Λοιπόν παιδιά μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει τι συμβαίνει όταν κλείνουμε το τσοκ?? Κλείνει ο αέρας τελείως και πηγαίνει μόνο βενζίνη πρός καύση ή συμβαίνει κάτι άλλο??
Έχω ένα aprilia sx 50 και έχω παρατηρήσει ότι άν έχω πολλές στροφές (7.000-8.000) και ενώ το μηχανάκι δείχνει να μην πηγαίνει όταν πατάω το τσοκ αυτό σκυλιάζει απο δύναμη και ανεβάζει γρήγορα στροφές κάτι που άν δεν πατήσω το τσοκ δεν κάνει....
Θέλει κλείσιμο ο αέρας?? Θέλει μεγαλύτερο καρμπυλατερ??? Τί θέλει επιτέλους??
Όταν το κάνω αυτό με το τσόκ κάνω ζημιά στον κινητήρα?