Αυτό γινόταν μέχρι και την δεκαετία του '70 !!!Αρχικά δημιουργήθηκε από EVI
Ουσιαστικα προσπαθεις να μειωσεις τις τριβες στις επιφανειες απο τις οποιες
περναει το μιγμα (καυσιμο αερας) και τα καυσαερια, ετσι ωστε να εχεις πιο
αποτελεσματικη ροη.
Αυτο το κανεις ουσιαστικα με το να γυαλισεις τους αυλους ει/εξαγωγης.
(στα Kawasaki το κάνουν ακόμη...)![]()
Με το "γυάλισμα" των επιφανειών που έρχονται σε επαφή με το καύσιμο μίγμα, μειώνεις μεν την αντίσταση ροής του αλλά "εξουδετερώνεις" την μορφή που με τόσο κόπο έχει πάρει (όσο το δυνατόν μικρότερα και διάχυτα σταγονίδια βενζίνης στον αέρα), κατάσταση που ΔΕΝ είναι επιθυμητή στον θάλαμο καύσης !!!![]()
Κοινώς: γυαλίζεις μεν, αλλά δεν "καθρεφτάρεις" δε !!!
(όσο χρειάζεται για να προκαλείται μια τυρβώδης ροή ΑΚΡΙΒΩΣ πριν τις βαλβίδες εισαγωγής...)![]()