Σελίδα 3 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123
Προβολή αποτελεσμάτων 31 έως 41 από 41

Θέμα: Ρύθμιση καρμπυρατέρ Keihin PB18

  1. #31
    καλύτερος ! Το avatar του/της Nikoskazer2000
    Εγγραφή
    24/08/2005
    Μηνύματα
    1.329
    Τελικώς ολα καλά!

    Άνοιξα το ποτηράκι του carb, καθάρισα κάτι απειροελάχιστα κατάλοιπα (αν και η βενζίνη έτρεξε ρυάκι με το που χαράλωσα τη βίδα αποστράγγισης), ξεβίδωσα το ζιγκλέρ και καθάρισα τη βελόνα (δεν έβγαλε τίποτα), πήρα 50αρα πετονιά και καθάρισα (πιστεύω γιατί δεν έφτασε να ξετρυπήσει απ' την αλλη μεριά) το σωληνάκι/διάδρομο που έρχεται σε επαφή με τον αέρα που με συμβούλεψε ο μπαμπάς oldman,το 'δεσα, το 'βαλα να δουλεύει χωρίς φίλτρο και του ψέκαζα στην εισαγωγή του αέρα λίγο σπράυ που είναι καθαριστικό για carbs, ρύθμισα λίγο τη βίδα του αέρα, λίγο τη βίδα του ρελαντί, έπαιξα και λίγο με το γκάζι κι' έτοιμο!

    Το μηχανάκι δουλεύει σωστά χωρίς αρρυθμίες και σβησίματα και μου φαίνεται και σαν να "κόντυνα" τη ντίζα του γκαζιού κατα κάποιο τρόπο χωρίς ομως να εχω πειράξει τίποτα.



    Για όλους σας! Σας ευχαριστώ πολύ πολύ!
    Ορκισμένος σιδερόκωλος!

  2. #32
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Nikoskazer2000
    Το μηχανάκι δουλεύει σωστά χωρίς αρρυθμίες και σβησίματα και μου φαίνεται και σαν να "κόντυνα" τη ντίζα του γκαζιού κατα κάποιο τρόπο χωρίς ομως να εχω πειράξει τίποτα.
    Τώρα εμένα αυτό γιατί δεν μου αρέσει και πολύ ;

    Νικόλα τα έβαλες όλα σωστά στη θέση τους ; Έκατσαν όλα όπως πρέπει εκεί στη βελόνα με το ελατήριο και τα λοιπά και τα λοιπά ;

    Περίεργο μου ακούγεται να "κόντυνε" η ντίζα χωρίς να την κοντύνεις και χωρίς να πειράξεις τον ρεγουλατόρο της κοντά στο γκριπ του γκαζιού..

    Δεν θέλω να σε αγχώσω αφού κι εγώ έχω ν'ακουμπήσω πολλά χρόνια εκεί μέσα αλλά μήπως πρέπει να ξανατσεκάρεις τι γίνεται κάτω απ'το μικρό βιδωτό καπάκι του καρμπυρατέρ ;

    Περίμενε να σου πουν κι οι γνώστες, ανυπόμονε

  3. #33
    καλύτερος ! Το avatar του/της Nikoskazer2000
    Εγγραφή
    24/08/2005
    Μηνύματα
    1.329
    Μανωλιό πως θα μπορούσα να κάνω λάθος καμάρι μου..?

    Αυτό το βιδωτό καπάκι που λες και 'συ ξεβίδωσα, σκούπισα τη βελόνα και την ξαναβαλα με το ελατήριο στη θέση της και τη βίδωσα.

    Τι πταίει...
    Ορκισμένος σιδερόκωλος!

  4. #34
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Nikoskazer2000
    Μανωλιό πως θα μπορούσα να κάνω λάθος καμάρι μου..?
    Αυτό το βιδωτό καπάκι που λες και 'συ ξεβίδωσα, σκούπισα τη βελόνα και την ξαναβαλα με το ελατήριο στη θέση της και τη βίδωσα.
    Τι πταίει...
    Ξέρω'γω μωρέ κοπέλι ;

    Είσαι σίγουρος ότι έκατσαν σωστά η βελόνα και το ελατήριο μέσα ; Μήπως δίπλωσε το ελατήριο και δεν έχει πατήσει σωστά εκεί μέσα κι ενώ κατάφερε να βιδωθεί το καπάκι σού'χει διπλώσει κατα κάποιο τρόπο τη ντίζα του γκαζιού ;

    Για να λες εσύ ότι δουλεύει σωστά το γκάζι υποθέτω ότι δεν βλέπεις κάποια ανωμαλία ούτε στην επαναφορά του άρα έως εκεί είμαστε καλά, μου φαίνεται περίεργο πάντως να νιώθεις πιο κοντή τη διαδρομή της ντίζας.

    Η επιστήμη σηκώνει τα χέρια ψηλά ! Ίσως τα ανώτερα κλιμάκια τεχνικών θεμάτων να μην βλέπουν τίποτα περίεργο σ'αυτό και να έχουν μια πιο λογική εξήγηση !


  5. #35
    καλύτερος ! Το avatar του/της Nikoskazer2000
    Εγγραφή
    24/08/2005
    Μηνύματα
    1.329


    Θα το ξεβιδώσω και θα ευθυγραμμίσω το ελατήριο μπας και έτσι έγινε η δουλειά.

    Αν και για να 'μαι ειληκρινής πολύ μου αρέσει αυτό το "άμεσο γκάζι"
    Ορκισμένος σιδερόκωλος!

  6. #36
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.696
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Nikoskazer2000
    ρύθμισα λίγο τη βίδα του αέρα, λίγο τη βίδα του ρελαντί,
    Ναι εεε ???

    (πολλές βίδες έχει αυτό το ΡΒ18...)




    Υ.Γ.
    Είσαι σίγουρος ότι δεν πείραξες την ασφάλεια της βελόνας ???
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  7. #37
    καλύτερος ! Το avatar του/της Nikoskazer2000
    Εγγραφή
    24/08/2005
    Μηνύματα
    1.329
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    Ναι εεε ???

    (πολλές βίδες έχει αυτό το ΡΒ18...)




    Υ.Γ.
    Είσαι σίγουρος ότι δεν πείραξες την ασφάλεια της βελόνας ???
    Ουυπς...

    Χωρίς να ξέρω ποιά είναι η ασφάλεια της βελόνας πιστεύω πως "οχι" δεν πείραξα τίποτα, τουλάχιστον εις γνώσην μου.

    Ορκισμένος σιδερόκωλος!

  8. #38
    Εμένα τώρα αυτό το thread γιατί με θυμίζει κάτι;

  9. #39
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.696
    Αρχικά δημιουργήθηκε από χωμάτινος
    Εμένα τώρα αυτό το thread γιατί με θυμίζει κάτι;
    Δεν θα μΕ σπάσεις εσύ τα νεύρα Παρασκευιάτικα, σκ@τόψυχε ...!!!
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  10. #40
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.696
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Nikoskazer2000
    Χωρίς να ξέρω ποιά είναι η ασφάλεια της βελόνας πιστεύω πως "οχι" δεν πείραξα τίποτα, τουλάχιστον εις γνώσην μου.
    Η βελόνα στηρίζεται πάνω στο slide με μια ασφάλεια (circle clip) που είναι περασμένη σε μια από τις εγκοπές της (της βελόνας) και ρυθμίζει την θέση (ύψος) της βελόνας μέσα στην βελονοθήκη (needle jet ή ζιγκλέρ βελόνας).
    Αλλάζοντας θέση στην ασφάλεια, αλλάζεις την αναλογία του μίγματος (από 1/4 μέχρι τα 3/4 του ανοίγματος του γκαζιού) !!
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  11. #41
    καλύτερος ! Το avatar του/της Nikoskazer2000
    Εγγραφή
    24/08/2005
    Μηνύματα
    1.329
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    Η βελόνα στηρίζεται πάνω στο slide με μια ασφάλεια (circle clip) που είναι περασμένη σε μια από τις εγκοπές της (της βελόνας) και ρυθμίζει την θέση (ύψος) της βελόνας μέσα στην βελονοθήκη (needle jet ή ζιγκλέρ βελόνας).
    Αλλάζοντας θέση στην ασφάλεια, αλλάζεις την αναλογία του μίγματος (από 1/4 μέχρι τα 3/4 του ανοίγματος του γκαζιού) !!
    Σήμερα ξεκοίλιασα ενα Shark 27mm που εχω spare και βρήκα τι εννοείς "ασφάλεια", αλλα αυτό που είδα είναι πως υπήρχε μόνο μία εγκοπή για να κάτσει. Δεν υπήρχαν αλλες δλδ. για να πω πως έβαλα την ασφάλεια σε αλλη εγκοπή. Τώρα αμα στο Keihin είναι διαφορετικά τα πράγματα, τι να κάνουμε (περισσότερες εγκοπές), ώσπου να το ξαναλύσω θα υποστώ τις συνέπειες













































    του να πηγαίνω τάπα συνέχεια!!!!

    :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:





    Ορκισμένος σιδερόκωλος!

Σελίδα 3 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123

Παρόμοια θέματα

  1. Αναζητηση τεχνικου για συγχρονισμο - ρυθμιση καρμπυρατερ σε suzuki rf400
    από fersteine στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 02/11/2010, 21:11
  2. ρυθμιση καρμπυρατερ gsxr 750
    από MANOSR1 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 24/07/2010, 06:46
  3. ρυθμιση καρμπυρατερ vulcan
    από BEEF στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 04/04/2008, 20:55

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF