Σελίδα 2 από 7 ΠρώτοΠρώτο 1234567 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 30 από 95

Θέμα: γυροσκοπικο.

  1. #16
    Αρχικά δημιουργήθηκε από gcrook
    Εμενα Θωμα απο τοτε που το γυροσκοπικο αρχισα να το εφαρμοζω παντου, και να ανοιγω γκαζι μετα

    Αρχικά δημιουργήθηκε από McGyver Εμένα το πίσω με απασχολεί, μη γίνει ξαφνικά μπροστινό
    να παταμε και λιγο πισινο κατα τη διαρκεια της στροφης!!! στην πολη αι στις κλειστες στροφες βοηθαει ταμαλα!

  2. #17


    Το γυροσκοπικό (φαινόμενο) αναγκαστικά χρησιμοποιείται μόλις αρχίσει και γυρίζει ο τροχός. Και δεν έχει να κάνει μόνο με τις στροφές, ακόμα και ευθεία να πηγαίνουμε, πάλι το γυροσκοπικό κάνει δουλειά (μικρές αδιόρατες διορθώσεις του τιμονιού)




    Στο Deutches Museum στο Μόναχο είχε μια συσκευή που σου έδειχνε πλήρως τη λειτουργία του. Ενας τροχός ο οποίος γύρναγε ελεύθερα και είχε γκριπ στον αξονά του. Μόλις του έδινες μια κλιση (στον άξονα των χ) αλλαζε και διεύθυνση (στον άξονα των ψ)

    Επειδή το Μόναχο πέσφτει μακριά ενα 0-300 και τεΛΛος

    Μια φτηνή λύση για πειραματισμούς ειναι το καρότσι με τη μία ρόδα που έχουν στις οικοδομές - να το πηγαίνετε ευθεία και να του δώσετε κλίση :rotflmao:

    Βέβαια η πιο φτηνή λύση είναι να πάρετε Ζ

    :rotflmao: :rotflmao:

    71°1′8″N 25°47′50″E
    48°07'01.6"N 1°27'50.9"W

    Le Servonais

  3. #18
    ninjaki the dragon Το avatar του/της EVI
    Εγγραφή
    02/02/2006
    Μηνύματα
    2.504
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock


    Το γυροσκοπικό (φαινόμενο) αναγκαστικά χρησιμοποιείται μόλις αρχίσει και γυρίζει ο τροχός. Και δεν έχει να κάνει μόνο με τις στροφές, ακόμα και ευθεία να πηγαίνουμε, πάλι το γυροσκοπικό κάνει δουλειά (μικρές αδιόρατες διορθώσεις του τιμονιού)




    Στο Deutches Museum στο Μόναχο είχε μια συσκευή που σου έδειχνε πλήρως τη λειτουργία του. Ενας τροχός ο οποίος γύρναγε ελεύθερα και είχε γκριπ στον αξονά του. Μόλις του έδινες μια κλιση (στον άξονα των χ) αλλαζε και διεύθυνση (στον άξονα των ψ)

    Επειδή το Μόναχο πέσφτει μακριά ενα 0-300 και τεΛΛος

    Μια φτηνή λύση για πειραματισμούς ειναι το καρότσι με τη μία ρόδα που έχουν στις οικοδομές - να το πηγαίνετε ευθεία και να του δώσετε κλίση :rotflmao:

    Βέβαια η πιο φτηνή λύση είναι να πάρετε Ζ

    :rotflmao: :rotflmao:


    nice tip!!!


    οσο για το τελευταιο θα στο ξαναπω ΕΛΕΟΣ tiger εχεις :rotflmao: (τι ωρα πινουν ΤΣΑΙ οι αγγλοι ειπες?):rotflmao: :rotflmao:
    i am ninja you can't see me
    Revvin' up your engine ,Listen to her howlin' roar , Metal under tension ,Beggin' you to touch and go , Ride into the Danger Zone

  4. #19
    Ποσαδιστής Το avatar του/της el_hymador
    Εγγραφή
    09/09/2005
    Μηνύματα
    3.918
    OK το γυροσκοπικο φαινομενο επιδρα μεσα στην πολη αλλα...

    Εγω δεν το εφαρμοζω (με την εννοια του να ασκησω πιεση στο τιμονι) παρα μονο σε μεγαλες ταχυτητες...

    βασικα δεν εμπιστευομαι καθολου τους δρομους και φοβαμαι οτι θα ξαπλωσω σε περιπτωση που σε ασφαλτο γυαλι αλλαξει κλιση η μοτοσικλετα αποτομα...

    αυτο που κανω, ειδιακα στα ''παγοδρομια'' ειναι να μετατοπιζω το βαρος μου προς το εσωτερικο στης στροφης και να στριβω με μικροτερες κλισεις....μπορει να με λενε ψωναρα που οδηγω σαν να ειμαι σε πιστα, αλλα τουλαχιστον δεν φευγει ουτε μπροστα ουτε πισω...

    και φυσικα επιδρα το γυροσκοπικο αλλα με τον ακουσιο (απο πλευρας μου) τροπο...


    και σας παταω ολους οποτε θελετε... και ειμαι και σχετικα ασφαλης ...

    στην εξοδο της Εθνικης για Μεταμορφωση (απο ρευμα Λαμιας) εχει μια παρατεταμενη με σκατα ασφαλτο...εκανα μια ματσουκια στο τιμονι, το μηχανακι μπηκε μια χαρα, πιεση δεν ασκουσα στο μπροστινο αλλα εφυγα κανα μετρο και με τις δυο ροδες προς το εξωτερικο....ωραια πραγματα...ασε θα φαω γλαροσουπα...

  5. #20
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της gcrook
    Εγγραφή
    22/03/2003
    Μηνύματα
    6.231
    Αρχικά δημιουργήθηκε από el_hymador
    ..

    στην εξοδο της Εθνικης για Μεταμορφωση (απο ρευμα Λαμιας) εχει μια παρατεταμενη με σκατα ασφαλτο...εκανα μια ματσουκια στο τιμονι, το μηχανακι μπηκε μια χαρα, πιεση δεν ασκουσα στο μπροστινο αλλα εφυγα κανα μετρο και με τις δυο ροδες προς το εξωτερικο....ωραια πραγματα...ασε θα φαω γλαροσουπα...
    Γκαζι ανοιξες εκει που επρεπε οσο επρεπε;
    Μηπως ουτως η αλλως μπηκες με πολλα;
    -Have you any famous last words?
    -..Not Yet!
    -"Not yet"!? Is that famous?

  6. #21
    Ποσαδιστής Το avatar του/της el_hymador
    Εγγραφή
    09/09/2005
    Μηνύματα
    3.918
    Αρχικά δημιουργήθηκε από gcrook
    Γκαζι ανοιξες εκει που επρεπε οσο επρεπε;
    Μηπως ουτως η αλλως μπηκες με πολλα;
    φρεναρα και ανοιξα σταθερα γκαζι...η ταχυτητα ηταν ιδια με αυτην που μπαινω οταν σπαω μεση και μετατοπιζω το βαρος στο εσωτερικο...απλα εκανα πειραματα με τις κλισεις...δεν κραταει με τιποτα!!

    για αυτο λεω καλυτερα μετατοπιση κολομεριου ελαφρως και στριβεις με μικροτερες κλισεις


    ....σε στροφιλικι με καλη ασφαλτο και στην Εθνικη ειναι απολαυση να το πετας δεξια - αριστερα (το μηχανακι...) απο το τιμονι ...δεν καταλαβαινει τιποτα.

    απλως το cbf εχει ψηλα το τιμονι και δεν βολευει με τιποτις στο να μετατοπισεις τον κορμο μπροστα και δεξια - αριστερα. Μου πηρε πολυ χρονο η μεταβαση απο τον on - off τροπο οδηγησης στα street.

    Στην αρχη εσπαγα μεση αλα supermotard στυλ και αισθανομουν ...τιποτα...δεν λειτουργει σε street θελει κολομερι ελαφρως εξω και κορμο - μπροστα και προς το εσωτερικο της στροφης...πρεπει να αλλαξω τιμονι...η μηχανακι....και να παω και σε κανα σχολειο ....χαραμιζεται το ταλεντο μου γαμοτο!!


    ΓΥΡΟσκοπικο


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	doner.jpg 
Προβολές:	475 
Μέγεθος:	17,7 KB 
ID:	98036

  7. #22
    ninjaki the dragon Το avatar του/της EVI
    Εγγραφή
    02/02/2006
    Μηνύματα
    2.504
    Αρχικά δημιουργήθηκε από el_hymador
    φρεναρα και ανοιξα σταθερα γκαζι...η ταχυτητα ηταν ιδια με αυτην που μπαινω οταν σπαω μεση και μετατοπιζω το βαρος στο εσωτερικο...απλα εκανα πειραματα με τις κλισεις...δεν κραταει με τιποτα!!

    για αυτο λεω καλυτερα μετατοπιση κολομεριου ελαφρως και στριβεις με μικροτερες κλισεις


    ....σε στροφιλικι με καλη ασφαλτο και στην Εθνικη ειναι απολαυση να το πετας δεξια - αριστερα (το μηχανακι...) απο το τιμονι ...δεν καταλαβαινει τιποτα.

    απλως το cbf εχει ψηλα το τιμονι και δεν βολευει με τιποτις στο να μετατοπισεις τον κορμο μπροστα και δεξια - αριστερα. Μου πηρε πολυ χρονο η μεταβαση απο τον on - off τροπο οδηγησης στα street.

    Στην αρχη εσπαγα μεση αλα supermotard στυλ και αισθανομουν ...τιποτα...δεν λειτουργει σε street θελει κολομερι ελαφρως εξω και κορμο - μπροστα και προς το εσωτερικο της στροφης...πρεπει να αλλαξω τιμονι...η μηχανακι....και να παω και σε κανα σχολειο ....χαραμιζεται το ταλεντο μου γαμοτο!!


    ΓΥΡΟσκοπικο


    ααα ναι αυτο ηθελα να πω και εγω με το οτι στριβουν με σωμα!!!!! ετσι ακριβως !
    i am ninja you can't see me
    Revvin' up your engine ,Listen to her howlin' roar , Metal under tension ,Beggin' you to touch and go , Ride into the Danger Zone

  8. #23
    ninjaki the dragon Το avatar του/της EVI
    Εγγραφή
    02/02/2006
    Μηνύματα
    2.504
    λοιπον περι ροικης (το ακουγα το ξανακουγα) μου ειπαν τι ειναι μου εξηγησαν εμαθα αλλα στοιχιματιζω λεμε οτι το μισο φορουμ δε ξερει τι ειναι! μηπως αν ανοιγαμε τετοια θεματα με απλη επεξηγηση να μαθαιναμε και κατι καινουργιο ? (ετσι το σκεφτηκα μαλακια μου μαλλον ) ρε χαλαρη ειμαι
    i am ninja you can't see me
    Revvin' up your engine ,Listen to her howlin' roar , Metal under tension ,Beggin' you to touch and go , Ride into the Danger Zone

  9. #24
    Αρχικά δημιουργήθηκε από EVI
    λοιπον περι ροικης (το ακουγα το ξανακουγα) μου ειπαν τι ειναι μου εξηγησαν εμαθα αλλα στοιχιματιζω λεμε οτι το μισο φορουμ δε ξερει τι ειναι! μηπως αν ανοιγαμε τετοια θεματα με απλη επεξηγηση να μαθαιναμε και κατι καινουργιο ? (ετσι το σκεφτηκα μαλακια μου μαλλον ) ρε χαλαρη ειμαι
    Για πες...



    (σοβαρά μιλάω)

    71°1′8″N 25°47′50″E
    48°07'01.6"N 1°27'50.9"W

    Le Servonais

  10. #25
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της gcrook
    Εγγραφή
    22/03/2003
    Μηνύματα
    6.231
    Αρχικά δημιουργήθηκε από el_hymador
    φρεναρα και ανοιξα σταθερα γκαζι...η ταχυτητα ηταν ιδια με αυτην που μπαινω οταν σπαω μεση και μετατοπιζω το βαρος στο εσωτερικο...απλα εκανα πειραματα με τις κλισεις...δεν κραταει με τιποτα!!

    για αυτο λεω καλυτερα μετατοπιση κολομεριου ελαφρως και στριβεις με μικροτερες κλισεις


    ....σε στροφιλικι με καλη ασφαλτο και στην Εθνικη ειναι απολαυση να το πετας δεξια - αριστερα (το μηχανακι...) απο το τιμονι ...δεν καταλαβαινει τιποτα.

    απλως το cbf εχει ψηλα το τιμονι και δεν βολευει με τιποτις στο να μετατοπισεις τον κορμο μπροστα και δεξια - αριστερα. Μου πηρε πολυ χρονο η μεταβαση απο τον on - off τροπο οδηγησης στα street.

    Στην αρχη εσπαγα μεση αλα supermotard στυλ και αισθανομουν ...τιποτα...δεν λειτουργει σε street θελει κολομερι ελαφρως εξω και κορμο - μπροστα και προς το εσωτερικο της στροφης...πρεπει να αλλαξω τιμονι...η μηχανακι....και να παω και σε κανα σχολειο ....χαραμιζεται το ταλεντο μου γαμοτο!!


    ΓΥΡΟσκοπικο
    Ειναι Κωστα αυτο ακριβως που μας ελεγαν στο μαθημα.
    Ο Ελληνας δεν ξερει ουτε τα βασικα, ποτε να φρεναρει, πως να κανει γυροσκοπικο και ποτε να ανοιξει γκαζι....και κοιταει να βγαλει σωμα και να δοκιμασει αλλο στυλ και κολπα.
    Κλεισε σε κανα σχολειο ρε συ.
    -Have you any famous last words?
    -..Not Yet!
    -"Not yet"!? Is that famous?

  11. #26
    δρόμο να 'χουμε... Το avatar του/της npat
    Moderator
    Εγγραφή
    13/09/2006
    Μηνύματα
    3.150
    Αρχικά δημιουργήθηκε από KaTaNaS

    πρεπει ο τροχος να αναπτυξει μια συγκεκριμενη ροπη στρεψης
    Η "ροπή στρέψης" δεν έχει καμία σχέση (ούτε μπορώ να καταλάβω σε πια ακριβώς ροπή αναφέρεσαι). Μάλλον εννοείς ότι ο τροχός πρέπει να έχει αναπτύξει κάποια "στροφορμή", αλλά δυστυχώς και αυτή (η στροφορμή) ελάχιστη σχέση έχει με το φαινόμενο. Γενικά ο όρος "γυροσκοπικό" είναι από τους πλέον ανακριβείς (δεν είναι απλά ανακριβής, είναι νέτα-σκέτα λάθος).

    Λέγοντας "γυροσκοπικό" (εδώ μέσα, αλλά και αλλού όταν μιλάμε για μηχανάκια) αναφερόμαστε στο στρίψιμο του τιμονιού δεξιά όταν θέλουμε το μηχανάκι να πλαγιάσει αριστερά (και το ανάποδο). Η συμπεριφορά αυτή δεν έχει καμία σχέση με το γυροσκοπικό φαινόμενο (αρχή διατήρησης της στροφορμής), και θα λειτουργούσε μια χαρά ακόμη και με τροχούς που έχουν μηδενική στροφορμή.

    Κάθε φορά που ένα δίτροχο στρίβει πλαγιάζοντας (έστω και ελάχιστα, έστω και με πολύ μικρή ταχύτητα) ο αναβάτης εφαρμόζει αυτήν την "τεχνική", είτε το καταλαβαίνει, είτε όχι. Σε πολύ μικρές ταχύτητες, βέβαια, το φαινόμενο είναι δύσκολα παρατηρήσιμο και χάνεται μέσα σε όλες τις διορθώσεις που απαιτούνται για κρατηθεί το όχημα σε ισορροπία.

    Ο λόγος για τον οποίο το δίτροχο πλαγιάζει προς τα αριστερά όταν στρίβουμε το τιμόνι δεξιά είναι, πολύ απλά, γιατί μετακινούμε τους τροχούς του δεξιά (σκεφτείτε το)!

    Τα πράγματα μπλέκονται ακόμη περισσότερο χρησιμοποιώντας φράσεις όπως "στρίβω με γυροσκοπικό" (το απαύγασμα της ανακρίβειας) που μπορεί να σημαίνει, ανάλογα με το ποιος το χρησιμοποιεί, τα εξής πολύ διαφορετικά πράγματα:

    - Στρίβω χρισημοποιώντας την παραπάνω τεχνική (ταυτολογία, γιατί αλλιώς δεν θα έστριβες!)
    - Στρίβω χρησιμοποιώντας συνειδητά την παραπάνω τεχνική (δίνοντας συνειδητά κλίση στην μοτοσυκλέτα στρίβοντας το τιμόνι προς την αντίθετη κατεύθυνση)
    - Στρίβω χρησιμοποιώντας ένα συγκεκριμένο πλάνο αντιμετώπισης της στροφής που περιλαμβάνει επιβράδυνση, θέση στο δρόμο, σημείο έναρξης της κλίσης, επιτάχυνση, άρση της κλίσης, και δεν συμμαζεύεται (σε όλα αυτά η συνειδητή χρήση της εν λόγω τεχνικής είναι ένα πολύ μικρό κομμάτι που από μόνο του δεν λέει τίποτα).

    Γι' αυτόν τον λόγο, πιστεύω, ότι μια φράση όπως "πρέπει να μάθω να στρίβω με γυροσκοπικό" είναι απλά μια μπούρδα. Πολύ ακριβέστερο θα ήταν να πει κανείς "πρέπει να μάθω να στρίβω αποτελεσματικά".

  12. #27
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.696
    Επειδή εσείς οι Ζτάδες, τις κάνετε πράξεις τις απειλές σας, να τελειώνουμε εδώ ήσυχα και ειρηνικά..!!!

    < Αρχή - Η οποιαδήποτε βελτίωση στην εσωτερική επιφάνεια των αυλών εισαγωγής, με σκοπό την διευκόλυνση διόδου του μίγματος, ονομάζεται ροϊκή εξέλιξη - Τέλος >



    Υ.Γ.
    Παλιότερα ονομαζόταν "τρίψιμο μπούκας" στον κετσέ του Βάγγουλα !!!
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  13. #28
    Ποσαδιστής Το avatar του/της el_hymador
    Εγγραφή
    09/09/2005
    Μηνύματα
    3.918
    λοιπον στην πολη κανω οτι κανει και αυτος με την διαφορα οτι το κολομεριον μετατοπιζεται ελαφρως απο το κεντρο της σελας (δεν χωριζει...μετατοπιζεται και παρασερνει και το υπολοιπο μισο μαζι...) και επισης ο κορμος πεφτει εμπρος και αριστερα (στην συγκεκριμενη περιπτωση) αλλα ειπαμε το τιμονι δεν βοηθαει καθολου...


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	elninja_rider.jpg 
Προβολές:	513 
Μέγεθος:	50,4 KB 
ID:	98037

  14. #29
    ninjaki the dragon Το avatar του/της EVI
    Εγγραφή
    02/02/2006
    Μηνύματα
    2.504
    Αρχικά δημιουργήθηκε από npat
    [. [/B]

    ωραιος! το μελετω αλλα θελω να ακουσω και γνωμες! γενικα επικρατει αυτο που λες εσυ (τεκμηριωμενα) οτι ειναι λαθος!!

    το ξανα διαβαζω!
    i am ninja you can't see me
    Revvin' up your engine ,Listen to her howlin' roar , Metal under tension ,Beggin' you to touch and go , Ride into the Danger Zone

  15. #30
    Ποσαδιστής Το avatar του/της el_hymador
    Εγγραφή
    09/09/2005
    Μηνύματα
    3.918
    Αρχικά δημιουργήθηκε από gcrook
    Ειναι Κωστα αυτο ακριβως που μας ελεγαν στο μαθημα.
    Ο Ελληνας δεν ξερει ουτε τα βασικα, ποτε να φρεναρει, πως να κανει γυροσκοπικο και ποτε να ανοιξει γκαζι....και κοιταει να βγαλει σωμα και να δοκιμασει αλλο στυλ και κολπα.
    Κλεισε σε κανα σχολειο ρε συ.
    ομολογω οτι δεν ξερω τιποτις...αλλα απλως σκεφτομαι...

    η ασφαλτος στην πολη δεν κραταει....

    μεγαλες κλισεις δεν βοηθουν....

    αρα...

    μικροτερες κλισεις...

    και πως θα το επιτυχω αυτο;

    βγαζωντας σωμα προς το εσωτερικο...μπορει να ειναο λαθος αλλα τις γλυστρες τις γλυτωνω μια φορα...


    θα παω στο σχολειο το εχω στο προγραμμα

Σελίδα 2 από 7 ΠρώτοΠρώτο 1234567 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Γυροσκοπικό φαινόμενο
    από Nrgman στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 11
    Τελευταίο μήνυμα: 08/08/2007, 15:42
  2. γυροσκοπικο.
    από OldMan στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 45
    Τελευταίο μήνυμα: 03/08/2007, 10:01
  3. γυροσκοπικο φαινομενο
    από ΓΙΑΓΙΑ ΑΡΚΟΥΔΑ στο forum Οδήγηση: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 95
    Τελευταίο μήνυμα: 12/03/2007, 12:38
  4. γυροσκοπικο φαινομενο 2
    από γεροπιτσιρικος στο forum Οδήγηση: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 17/09/2006, 20:44
  5. Γυροσκοπικό φαινόμενο!!!
    από antonis111 στο forum Οδήγηση: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 127
    Τελευταίο μήνυμα: 17/09/2006, 01:02

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF