Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 9 από 9

Θέμα: Καθαρισμος κυλινδρου

  1. #1

    Καθαρισμος κυλινδρου

    Θελω να καθαρισω το κυλινδρο απο μεσα με απωτερο σκοπο να φωτογραφηθει(δηλαδη να γυαλισει)...τι χρησιμοποιω ωστε ισως να μην του βγαλω ακομα περισσοτερο τα ματακια????διαθεσιμα υλικα ,βενζινη,παραφυνελαιο και wd40...μας καμει καποιο απο αυτα?????

  2. #2
    Γιατί, τι έχει μέσα?

    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

  3. #3
    Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
    Γιατί, τι έχει μέσα?
    Ειναι ο κυλινδρος που αλλαξα απο το κχ,,,και εχει μια μικρη στρωση λαδιλας οπου τραβωντας το φωτο χαλαει ολη τη λεπτομερεια πυ ισως χρειαζονται τα τυπακια που θα τον κανουν μαγκα(τον κυλινρο εννοω-144cc)(by the way svsth h protash na rvthsv ton tasoylh an exei na moy proteinei poy na ton ftiaksw

  4. #4
    Αρχικά δημιουργήθηκε από nikos force
    Ειναι ο κυλινδρος που αλλαξα απο το κχ,,,και εχει μια μικρη στρωση λαδιλας οπου τραβωντας το φωτο χαλαει ολη τη λεπτομερεια πυ ισως χρειαζονται τα τυπακια που θα τον κανουν μαγκα(τον κυλινρο εννοω-144cc)(by the way svsth h protash na rvthsv ton tasoylh an exei na moy proteinei poy na ton ftiaksw
    Ωραία, σκούπισε τον με πανί.

    Για πες λεπτομέρειες για κόστος κτλ.

    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

  5. #5
    Aφου πας για υπερκυβισμο παντως θα προτεινα μαντεμι και οχι νικασιλ
    Φυσικα με το καταλληλο πιστονι

    Στην Ελλαδα (τουλαχιστον) τα μαντεμενια πρωην νικασιλ διχρονα κολλανε γιατι αφου αλλαζουν χιτωνια παιρνουν ΠΑΛΙ πιστονια για νικασιλ ,τα μαμα δηλαδη αν το μηχανακι εβγαινε ετσι

    Θα το εκανα μαντεμι με χιτωνιο στον Δρακο και το ανοιγμα του κυλινδρου θα ηταν αναλογο του πιστονιου απο ΑΛΛΟ μηχανακι που θα ταιριαζε (σε θυριδες κτλ κτλ) και θα ηταν χωρις νικασιλ

    Πρωτα θα εβρισκα πιστονι και μετα θα αποφασιζα το μεγεθος του ρεκτιφιε

    Το ιδανικο μεγεθος παντως σε ενα διχρονο ειναι 125 κυβικα ανα κυλινδρο οχι οτι δεν υπαρχουν και αλλες υλοποιησεις αλλα μην νομιζεις οτι αυτα τα 19 κυβικα παραπανω θα δωσουν τπτ

    Λαμπρο παραδειγμα το κιτ της ATHENA που εκανε καποια 125 σε 175 κυβικα πολλα λεφτα για μικρο κερδος
    Και πιο αξιοπιστη μετατροπη λογω κομπλε κιτ (κυλινδρος,βαλβιδα εξαγωγης,πιστονι , κεφαλη)

    Το στινγκ οχι δεν εχω ιδεα πως μπορεις να το παρεις απλα νομιζα οτι το ειχες παρατησει και ενδιαφερομαι για τετοιο μηχανακι ...
    Πολυ ομορφο
    http://kelecarbon.blogspot.gr

    Γιατι ενας χρονος δεν ειναι αρκετος και οι 4 χαλανε 2 ασκοπα........

  6. #6
    Απλα εχει αρχισει να τους καταλαμβανει ολους μια υστερια με τα 144...λογω του οτι αλλαξαν και οι αγωνιστικοι κανονισμοι...αρκετοι ισχυριζονται απο τους εξω,οτι αυτα τα 19κυβικα ΔΙΝΟΥΥΥΝΝΝ...αλλα ολοι στα λογια μενουν...αποδειξεις μηδεν...τεσπα...παντως εχω μπερδευτει πολυ...δηλαδη...αν υπερκιβυσω τον κυλινδρο...τον κανω μετα νικασιλ και μετα βαλω πιστονι για νικασιλ κυλινδρο που θα ειναι το προβλημα??????πιστονια ο κυριος δρακος θα εχει να μας κανει προτασεις????

  7. #7
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.696
    Αρχικά δημιουργήθηκε από KeLeYTiS
    Θα το εκανα μαντεμι με χιτωνιο και το ανοιγμα του κυλινδρου θα ηταν αναλογο του πιστονιου απο ΑΛΛΟ μηχανακι που θα ταιριαζε (σε θυριδες κτλ κτλ) και θα ηταν χωρις νικασιλ
    Βαγγέλη, στα δίχρονα είναι μάλλον δύσκολο να ταιριάξει το "πουκάμισο" στις ακμές των θυρίδων !!
    (ειδικά στις θυρίδες μεταφοράς του στροφαλοθάλαμου...)

    Αρχικά δημιουργήθηκε από KeLeYTiS
    Πρωτα θα εβρισκα πιστονι και μετα θα αποφασιζα το μεγεθος του ρεκτιφιε
    Του τόχουμε πει καμιά 20αριά φορές, αλλά άμα κολλήσει ο άνθρωπος στα 144cc ...
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  8. #8
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    Βαγγέλη, στα δίχρονα είναι μάλλον δύσκολο να ταιριάξει το "πουκάμισο" στις ακμές των θυρίδων !!
    (ειδικά στις θυρίδες μεταφοράς του στροφαλοθάλαμου...)


    Του τόχουμε πει καμιά 20αριά φορές, αλλά άμα κολλήσει ο άνθρωπος στα 144cc ...
    Μαλλον εννοειτε κατι διαφορετικο απο αυτο που αντιλαμβανομαι εγω τελικα...οι κυβισμοι εξαρτονται απο τα πιστονια...ετσι δεν ειναι...εσεις το λετε με την εννοια οτι μπορει να μην βρισκω πιστονι για τον συγκεκριμενο κυβισμο????? Δεν εχω κολλησει με το 144...απλα ειναι η νεα μοδα και στα ξενα γινεται χαμος με τον συγκεκριμενο κυβισμο...οποτε θεωρω (με το μικρο μου μυαλο οτι θα κυκλοφορουν και τα αντιστοιχα πιστονακια)τωρα...αν ειναι 143 και οχι 144 δεν θα πεθανουμε κιολας ...δεν μπορω να αντιληφθω αν λεω βλακειες...ποιες ειναι αυτες

  9. #9
    To θεμα δεν ειναι αν μπορεις να βρεις πιστονι που να σου κανει αυτον τον κυβισμο

    Το θεμα ειναι να βρεις πιστονι που να ταιριαζει σε θυριδες και φυσικα να ειναι καταλληλο για νικασιλ η μαντεμι αναλογα τι θα το κανεις

    Για νικασιλ ΔΥΣΚΟΛΑ θα βρεις γιατι συνηθως ταιριαζουν απο αλλα μηχανακια στοκ που ειχαν νικασιλ
    Τα oversize σε αυτα ειναι πολυ μικρα (0.01 ) σε αντιπροσωπειες

    Αρα πας σε αφτερμαρκετ ΑΝ καποια εταιρεια εχει βρει κατι
    Μην παρεις σφυρηλατο γιατι αν κολλησει το μηχανακι καλυτερα να διαλυσει το πιστονι παρα το νικασιλ σου ...

    Δεν θα διαλεγα νικασιλ σε τετοια δουλεια γιατι αν κολλησει (που εχεις πολλες πιθανοτητες) θα επρεπε να τα ξανασκαω για επιστρωσεις μπλα μπλα με το μαντεμι απλα θα εκανα ενα ρεκτιφιε των 50 ευρω

    Ολντμαν δεν ξερω για το συγκεκριμενο μηχανακι αλλα δουλειες σε rgv που εχουν γινει εξω με υπερκυβισμο σε 300 κυβικα με τα αναλογα πιστονια,μελετη σε εξατμισεις,καρμπς και καταλληλο σεταρισμα δουλευουν μια χαρα

    Τωρα αν η μετατροπη ειναι μονο πεταμε ενα κυλινδρο πανω δεν ξερω τι μπορει να γινει

    Σε τιντιαρ 125 που ειχα με κυλινδρο απο 200 ντιτι δεν ειδα σχεδον καμμια διαφορα εκτος οτι ηταν χαμηλα λιγο πιο προθυμο
    Φυσικα την μετατροπη την εκανα μπακαλιστικα με μονο ενα κυλινδροπιστονο χωρις να σκεφτω τι ποταμι μετατροπων θα ακολουθουσε για να δω τι ? 3-4 αλογα ....
    http://kelecarbon.blogspot.gr

    Γιατι ενας χρονος δεν ειναι αρκετος και οι 4 χαλανε 2 ασκοπα........

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 38
    Τελευταίο μήνυμα: 28/08/2006, 13:18
  2. Καθαρισμός αλυσίδας από τα "χοντρά"
    από jtoros στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 06/09/2005, 08:51
  3. Καθαρισμος Εξατμησης(!)
    από feanor στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 12/06/2005, 12:11

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF