Καλη σας μερα!
Πόσοι από μας εδω μέσα έχουν κάνει μετατροπές στις μηχανές τους χωρίς να αναλογιστούν αν με τις παρεμβάσεις τους ρυπαίνουν περισσότερο από πριν;
Στην συντριπτική τους πλειοψηφία οι αφτερ μαρκετ εξατμίσεις καταργούν τον καταλύτη. Σαφώς υπάρχουν και οι εξαιρέσεις όπως για παράδειγμα τα δύο τελικά της Γιόσι που δίνει πακέτο η Σουζούκι για το νεο 1000 . Ο καθένας από μας τοποθετεί για αισθητικούς ή/και ηχητικούς αλλά και για αύξηση ιπποδύναμης τις εξατμίσεις. Ενας άλλος λόγος είναι η ζέστη που εκλύουν αυτές λόγω καταλύτη όπως επίσης και το βάρος που εξοικονομείται. Στην Γερμανία η συντριπτική πλειοψηφία όταν τοποθετεί αφτερ μαρκετ τελικά χρησιμοποιει τα μοντέλα με καταλύτη.
Στην Ελλάδα ξέρουμε ότι είναι παράνομο να αφαιρείς τον καταλύτη, αλλά αυτό είναι το λιγότερο φίλοι μου. Επειδή ζούμε πλέον σε μια εποχή που δεν πρέπει να μας αφήνει αδιάφορους στο μεγάλο πρόβλημα που έχει προκύψει με το περιβάλλον δικαιολογίες του τύπου το μηχανάκι ζεσταίνεται , δεν αναπνέει καλά, είναι βαρύ δεν χωρούν. Ο καθένας από μας πρέπει να κάνει τις μικρές θυσίες του για να συμβάλλει και αυτός στην βελτιώση της κατάστασης. Αν κάποια λοιπόν απ αυτές είναι ν αφήσει και την μηχανή του όπως ήρθε απ το εργοστάσιο δεν νομίζω ότι θα του χαλάσει την συμβίωση του μαζί της. Άλλωστε όπως είπα και πιο πάνω αφτερ μαρκετ υπάρχουν και με καταλύτη. Αν θέλουμε λοιπόν να τις αλλάξουμε ας το κάνουμε σωστά και ας ζεσταινόμαστε. Και μην ξεπεταχτούν κάποιοι απο δω μέσα και πουν οτί η μοτοσυκλέτα ρυπαίνει λιγότερο απ τα αυτοκίνητα. Αυτό το ξέρουν και οι κότες! Αλλά ρυπαίνουν όμως!!
Δεν έθιξα το θέμα των μετατροπών κινητήρα όπως ροϊκές επεξεργασίες κεφαλής, αλλαγές στις φλάντζες, αύξηση κυβισμού , χρησιμοποίηση power commander κτλ.
Περιμένω την ανταπόκριση σας