Σελίδα 166 από 204 ΠρώτοΠρώτο ... 66116156161162163164165166167168169170171176 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 2.476 έως 2.490 από 3052

Θέμα: JAPAN Vs. EUROPE

  1. #2476
    ninjaki the dragon Το avatar του/της EVI
    Εγγραφή
    02/02/2006
    Μηνύματα
    2.504
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Runner Ducati
    Προσωπικα αναφερομαι στο Μονστερ 800 "S" ...


    πληροφοριακα αυτο το μικρο Μονστερακι στις Σερρες γυρισε 1.29,χχχ
    οκ τοτε! λαθος μου και τονισα το αν !

    το μονστερακι γυρνα σερρες σε καλο χρονο οπως και ποια αλλη μηχανη στα σωστα χερια!!! συμφωνεις νομιζω σε αυτο.
    i am ninja you can't see me
    Revvin' up your engine ,Listen to her howlin' roar , Metal under tension ,Beggin' you to touch and go , Ride into the Danger Zone

  2. #2477
    Αρχικά δημιουργήθηκε από EVI
    οκ τοτε! λαθος μου και τονισα το αν !

    το μονστερακι γυρνα σερρες σε καλο χρονο οπως και ποια αλλη μηχανη στα σωστα χερια!!! συμφωνεις νομιζω σε αυτο.
    Ναι συμφωνω, αλλα μην ξεχνας οτι δεν ανταγωνιζοταν ο αναβατης του Μονστερ τιποτις κουλαδια ετσι?, μερικοι τρεχουν τωρα και στις αλλες κατηγοριες και ειναι ισαξιοι του... και ομως το Μονστερακι ειχε 30 !!!! αλογα λιγοτερα (απο καποια Ι4) οταν ετρεχε στο πρωταθλημα...

    δεν ηταν παντα το απολυτα γρηγοροτερο, αλλα λογο της μικροτερης δυναμης και του πολυ καλου στησιματος και περιφεριακων δεν ειχε τις πτωσεις και highsidings των υπολοιπων με αποτελεσμα να μαζευει βαθμους γιατι εμενε ορθιο παντα... παιχνιδι...

    παρολα αυτα, λογο εξαιρετικου πλαισιου (απο τα μεγαλα Μονστερς με τα μοτερ των Superbikes), πολυ δυνατων φρενων, τετραπιστονες με 320ρηδες Brembo, αναφερομαι στην εκδοση "S", εξαιρετικης θεσης οδηγησης, σε καλο στροφιλικι, συνεχομενο, βοηθουμενο απο τον ελαστικο, ροπατο κινητηρα μπορει καποιος να το πηγαινει ΤΕΡΜΑ γκαζι ολα τα αλογα και ολα κατω χωρις φοβο απο highsiding και αλλα και να το απολαμβανει σαν ενα παιχνιδι... βγαζει και καμια 200ρια χλμ στο κοντερ... ταξιδευει με το μασκακι εθνικη 160-170 ανετα για γυμνο κλπ...
    δεν τρω'ι' λαστιχα, καιει ελαχιστα απο βενζινη, και εχει αναρτησεις, πλαισιο και φρενα ανωτερες της δυναμης του κινητηρα...

    ειναι ενα παιχνιδι για μεγαλα παιδια...


    (edit: το 620 "S" σταματησε να παραγεται το 2003, οπως και το δικο μου 800 "S")

  3. #2478
    Αρχικά δημιουργήθηκε από grigorisr1

    Εγω μουρη δε σε πουλησα ποτε... εσυ αρχισες τους χρονους με τις πιστες σου κτλ .... ι κανω λαθος?
    δεν ειναι θεμα μουρης, ουτε βαζω (πλεον) φωτο και πιστες για μουρη, υποστηριζω μιαν αποψη και την τεκμηριωνω οσο ειναι δυνατον με τα λεγομενα και οι φωτος βοηθαν καμια φορα, υπερβολικα η οχι απο ολους μας μερικες φορες...

    σημασια εχει οτι καταλαβαμε ολοι απο τα λεγομενα μας, και οχι εαν καποιος πρεπει να υπερυσχυση του αλλου ετσι για να περνα και μονο η ωρα...

    και συ καταλαβες, και γω, και οι αλλοι...





    (αλλα ειμαστε στις διαμαχες οποτε δεν συμφωνω σε τιποτα :rotflmao: )

  4. #2479
    Αρχικά δημιουργήθηκε από H.A.Balafoutre
    και πως θα γούσταρα να τραβιέμαι ακόμη και μέχρι την ιταλία για σέρβις για το γαμώτο

    ωρε βασιλικοτερος του βασιλεα θα μας βγεις εσυ σε λιγο...





    και για ναχουμε καλο ρωτημα, τα 158mph με το Μπο'ι'νγκ στον κατεβασμο για Αθηνα ταπιασες? ...


    :rotflmao:

  5. #2480
    the problematix Το avatar του/της JIMK7
    Εγγραφή
    10/04/2007
    Μηνύματα
    1.354
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Runner Ducati
    Λοιπον αργοπουλε...

    H καθε κατηγορια εχει περιορισμους και ελευθεριες απο τους κανονισμους... καθε περιορισμος η ελευθερια βοηθα η περιοριζει καποιο ειδος κινητηρα, μοτοσυκλετα, ομαδα, τεχνολογια, budget κλπ... επισης καθε εταιρια ριχνει το βαρος της σε καποια η καποιες κατηγοριες αναλογα που την ενδιαφερει να εχει την κυριως προβολη, και οπου μπορει μεχρι εκει που μπορει οικονομικα...

    ΤΑ SSTOK και το AMA εχουν αναμεταξυ τους διαφορετικους κανονισμους και διαφορετικους τα SBK κλπ... ενα απλο παραδειγμα στο ΑΜΑ απαγορευεται (ετσι ηταν τουλαχιστον) να πειραχτει το γραναζωμα και η σχεσεις κλπ, συν καποια αλλα, με το μακρυ γραναζωμα που ερχονται τα Ντουκατι λογο προδιαγραφων για να περασουν, και με τα λιγοτερα αλογα και των περιορισμων της κατηγοριας, δεν μπορουν να σεταριστουν σε ολες τις πιστες καταλληλα, οπου τα Ι4 με περισσοτερα αλογα απο κατασκευης και δεν εχουν αυτο το προβλημα...

    ειναι φυσικα και πολλα αλλα στους περιορισμους ελευθεριες απο τους κανονισμους..

    αλλα η Ντουκατι δεν ειναι μεγαθηριο οπως οι ιαπωνικοι κολοσσοι να μπορει να τα χωνει σε αυτο το βαθμο σε ολες τις κατηγοριες, ουτε να ρυθμιζει τους κανονισμους, δεν μπορει και δεν ενδιαφερεται λογο οικονομικων, δεν εχει την οικομικη δυνατοτητα οσο τα ιαπωνικα εργοστασια...
    ριχνει το βαρος στις ΚΟΡΥΦΑΙΕΣ κατηγοριες...

    ειναι σαν να υπαρχει

    MotoGP ως η κορυφαια κατηγορια εξελιξης και τεχνολογιας...

    και MotoGP 2 με αλφα περιορισμους...

    και MotoGP 3 με διαφορετικους και περισσοτερους

    οπου εκει που δεν υπαρχει μεγαλη ελευθερια σε ρυθμισεις και εξελιξη, και οπως αυτη εχει διαμορφωθει, καποιους ευνοει και καπους οχι, ηθελημενα η οχι αντε ψαξτο...

    αλλα με την κορυφαια κατηγορια τα MotoGP ποιος ενδιαφερεται για την 2 και 3? ...

    και Φορμουλα ΕΝΑ υπαρχει..
    αλλα υπαρχει και Φορμουλα 2 (GP2)...

    ποιος ασχολειται μαζι της? ...




    (για το σεταρισμα στο Ελληνικο πρωταθλημα και την 1098S δεν απαντησες, για το οτι τα ανταγωνιστικα μηχανακια της 1098S και τους αλλους κορυφαιους ελληνες με τα japan I4 που την ανταγωνιζονται και κοστιζουν μια περιουσια τα βλεπεις?)





    Πλα πλα πλα και ουσία τίποτα ….. στα S.STOK γρογοροπουλε που δεν απάντησες δεν υπάρχουν ηλεκτρονικά βοηθήματα τι κάνουν τα καλά και στριφτέρα 1098 ?

    Όσο για το πανελλήνιο πρωτάθλημα σου απάντησα αλλά που εσύ

    :a24: και έρχομαι και σου ξαναλέω ότι ο Γ.Π είναι μακράν από όλους τούς άλλους και θα σου πω μερικά παραδείγματα


    το 2002 αν θυμάμαι καλά είχε τρέξει σε δυο μόνο αγώνες με ένα εντελώς νορμάλ GSXR 750 και παραλίγο να ρίξει γύρο στο δεύτερο αγωνιζόμενο

    το 2004 έτρεχε με APRILIA και είχε κάνει ρεκόρ πίστας στα μέγαρα

    το 2005 έτρεχε με GSXR 1000K5 (ξέρεις από αυτά που κόβουν οι σκελετοί ερε σούδα που είσαι να μαζέψεις μερικους ) και είχε κάνει ρεκόρ πίστας στα μέγαρα

    τώρα τρέχει με DUCATI και φυσικά κάνει ρεκόρ πίστας όπως ήταν αναμενόμενο

    και έρχομαι τώρα εγώ και σε ρωτώ αν έτρεχε με ένα GSXR 1000K7 η R1 1000 η CBR 1000 η ZXR 1000 νομίζεις ότι δεν θα ήταν και πάλη πρώτος ?

    ΥΓ. τώρα μεταξύ μας πιστεύεις όλα αυτά που λες για τα MONSTER ? ΕΛΕΟΣ
    ΔΥΟ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΤΟ ΚΟΣΜΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠΕΡΑΝΤΑ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ ΚΑΙ Η ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΒΛΑΚΕΙΑ ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΕΧΩ ΚΑΠΟΙΕΣ ΑΜΦΙΒΟΛΙΕΣ

    ΑΪΝΣΤΑΙΝ

  6. #2481
    Banned
    Εγγραφή
    04/10/2002
    Μηνύματα
    584
    Αρχικά δημιουργήθηκε από H.A.Balafoutre
    Ρε παίδες, επειδή ευρώπη δεν είναι μόνον τα Ducati..... έχει παίξει ή αν ξέρει κανένας τι παίζει με ιταλό Tuono 06 και έναν γερμανο Κ1200R στην κόντρα?
    ...Κ1200 χαλαρά..... Πολύ τούμπανο....Το αντρικότερο μηχανάκι όλων των εποχών.... Και τελίως μα τελίως άσχετο με ότι βγαίνει στην κατηγορία του στην παραγωγή...

  7. #2482
    Αρχικά δημιουργήθηκε από JIMK7
    Πλα πλα πλα και ουσία τίποτα ….. στα S.STOK γρογοροπουλε που δεν απάντησες δεν
    το 2004 έτρεχε με APRILIA και είχε κάνει ρεκόρ πίστας στα μέγαρα

    το 2005 έτρεχε με GSXR 1000K5 (ξέρεις από αυτά που κόβουν οι σκελετοί ερε σούδα που είσαι να μαζέψεις μερικους ) και είχε κάνει ρεκόρ πίστας στα μέγαρα

    τώρα τρέχει με DUCATI και φυσικά κάνει ρεκόρ πίστας όπως ήταν αναμενόμενο

    και έρχομαι τώρα εγώ και σε ρωτώ αν έτρεχε με ένα GSXR 1000K7 η R1 1000 η CBR 1000 η ZXR 1000 νομίζεις ότι δεν θα ήταν και πάλη πρώτος ?

    ΥΓ. τώρα μεταξύ μας πιστεύεις όλα αυτά που λες για τα MONSTER ? ΕΛΕΟΣ
    Απαντησα οτι οι αγωνες ειναι θεμα κανονισμων και περιορισμων η ελευθεριων, τι ΣΤΟΚ και πρασσινα αλογα, μια διαφορα σε κανονισμο γραναζωματος και μπορει να παιζουν πολλα, διαταξεις και κινητηρες να "χανονται" η αλλοι να "παραφαινονται", εξαρταται, εφοσον αλλα πραγματα μενουν υπο περιορισμους η οχι...

    αλλωστε δεν ασχολειται με δευτεραθληματα εργοστασιακα...

    Οπως καταλαβαινεις και μονο σου, ΡΕΚΟΡ ΠΙΣΤΑΣ (οχι πρωτος σε αγωνα, αυτο ειναι αλλη ιστορια), κανει ΚΥΡΙΩΣ με ΙΤΑΛΙΚΑ μηχανακια που εχουν ΚΑΙ ΚΑΜΙΑ 20-30 ΑΛΟΓΑ ΛΙΓΟΤΕΡΑ, αλλα ειναι βλεπεις καλυτερες μοτοσυκλετες και δεν βασιζονται τοσο στην δυναμη οσο το πως βγαινει αυτη στην ασφαλτο σε ενα στριφτερο περιβαλλον, στα περιφεριακα, εμπειρια και καλο στησιμο απο το εργοστασιο ηδη...

    οσο χρονο εκανε με το Mille σχεδον στοκ, εκανε και με το GSXR τομπανο οπου ειχε χαλαρα 20 αλογα περισσοτερα το Κορεατ... γιαπωνεζικο, αλλαγμενες αναρτησεις με WP, φρενα Brembo εσωτερικα ολα αλλαγμενα, και πολλα αλλα... ΔΗΛΑΔΗ θελω να πω 0.57 κανει και με το japan... 0.57 κανει και με το δικυλινδρο οπου διαθετει αρκετα μικροτερη υσχυ, εαν ηταν καλυτερο το GSXR με τοσες αλλαγες και τοσα αλογα θα επρεπε να γραφει 2sec ταχυτερα, για δες το αναποδα, αντι για 180 αλογα το Japan 1000αρι, κατεβασε το με 140 αγωνα οσα του Mille να δουμε το στησιμο του... η στα 148 της στοκ 1098S...

    Σερρες ΑΜΑ κανει κατω απο 1.19 στο κοντινο μελλον με japaneziko το ξανασυζηταμε... για την ωρα τον πουλεν... ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΣΕΡΡΕΣ τους ταχυτερους χρονους ως συνηθως τους εκανε ο Συνιωρης απο παλιοτερα... μεχρι την ελευση της 1098S βεβαια... με τα ΑΜΑ ΝΟΜΙΖΩ δεν γινεται δουλεια, ΕΓΩ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΚΑΝΕ 1.19 αλλα 1.20....

    το θα εβγαινε πρωτος ειναι αλλο θεμα, εχει να κανει με την ικανοτητα του για σταθερο γυρολογιο... 0.58 Μεγαρα? συνεχεια 0.58-0.59 παει... και απο ικανοτητα και φυσικη κατασταση και προπονηση...

    για το Μονστερ τα εννοω ολα οπως τα διαβαζεις... εχεις καμια απορια? να απαντησω...







  8. #2483
    Και αφου ρε κοπελια μετραει ο Μπουστας μονο και οχι και το μηχανακι με την ικανοτητα του και τις δυνατοτητες του...

    γιατι δεν κανει το ιδιο και ο Ροσσι στα MotoGP να γαμησει τον Στονερακο με το Desmosedici, που ειναι και καλυτερος απο τον Μπουστα...

    :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

    αντε γεια ... αντε γεια...




  9. #2484
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stradas
    Εγγραφή
    08/06/2006
    Μηνύματα
    255
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Nikker
    ...
    Τι άλλο μας μένει?
    Α ναι...βρήκα και μία κατηγορία στην οποία η κορυφαία μηχανή είναι γιαπωνέζικη.
    Η κατηγορία του TDM. Δεν ξέρω τι είναι...αλλά υπάρχει και αυτό. Και εφόσον είναι το μόνο σε αυτή την κατηγορία κατατάσεται ως το κορυφαίο.

    ...
    Γιατι με στεναχωρεις ρε αδερφε???

    Και το multistrada σε ποια κατηγορια ειναι???

    Δεν ειναι στην ιδια με το τιντιεμ???

    Life is not a journey to the grave with the intention of arriving safely in a pretty and well preserved body;
    but rather to slid in broadside, thoroughly used up, totally worn out, and loudly proclaiming:
    "WOW...WHAT A RIDE!!!"

  10. #2485
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Runner Ducati
    ωρε βασιλικοτερος του βασιλεα θα μας βγεις εσυ σε λιγο...





    και για ναχουμε καλο ρωτημα, τα 158mph με το Μπο'ι'νγκ στον κατεβασμο για Αθηνα ταπιασες? ...


    :rotflmao:
    Πρώτη μηχανή το Fazer και από αντιπροσωπία έκανα την καλύτερη επιλογή και με διαφορά στην πόλη μου την Ξάνθη. Τα Ducati, είμαι και 30 χρονών μην ξεχνιώμαστε, και ειδικά το μόνστερ και το 916 τα παρακολούθησα από τότε που πρωτοβγήκανε. Αλλά τόσα χρόνια η αντιπροσωπία δεν βελτιώθηκε (ίσως και δικαιολογημένα). Οπότε αν είναι να σκάσω τόσα λεφτά, θέλω με κλειστά μάτια να το λύνουν και να το δένουν (καλόμαθα βλέπεις από την Yamaha). Οπότε, αν μπορέσω, σε ημερομηνίες GP σε Misano, Mugello ή και WSBK δεν με χαλάει καθόλου μα καθόλου να πετάγομαι, αν μπορώ επαναλαμβάνω. Ουτοπικό μεν, αλλά πολύ γκάβλα δε.......γμτ....

    Το Fazerάκι, τα έχει τα γκάζια του τι νόμιζες άηντε έτσι αέρα......κοντερίσια πάντα.....

    Κι όσο για τον Μπούστα, έχω ακούσει από το 2005 με το Κ5, πως περίμενε διακαώς την επόμενη χρονιά, το 2006 δηλαδή να οδηγήσει τα Ducati. Τη δουλειά του την έκανε στο ακέραιο δε λέω, το είδα άλλωστε και το 2005 όλους τους αγώνες στα Σέρρας αλλά και το 2006, αλλά οι συμπάθιες δεν κρύβονται.


    Αρχικά δημιουργήθηκε από dessert
    ...Κ1200 χαλαρά..... Πολύ τούμπανο....Το αντρικότερο μηχανάκι όλων των εποχών.... Και τελίως μα τελίως άσχετο με ότι βγαίνει στην κατηγορία του στην παραγωγή...
    Αγαπητέ, ναί μεν ιάπωνας και για συγκεκριμένους λογους, αλλά όπως και να το κάνουμε κάποια πράγματα είναι σταθερές αξίες χωρίς απαραίτητα να αποκλείω τα ιαπωνικά. Είναι πολύ θηρίο το Κ, αλλά και το Tuono πρέπει να είναι, αν και μου το έδεινε ένα παλικάρι για βόλτα αλλά δεν δανείζομαι μηχανές άλλων, πολύ δυνατό για την κατηγορία του, πέραν του ότι είναι πιο ελαφρύ. Γι'αυτό το λέω.
    Ευχαριστώ τους Ιάπωνες για τα γαμηστερά εν σειρά τετρακύλινδρα που απλόχερα προσέφεραν στον πτωχό και ταπεινό τούτο πλανήτη.

  11. #2486
    Αποσπασματα απο τον αγωνα στα Μεγαρα, στο διπλανο φλορουμ εγραφε περιστασιακα τοτε ο Γ.Μ
    -----------------
    boustasj+irini
    --------------------
    Ενα γεια σε όλους!!!Τρέχουμε να προετοιμαστούμ ε για τον αγώνα του ΣΚ στα Μέγαρα και χαθήκαμε για λίγο...Σας περιμένουμε όλους στον αγώνα και εκτός από θέαμα κερνάμε και καφέ!!!

    -------------------------------------------------------------
    Επιτρέπεται, αλλά επειδή το ξέρω από μέσα το θέμα, η αντιπροσωπεία είχε μόνο ένα μπροστινό γρανάζι ετοιμοπαράδοτο, το οποίο το φόρεσε ο Μπούστας στα δοκιμαστικά, δεν του ταίριαζε και ξανάβαλε το νορμάλ...
    http://www.bikenet.gr/index.php?opti...&topic=8485.60

    Υ.Γ. Ναι, ήταν τούμπανο το 1098 του Μπούστα. Αφού να φανταστείς ότι άφησαν τις νορμάλ εξατμίσεις πάνω για να μην τους πάρουν χαμπάρι...

    http://www.bikenet.gr/index.php?opti...&topic=8485.90


    :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

  12. #2487
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    25/01/2007
    Μηνύματα
    25
    εγω παντως αυτο που ξερω ειναι οτι ο μπουστας εχει πει επανειλλημενα οτι το 1098 ειναι η καλυτερη μοτοσυκλετα παραγωγης σε στοκ μορφη...νομιζω η γνωμη του μετραει πολυ!!!

    υ.γ. 2-3 μερες πριν συναντησα το παλιο μου μοτορι στην αθηνα (rsv mille).πιανω κουβεντα με το παλικαρι.του λεω καλο??
    -φιλε μηχαναρα!!!
    -τι ειχες πριν??
    -πηρα κ6 αλλα κοπηκε το πλαισιο!!!
    :rotflmao:

  13. #2488
    Αρχικά δημιουργήθηκε από λουκυλουκ
    εγω παντως αυτο που ξερω ειναι οτι ο μπουστας εχει πει επανειλλημενα οτι το 1098 ειναι η καλυτερη μοτοσυκλετα παραγωγης σε στοκ μορφη...νομιζω η γνωμη του μετραει πολυ!!!
    Εχω ακουσει προσωπικα σχολια απο τον περιγυρο του, για την ικανοτητα της μοτοσυκλετας, οπου λεει οτι ειναι οτι καλυτερο εχει οδηγηση, επισης για τα απιστευτα φρενα της... φυσικα αναφερεται στην 1098S που ειναι ΠΟΛΥ καλυτερη απο τις απλες, εξατμισεις-ecu οπου ανεβαινει 160 αλογα και κατεβαινει και αλλο το ηδη χαμηλο βαρος της για στοκ, και διαφορετικο ισως γραναζωμα απο αυτο που εχει για να περναει τις προδιαγραφες euro και η μοτοσυκλετα δεν παιζεται στα καταλληλα χερια σε στοκ μορφη... τονιζω τα καταλληλα χερια γιατι τοσο δυνατη δικυλινδρη μοτοσυκλετα με αστειρευτα οδηγικα περιθωρια, που μονο 3-4 Ελληνες κορυφαιοι αναβατες μπορουν να πλησιαζουν...

    οι υπολοιποι απλα ικανοποιητικα γυρολογια η βολτουλες στην εξοχη...


  14. #2489
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    02/05/2003
    Μηνύματα
    605
    οι υπολοιποι απλα ικανοποιητικα γυρολογια η βολτουλες στην εξοχη...
    δηλαδη μονο για μοστρα οτι και καλα ανηκουν στους 4 καλυτερους στην Ελλαδα αλλα στην πραγματικοτητα κουλαδια με λεφτα για πεταμα...

  15. #2490
    Αρχικά δημιουργήθηκε από FZR1000
    δηλαδη μονο για μοστρα οτι και καλα ανηκουν στους 4 καλυτερους στην Ελλαδα αλλα στην πραγματικοτητα κουλαδια με λεφτα για πεταμα...
    το πιθανοτερον... εξαιρεσεις υπαρχουν... το θεμα ειναι κατα ποσο πεταμενα λεφτα ειναι για καποιον βαση τα οικονομικα του...

    εαν εβγαζα σταθερα και σχεδον σιγουρα μεσον ορο 4000 ευρω τον μηνα, θα θεωρουσα πεταμενα λεφτα την αγορα ενος ασιατικου δικυκλου της σειρας οπως ειναι ενα gsxr1000 πχ με τα 14000 ευρω... και οχι τα 24000 για κατι εξωτικο, μιας και δεν ειναι σοβαρο εξοδο και στις 2 περιπτωσεις με τετοια εσοδα πχ ετσι και αλλιως η αγορα μιας πιο ξεχωριστης μοτοσυκλετας, σπανιοτερης, με ιδιαιτερο και ξεχωριστο χαρακτηρα, ιστορια, διαφορετικη κουλτουρα, ειδικα απο την ασιατικη μαζικης παραγωγης για τον οχλο, πανεμορφη, και φυσικα καλυτερο image, κατι σε 1098 η MV agusta κλπ... αυτοι ειναι οι λιγοι... κουλαδια ομως με βουλα τις περισσοτερες φορες και ψωνια...

    αφου ετσι και αλλιως 10sec τον γυρο πιο αργα θα γυρισω και με ενα gsxr1000 με 180 αλογα, και 10sec παλι με μια 1098 με 145 αλογα... παλι τα ζωα μου αργα σε σχεση με τις δυνατοτητες αυτων των μοτο, ασχετα ποια ειναι η απολυτα ταχυτερη στο χρονομετρο, αφου μονο λιγοστοι μετρημενοι μπορουν να πλησιασουν...

    εαν ομως βγαζω 1000-1200 ευρω το μηνα (εχοντας και καποιες υποχρεωσεις) και βαζω 60 δοσεις για 500 χρονια και αγοραζω ενα Ι4 1000αρι του '07 της σειρας με 14000 ευρω, και χρεωνομαι πιστωτικες για να παρω ενα λαστιχο, σκεφτομαι να κανω 20.000 χλμ ton χρονο γιατι καιει τον απαχο απο βενζινα και καταστρεφει τα λαστιχα απο την δυναμη... για να ανοιγω το γκαζι μια στο τοσο και να λεω οτι γκαβλωνω, να την λεω σε κανα Ραλακι στην ευθεια (και να με γαμαει στις στροφες), για να την μοστραρω στην καφετερια, να ριχνω στα αυτια σε κανα 600ρακι με 70 αλογα, η εστω για να γραφω 12-15sec αργοτερα απο αυτο που μπορει να πετυχει η μοτοσυκλετα σε μια πιστα... ε τοτε δεν ειναι καποιος κουλαδι που εχει ομως λεφτα για πεταμα, ειναι μαλακας και κουλαδι, με ιαπωνικο μαλιστα διπλωμα ευρεσιτεχνιας...
    αυτοι ειναι οι πολλοι, οι παρα πολλοι και τους βλεπουμε καθε μερα στους δρομους (οποτε τα κινουν, οταν εχουν λεφτα για βενζινη)...

    φυσικα υπαρχουν και ενδιαμεσες καταστασεις...

Παρόμοια θέματα

  1. JAPAN Vs. EUROPE ΙΙ
    από sniper στο forum Αντιπαραθέσεις
    Απαντήσεις: 2923
    Τελευταίο μήνυμα: 02/11/2007, 09:13
  2. Japan Vs Europe (UK)
    από motaba στο forum Αντιπαραθέσεις
    Απαντήσεις: 43
    Τελευταίο μήνυμα: 05/09/2006, 17:23

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF