Σελίδα 2 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 30 από 34

Θέμα: ελατηρια για v strom 650

  1. #16
    ΕΝΑ ΠΕΞΙΜΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΚΑΝΕ ΜΟΛΙΣ ΑΛΛΑΞΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΚΑΙ ΕΒΑΛΑ ΤΑ ΒW 501-502 ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΗΚΕ ΤΩΡΑ ΚΟΒΕΙ ΤΡΙΧΑ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΑΛΛΗ ΑΙΣΘΗΣΗ .

    ΣΗΜ : ΟΙ ΑΝΑΡΤΙΣΕΙΣ ΤΗΣ VSTROM ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΕΣ !! ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΜΑΡΚΑ ΒΑΖΕΙ ΚΑΙ Η HONDA .ΕΙΝΑΙ ΣΚΛΗΡΕΣ ΑΠΟ ΤΗ ΜΑΜΑ ΣΟΥΖΙ.AN ΘΕΣ ΝΑ ΠΕΤΑΞΕΙΣ ΧΡΗΜΑ ΒΡΕΣ ΑΛΛΟ ΣΗΜΕΙΟ ΤΗΣ ΜΗΧΑΝΗΣ ΦΩΤΑ ΞΕΝΟΝ Κ.Α

    ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΒΡΙΣΚΟΜΑΙ ΕΔΩ
    http://www.db0anf.de/app/aprs/statio...lemap-SV1DPF-8

    ΦΩΤΟ ΜΟΤΟΤΕΕΜ
    http://agrinion-moto-team.blogspot.com/


    ----- ΓΙΩΡΓΟΣ-----

  2. #17
    Αρχικά δημιουργήθηκε από DPF
    ΕΝΑ ΠΕΞΙΜΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΚΑΝΕ ΜΟΛΙΣ ΑΛΛΑΞΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΚΑΙ ΕΒΑΛΑ ΤΑ ΒW 501-502 ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΗΚΕ ΤΩΡΑ ΚΟΒΕΙ ΤΡΙΧΑ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΑΛΛΗ ΑΙΣΘΗΣΗ .

    To έκανε και σε εσένα ε; Πόσο; Κανά δυό χιλ. χλμ.;
    Δε μπορώ όμως να καταλάβω γιατί συμβαίνει αυτό.
    More Techno..More Dijital!!
    This way please...www.di.fm


  3. #18
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Respect
    To έκανε και σε εσένα ε; Πόσο; Κανά δυό χιλ. χλμ.;
    Δε μπορώ όμως να καταλάβω γιατί συμβαίνει αυτό.

    σε όλα τα ελαστικά!

    είναι μέχρι να κάτσει το λάστιχο!

  4. #19
    Rider on V-Strom Το avatar του/της city
    Εγγραφή
    31/08/2005
    Μηνύματα
    57
    Αρχικά δημιουργήθηκε από DPF
    ΣΗΜ : ΟΙ ΑΝΑΡΤΙΣΕΙΣ ΤΗΣ VSTROM ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΕΣ !! ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΜΑΡΚΑ ΒΑΖΕΙ ΚΑΙ Η HONDA .ΕΙΝΑΙ ΣΚΛΗΡΕΣ ΑΠΟ ΤΗ ΜΑΜΑ ΣΟΥΖΙ.AN ΘΕΣ ΝΑ ΠΕΤΑΞΕΙΣ ΧΡΗΜΑ ΒΡΕΣ ΑΛΛΟ ΣΗΜΕΙΟ ΤΗΣ ΜΗΧΑΝΗΣ ΦΩΤΑ ΞΕΝΟΝ Κ.Α
    Είναι το ίδιο σκληρές και όταν πλησιάζεις τα 40.000???

    Φόρτωσε τη μηχανή σε αυτά τα χιλιόμετρα τον συνεπιβάτη με μπαγάζια και σκλήρυνε το ελατήριο όσο θέλεις..πάλι στον ουρανό θα κοιτάει η μηχανή! :smilea:

    Ξένον έβαλα.. Σε κάτι άλλο να "πετάξω" λεφτά?
    You Shoot Me In A Dream,You Better Wake Up And Apologize

  5. #20
    Αρχικά δημιουργήθηκε από city
    Είναι το ίδιο σκληρές και όταν πλησιάζεις τα 40.000???

    Φόρτωσε τη μηχανή σε αυτά τα χιλιόμετρα τον συνεπιβάτη με μπαγάζια και σκλήρυνε το ελατήριο όσο θέλεις..πάλι στον ουρανό θα κοιτάει η μηχανή! :smilea:

    Ξένον έβαλα.. Σε κάτι άλλο να "πετάξω" λεφτά?

    35.000 και τα ελατηρια μου ειναι μια χαρα!
    δεν τα νιώθω να έχουν πέσει καθόλου.
    και σε τίγκα φόρτωμα πάλι μια χαρά.


    Μήπως τα δούλευες σε σφιχτή θέση συνέχεια και γι αυτό παίσανε τόσο γρήγορα?

  6. #21
    Μπηκαν σημερα τα WP μπροστα. Απο τα λιγα χλμ που εκανα ειδα καποιες διαφορες τις οποιες θα παρατηρησω καλυτερα τις επομενες μερες και θα σας πω. 140 ευρω το κοστος στον Παπασταυρου στην Αχαρνων.
    FATES WARNING

  7. #22
    Rider on V-Strom Το avatar του/της city
    Εγγραφή
    31/08/2005
    Μηνύματα
    57
    Αρχικά δημιουργήθηκε από costas81
    Μήπως τα δούλευες σε σφιχτή θέση συνέχεια και γι αυτό παίσανε τόσο γρήγορα? [/B]
    Η αλήθεια είναι ότι βρήκα πολύ βολική την υδραλική προφόρτιση και συχνά την προσάρμοζα στα γούστα μου.Πιο συχνά από το Μ.Ο αναβατών,ας το θέσω κάπως έτσι.
    Επίσης η μηχανή βγήκε και εκτός δρόμου αρκετές φορές αλλά οι ταχύτητες ήταν μικρές και δε νομίζω να καταπονήθηκε τόσο πια το ελατήριο.
    Η διαφορά πάντως στη δική μου περίπτωση ήταν αισθητή!
    Η μηχανή επίσης,ως συμπεριφορά στο δρόμο,φαίνεται πιο συμπαγής ένα πράμα,πιο τρένο,πως να το πω..

    Η μετατροπή ολοκληρώθηκε πάντως μαζί με το πίσω.
    Δε μπορείς να φοράς διαφορετικό νούμερο παπούτσι σε κάθε πόδι..
    You Shoot Me In A Dream,You Better Wake Up And Apologize

  8. #23
    Αρχικά δημιουργήθηκε από necromayhem
    Μπηκαν σημερα τα WP μπροστα. Απο τα λιγα χλμ που εκανα ειδα καποιες διαφορες τις οποιες θα παρατηρησω καλυτερα τις επομενες μερες και θα σας πω. 140 ευρω το κοστος στον Παπασταυρου
    στην Αχαρνων.


    Επισης παρατηρησα οτι μου κατεβασε 1 - 1,5 χιλιοστο τις τιμονοπλακες(για να στριβει καλυτερα οπως μου ειπε οταν ρωτησα την επομενη μερα). Στριβει καλυτερα απο πριν αλλα δεν ξερω αν ειναι λογω ελλατηριων, κατεβασματος τιμονοπλακων ή ο συνδιασμος και των 2.
    FATES WARNING

  9. #24
    [QUOTE]Αρχικά δημιουργήθηκε από city
    [B]Είναι το ίδιο σκληρές και όταν πλησιάζεις τα 40.000???

    Φόρτωσε τη μηχανή σε αυτά τα χιλιόμετρα τον συνεπιβάτη με μπαγάζια και σκλήρυνε το ελατήριο όσο θέλεις..πάλι στον ουρανό θα κοιτάει η μηχανή! :smilea:

    ΣΤΟ ΠΙΣΩ ΑΛΛΑΖΕΙΣ ΜΟΝΟ ΕΛΑΤΗΡΙΟ ΒΑΖΕΙΣ WP ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΟΚ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΟ ΙΔΙΟ ΕΛΑΤΗΡΙΑ ΜΕ ΛΑΔΑΚΙΑ WP.

    ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΒΡΙΣΚΟΜΑΙ ΕΔΩ
    http://www.db0anf.de/app/aprs/statio...lemap-SV1DPF-8

    ΦΩΤΟ ΜΟΤΟΤΕΕΜ
    http://agrinion-moto-team.blogspot.com/


    ----- ΓΙΩΡΓΟΣ-----

  10. #25
    Rider on V-Strom Το avatar του/της city
    Εγγραφή
    31/08/2005
    Μηνύματα
    57
    Αρχικά δημιουργήθηκε από DPF
    ΣΤΟ ΠΙΣΩ ΑΛΛΑΖΕΙΣ ΜΟΝΟ ΕΛΑΤΗΡΙΟ ΒΑΖΕΙΣ WP ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΟΚ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΟ ΙΔΙΟ ΕΛΑΤΗΡΙΑ ΜΕ ΛΑΔΑΚΙΑ WP.
    [/B]
    Μα ΕΚΕΙ "πέταξα" τα λεφτά μου και εγώ!
    You Shoot Me In A Dream,You Better Wake Up And Apologize

  11. #26
    Ειμαι για αλαγη, μπρος πισω στο 650 του 2005.
    Το θεμα μου ειναι οτι εχω παει 110 κιλα ζωη να χω σωματικο βαρος, βαλε και καμια 65αρια η γυναικα βαλε και καμια δεκαρια η μπαγκαζιερα με τα πραγματα που περνω μαζι, βαλε και κατι μπαγκαζιερες τιγκα στις διακοπες και τα 3ημερα, να μαστε.
    Εχω 32000 χλμ περιπου και κατω απο 180 κιλα φορτιο, δεν εχει σηκωσει το φουκαριαρικο. Συμπερασματικα, μου εχουν μεινει μονο 2 κλικ προφορτισης και στο παραμικρο λακουβακι, βγαζει σπιθες το κεντρικο σταντ.
    Το μηχανακι το εχω καψουρα μεγαλη και δεν μπορω να το πουλησω.
    Οποτε πρεπει να αλαξω ελατηρια μπρος πισω, αλλα θα ηθελα να μαθω εαν γινετε με αυτην την κινηση να την σηκωσω και μια ιδεα ωστε να μην βρισκει τοσο ευκολα κατω το σταντ και πιθανον η εξατμιση.
    Τα παιδια στο κ shock λετε να μου δωσουν καποια καλη λυση χωρις να διαταραχθουν οι υσοροπιες της μηχανης;
    Επισης θα ηθελα να ρωτησω, εαν ειναι χαλαλι τα λεφτα για καινουριο wp πισω, αντι για αλαγη μονο ελατηριου. Ετσι και αλλιως ειναι μονιμη η σχεση μου με το μηχανακι.

  12. #27
    Αρχικά δημιουργήθηκε από vestromas
    Ειμαι για αλαγη, μπρος πισω στο 650 του 2005.
    Το θεμα μου ειναι οτι εχω παει 110 κιλα ζωη να χω σωματικο βαρος, βαλε και καμια 65αρια η γυναικα βαλε και καμια δεκαρια η μπαγκαζιερα με τα πραγματα που περνω μαζι, βαλε και κατι μπαγκαζιερες τιγκα στις διακοπες και τα 3ημερα, να μαστε.
    Εχω 32000 χλμ περιπου και κατω απο 180 κιλα φορτιο, δεν εχει σηκωσει το φουκαριαρικο. Συμπερασματικα, μου εχουν μεινει μονο 2 κλικ προφορτισης και στο παραμικρο λακουβακι, βγαζει σπιθες το κεντρικο σταντ.
    Το μηχανακι το εχω καψουρα μεγαλη και δεν μπορω να το πουλησω.
    Οποτε πρεπει να αλαξω ελατηρια μπρος πισω, αλλα θα ηθελα να μαθω εαν γινετε με αυτην την κινηση να την σηκωσω και μια ιδεα ωστε να μην βρισκει τοσο ευκολα κατω το σταντ και πιθανον η εξατμιση.
    Τα παιδια στο κ shock λετε να μου δωσουν καποια καλη λυση χωρις να διαταραχθουν οι υσοροπιες της μηχανης;
    Επισης θα ηθελα να ρωτησω, εαν ειναι χαλαλι τα λεφτα για καινουριο wp πισω, αντι για αλαγη μονο ελατηριου. Ετσι και αλλιως ειναι μονιμη η σχεση μου με το μηχανακι.

    Αλλαγη ελατηριου και ενα ψιλοσερβις στο αμορτισερ θα σου παει γυρω στα 200 ευρω.Θα δεις καποια διαφορα αλλα μικρη. Αμορτισερ πισω της WP γυρω στα 650 (με υδραυλικη προφορτιση γυρω στα 900). Εγω σημερα αλλαξα το αμορτισερ και οι πρωτες εντυπωσεις ειναι καλες. Για πιο πολλα οταν κανω μερικα χιλιομετρα ακομα.
    FATES WARNING

  13. #28
    Aν δεν βαριεσε, δωσε λεπτομεριες. Το κυνηγαω καιρο αυτο το θεμα και δεν εχω βρει τις απαντησεις που θα ηθελα για να ξερω τι να κανω με σιγουρια, χωρις μετα να το μετανιωσω.
    Μπρος πισω ποσο παει το μαλι για το 650, σε wp, με εργασιες κομπλε;
    Επισης πες μου γιατι κατα την γνωμη σου δεν αρκει η αλαγη μονο ελατηριων μπρος πισω;
    Πες πραμα μηπως και βγαλω καμια ακρη, πριν αρχισω να τραβιεμε στους μαστορους και τους αντιπροσωπους

  14. #29
    Αρχικά δημιουργήθηκε από vestromas
    Aν δεν βαριεσε, δωσε λεπτομεριες. Το κυνηγαω καιρο αυτο το θεμα και δεν εχω βρει τις απαντησεις που θα ηθελα για να ξερω τι να κανω με σιγουρια, χωρις μετα να το μετανιωσω.
    Μπρος πισω ποσο παει το μαλι για το 650, σε wp, με εργασιες κομπλε;
    Επισης πες μου γιατι κατα την γνωμη σου δεν αρκει η αλαγη μονο ελατηριων μπρος πισω;
    Πες πραμα μηπως και βγαλω καμια ακρη, πριν αρχισω να τραβιεμε στους μαστορους και τους αντιπροσωπους
    Μπροστα η αλλαγη ελατηριων ειναι μονοδρομος μιας και καμια εταιρια δεν εχει βγαλει ολοκληρο κιτ αναβαθμισης του μπροστινου. Οποτε μονο ελατηρια και λαδια. Βγαζουν αρκετες εταιριες ελατηρια, διαλεγεις οποια θες. Οι διαφορες ειναι μικρες απο εταιρια σε εταιρια. Οσον αφορα το πισω μονο αλλαγη ελατηριου δε θα κανει τη διαφορα. Τη βασικη δουλεια την κανει το αμορτισερ και οχι το ελατηριο. Για πισω θα σου προτεινα WP. Τα ohlins ειναι λιγο καλυτερα αλλα εχουν πανακριβα σερβις και ειναι λιγο μπερδεμενο το θεμα εγγυησης τους λογω οτι τα εισαγουν πολλοι και δε βγαζεις ευκολα ακρη σε περιπτωση που σου παθει κατι.Τα wp εχουν 1 χρονο εγγυηση ειναι πληρως επισκευασιμα και η αντιπρωσωπια τους αρκατα αξιοπιστη. Αυτα που σου λεω μου τα ειπε μαστορας ο οποιος κατεβαζει 2 cbr 600 στο πανελληνιο πρωταθλημα. Στο εναι φοραει ohlins και στο αλλο wp. Oσον αφορα το κοστος γυρω στα 150 μπροστα και 650 πισω. Ελπιζω να βοηθησα. Μπορεις να διαβασεις πολλα εδω απο ενα παλικαρι που το εχει ψαξει τρελα το θεμα http://vstromhellas.forumotion.com/f...topic-t343.htm
    FATES WARNING

  15. #30
    Eισαι ωραιος με κατατοπισες αριστα.

Σελίδα 2 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Ντακάκια για V-strom 650
    από stelao στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 06/04/2006, 18:26
  2. Kαρίνα για V-strom 650???
    από dio650gs στο forum Suzuki V-Strom series
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 01/03/2006, 15:36
  3. Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 26/01/2006, 22:15

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF