Σελίδα 2 από 5 ΠρώτοΠρώτο 12345 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 30 από 72

Θέμα: Νέο CBF-600 για το 2008

  1. #16
    Αρχικά δημιουργήθηκε από makis206
    Γιατί το μηχανάκι που αγόρασα μόλις πέρισυ του χρόνου θά'ναι το "παλιό μοντέλο"

    Λίγο τό'χεις ;
    Δηλαδή τι να πω και εγώ που το έχω για 2 μέρες;

    Το μηχανάκι το πήρα γιατί μου άρεσε και γούσταρα το χαρακτήρα του. Θα συνεχίσει να μου αρέσει ακόμα και όταν βγει το καινούριο. Δεν το πήρα για να το πουλήσω γρήγορα, το πήρα για να το χαρώ όσο μπορώ και να το κρατήσω όσο μπορώ.

    Απλά ο συντονισμός της αποκάλυψης του νέου μοντέλου είναι διαβολικός όσον αφορά την περίπτωσή μου!!!

  2. #17
    Αρχικά δημιουργήθηκε από satel
    Το μηχανάκι το πήρα γιατί μου άρεσε και γούσταρα το χαρακτήρα του. Θα συνεχίσει να μου αρέσει ακόμα και όταν βγει το καινούριο. Δεν το πήρα για να το πουλήσω γρήγορα, το πήρα για να το χαρώ όσο μπορώ και να το κρατήσω όσο μπορώ.
    Χωρίς αστεία το ίδιο ισχύει και για μένα, αν πάει για αλλαγή σύντομα θα είναι μόνο γιατί μου πήρε την καρδιά το 1000άρι, τουλάχιστον αυτός είναι ο κρυφός μου πόθος αυτή τη στιγμή.

    Γενικότερα προτιμώ το καρμπυρατέρ, είμαι παραδοσιακός άνθρωπος εγώ

    αλλά δεν μπορούσαν να περιμένουν 5-6 χρονάκια ακόμα να ωριμάσει για τα καλά το δικό μας ;


  3. #18
    prin pareis 1000ari perimene ligo mpas k bgei kanourio kai meta:

    den mporousan na perimenoun logo EuroII emission laws :S
    Panagiotis

  4. #19

  5. #20
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Nostra
    :.....
    κουφαλίτσα...
    71°1′8″N 25°47′50″E
    48°07'01.6"N 1°27'50.9"W

    Le Servonais

  6. #21
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
    κουφαλίτσα...
    +600...

  7. #22
    e??
    Panagiotis

  8. #23
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    07/08/2007
    Μηνύματα
    6
    To είδα και εγώ τις προάλλες στο MCN. Καλή εξέλιξη είναι, αν και καταλαβαίνω όσους αγόρασαν πρόσφατα....

    Βασικά εδώ και αρκετό καιρό ψάχνομαι για μηχανη και ήμουν μεταξύ CBF600SA και V-STROM 650. Πάνω που κατέληξα να πάρω το SUZUKI (εδώ - Λονδίνο - το δίνουν με 0% για 3 χρόνια και προκαταβολή 99λίρες (ή μια λίρα? δεν είμαι σίγουρος....) δίαβασα για το HONDA και το ανέβαλα.

    Θα περιμένω να δω το καινούργιο CBF, αν και νομίζω οτι το SUZUKI είναι πιο κοντά σε αυτό που ψάχνω!

    Στην Ελλάδα έχω ένα ΚLE500 (2001) αλλα δεν μου αρέσει πλέον - αν και είναι σκύλος...έχει φάει φόρτωμα και δρομολόγια Θεσσαλονίκη-Πειραιά ουκ ολίγες φορές! Το επόμενο ταξίδι στα τέλη του μήνα...αμήν και πότε!.

    Φίλε pfout βλέπω οτι είσαι στο Λονδίνο? Που περίπου? Ισως να κάνουμε τίποτα βόλτες μαζί όταν πάρω μηχανή. Στα πλάνα μου επίσης είναι το Λονδίνο - Θεσσαλονίκη!

    Take care!
    Sol

  9. #24
    Not even a statistic Το avatar του/της javaneze
    Εγγραφή
    16/07/2005
    Μηνύματα
    548
    Aσημενια ζαντα και ασημενιος κινητηρας, αισχος.

    Γιατι δλδ πρεπει να ειναι σαν το 1000 με μια εξατμιση... χαθηκε να διαφερουν λιγο...

    Νομιζω και το φερινγκ ειναι του 1000. Δεν δενει σαν εννιαιο με το τεποζιτο οπως στο τωρινο 600 ή μου φαινεται;

    Το σκουροχρωμο πηρουνι κατι λεει αλλα και παλι το αναποδο του χορνετ δεν ειναι, και απορω ΓΙΑΤΙ ΡΕ ΓΜΤ!?!?!

    Τουλαχιστον ευχομαι να εχουν βαλει το αλουμινενιο ψαλιδι που εχει το νεο χορνετ, γιατι αν οχι ειναι για τα μπαζα για καινουριο μοτο οταν το νεο χορνετ κυκλοφορει στα ιδια χρηματα περιπου, εστω και γυμνο.
    ΝικόΛΑς ~ Play and enjoy, you might die tomorrow

    ~ CBF 600s ABS and past... ~ slang ~

    ~constantly talking, isn't necessarily communicating~

  10. #25
    den 3erw an auto 8a einai to teliko look tis mhxanhs ka8ws einai "spy-foto".
    Panagiotis

  11. #26
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της HateNord
    Εγγραφή
    11/08/2007
    Μηνύματα
    167
    Παιδιά σήμερα το εκλεισα δίνοντας το μαστόδοντο που είχα ανταλλαγή.Η μειωμένη τιμή του με τράβηξε 6.900 ευρώ χωρίς ABS και 5 χρόνια χωρις τέλη με απόσυρση.Δεν ήθελα κάτι βαρύ και ονοφοειδές αλλά ήθελα κάτι απλό σε κατασκευή χωρίς πολλά τζίτζιλι μίτζιλι που να μπορεί να ταξιδεψει άνετα και στο εξωτερικό και το μικρό CBF είναι το ιδανικότερο για μένα.Θα το παραλάβω από βδομάδα γιατί το παράγγειλα με τριπλέτα Kappa 42,μανιτάρια,ψηλη ζελατίνα,bagster,και θερμαινόμενα γκριπ.Τελική τιμή 7450 ευρώ με τα αξεσουάρ...










    ΥΓ.Νόμιζα οτι το 600 είχε ψεκασμό μόλις είδα ότι έχει καρμπυρατέρ το γουστάρισα ακόμα περισσότερο.ΑΠΛΟΤΗΤΑ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΑΠΛΟΤΗΤΑ...Δεν με νοιάζει που βγάζουν καινούριο εμένα αυτό μου άρεσε και το πήρα.

  12. #27
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    16/10/2004
    Μηνύματα
    1.661
    Καλοτάξιδο! Πες 2 κουβέντες για την απόσυρση, τι έδωσες και τι μείωση είχες;

  13. #28
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της HateNord
    Εγγραφή
    11/08/2007
    Μηνύματα
    167
    Αρχικά δημιουργήθηκε από apav
    Καλοτάξιδο! Πες 2 κουβέντες για την απόσυρση, τι έδωσες και τι μείωση είχες;



    Την απόσυρση την ανέλαβε το μαγαζί που την πήρα.Εγώ κέρδισα 5 χρόνια τέλη και το κατάστημα 300 ευρώ ΦΠΑ ή κατι τέτοιο.Εδωσα ανταλλαγή ένα BMW R 1150 RT 2004 που μου την έσπαγε γιατί ο χώρος της BMW έχει γεμίσει νούμερα.Η τιμή του έτσι κι αλλιώς είναι μειωμένη μαλλον λόγω της εμφάνισης του νέου μοντέλου.



    ΥΓ 1.Το μηχανάκι προορίζεται μόνο για ταξίδια.Για δευτερο έχω ήδη ένα CB 400 SF του οποίου η ποιότητά του με έπεισε για την αγορά του CBF...


    YΓ2.Ευχαριστώ για την ευχή...

  14. #29
    Αρχικά δημιουργήθηκε από HateNord
    ΥΓ.Νόμιζα οτι το 600 είχε ψεκασμό μόλις είδα ότι έχει καρμπυρατέρ το γουστάρισα ακόμα περισσότερο.ΑΠΛΟΤΗΤΑ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΑΠΛΟΤΗΤΑ...Δεν με νοιάζει που βγάζουν καινούριο εμένα αυτό μου άρεσε και το πήρα.
    Μαζί σου 1000% !

    Ούτε τα ABS δεν θέλω εγώ !

    Είμαι ακόμα "αυθεντικός αναβάτης", δεν θέλω ευκολίες στη μοτοσυκλέτα, σε λίγο θα τους βάλουνε και θύρα USB και Μπλουτούθ και Blue-Ray για τέλεια εικόνα και ήχο :rotflmao:


    Ω ρε πως τα καμαρώνω τα 4 θηρία κάτω απ'το ντεπόζιτο που ρουφάνε τη βενζίνη !!

    Με το καλό να την παραλάβεις φίλε μου !



  15. #30
    Στεναχωριεμε που δεν εχει βγαλει ενα μοντελο του cbf με 100 αλογα οπως βγηκε το fz6 600 fazer σε εκδοση απλη 70 αλογα και στην εκδοση fz6 600 fazer s2 με 100 αλογα το οποιο ειναι ποιο σωστο σαν στριτ. Δηλαδη αν θες να εχεις λιγο γκαζι για να γουσταρεις ενα συμβατικο μηχανακι η πρεπει να το σκαλισεις η να παρεις και ενα γυμνο χορνετ για τη πολη??? Οπως και το γεγονος πως το στησιμο του χορνετ ειναι πολυ καλυτερο, αναρτησεις πιο σκληρες, το monoshock ειναι με αζωτο και γενικα το μηχανακι ειναι παιχνιδιαρικο.. φανταζομαι μολις αρχισουν να πεφτουν οι πωλησεις του cbf τοτε μονο θα βγαλει ενα μοντελο σα το χορνετ που και παλι θα ειναι ριγμενο γιατι αλλιως θα πεσουν οι πωλησεις του χορνετ!

Σελίδα 2 από 5 ΠρώτοΠρώτο 12345 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Ποδαρικό για το 2008 στα Cbf ;
    από makis206 στο forum Honda CBF's
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 03/01/2008, 09:47
  2. Υπεγραψε ο Rossi στη Yamaha για το 2008!!!
    από vassilis88 στο forum Αγωνιστικά νέα
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 03/02/2007, 20:06
  3. pwleitai cbf 600 αλλά το συζητάμε το θέμα
    από sunnymtx στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 12/04/2006, 16:04

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF