Σελίδα 8 από 11 ΠρώτοΠρώτο ... 34567891011 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 106 έως 120 από 157

Θέμα: Είναι όντως για πέταμα...

  1. #106
    καλύτερος ! Το avatar του/της Nikoskazer2000
    Εγγραφή
    24/08/2005
    Μηνύματα
    1.329
    Αρχικά δημιουργήθηκε από makis206
    Εγώ πάλι πιστεύω ότι οι αναβάτες τους είναι μια σημαντική μερίδα όλου αυτού του συνόλου των γνήσιων μοτοσυκλετιστών !

    Μερίδα ανθρώπων που κρατάει τη σημαία τους ψηλά και περίφανα και μπράβο τους !

    Κι ας μισούν τα στροφιλίκια

    Χαίρομαι που υπάρχουν ανάμεσά μας όμως
    +1000

    Καλά τα λες σύντεκνε.

    (κι' ας είσαι και κουλός)
    :rotflmao: :rotflmao:
    Ορκισμένος σιδερόκωλος!

  2. #107
    καλύτερος ! Το avatar του/της Nikoskazer2000
    Εγγραφή
    24/08/2005
    Μηνύματα
    1.329
    Αρχικά δημιουργήθηκε από makis206
    έκατσα πάνω σε Triumph Rocket κι έχασα τη μπάλα λέμε :rotflmao:
    Ελπίζω οχι σ' αυτού του χάλια που κάθεται στην Πυξίδα και κάθε φορά που (και καλά) πάει να φύγει χτυπάει ο συναγερμός για να γυρίσει ολο το λιμάνι να τον κοιτάξει που θα φύγει με το σούπερ-τρισμέγιστο-τουμπανοθηρίο του...
    Ορκισμένος σιδερόκωλος!

  3. #108
    καλύτερος ! Το avatar του/της Nikoskazer2000
    Εγγραφή
    24/08/2005
    Μηνύματα
    1.329
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Titan
    KΑΙ ΕΓΩ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΑΠΟΡΙΑ ΕΧΩ ΡΕ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ... ΤΟ ΛΟΓΟ ΠΟΥ ΒΓΗΚΑΝ... ΚΑΠΟΙΟΣ!
    Νταλικέρηδες που θέλαν να πάρουν μια μηχανή με λάστιχο που να φέρνει σε αυτοκίνητο, το στροφόμετρο κολλημένο στις 2.000σ.α.λ και μια πολυθρόνα για να μην πιέζεται η κοιλάρα τους (είπαμε για νταλημέρηδες μιλάμε) πάνω στο ντεπόζιτο.

    Σε κάλυψα;

    Ορκισμένος σιδερόκωλος!

  4. #109
    καλύτερος ! Το avatar του/της Nikoskazer2000
    Εγγραφή
    24/08/2005
    Μηνύματα
    1.329
    Αρχικά δημιουργήθηκε από motaba
    Εγώ είμαι σε κατάσταση διχασμένης προσωπικότητας με τα Harley...

    Αν δω κανένα μαμά με εξατμήσεις fishtail πως τα λένε.. δε γουστάρω μια!

    Συνήθως οι ιδιοκτήτες είναι κουστουμαρισμένοι και καλά EasyRider με Laptop στη μπαγκαζιέρα

    Αν δώ κανένα full μετατροπή που σέρνει πτώματα ποντικών από πίσω με αλυσίδες και ο ιδιοκτήτης είναι Elvis style γουστάρω

    :rotflmao:


    Και μαστίγια στα αντίβαρα για κρόσια!!!

    :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
    Ορκισμένος σιδερόκωλος!

  5. #110
    καλύτερος ! Το avatar του/της Nikoskazer2000
    Εγγραφή
    24/08/2005
    Μηνύματα
    1.329
    Αρχικά δημιουργήθηκε από SF
    Η εταιρεία είναι παλιά. Ξεκινά από τις αρχές του (προηγούμενου) αιώνα. Από τότε μέχρι και σήμερα, φτιάχνει μοτοσυκλέτες βάσει αναγκών και φιλοσοφίας που δεν έχει καμία σχέση όχι μόνο με την Ελλάδα, αλλά με τη Μεσόγειο γενικότερα. Πράγματι είναι αστείο από μια άποψη να κυκλοφορείς σε ελληνική πόλη με χέρλευ, αλλά περί ορέξεως... Άλλωστε όλα τα 4Χ4 και τεράστια ΙΧ που κυκλοφορούν στην πόλη είναι λιγότερο παράξενο θέαμα;
    +1000
    Καλά τα λες.
    (και 'συ)
    Ορκισμένος σιδερόκωλος!

  6. #111
    καλύτερος ! Το avatar του/της Nikoskazer2000
    Εγγραφή
    24/08/2005
    Μηνύματα
    1.329
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Lupo
    Όριστε!

    Τί καταλάβατε τώρα?



















    Περιμένετε καινούργια αγγελία, αύριο-μεθαύριο!
    Ανοιγετε δουλειές.


    :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

    ΟΟΟΟΟΟΟΧΙ ΠΑΛΙ!!!
    Ορκισμένος σιδερόκωλος!

  7. #112
    καλύτερος ! Το avatar του/της Nikoskazer2000
    Εγγραφή
    24/08/2005
    Μηνύματα
    1.329
    Αρχικά δημιουργήθηκε από grigorisr1
    Τπτ φιλε απλα εχω περιεργεια... οσους βλεπω με τσοπερ 99% ειναι ολοι rockades για αυτο σε ρωτησα...


    Εγω εχω Kawasaki και ακούω (και) alternative rock.

    Ορκισμένος σιδερόκωλος!

  8. #113
    καλύτερος ! Το avatar του/της Nikoskazer2000
    Εγγραφή
    24/08/2005
    Μηνύματα
    1.329
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Nikker
    Λοιπόν...
    Είναι μηχανές που θα ζήσουνε για πάντα.

    Έχω δει τρελαμένο παππούλι Έλληνα να κάνει το γύρω της Ευρώπης με μηχανή του 1973 και μην σας πω πιο παλιά ακόμη...
    Λάδια...δεν παίζει να έχει αλλάξει παρά μόνο ελάχιστες φορές...κουβαλάει ένα πανάκι ανάμεσα στον V2 και η ανησυχεία του είναι αν θα καεί το πανάκι...
    Η μηχανή φοράει τρελά χιλιόμετρα.

    Οι κινητήρες δεν λειτουργούν στο όριο και βγάζουνε πολύ δύναμη. Οι καινούριοι με ψεκασμό 13κιλά ροπής στις 3000 οι παλιοί 1340 καρμπυρατεράτοι 14 κιλά στις 2750.
    Για το σασί...δεν χρειάζεται να το συζητήσω καν. Πολλά κιλά ατσάλι.
    Έχουμε έναν λόγο λοιπόν


    ----- Μακροζωία.---------

    Απο εκεί και έπειτα, η μακροζωία φέρνει την σταθερότητα. Είναι για ανθρώπους που δεν θέλουνε να αλλάξουνε μηχανή. Δεν την παίρνουνε για να την πουλήσουνε αλλά για να την έχουνε μέχρι τα δισσέγγονα τους και να λένε ορίστε η μηχανή του παππού...την έχει απο το 2007.
    Για πολλούς Harleάδες το να οδηγάνε άλλη μηχανή είναι σαν να κερατώνουνε την γυναίκα τους.
    Και εγώ δύσκολα θα έκανα κάποιο μεγάλο ταξίδι με άλλη μηχανή παρά το ότι μου πρότεινε ο πατέρας μου να πάρω την δικιά του που καράφορτώνεται.
    Έχετε δει κάτι γραφικούς τύπους που οδηγάνε το Citroen 2CV? Τον βάτραχο?
    Έτσι και εγώ σκοπεύω να είμαι στα 85 μου χρόνια. Και φυσίκά μία Harley δεν αποκλείει το να έχεις και άλλες μηχανές...για τον σκοπό που προορίζονται. Enduro για τα χιόνια, Motard για πίστα Kart, supersport για πίστα.

    --------Σταθερότητα---------------------

    Η σταθερότητα τι θα φέρει? Την διαφορετικότητα. Πίρούνια, ψαλίδια, αλυσίδες/Ιμάντες/Γρανάζια,τιμόνια, ζάντες, λάστιχα, φρένα και γυάλινες καμπάνες, hyperchargers που προεξέχουνε ακόμα stands και σέλες...όλα γράφουνε το όνομα σου επάνω.
    Βρίστε με, πείτε με ποζέρι, πείτε με ότι θέλετε...εμένα μου αρέσει η μηχανή μου να έχει χαρακτήρα και να τον έχω διαμορφώσει εγώ.
    Το customising...όλοι το γουστάρουνε. Όλοι γουστάρουνε να αλλάζουνε πράγματα στην μηχανή τους και πηγάζει απο την αγάπη καποιανού για την μηχανή του.
    Με την διαφορά ότι άμα κάποια στιγμή σκοπεύεις να ξεφορτωθείς την μηχανή σου...ουσιαστικά πετάς τα χρήματα σου. Τι να κάθεσαι να σπρώχνεις χρήματα για μία μηχανή που θα πουλήσεις σε 4 χρόνια?
    Δεν ξέρω, ίσως κάνω και λάθος εδώ, δεν λέω δικαίωμα σου άμα τα έχεις...αλλά βγάζει πιο πολύ νόημα το να σπρώχνεις χρήμα σε μία μηχανή που θα ζήσει 100 χρόνια.


    ---------Ταυτότητα-------------------------

    Φλόγες, κεφαλές, αστραπές, βαφές, ντεπόζιτα ίδια σε design με αυτά που είχανε οι μηχανές του δευτέρου παγκοσμίου, rallies με συναυλίες-μαγαζιά-διαγωνισμούς-show-dragster αγώνες- διαγωνισμούς ομορφιάς...που κρατάνε μία εβδομάδα, ο καυλωτικοτερότατέστερότατος ήχος σε μηχανή ever, σίδερο πολύ, ιστορία, μουσάτοι που έχουνε χτίσει μηχανές απο το μηδέν, μπαντάνες και hard rock.
    Ποιός δεν θεώρησε σε κάποια φάση της ζωής του τις νεκροκεφαλές cool?
    Μερικοί αποφασήσαμε να μην "ωριμάσουμε" και να μην λήξουμε την πόρωση μας για νεκροκεφαλές επειδή πρέπει να μεγαλώσουμε.
    Δεν κρύψαμε την ασημένια νεκροκεφαλή που φορούσαμε στον λαιμό μας...να ανοίξουμε χώρο για την hippy φάση μας...να ανοίξουμε χώρο για την κυριλέ φάση μας... να φορέσουμε κοχύλια και πολλοί άνθρωποι στον χώρο...ΓΙΑ ΝΑ ΦΟΡΈΣΟΥΝΕ ΓΡΑΒΆΤΕΣ.
    Είναι ο δρόμος που επιλέξαμε, το στυλ που μας εκφράζει, η μόδα που δεν πέρασε.
    Άνθρωποι απο παντού έρχονται μαζί να μοιραστούνε το κοινό τους πάθος. Την αγάπη για την άσφαλτο. Σκουπιδιάρηδες, γιατροί, νταβατζήδες και καθηγητές πανεπιστημίου, φλωρόπαιδα και μουσάτοι μαλλιάδες.
    Και όταν κυκλοφορεί convoy...η καλύτερη φάση. Να ταξιδεύεις στις autostradες της Ευρώπης καθοδόν προς το rally με 45 μηχανές...όταν ξαφνικά κολλάει στο convoy σου μία ομάδα απο την Σουηδία...ακολουθεί για λίγες ώρες και μετά αποκολλάται να πάει προς διαφορετική έξοδο, χαιρετίζωντας με μία κόρνα ή ένα μαρσάρισμα.
    Να βλέπεις ορεινούς δρόμους μέχρι εκεί που φτάνει το μάτι να απλώνονεται το convoy.
    Έχουμε το πιο οργανωμένο group και μας δίνονται φοβερές ευκαιρίες κάθε χρονιά να ταξιδέψουμε όμορφα σε πολλές μεριές του πλανήτη. Γίνονται 3 rallies τον χρόνο στην Ευρώπη. Του χρόνου ένα στην Δανία. Του παραχρόνου Φινλανδία. Σε ποιόν άλλον δίνεται η Ευκαιρία να ταξιδέψει προς αυτά τα μέρη? Δεν μιλάμε για Ισπανία, Ιταλία, Ολλανδία και τα γνωστά..


    ----------Φιλοσοφία-----------------

    Αφήνωντας την V Rod απέξω...
    Θα μιλήσουμε για τις λοιπές Harley.
    Για καβαλίστε την sporster 883 και παρατηρήστε κάτι.
    Πόσο δυνατά ανεβάζει ταχύτητα χωρίς να τρελαίνεσαι στις αλλαγές. Είναι μία μηχανή που μπορείς να την πας γρήγορα χωρίς να της πιείς το αίμα.
    Για την ακρίβεια νιώθεις πως οδηγάς ένα καθαρόαιμο χωρίς αλλαγές πολλές. Με την διαφορά ότι...ζυγίζει κάτι τόνους.
    Όποιος νομίζει ότι είναι ψόφια μηχανή ας αναλογιστεί πως η μηχανή αγγίζει τα 180 με τους κόφτες στις 5.400.
    Η μηχανή δίνει τα άλογα της χωρίς να ζουλήξεις τον κινητήρα της και χωρίς να χρειαστεί να τον ζουλήξεις. Και φυσικά...έχει και αυτή η μηχανή τους ρυθμούς της.
    Mία μεγαλύτερου κυβισμού Harley διαθέτει το ίδιο στήσιμο κινητήρα.
    Τον κινητήρα που σου επιτρέπει να πας όμορφα και γρήγορα με ένα cruising speed των 140 χαλαρά οδηγώντας...και όποτε θελήσεις να δώσεις λίγο παραπάνω γκάζι για μία πολύ άνετη προσπέραση.
    Ο κινητήρας δεν ζορίζεται εκείνη την στιγμή, δεν λειτουργεί στο όριο και δεν πίνει όσο ένα μικρότερου κυβισμού. Γιατί πολλά κυβικά σημαίνει οικονομία καυσίμου αντιθέτως με τα αυτοκίνητα. Ποιό θα κάνει καλύτερο και πιο οικονομικό ταξίδι Αθήνα Θεσσαλονίκη?
    gsxr600 ή Haybusha? Το Hayabusha θα λειτουργεί πιο χαμηλά, πιο ήρεμα και θα πηγαίνει πιο γρήγορα.
    Οι Έλληνες πάνω από όλα, έχουνε συνηθήσει να συνδιάζουνε την δύναμη με τις επιδόσεις για αυτό και αγνούν έναν καλοστημένο κινητήρα. Αφού μία μηχανή καταφέρνει περισσότερα με λιγότερα τι να την κάνεις? Αναρωτιέται εύκολα κανείς.
    Ένας άνθρωπος που δεν ενδιαφέρεται να τριακοσαρίσει, ή ένας άνθρωπος που δεν νιώθει και ούτε και βλέπει διαφορά σε μία μηχανή που 0-εκατοσταρίζει σε 3.6sec απο μία μηχανή που 0-100 σε 3.4 θα δει ότι σε αυτή την περίπτωση ότι μία μηχανή με το στήσιμο του V2 προσφέρει περισσότερα με λιγότερα. Το τράβηγμα είναι εκεί όποτε το χρειαστείς για μία προσπέραση.
    Έχει και αυτή της επιδόσεις της και ο κινητήρας του το στυλ του.



    ----------Στήσιμο κινητήρα------------------------------

    Συνοψήζωντας, εγώ πιστεύω λοιπόν
    -----------Ταυτότητα-------------------------------
    -----------Φιλοσοφία---------------------------------
    -----------Σταθερότητα-----------------------------
    ---------- Μακροζωία.----------------------------------
    -----------Στήσιμο κινητήρα------------------------------
    -----------Ευκαιρίες Προορισμών-----------------------------

    Και στον δρόμο είδαμε ότι έχει και τις επιδόσεις της, και την άνεση της, και την οικονομία καυσίμου και παρέχονται ευκαιρίες να πας σε μέρη που δεν θα πήγαινες ποτέ.


    Παρακαλώ όποιος είναι να κράξει ας κάνει τον κόπο τουλάχιστον να διαβάσει όλο το post πρώτα...βαριέμαι να λέω τα ίδια και τα ίδια.
    Θα ακολουθήσει spam version σύντομα, ακονήστε τα μαχαίρια σας.
    Original μοτοσυκλετιστής. Μπράβο σου, σε θαυμάζω που αγαπάς τη μηχανή σου και τα πράγματα που μπορείς να κάνεις μ' αυτή.



    Πάντα όρθιος και χαμογελαστός στα μικρά και τα μεγάλα ταξίδια σου!



    Υ.Γ: ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΑΔΕΛΦΟΣ ΤΟΥ VEAGLE!

    Χωρίς πλάκα τώρα :a19:
    Ορκισμένος σιδερόκωλος!

  9. #114
    καλύτερος ! Το avatar του/της Nikoskazer2000
    Εγγραφή
    24/08/2005
    Μηνύματα
    1.329
    Αρχικά δημιουργήθηκε από road spirit
    δεν γουστάρουν ΌΛΟΙ να βλέπουν τον ορίζοντα υπο κλίση, δεν αντέχουν ΟΛΟΙ να πηγαίνουν flat out στις ευθείες, δεν έχουν όλοι τη τρέλα του χώματος και άλλα πολλά... Ίσως γιατί φοβούνται, ίσως γιατί δεν νιώθουν την ανάγκη για αδρεναλίνη όπως εγώ, ή γιατί απλά ναι, δεν έχουν όλοι τις ίδιες ικανότητες για "κόλπα" (βλ. "χεράδες" και "big cohones").

    Γιατί να μην καβαλήσουν μια χαρλευ λοιπόν? που έιναι το πρόβλημα δηλδη? Αυτή η μοτό μπορεί να ιδανική για αυτούς... Ναι δεν στρίβει, ναι δεν έχει ακτινικές δαγκάνες, δεν έχει γκάζια κ.ο.κ. Δεν νομίζω να υπάρχει αντικειμενικό άτομο που να διαφωνεί με αυτά.

    Και εγω ανήκω σε αυτους που δεν θα αγόραζαν ποτέ χαρλευ, γιατί τους δικούς μου λογους, γιατί εμένα αυτή η μηχανή δεν έχει να μου πεί κάτι - έχω RR και παω τρακντεις και ενα ον-οφ για τα λοιπα γιατί έτσι τη βρίσκω ...

    Όμως, αυτό που ενοχλεί με τούτο το θρεντάκι είναι ότι έτσι όπως παει, ο nikker - και ο χ,ψ nikker - μπορεί και να την κάνει για αλλού...
    ωραίαααααα, είμαστε ενα φόρουμ "κλειστό" που δεν δέχεται παρά μόνο ομοιδεάτες? γιατι ενας χαρλεάς ή ένας χαρλευμαν να μην έχει θέση και λόγο εδω μέσα χωρίς να του την πέφτουν όλοι και απο παντού? και από που και ως που θα κρίνουμε χωρίς να τον ξέρουμε αν είναι λιγότερο ή
    περισσότερο μοτοσικλετιστής? :a24:

    Τι? απλά επειδή έχεις χαρλευ? εεε, εισαι λιγότερο μοτοσυκλετιστής απο εμάς... Ταμπέλες και στερεότυπα...
    όπως και με τους βαραντερόβιους, και τους αφρικάνους, και και και ...

    σόρρυ αν ξέφυγα εκτός θέματος, ή αν τα πήρα λίγο...

    nikker, καλές βόλτες
    +1000000000000000000000000000000000000

    Έτσι ΑΚΡΙΒΩΣ είναι τα πράγματα.

    road spirit :

    Πάντα όρθιος φίλε!

    Ορκισμένος σιδερόκωλος!

  10. #115
    καλύτερος ! Το avatar του/της Nikoskazer2000
    Εγγραφή
    24/08/2005
    Μηνύματα
    1.329
    Αρχικά δημιουργήθηκε από m1ke
    Λοιπόν σε αυτό το φόρουμ αν δεν οδηγείς Κ7 ή R1 είσαι κουλός, βλάκας, κορόϊδο, είσαι για τις καφετέριες, ευθειάκιας κλπ. κοινώς ένα βδέλυγμα του μοτοσυκλετισμού.....

    Εάν δε έχεις υποπέσει στο μέγα λάθος να συμπαθείς ή να οδηγείς μηχανή που δεν γράφει στο ντεπόζιτο Yamaha, Suzuki ή τουλάχιστον ένα Kawasaki άντε και Honda είσαι για το πυρ το εξώτερον.
    ...
    Ορκισμένος σιδερόκωλος!

  11. #116
    Γυρολόγος Το avatar του/της m1ke
    Εγγραφή
    28/07/2003
    Μηνύματα
    389
    Πριν δύο χρόνια έτυχε να γνωρίσω ένα παλικάρι από την Αλεξανδρούπολη που είχε τότε μία HD Electra Glide Anniversary 100 (για όσους δεν γνωρίζουν το 2003 ή HD γιόρτασε τα εκατοστά της γενέθλια βγάζοντας στην παραγωγή 100 μοτοσυκλέτες Electra Anniversary Edition).

    Στην Ελλάδα δεν ήρθε καμμία Anniversary οπότε χρειάστηκε να πάει Ιταλία για να κλείσει μία από τις τρεις που θα πήγαιναν. Η μηχανή του στοίχισε περί τα 40000? μαζί με τα περιφερειακά.

    Όταν την είδα από κοντά τη χάζευα καμμιά ώρα καθώς ήταν ένα έργο τέχνης πάνω σε ρόδες. Ο τύπος μόνο για να την γυαλίσει αφιέρωνε πολλές ώρες κάθε βδομάδα. Και μην φανταστείτε ότι ήταν κανένας ψευτοκυριλέ τύπος, το παλικάρι ήταν ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΜΕΝΟΣ μοτοσυκλετιστής. Με την HD είχε γυρίσει όλη την Ελλάδα και μου έκανε εντύπωση όταν μου είπε ότι πρώτα φοράει το κράνος και το δερμάτινο και μετά πιάνει τα κλειδιά της HD.
    Triple 1050


  12. #117
    ninjaki the dragon Το avatar του/της EVI
    Εγγραφή
    02/02/2006
    Μηνύματα
    2.504
    εδω λεμε τις πρωσοπικες μας ιστοριες απο χαρλεαδες?

    ρε παιδια να πω την απο τετοια μου? μαλακες χαρλεαδες υπαρχουν οπως υπαρχουν μαλακες εντουραδες -στριταδες-ευρωπαιοι-γιαπωνεζοι κλπ κλπ κλπ

    οπως υπαρχουν και καλα παιδια χαρλεαδες υπαρχουν οπως υπαρχουν καλα παιδια εντουραδες -στριταδες-ευρωπαιοι-γιαπωνεζοι κλπ κλπ κλπ


    τι εχει να κανει τωρα η μηχανη που καβαλας τι ανθρωπος εισαι? (αυτα τα λενε κατι ασχετοι κομπλεξικοι -αλλο αν κανουμε πλακα - αλλα οποιος πιστευει οτι ξερει τι ειναι ο αλλος απο την μοτοσυκλετα που καβαλα ειναι στην καλυτερη για τα μπαζα).


    και εγω ξερω χαρλεα καρα -καραγκιοζη που μου την επεφτε σε μπαρ
    :rotflmao: και μου μιλαγε με αμερικανικη προφορα :rotflmao: του ελεους.

    οπως την ποιο γελοια ατακα που μου εχουν πει στη ΖΩΗ ΜΟΥ ΟΛΗ μεχρι τωρα χαρλεας μου την εχει πει (δε σας λεω :rotflmao: ) (την δευτερη χοντακια -κατι εχει αυτο το χ λεμε αχχαχχχααχαχ)


    αυτο τι σημαινει? οτι ειναι ολοι γκιοζιδες? οχι βεβαια!!


    ειρηνη υμην
    να μαστε παντα καλα ΟΛΟΙ μας να βγαζουμε τα γουστα μας στις 2 ροδες ! με ασφαλεια!
    i am ninja you can't see me
    Revvin' up your engine ,Listen to her howlin' roar , Metal under tension ,Beggin' you to touch and go , Ride into the Danger Zone

  13. #118
    ο Nikker μαρεσει...

    εχει παθος, και φαινεται να γουσταρει με ψυχη αυτο που κανει...

    και αυτο ειναι που μετραει...

    και ας ειμαιστε ΠΑΝΤΕΛΩΣ αντιθετοι οδηγικα...




  14. #119
    SV 1000S K3 Το avatar του/της div400
    Εγγραφή
    29/04/2003
    Μηνύματα
    1.712
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Nikker
    ....
    Και μιας και πιάσαμε τους χάλια κινητήρες της Harley και την Buell ας συγκρίνουμε Buell Lightning (με τον 883 κινητήρα της Harley) με TDM 900:

    Lightning XB9SX 177kg 17Liters 92hp/7500rpm 0,519774011 9.68kgm/5500rpm


    TDM 900 ABS 193kg 20Liters 86.2hp/7500rpm 0,446632124

    Για δες εδώ...ωπ...τι γίνεται? Ο πιο ψόφιος κινητήρας μίας εταιρίας η οποία η τελευταία φορά που έβγαλε καινούριο κινητήρα ήτανε -ήντα κάτι χρόνια πριν... ψωλιάζει ένα καινούριο τζαμπονέζικο μοντέλο που έχει χεστεί σε πωλήσεις...
    Μάλλον -ήντα κάτι χρόνια πριν οι κινητήρες που έβγαζε η Harley ήτανε τόσο μπροστά ώστε οι Γιάπωνες ακόμα να τους φτάσουνε...

    Ίδιες στροφές περισσότερα άλογα και ένα power to weight ratio πολύ καλύτερο.

    σα να συγκρινεις λιγο ανομια πραγματα εδω φιλε μου.....
    το buell σαφως σπορ μηχανακι με κινητηρα σαφως στα ανω επιπεδα αποδοσης (για αυτο που ειναι)
    και απο την αλλη το TDM που απέχει πολυ απο την φιλοσοφια του buell και σαφεστατα δεν έχει την ιδια αρχιτεκτονικη κινητηρα...και οσον αφορα την τιμη αγορες.....αστα 5 tdm παιρνεις...

    για κανε συγκριση με κανα ducati της σειρας SS (με τους διβαλβιδους αεροψυκτοους κινητηρες)
    και στο κατω κατω ακομα και η buell εγκαταλειπει του HD κινητηρες....για κοιτα ΕΔΩ

    πέραν αυτού....ολοι την ιδια βασικα γκαυλα έχουμε, απλα την βρισκουμε διαφορετικα...








    εμεις στο δρομο, εσεις στο καραβι.... :rotflmao: :rotflmao:

    σορρυ δεν κρατηθηκα...φιλικα και με διαθεση φιλικου πειραγματος
    ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΜΟΥ!....ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΣΑΤΕ ΤΗΝ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΜΟΥ!

  15. #120
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της T.R.E
    Εγγραφή
    03/02/2007
    Μηνύματα
    1.062
    Αρχικά δημιουργήθηκε από m1ke
    Πριν δύο χρόνια έτυχε να γνωρίσω ένα παλικάρι από την Αλεξανδρούπολη που είχε τότε μία HD Electra Glide Anniversary 100 (για όσους δεν γνωρίζουν το 2003 ή HD γιόρτασε τα εκατοστά της γενέθλια βγάζοντας στην παραγωγή 100 μοτοσυκλέτες Electra Anniversary Edition).

    Στην Ελλάδα δεν ήρθε καμμία Anniversary οπότε χρειάστηκε να πάει Ιταλία για να κλείσει μία από τις τρεις που θα πήγαιναν. Η μηχανή του στοίχισε περί τα 40000? μαζί με τα περιφερειακά.

    Όταν την είδα από κοντά τη χάζευα καμμιά ώρα καθώς ήταν ένα έργο τέχνης πάνω σε ρόδες. Ο τύπος μόνο για να την γυαλίσει αφιέρωνε πολλές ώρες κάθε βδομάδα. Και μην φανταστείτε ότι ήταν κανένας ψευτοκυριλέ τύπος, το παλικάρι ήταν ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΜΕΝΟΣ μοτοσυκλετιστής. Με την HD είχε γυρίσει όλη την Ελλάδα και μου έκανε εντύπωση όταν μου είπε ότι πρώτα φοράει το κράνος και το δερμάτινο και μετά πιάνει τα κλειδιά της HD.
    Γιατι ολοι οι Χαρλεαδες που ξερω εγω φορανε Γερμανικα κρανη και το μονο δερματινο που εχουν ειναι γιλεκο και λουστρο-παντελονι?

    Και γιατι οταν εχουν συναντηση στην Αλεξανδρουπολη φορτωνουνε τις μηχανες απο Αθηνα στο πλοιο και δεν πανε οδηγωντας?οεο?

Σελίδα 8 από 11 ΠρώτοΠρώτο ... 34567891011 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Ειναι Κανενασ Για Μικρη Βολτιτσα
    από x-rider στο forum Συναντήσεις & βόλτες
    Απαντήσεις: 15
    Τελευταίο μήνυμα: 16/02/2008, 10:27
  2. Οδός Θηβών.Δεν είναι πίστα για rally
    από PsyCost στο forum Στραβά κι ανάποδα
    Απαντήσεις: 19
    Τελευταίο μήνυμα: 06/10/2006, 22:01
  3. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ
    από nimbus στο forum Αντιπαραθέσεις
    Απαντήσεις: 140
    Τελευταίο μήνυμα: 18/11/2005, 17:43
  4. Είναι κανείς για Τανάγρα;;;
    από Drimon στο forum Συναντήσεις & βόλτες
    Απαντήσεις: 44
    Τελευταίο μήνυμα: 19/09/2005, 09:24

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF