Σελίδα 2 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 30 από 34

Θέμα: Παντελώς άσχετος και πρώτη μηχανή, γνώμες για CBR 125

  1. #16
    ninjaki the dragon Το avatar του/της EVI
    Εγγραφή
    02/02/2006
    Μηνύματα
    2.504
    Αρχικά δημιουργήθηκε από npat
    Τα CBF γενικώς θεωρούνται τέρατα αξιοπιστίας, απλώς έχουν ένο-δυό ΣΧΕΔΙΑΣΤΙΚΑ ελαττωματάκια από την μάνα τους. Αυτά εμφανίζονται στο 100% και όχι στο 90% των μοτοσυκλετών. Τα ελαττωματάκια αυτά είναι απλώς λίγο σπαστικά στην αρχή, αλλά γρήγορα τα συνηθίζεις και μαθαίνεις να ζεις μαζί τους---οπωσδήποτε πάντως ΔΕΝ εξελίσσονται σε, ούτε αποτελούν, σοβαρά προβλήματα. Είναι αυτό που λέμε "έχουν χαρακτήρα" :rotflmao:

    Δεν επεκτείνομαι σε λεπτομέρειες για την ώρα.


    πλακα μΕ κανεις


    :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:


    πιο πολλα μυνηματα για βλαβες σε μηχανακι δεν εχω ξαναδει

    http://www.moto.gr/forums/forumdispl...?s=&forumid=33



    βραζιλια ειπαμε? :rotflmao: την πινουν χορευουν και ξεχνανε να βιδωσουν :rotflmao:



    http://www.moto.gr/forums/showthread...threadid=26475

    http://www.moto.gr/forums/showthread...threadid=44015
    http://www.moto.gr/forums/showthread...threadid=43007
    http://www.moto.gr/forums/showthread...threadid=39941



    μην μπερδευεσε με το 600ρι το 250 ειχε πολυυυυυυυυυ χαρακτηρα
    i am ninja you can't see me
    Revvin' up your engine ,Listen to her howlin' roar , Metal under tension ,Beggin' you to touch and go , Ride into the Danger Zone

  2. #17
    Αρχικά δημιουργήθηκε από EVI
    πλακα μΕ κανεις


    http://www.moto.gr/forums/showthread...threadid=44015
    actually auto htan dikia mou blakia.. den eixa piei gala opws 8a eides parakatw :hypnotize
    Panagiotis

  3. #18
    ninjaki the dragon Το avatar του/της EVI
    Εγγραφή
    02/02/2006
    Μηνύματα
    2.504
    Αρχικά δημιουργήθηκε από pfout
    actually auto htan dikia mou blakia.. den eixa piei gala opws 8a eides parakatw :hypnotize
    :rotflmao: :rotflmao: νταξη ρε φιλε μονο αυτο εξαλου εσυ εχεις το 600 και οχι το 250!τι να πω ρε παιδια πολυυυυυ χαρακτηρας αυτο το 250
    i am ninja you can't see me
    Revvin' up your engine ,Listen to her howlin' roar , Metal under tension ,Beggin' you to touch and go , Ride into the Danger Zone

  4. #19
    δρόμο να 'χουμε... Το avatar του/της npat
    Moderator
    Εγγραφή
    13/09/2006
    Μηνύματα
    3.150
    Αρχικά δημιουργήθηκε από EVI
    πλακα μΕ κανεις
    Δεν σΕ κάνω πλάκα...

    Τα προβλήματα του CBF250 ήταν (και είναι) βασικά δύο:

    1. Θέλει καλό ζέσταμα με τσοκ γιατί αλλιώς δεν κρατάει ρελαντί.

    2. Δεν βρίσκει εύκολα νεκρά.

    Και τα δύο είναι ΣΧΕΔΙΑΣΤΙΚΕΣ και όχι ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΕΣ ατέλειες. ΔΕΝ είναι ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ που βγάζει, αλλά ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΑ που ΕΧΕΙ, και ως εκ τουτου δεν εμπίπτουν στον τομέα της αξιοπιστίας. Και τα δύο συνηθίζονται, και μαθαίνει να ζεις μαζί τους. Δεν είναι βλάβες (είναι όμως μειονεκτήματα).

    Τα ποστ που αναφέρεις, τα μισά είναι άσχετα και αφορούν το CBF600. Κάποια από αυτά δεν είναι καν προβλήματα, άλλα δεν εμπίπτουν στον τομέα της αξιοπιστίας, και κάποια είναι μεμονωμένα περιστατικά κακής συντήρησης.

    Επιμένω λοιπόν ότι τα CBF, γενικά, θεωρούνται τέρατα αξιοπιστίας, πράγμα που σημαίνει: Δεν βγάζουν ΑΠΡΟΒΛΕΠΤΑ προβλήματα, ακόμη και με πλημμελή συντήρηση. Λειτουργούν όπως είναι σχεδιασμένα να λειτουργούν (με τα προτερήματα και τα ελαττώματά τους) χωρίς απρόοπτα.

  5. #20
    ninjaki the dragon Το avatar του/της EVI
    Εγγραφή
    02/02/2006
    Μηνύματα
    2.504
    Αρχικά δημιουργήθηκε από npat
    Δεν σΕ κάνω πλάκα...

    Τα προβλήματα του CBF250 ήταν (και είναι) βασικά δύο:

    1. Θέλει καλό ζέσταμα με τσοκ γιατί αλλιώς δεν κρατάει ρελαντί.

    2. Δεν βρίσκει εύκολα νεκρά.

    Και τα δύο είναι ΣΧΕΔΙΑΣΤΙΚΕΣ και όχι ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΕΣ ατέλειες. ΔΕΝ είναι ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ που βγάζει, αλλά ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΑ που ΕΧΕΙ, και ως εκ τουτου δεν εμπίπτουν στον τομέα της αξιοπιστίας. Και τα δύο συνηθίζονται, και μαθαίνει να ζεις μαζί τους. Δεν είναι βλάβες (είναι όμως μειονεκτήματα).

    Τα ποστ που αναφέρεις, τα μισά είναι άσχετα και αφορούν το CBF600. Κάποια από αυτά δεν είναι καν προβλήματα, άλλα δεν εμπίπτουν στον τομέα της αξιοπιστίας, και κάποια είναι μεμονωμένα περιστατικά κακής συντήρησης.

    Επιμένω λοιπόν ότι τα CBF, γενικά, θεωρούνται τέρατα αξιοπιστίας, πράγμα που σημαίνει: Δεν βγάζουν ΑΠΡΟΒΛΕΠΤΑ προβλήματα, ακόμη και με πλημμελή συντήρηση. Λειτουργούν όπως είναι σχεδιασμένα να λειτουργούν (με τα προτερήματα και τα ελαττώματά τους) χωρίς απρόοπτα.

    οοοκ! npat σεβομε την γνωμη σου ! αλλα δε μπορω να γυρισω την πλατη μου στα παραπονα που εχω ακουσει απο τους περισσοτερους κατοχους του 250.

    i am ninja you can't see me
    Revvin' up your engine ,Listen to her howlin' roar , Metal under tension ,Beggin' you to touch and go , Ride into the Danger Zone

  6. #21
    δρόμο να 'χουμε... Το avatar του/της npat
    Moderator
    Εγγραφή
    13/09/2006
    Μηνύματα
    3.150
    Αρχικά δημιουργήθηκε από EVI
    οοοκ! npat σεβομε την γνωμη σου ! αλλα δε μπορω να γυρισω την πλατη μου στα παραπονα που εχω ακουσει απο τους περισσοτερους κατοχους του 250.

    Και εγώ συμφωνώ μαζί σου ότι το CBF250 έχει κάποια θέματα. Δυστυχώς, όμως, στην κατηγορία του δεν νομίζω να υπάρχει κάτι καλύτερο. Πέρα από αυτό, όλα αυτά τα "θέματα" είναι εν τέλη λεπτομέρειες που μαθαίνεις να ζεις μαζί τους: Ενοχλητικά μερικές φορές, αλλά όχι πραγματικά σοβαρά. Θα μπορούσαν πάντως να έλειπαν!



  7. #22
    Clueless
    Εγγραφή
    08/08/2007
    Μηνύματα
    7
    Παιδιά σας ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο που διαθέτετε γι' απαντήσεις! Πραγματικά το εκτιμώ!

    Haddock, Nrgman, npat και Παναγιώτη μου έχετε κινήσει πραγματικά το ενδιαφέρον για την CBF κι εμπιστεύομαι τα επιχειρήματα σας. Παρ' όλα αυτά, θα 'χω υπόψην και τους ενδοιασμούς της EVI. Θ' αρχίσω το ψάξιμο τώρα σε specs (όχι πως θα καταλάβω και πολλά , φωτογραφίες και reviews και βλέπω. Λίγο η τιμή τσούζει, αλλά απ' ότι ακούω, μάλλον το αξίζει.. Σας ευχαριστώ και πάλι για τις απαντήσεις και φυσικά για τα ενθαρρυντικά λόγια όσον αφορά τον φόβο που έχω..

    Στέλιος

  8. #23
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της slacker
    Εγγραφή
    19/07/2005
    Μηνύματα
    222
    Αρχικά δημιουργήθηκε από EVI

    βραζιλια ειπαμε? :rotflmao: την πινουν χορευουν και ξεχνανε να βιδωσουν :rotflmao:
    Βασικά, σύμφωνα τουλάχιστον με αυτό το σάιτ, και η Γιαμάχα το YBR 250 στην Βραζιλία το βγάζει!

  9. #24
    δρόμο να 'χουμε... Το avatar του/της npat
    Moderator
    Εγγραφή
    13/09/2006
    Μηνύματα
    3.150
    Αρχικά δημιουργήθηκε από henrygrey
    Παιδιά σας ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο που διαθέτετε γι' απαντήσεις! Πραγματικά το εκτιμώ!

    Haddock, Nrgman, npat και Παναγιώτη μου έχετε κινήσει πραγματικά το ενδιαφέρον για την CBF κι εμπιστεύομαι τα επιχειρήματα σας. Παρ' όλα αυτά, θα 'χω υπόψην και τους ενδοιασμούς της EVI. Θ' αρχίσω το ψάξιμο τώρα σε specs (όχι πως θα καταλάβω και πολλά , φωτογραφίες και reviews και βλέπω. Λίγο η τιμή τσούζει, αλλά απ' ότι ακούω, μάλλον το αξίζει.. Σας ευχαριστώ και πάλι για τις απαντήσεις και φυσικά για τα ενθαρρυντικά λόγια όσον αφορά τον φόβο που έχω..

    Στέλιος
    Πάντως κοίτα και το YBR250. Είναι καινούριο μοντέλο, Yamaha, με injection, και πιθανότατα δεν έχει τα θεματάκια του μικρού CBF. Προσωπική εμπειρία από αυτό δεν έχω.

    Αν τελικά προσανατολίζεσαι προς Honda μεριά (CBF), οπωσδήποτε κοίταξε και για μεταχειρισμένο. Θα βρεις σίγουρα σε άριστη κατάσταση, πιθανότατα ακόμη μέσα στην εγγύηση της αντιπροσωπείας (πολλοί το παίρνουν σαν πρώτη μηχανή για να μάθουν και σε κανένα χρόνο το αλλάζουν). Τα θεματάκια που ανέφερα, είναι μεν σπαστικά, και καλό είναι να τα ξέρεις, αλλά δεν είναι ουσιαστικό πρόβλημα.

    Yamaha, ως αρκετά καινούριο μοντέλο, δεν ξέρω αν θα βρεις μεταχειρισμένο...

  10. #25
    ninjaki the dragon Το avatar του/της EVI
    Εγγραφή
    02/02/2006
    Μηνύματα
    2.504
    Αρχικά δημιουργήθηκε από slacker
    Βασικά, σύμφωνα τουλάχιστον με αυτό το σάιτ, και η Γιαμάχα το YBR 250 στην Βραζιλία το βγάζει!

    φιλε δε ξερω τιποτα για το ybr οπωτε ας πουμε οτι η πηγη ειναι εγκυρη! παντως οι περισσοτερες εταιρείες πλέoν κατακσευαζουν αλλου (βραζιλια,ιταλια(και δε μιλαω φυσικα για τα ιταλικα)ισπανια, ινδια κλπκλπ) μονο η kawasaki ειναι εξολοκληρου στην Ιαπωνια (εκτος απο τα παπια της που φτιαχνοντε μαλαισια) (ετσι για να ευλογησουμε τα γενια μας)

    παντως απο χοντα (οσων αφορα τα ελληνικα δεδομενα) η γιαμαχα σαν αντιπροσωπεια ειναι ενα κλικ (μονο) παραπανω (τουλαχιστον φετο-ς-)
    i am ninja you can't see me
    Revvin' up your engine ,Listen to her howlin' roar , Metal under tension ,Beggin' you to touch and go , Ride into the Danger Zone

  11. #26
    δρόμο να 'χουμε... Το avatar του/της npat
    Moderator
    Εγγραφή
    13/09/2006
    Μηνύματα
    3.150
    Αρχικά δημιουργήθηκε από EVI

    παντως απο χοντα (οσων αφορα τα ελληνικα δεδομενα) η γιαμαχα σαν αντιπροσωπεια ειναι ενα κλικ (μονο) παραπανω (τουλαχιστον φετο-ς-)
    Γεγονός

  12. #27
    Clueless
    Εγγραφή
    08/08/2007
    Μηνύματα
    7
    Καλημέρα σε όλους κι ελπίζω να είστε καλά,

    npat το είδα το YBR. Μεταχειρισμένο, ναι, μου φαίνεται αρκετά δύσκολο να βρώ (τουλάχιστον βρήκα πολύ λιγότερες αγγελίες απο Honda), και καινούριο έχει μια τιμή που πέφτει κατα πολύ έξω απ' τα όρια μου, αν και σαν εμφάνιση μου αρέσει πιο πολύ απο το CBF (σαν εμφάνιση μόνο). Για να είμαι ειλικρινής, και το CBR μου αρέσει πιο πολύ απ' το CBF (και πάλι εμφανισιακά μόνο) αλλά οκ δε θα κολλήσω εκεί, και στο κάτω κάτω, δεν έχω δεί καμία απο τις δυο μηχανές live.

  13. #28
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της bentouza
    Εγγραφή
    17/06/2006
    Μηνύματα
    739
    να πω κ εγω που ειμαι μικρος κ τσαχπινης κ εχω το cbrακι.
    λοιπον το μηχανακι το πηρα για να μαθω.μονο.θελει ξεζουμισμα κ σβελτες κινησεις(στην αθηνα θα αποκτησεις κ καλα αντανακλαστικα) για να κινηθει οριακα αξιοπρεπως.οχι οτι δεν το ευχαριστιεμαι αλλα ειναι αργο.με δευτερο ατομο ειναι μαυρη απελπισια, δλδ για κεντρο οκ αντε κ τυπου κιφησιας κτλ. για να εξηγουμαστε.αττικη ενα ατομο κ δυσκολα κ επικυνδυνα.ΟΜΩΣ, ειναι ελαφρυ,πολυ ελαφρυ και φτηνο. επισης οι 2 μηνες για να το βαρεθεις ειναι μαλλον ενα μικρο νουμερο.για μενα ηταν χρονος.φυσικα σε καθε βολτα μαθαινεις αλλα αν ειχα τη δυνατοτητα θα επερνα κατι πιο σοβαρο(γαμω το πορτοφολι μας που λεει κ η Φριντζήλα).

    η γνωμη μου: αν θεωρησουμε οτι θα καταφερεις να βρεις ενα μεταχειρισμενο φθηνο,σε καλη κατασταση κ να σε καλυπτει γι'αυτο που θες(τιποτα αλλο? ) παιρνεις αυτο(για μενα οσο πιο ελαφρυ στην αρχη τοσο το καλυτερο,με 20+αλογα), μαθαινεις με τα λιγοτερα δυνατα εξοδα κ μετα κανεις μια πολυ καλυτερη επιλογη σε μια ομορφη μηχανη αφου θα εχεις πια μια καποια εμπειρια για να καταλαβεις τις αναγκες σου.οπως κ να το κανουμε οσο κ αν ψαχτεις η πρωτη αγορα σε εναν τομεα που τωρα αρχιζεις να μαθαινεις ειναι δυσκολη.
    που να αρχισεις να ψαχνεις κ κρανος..
    εχετε ακουσει για καποιο yamaha wr250f με ψεκασμο που ηταν να βγει?δυο εκδοσεις on-off και motard.

  14. #29
    Clueless
    Εγγραφή
    08/08/2007
    Μηνύματα
    7
    Bentouza σ' ευχαριστώ κι εσένα για την απάντηση. Απ' ότι φαίνεται, δε με βλέπω να παίρνω CBR. Κι απ' ότι λενε τα παιδιά εδω μέσα, κι απο συζητήσεις που έχω κάνει και με φίλους και γνωστούς, καταλαβαίνω πως τα 125 κυβικά θα μου φανούν λίγα κάποια στιγμή. Και πλέον δε φοβάμαι τα 250 όσο τα φοβόμουνα στο πρώτο post . Τουλάχιστον μου το επιβεβαιώνουν πολλοί πως δεν είναι κάτι να φοβάμαι, και ίσως αυτό χρειαζόμουνα: μια μαζική επιβεβαίωση! Να μήν πανικοβάλλομαι!

    Οπότε τώρα είμαι μεταξύ CBF250 και YBR250. Και τα δυο πολύ ωραία μηχανάκια. Τελικά το YBR όχι τόσο πιο ακριβό όσο νόμιζα. Εμφανισιακά προτιμώ το δεύτερο, δαγκωτό. Αλλά μου έχουνε πει πολλοί πως η αξιοπιστία της Honda δε συγκρίνεται. Για να δούμε λοιπόν. Θα περιμένω να τα δω live βέβαια, και να τα πάρω κι ενα test-drive.

    Χαιρετισμούς πολλούς σε όλα τα παιδιά του forum!
    Στέλιος

  15. #30
    Καλαματιανος rider Το avatar του/της flip
    Εγγραφή
    15/04/2007
    Μηνύματα
    139
    Μην παρεις το 125 αν δεν το εχεις δει ειδικα απο κοντα ειναι αρκετα μικρο το σκεφτομουν και εγω μια περιοδο μεχρι που το ειδα. Εγω κατελειξα να παρω το cbf και η δυναμη του πιστεψε με δεν θα σε φοβισει απλα το μηχανακι εχει μεγαλυτερες αντοχες απο ενα 125 που μπορει να τα βρησκε δυσκολα σε μια ανηφορα.
    Οσο για την δυναμη του σκεψου απλα πως μπορεισ να το οδηγησεις με Α1 (18 χρονων ειμαι και παροτι εχω 250αρι περιμενω πως και πως να παρω κατι μεγαλυτερο)
    οσο για προβληματα ( εχω κανει 1800κλμ ) μονο στιν εκινιση θελει λιγο το τσοκ (τπτ δλδ)
    η πρωτη που εχει ακουστει οτι δεν μπαινει παντα ισχυει αλλα 1 φορα στις 50 και με την νεκρα δεν εχω αντιμετωπισει προβλημα (μπορει να εχει απλα δεν εχω οδηγησει αλλη μηχανη και δεν ξερω αν την παιρνουν πιο ευκολα)

    Εγω παντως πανω της εμαθα να οδηγαω χωρις κανενα προβλημα

    Αντε και καλη επιλογη
    Πωλειται οπως ειναι πειραγμενο με χιλιαδες κυβικα ανεβασμεεεενο!!
    Πωλειται και το δινω οσο κι οσο απ την σκοτωστρα αρκει να γλυτωωωσω!!!





    http://www.youtube.com/watch?v=u0Zhhpto8h8

    ποιος αλλοσ θελει κολπακια με την νεα πανακριβη μηχανη του?

Σελίδα 2 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. πληροφοριες-γνωμες για CBR 1100 XX Super Blackbird
    από sernodas2 στο forum Γενικά περί μοτοσικλέτας
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 18/10/2011, 16:34
  2. γνώμες για Cbr 1000 2008 ?
    από SUBMARINE στο forum Honda CBR series
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 04/09/2009, 15:11
  3. γνώμες για cbr 600f pgm-fi
    από Panos82gr στο forum Honda CBR series
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 21/11/2007, 23:41
  4. γνώμες για CBR 1000RR ?
    από chris_honda στο forum Honda CBR series
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 22/03/2007, 20:35
  5. γνώμες για CBR 600RR ?
    από lambco στο forum Honda CBR series
    Απαντήσεις: 12
    Τελευταίο μήνυμα: 23/05/2006, 11:14

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF