πει το Αμερικάνικο με τα 300 του άλογα και τα 5000 κυβικά του όταν το Subaru τα βγάζει με 2500 κινητήρα.
    Τι να μας πει η Harley με τα 70 της άλογα με τα 1200 κυβικά...
    Η αίσθηση ενός κινητήρα που βγάζει τα άλογα χαμηλά, απλά δεν συγκρίνεται. Ούτε απο άποψη ήχου, ούτε απο άποψη αίσθησης και τραβήγματος, ούτε απο άποψη υγείας του κινητήρα. Άλλη φάση να τσιμπάς ελάχιστα το γκαζάκι και να τρως παστέλι στο κούτελο, και άλλη φάση να περιμένεις να ανεβάσει στροφές ο κινητήρας και να τον λειτουργείς πάντα κοντά στους κόφτες για να έχεις έναν γρήγορο ρυθμό. Να μην κάνεις κατέβασαμ για να προσπεράσεις, να μην κάνεις κατέβασμα για να ανέβεις ανηφόρα, να μην κάνεις 45 ανεβάσματα για μία καλή επιτάχυνση.
    Να ανεβαίνει η ταχύτητα, και να ανεβαίνουνε και οι στροφές χαμηλά.


    Όσο για το SXV, φίλε...δεν το πατάει τίποτα. Και 20 άλογα να του κόψεις πάλι δεν το πατάει τίποτα. Όποιος δεν φοβάται τα καπάκια ψωλιάζει άνετα ότι βρεθεί στον δρόμο του. Απο 8400 το βρίσκεις έως και 9500 πε΄ριπου. Στα 8700 παίρνεις το 450 motard.
    Ωστόσο Honda την παραδέχομαι γιατί έχει βγάλει το XR650 που τώρα έχει αρχίσει να συναντάει ανταγωνισμό, έπειτα απο πόσα χρόνια κορυφής. Το XR ήτανε πολύ μπροστά απο την εποχή του και ακόμα όχι απλά ανταπεξέρχεται...αλλά γαμεί και δέρνει.
    Το 1098...δεν είναι και πολύ μπροστά ο κινητήρας του όντως (για δες επιδόσεις 1100xx πόσα άλογα στις πόσες στροφές) αλλά και πάλι είναι μία μηχανή με στήσιμο MotoGP.


    Η Lexus είναι η Toyota αλλά το όνομα είναι Αμερικάνικο. Η υβριδική τεχνολολογία των Γιαπωνέζων είναι μπροστά. Τέλος. Άσε τώρα τους Ευρωπαίους να ψάχνονται να μην χρειάζεται να πληρώσουνε δικαιώματα στην Toyota αλλά το μέλλον είναι οι ηλεκτροκινητήρες.Prius, RX, GS, LS...

  10. #2245
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της vassilis88
    Εγγραφή
    07/11/2004
    Μηνύματα
    1.703
    ναι ας αφησουμε τα αμαξια.. βαλε οταν πας στο πισι σου αυτα που λες για τα μηχανακια..

    παντως αυτο με τα κατεβασματα κ το δουλεμα ψηλα η χαμηλα ειναι θεμα γουστου η και συνηθειας..

    πχ εγω με το 125 αλλαζω 500 φορες ταχυτητες στο χλμετρο..

    ε δν ειναι κ τοσο κουραστικο οκ, αμα βαριομαστε να αλλαξουμε ταχυτητα να παρουμε σκουτερ..

  11. #2246
    Το θεμα ειναι φιλε... οτι με 15.000 περνεις to toyota και εχεις ενα πολυ καλο αμαξι... με το κλιμα του με τα ολα του... και servis καθε 15.000χλμ.... και κοστιζει 15.000 ευρω... δεν υπαρχει αλλο ισαξιο ευρωπαικο αμαξι που κανει τοσο.... σε λεφτα.

  12. #2247
    Αρχικά δημιουργήθηκε από vassilis88
    ναι ας αφησουμε τα αμαξια.. βαλε οταν πας στο πισι σου αυτα που λες για τα μηχανακια..

    παντως αυτο με τα κατεβασματα κ το δουλεμα ψηλα η χαμηλα ειναι θεμα γουστου η και συνηθειας..

    πχ εγω με το 125 αλλαζω 500 φορες ταχυτητες στο χλμετρο..

    ε δν ειναι κ τοσο κουραστικο οκ, αμα βαριομαστε να αλλαξουμε ταχυτητα να παρουμε σκουτερ..
    Ναι οντως ετσι ειναι...

    Αμα θελεις κατι ροπατο περνεις ενα super motard αλλα γουστα ta ss και αλλα γουστα τα αλλα.

  13. #2248
    Μόνιμα Τσαντισμένο Μέλος Το avatar του/της Nikker
    Εγγραφή
    03/07/2007
    Μηνύματα
    53
    Μάλλον κάτι σου διέφυγε

    "
    Τoyota Corolla 1.4 16 χιλιάδες ευρώ
    VW Golf 1.4 απο έως 14850 έως όσο βάλει ο θεός
    Το καινούριο Sirion με τετρακίνηση και μειωμένη απόδοση κινητήρα στα 87 άλογα 16 χιλιάδες ευρώ...με κινητήρα 1300

    Μα με 27 χιλιάδες παίρνεις Jeep με δερμάτινα, τετρακίνηση και 170 άλογα...
    Με 35 χιλιάδες Honda CRV 155 άλογα...που το είδατε το πιο φτηνό?
    Και σκεφτείτε ότι το Jeep έχει σασί 9 φορές πιο βαρύ και στιβαρό απο το Honda.


    Honda Accord 2.0 27χιλιάρικα...
    VW Golf 2λιτρο απο 25350 έως και 26500...που το είδατε το πιο φτηνό?
    Με 27 χιλιάρικα παίρνεις το Golf το τετρακίνητο. Την σπορ έκδοση.
    "

  14. #2249
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Nikker
    Μάλλον κάτι σου διέφυγε

    "
    Τoyota Corolla 1.4 16 χιλιάδες ευρώ
    VW Golf 1.4 απο έως 14850 έως όσο βάλει ο θεός
    Το καινούριο Sirion με τετρακίνηση και μειωμένη απόδοση κινητήρα στα 87 άλογα 16 χιλιάδες ευρώ...με κινητήρα 1300

    Μα με 27 χιλιάδες παίρνεις Jeep με δερμάτινα, τετρακίνηση και 170 άλογα...
    Με 35 χιλιάδες Honda CRV 155 άλογα...που το είδατε το πιο φτηνό?
    Και σκεφτείτε ότι το Jeep έχει σασί 9 φορές πιο βαρύ και στιβαρό απο το Honda.


    Honda Accord 2.0 27χιλιάρικα...
    VW Golf 2λιτρο απο 25350 έως και 26500...που το είδατε το πιο φτηνό?
    Με 27 χιλιάρικα παίρνεις το Golf το τετρακίνητο. Την σπορ έκδοση.
    "
    Ο αδελφος μου πηρε καινουριο corolla του 2006 φυσικα.... 15.000 με 97 αλογακια... ενταξη ητανε προσφορα δε λεω.. αλλα ειναι καλη περιπτωση

    Τεσπα φτανει ι συζυτηση με τα κουτια... στα μηχανακια στο θεμα μας

  15. #2250
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    02/05/2003
    Μηνύματα
    605
    Δεν ειπε κανεις οτι στα αυτοκινητα ειναι φθηνη η Ιαπωνια.

    Τουλαχιστον ξερεις οτι παιρνεις ενα αυτοκινητο με την μεγαλυτερη δυνατη αξιοπιστια απ ολα τα υπολοιπα....


    Mα το θέμα είναι ότι δεν πρόκειται περί πλουσίου, είναι περί value for money.

    που ειδες εσυ value for money σε ευρωπαικο οχημα????????

    το κοστος απο τις φθορες και τα σερβις καθε 5000χλμ τα υπολογισες?


    Όσο για ομορφιά...προσπαθώ να πείσω τον εαυτό μου πόσο καιρό τώρα ότι είναι όμορφα τα Γιαπωνέζικα...παιδιά...πραγματικά δεν γίνεται.
    Ήμουνα ίσως ο πιο πορωμένος φιλογιάπωνας που υπάρχει αλλά ποτέ δεν κατάφερα να δω τις γιαπωνέζικες μηχανές όμορφες.Συγκρίνονται με τις Ducati? Συγκρίνονται με τις Aprilia? Έχετε δει το SXV? Το Monster?

    Εσυ μαλλον δεν εχεις δει το μονστερ:rotflmao: :rotflmao:

    δεν υπαρχει Japan ss που να μην ειναι κουκλα!!!

Παρόμοια θέματα

  1. JAPAN Vs. EUROPE ΙΙ
    από sniper στο forum Αντιπαραθέσεις
    Απαντήσεις: 2923
    Τελευταίο μήνυμα: 02/11/2007, 09:13
  2. Japan Vs Europe (UK)
    από motaba στο forum Αντιπαραθέσεις
    Απαντήσεις: 43
    Τελευταίο μήνυμα: 05/09/2006, 17:23

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF