Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 41

Θέμα: Ρύθμιση καρμπυρατέρ Keihin PB18

  1. #1
    καλύτερος ! Το avatar του/της Nikoskazer2000
    Εγγραφή
    24/08/2005
    Μηνύματα
    1.329

    Ρύθμιση καρμπυρατέρ Keihin PB18

    Επειδή τον τελευταίο χρόνο μου κάνει αρρυθμίες και μου σβήνει συνέχεια θέλω να το ρυθμίσω.

    ...οπα...πολύ γρήγορα το πα αυτό. Πάμε πάλι απ' την αρχή...





    Τον τελευταίο χρόνο αντιμετωπίζω το εξής πρόβλημα: Ακόμα και τώρα το καλοκαίρι με τις υψηλές θερμοκρασίες το μηχανάκι μου σβήνει πολύ εύκολα στα πρώτα 10 λεπτά λειτουργίας του.

    Δηλαδή: Βάζω μπρός (χωρίς γκάζι - μόνο μίζα - για να μη μπουκώσει), δουλεύει για λίγα δευτερόλεπτα με καλές στροφές και μετά απο λίγο παρουσιάζονται αρρυθμίες οπου και μοιραία σβήνει ακόμα κι' αν παίζω με το γκάζι για να διατηρήσω τον αριθμό των στροφών σε αποδεκτό επίπεδο. Το ίδιο ακόμα κι' αν εχω ανοιχτό το τσόκ.

    Σημείωση_1: Ο πολλαπλασιαστής επειδή είναι εργοστασιακός είναι fixed με το μπουζοκαλώδιο οπότε το μόνο που καθάρισα ηταν την αλλη άκρη (αυτή που βιδώνει στη μπουζόπιπα) και την μπουζόπιπα προληπτικά. Το μπουζί είναι καινούργιο.

    Σε μια κουβέντα που έκανα με το Μανώλη (makis206) σχετικά με το φρεσκοστρωμένο του kaw...εε...Mondenas Kriss II μου περιέγραψε τα ίδια προβλήματα τα οποία λύθηκαν με μια ρύθμιση στο καρμπυρατέρ που του έκανε ενας φίλος του (φοράμε το ίδιο - καρμπυρατέρ).

    Λοιπόν τι έκανα πριν απο 2 μέρες: Παρατήρησα μια μικρή βίδα, δίπλα στη μεγάλη που ρυθμίζει το ρελαντί, η οποία δεξιόστροφα πρέπει να "κόβει" αέρα (ακούγεται οπως οταν ανοίγω το τσόκ) ενω αριστερόστροφα (προφανώς) "ανοίγει" τον αέρα (η φιλτροχοάνη ακούγεται εντονότερα), αλλα δεν κατάφερα να κάνω κάτι αξιοσημείωτο. Αντιθέτως μάλλον πως το απορύθμισα κιόλας.

    Ξέρει κανείς (ενα Βρωμιάρικο αγόρι βασικά... ) πόσες πλήρης στροφές θέλει προς τα αριστερά αν υποθέσω οτι η βίδα είναι τέρμα δεξιόστροφα (δλδ. τελείως βιδωμένη) ; Η αν το πρόβλημα προέρχεται απο κάπου αλλού;

    Σημείωση_2: Βαλβίδες ΔΕΝ είναι σίγουρα αλλιώς θα μου έσβηνε ακόμα και με καλοζεσταμένο κινητήρα (been there, done that...).

    Σημείωση_3: Και το βενζινάδικο είναι καθαρό.
    Ορκισμένος σιδερόκωλος!

  2. #2
    Νικολα , πριν κάνεις οτιδήποτε , άδειασε μια φορά το κουπάκι του καρμπυλατερ .

    Κλείσε την τροφοδοσία βενζίνης , και αμόλα οτι έχει μέσα το καρμπυλατερ, από την βίδα στον πάτο του .

  3. #3
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    02/05/2003
    Μηνύματα
    605
    Στα 4τ αυτη η μικρη βιδα κοβει την βενζινη και κανει πιο φτωχο το μειγμα οσο ειναι πιο βιδωμενη...

    μπορει να φταιει οτι το μειγμα ειναι φτωχο (δες και μπουζι) οποτε ξεβιδωσε 2-3 στροφες και δοκιμασε το παλι...

    αφου πειραξες την βιδα θα πρεπει να θυμασαι που ηταν αρχικα...

  4. #4
    Υπάρχει ενα παλιός τρόπος , τυφλοσούρτη , που λέει οτι άμα δεν θυμάσαι που ήταν , σφίξε την τέρμα, και χαλάρωσε την 3,5 στροφές ..... αλλά να μην σε πάρω και στο λαιμό μου ..

  5. #5
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Αν είναι η βίδα του αέρα, ρυθμίζει τις στροφές του ρελαντί (όχι το μίγμα) και δεν έχει να κάνει με το "πόσες στροφές έξω ή μέσα" - απλά ρύθμισέ την ώστε να έχεις ένα ικανοποιητικό αριθμό στροφών στο ρελαντί !!

    Αν είναι βίδα μίγματος, εξαρτάται αν βρίσκεται πριν ή μετά το venturi...

    Αν είναι πριν, βλ. ότι είπε ο FZR1000.
    Αν είναι μετά, βλ. το ανάποδο.

    Αν τελικά είναι βίδα μίγματος, αφού ΠΡΩΤΑ φέρεις τις στροφές του ρελαντί από την βίδα του αέρα (πιθανόν "χειρόβιδα"), φέρτην κάπου στην μέση και παίζε με + - 1/4 της στροφής κάθε φορά !!



    Υ.Γ.
    Γιατί είσαι τεμπελόσκυλο και δεν ψάχνεις στο διαδύκτιο πληροφορίες για το καρμπυρατέρ σου ???
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  6. #6
    καλύτερος ! Το avatar του/της Nikoskazer2000
    Εγγραφή
    24/08/2005
    Μηνύματα
    1.329
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    Αν είναι η βίδα του αέρα, ρυθμίζει τις στροφές του ρελαντί (όχι το μίγμα) και δεν έχει να κάνει με το "πόσες στροφές έξω ή μέσα" - απλά ρύθμισέ την ώστε να έχεις ένα ικανοποιητικό αριθμό στροφών στο ρελαντί !!

    Αν είναι βίδα μίγματος, εξαρτάται αν βρίσκεται πριν ή μετά το venturi...

    Αν είναι πριν, βλ. ότι είπε ο FZR1000.
    Αν είναι μετά, βλ. το ανάποδο.

    Αν τελικά είναι βίδα μίγματος, αφού ΠΡΩΤΑ φέρεις τις στροφές του ρελαντί από την βίδα του αέρα (πιθανόν "χειρόβιδα"), φέρτην κάπου στην μέση και παίζε με + - 1/4 της στροφής κάθε φορά !!



    Υ.Γ.
    Γιατί είσαι τεμπελόσκυλο και δεν ψάχνεις στο διαδύκτιο πληροφορίες για το καρμπυρατέρ σου ???
    Λοιπόν η βίδα βρίσκεται λίγο πριν την εισαγωγή στον κινητήρα. Οπότε αν εκεί δημιουργήται φαινόμενο βεντούρι ή οχι θα σε γελάσω.

    Πράγματι οι στροφές έρχονται σε πιο "σωστό" εύρος αν πειράξω αυτή τη βίδα αλλα το πρόβλημα είναι οτι αυτό το εύρος είναι ΤΕΡΑΣΤΙΟ: μπορεί να βιδώσω ή να ξεβιδώσω πολύ και το ρελαντί να μένει το ίδιο (ή ίσως να αλλάζει απειροελάχιστα και να μην το καταλαβαινω).

    Σχετικά με το τελευταίο μου προτείνεις δηλαδή σε ζεστό κινητήρα να ρυθμίσω ΠΡΩΤΑ τη μεγάλη βίδα (του ρελαντί) και μετά τη μικρή (η οποία προφανώς είναι του μίγματος αφου ή πρώτη βίδα είναι αυτή που κανονίζει τις στροφές του ρελαντί) ;

    Υ.Γ: Έψαξα για Keihin PB18 setup/setting/fine tuning αλλα πήρα τ' @@ μου. (άσχετο info)

    Σ' ευχαριστώ πάντως!
    Ορκισμένος σιδερόκωλος!

  7. #7
    καλύτερος ! Το avatar του/της Nikoskazer2000
    Εγγραφή
    24/08/2005
    Μηνύματα
    1.329
    @Κυριάκος: Θα κάνω οτι κάνω κι' αν δε βρω τη λύση θα ξεβιδώσω το ποτηράκι του carb να το καθαρίσω και βλέπουμε.

    Ορκισμένος σιδερόκωλος!

  8. #8
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    02/05/2003
    Μηνύματα
    605
    το φιλτρο αερα το εχεις αλλαξει? μηπως ειναι βουλωμενο?

  9. #9
    καλύτερος ! Το avatar του/της Nikoskazer2000
    Εγγραφή
    24/08/2005
    Μηνύματα
    1.329
    Αρχικά δημιουργήθηκε από FZR1000
    το φιλτρο αερα το εχεις αλλαξει? μηπως ειναι βουλωμενο?
    Φιλτροχοάνη της K'n'N φοράω και την καθαρίζω ανα 3.000χλμ. (σε κάθε αλλαγή λαδιού) κι' ας λέει η εταιρία για οτι θέλει στις 15.000+.

    Να προσθέσω επίσης οτι αυτό το ενοχλητικό φαινόμενο εξαφανίζεται μετά που θα ζεσταθεί ο κινητήρας, αν και με κανα καλό φρενάρισμα, ακόμα κι' αν είναι ομαλό, οι στροφές πέφτουν σιγά σιγά και (ξανα)σβήνει. - αλλα μόνο τότε.

    Και ξαναλεω: Βαλβίδες δεν είναι γιατί θα μου έσβηνε παντού και πάντα χωρίς να παίζω συνέχεια με το γκάζι.
    Ορκισμένος σιδερόκωλος!

  10. #10
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Nikoskazer2000
    αν και με κανα καλό φρενάρισμα, ακόμα κι' αν είναι ομαλό, οι στροφές πέφτουν σιγά σιγά και (ξανα)σβήνει. - αλλα μόνο τότε.
    ΛΥΣΕ (όχι απλά βγάλε την τάπα) και καθάρισε το λεκανάκι του φλοτέρ και τσεκάρισε την neddle valve (πυραυλάκι) αν είναι Ο.Κ. η μύτη της, καθώς και το ύψος στάθμης του φλοτέρ !!

    Υ.Γ.
    Βρες το σωληνάκι/διάδρομο που έρχεται σε επαφή με τον αέρα (όχι την υπερχείλιση) και καθάρισέ το καλά, γιατί αν δεν εξισώνεται η πίεση στο λεκανάκι με την ατμοσφαιρική, την έκατσες την βάρκα !!!
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  11. #11
    Thirty(One) Dirty Το avatar του/της motaba
    Εγγραφή
    08/05/2006
    Μηνύματα
    857
    Να ρωτήσω κι εγώ κάτι....?

    Όταν κάνουμε μια ρύθμιση στο καρμπυρατέρ, βιδώνοντας ή ξεβιδώνοντας μια βίδα .. ακούει κατεύθείαν τη ρύθμιση το καρμπ. ή πρέπει να περάσει λίγη ώρα ??


  12. #12
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Αρχικά δημιουργήθηκε από motaba
    Να ρωτήσω κι εγώ κάτι....?
    Όταν κάνουμε μια ρύθμιση στο καρμπυρατέρ, βιδώνοντας ή ξεβιδώνοντας μια βίδα .. ακούει κατεύθείαν τη ρύθμιση το καρμπ. ή πρέπει να περάσει λίγη ώρα ??
    :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:




    άμα σε χάσω, τι θα κάνω ...???
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  13. #13
    Thirty(One) Dirty Το avatar του/της motaba
    Εγγραφή
    08/05/2006
    Μηνύματα
    857
    Μη γελάς ρε Oldman!!

    Αλήθεια το λέω





  14. #14
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Ρε motaba .... :rotflmao:

    Αν η ρύθμιση που κάνεις επηρρεάζει την λειτουργεία του καρμπυρατέρ εκείνη την στιγμή, θα "ακούσει" αμέσως ...!!!


    Εσύ δηλ. περιμένεις την ώρα που ρυθμίζεις το stop της αντλίας επιτάχυνσης, να σουζάρει το μηχανάκι από μόνο του ???
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  15. #15
    Thirty(One) Dirty Το avatar του/της motaba
    Εγγραφή
    08/05/2006
    Μηνύματα
    857
    Δηλαδή γυρνάω τη βίδα του ρελαντί 1/8 της στροφής (ή και περισσότερο).. το ρελαντί που αντιστοιχεί σ'αυτή τη ρύθμιση έρχεται αμέσως ή πρέπει πρώτα να "κάτσει" ή καινούργια ρύθμιση ?


Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Αναζητηση τεχνικου για συγχρονισμο - ρυθμιση καρμπυρατερ σε suzuki rf400
    από fersteine στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 02/11/2010, 21:11
  2. ρυθμιση καρμπυρατερ gsxr 750
    από MANOSR1 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 24/07/2010, 06:46
  3. ρυθμιση καρμπυρατερ vulcan
    από BEEF στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 04/04/2008, 20:55

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF