Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 13 από 13

Θέμα: Απορίες περί τσόκ....

  1. #1

    Απορίες περί τσόκ....

    Λοιπόν παιδιά μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει τι συμβαίνει όταν κλείνουμε το τσοκ?? Κλείνει ο αέρας τελείως και πηγαίνει μόνο βενζίνη πρός καύση ή συμβαίνει κάτι άλλο??

    Έχω ένα aprilia sx 50 και έχω παρατηρήσει ότι άν έχω πολλές στροφές (7.000-8.000) και ενώ το μηχανάκι δείχνει να μην πηγαίνει όταν πατάω το τσοκ αυτό σκυλιάζει απο δύναμη και ανεβάζει γρήγορα στροφές κάτι που άν δεν πατήσω το τσοκ δεν κάνει....

    Θέλει κλείσιμο ο αέρας?? Θέλει μεγαλύτερο καρμπυλατερ??? Τί θέλει επιτέλους??
    Όταν το κάνω αυτό με το τσόκ κάνω ζημιά στον κινητήρα?

  2. #2
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της McGyver
    Εγγραφή
    23/06/2005
    Μηνύματα
    7.141

    Re: Απορίες περί τσόκ....

    Αρχικά δημιουργήθηκε από chaly honda
    Έχω ένα aprilia sx 50 και έχω παρατηρήσει ότι άν έχω πολλές στροφές (7.000-8.000) και ενώ το μηχανάκι δείχνει να μην πηγαίνει όταν πατάω το τσοκ αυτό σκυλιάζει απο δύναμη και ανεβάζει γρήγορα στροφές κάτι που άν δεν πατήσω το τσοκ δεν κάνει....

  3. #3
    Δεν παμε καλα.. Το avatar του/της Daemon
    Εγγραφή
    25/09/2005
    Μηνύματα
    1.391
    NOS
    "Διαφωνώ με όσα λες αλλά θα υπερασπίσω με την ζωή μου το δικαίωμά σου να τα λες και με την ζωή σου το δικαίωμα μου να μην σε ακούω"
    "Δημοκρατια ειναι 4 λυκοι και 1 προβατο να ψηφιζουν για φαγητο"

  4. #4
    Σας παρακαλώ μην με ειρωνεύεστε και αν γνωρίζετε βοηθήστε τον newbie!!!

  5. #5
    Eχεις αλλαξει φιλτρο αερα η τρυπες στο φιλτροκουτι ?

    Εχεις σκαλισει καρμπ?

    Το μηχανακι ειναι τελειως στοκ ?
    http://kelecarbon.blogspot.gr

    Γιατι ενας χρονος δεν ειναι αρκετος και οι 4 χαλανε 2 ασκοπα........

  6. #6
    Από το μηχανάκι έχω βγάλει τον κόφτη της εξάτμισης και στο καρπυλατέρ σήκωσα την βελόνα όσο πιο πολύ γινόταν για να έχω πιο πλούσιο μίγμα και έτσι πάει και καλύτερα... Μετά ρύθμισα και αέρα και ρελαντί ωστε να μην σβήνει και να μην μπουκώνει... Αυτά έκανα όλα και όλα... Τι πιστεύετε ότι φταίει???

  7. #7
    Mαλλον το μηχανακι παιρνει παραπανω αερα απο οσο επιτρεπει το κεντρικο ζιγκλερ για να κανει την σωστη αναλογια

    Ανεβασε κανα νουμερο κεντρικο ζιγκλερ και τσεκαρε το

    Κλεισε 1/4 της στροφης τον αερα κανε δοκιμη και αν κανει το ιδιο ξανακλεισε αλλο τοσο

    Καλο θα ηταν να τσεκαρεις και μπουζι για να βλεπεις τι καυση κανει το μηχανακι ... Αληθεια μπας και τσεκαρες να μας πεις τι χρωμα ηταν ?

    Οσο πιο πλουσιο ειναι δεν σημαινει οτι παει και καλυτερα

    Στα διχρονα μαλλον το αντιθετο συμβαινει οσο πιο στεγνο παει καλυτερα αλλα αν το παραστεγνωσεις το παιρνεις στο χερι

    Το θεμα ειναι γιατι το σκαλισες αν δεν ξερεις ?
    Μετα θα σου κολλησει γιατι θα του βγαλεις τα ματια , θα γινεις 30,θα παντρευτεις και θα λες στα παιδια σου τι ζημιαρικα που ηταν τα διχρονα ...
    http://kelecarbon.blogspot.gr

    Γιατι ενας χρονος δεν ειναι αρκετος και οι 4 χαλανε 2 ασκοπα........

  8. #8
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της T.R.E
    Εγγραφή
    03/02/2007
    Μηνύματα
    1.062
    Αρχικά δημιουργήθηκε από KeLeYTiS

    Το θεμα ειναι γιατι το σκαλισες αν δεν ξερεις ?
    Μετα θα σου κολλησει γιατι θα του βγαλεις τα ματια , θα γινεις 30,θα παντρευτεις και θα λες στα παιδια σου τι ζημιαρικα που ηταν τα διχρονα ...


  9. #9
    Για να τσεκάρω το μπουζί πρέπει να το δουλέψω ρελαντί? Να του πιώ το αίμα?? Για πόση ώρα πρέπει να δουλέψει???

  10. #10
    Bασικα πρεπει να βαλεις ενα καινουριο

    Να κανεις ενα καλο ανοιγμα και να σταματησεις για το βγαλεις (εννοειται να κρυωσει το μηχανακι)

    Βεβαια δεν ειναι ακριβης αυτη η μεθοδος αλλα θα βγαλεις καποιο συμπερασμα, αν δουλεψει ρελαντι θα στο βγαλει πλουσιο λογικα ....

    Θα σου ελεγα για plug chop αλλα κανε αυτο και βλεπουμε ...

    ριξε και μια ματια εδω

    http://www.nightrider.com/biketech/spkplghnbook.htm#We
    http://kelecarbon.blogspot.gr

    Γιατι ενας χρονος δεν ειναι αρκετος και οι 4 χαλανε 2 ασκοπα........

  11. #11
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707

    Re: Απορίες περί τσόκ....

    Αρχικά δημιουργήθηκε από chaly honda
    Κλείνει ο αέρας τελείως και πηγαίνει μόνο βενζίνη πρός καύση ??
    Ακριβώς !!!

    (και καίγεται εντελώς μόνη της - αναερόβια καύση που λένε και στο "σφαχτήριο" του Βάγγου του βελτιωτή δίχρονων !!!)



    Υ.Γ.
    μΕ φαίνεται κομματάκι περίεργο να ξέρεις τα σχετικά περί θέσης βελόνας και πλούσιου μίγματος και να μην ξέρεις πως δουλεύει το τσοκ ...
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  12. #12
    Τα περί θέσης βελόνας τα ξέρω απο το chaly που ένας θεός ξέρει τι έχει τραβήξει το καημένο...

    Τσόκ δεν είχε οπότε δεν κατέχω... Το καρμπ του aprilia δεν τολμάω να το λύσω γιατι αν πάθει κάτι την γ!@#!ήσαμε οπότε δεν ξέρω πώς δουλεύει...

    Σκέφτομαι πάντως ότι αν βάλω μεγαλύτερο ζιγκλερ θα δίνει και στα χαμηλά πλούσιο... Αν όμως εγώ κλείσω το τσόκ στα χαμηλά σβήνει... Μόνο στα ψηλά κλωτσάει απότομα...

    Αν μεγαλώσει το ζιγκλερ δεν θα μπουκώνει στα χαμηλά??

    Και κάτι ακόμα... Κάποιος μου είπε ότι έχει κοφτη και στην εισαγωγή... Πού μπορεί να είναι???

  13. #13
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Το πρόβλημά σου δείχνει να οφείλεται σε ΠΟΛΥ φτωχό μίγμα (αποφάσισε αν προτιμάς τρύπιο πιστόνι ή κολλημένα ελατήρια ... ).

    Αν το μηχανάκι αργεί να κατεβάσει στροφές κλείνοντας το γκάζι, μάλλον τραβάει αέρα από κάπου (πιθανότερο από το κολάρο της εισαγωγής...).

    Οι ρυθμίσεις στο καρμπυρατέρ ξεκινάνε ΠΑΝΤΑ από το κύριο ζιγκλέρ και μετά περνάμε στο ζιγκλέρ βελόνας, ύψος βελόνας, σχήμα και τροποποίηση στο "σκουφάκι" της βελονοθήκης, κόψιμο του slide, ύψος στάθμης του φλοτέρ, βαλβίδα βενζίνης στο λεκανάκι κ.λ.π. κ.λ.π.

    Όπως τα λες, μάλλον χρειάζεσαι ένα ΚΑΛΟ καθάρισμα στο καρμπυρατέρ (λύσιμο) με έμφαση στο κύριο ζιγκλέρ και στο σύστημα βελόνας/οπής στο λεκανάκι !!!

    Υ.Γ.1
    Μετά μπορούμε να συζητήσουμε για ζιγκλερώματα ...

    Υ.Γ.2
    Η αντλία μίξης δουλεύει καλά ???
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

Παρόμοια θέματα

  1. αποριες περι κινητικης καταστασης ενος ασχετου...
    από nikos force στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 28/06/2007, 11:47
  2. απορίες περί Abs
    από Skakinen στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 15/09/2006, 21:11
  3. περι τσοκ ο λογος.????
    από siokatas στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 25/11/2005, 22:35

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF