Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 7 από 7

Θέμα: Τεχνικό αρχείο οχημάτων Υ.Μ.Ε. Κωδικός για ΑΧ-1 ?

  1. #1

    Τεχνικό αρχείο οχημάτων Υ.Μ.Ε. Κωδικός για ΑΧ-1 ?

    Ειμαι στην περίπτωση που πρέπει να δηλώσω ταυτόχρονα αλλαγή κινητήρα , αλλά και καταστροφή πινακίδας .

    Μπήκα σε μια σελίδα υπουργείο μεταφορών και προσπαθώ να εντοπίσω τον κωδικό τύπου της μηχανής μου .

    Η άδεια μου είναι παλιά , 11/5/94 .

    Μήπως μπορεί κάποιος με ΑΧ-1 , να δει την άδεια του , και να με ενημερώσει για το "κωδικός τύπου".

    Πρέπει να είναι τρια ψηφία .

  2. #2
    Μπορούν τα ΚΕΠ να κάνουν επανέκδοση άδειας ?

  3. #3
    Ψάξε ψάξε σχεδόν τα βρήκα

    Έκδοση άδειας κυκλοφορίας επιβατικού αυτοκινήτου ή μοτοσικλέτας ιδιωτικής χρήσης λόγω αλλαγής κινητήρα
    http://www.yme.gr/viewpage.php?section=340

    Αντικατάσταση κρατικών πινακίδων κυκλοφορίας αυτοκινήτων και μοτοσικλετών ή ρυμουλκούμενων λόγω κλοπής ή απώλειας ή φθοράς ή καταστροφής τους
    http://www.yme.gr/viewpage.php?section=338

    τώρα όμως μπερδεύτηκα .. εδώ λέει ΠΡΟΣΟΧΗ: Η τοποθέτηση κινητήρα του ιδίου τύπου με αυτόν που αναγράφεται στον αριθμό κυκλοφορίας δεν θεωρείται αλλαγή κινητήρα...

    Εγω τώρα τι κάνω ? τον δηλώνω η όχι ?

  4. #4
    ΑΛΚΟΟΛΙΚΟ ΜΕΛΟΣ Το avatar του/της DARK749
    Εγγραφή
    10/07/2006
    Μηνύματα
    36
    Το δηλωνεις μονο αν εχεις αλλαξει ΤΥΠΟ κινητηρα . Ο αριθμος κινητηρα που βλεπεις στην αδεια κυκλοφοριας υποδηλωνει τα στοιχεια του κινητηρα δηλαδη : κυβισμο , καυσιμο , αριθμο κυλινδρων.

    Αν ο καινουργιος κινητηρας σου ειναι ακριβως ο ιδιος με τον παλιο τοτε αυτοι οι 2 αριθμοι ειναι ιδιοι. Και βεβαια δεν χρειαζεται να δηλωσεις τιποτα
    ΤΑΞΙΔΙΩΤΗΣ

  5. #5
    ΑΛΚΟΟΛΙΚΟ ΜΕΛΟΣ Το avatar του/της DARK749
    Εγγραφή
    10/07/2006
    Μηνύματα
    36
    Τωρα ο κωδικος τυπου ειναι ενα τελειως διφορετικο πραγμα. Ειναι πρακτικα ο κωδικος εγκρισης τυπου για την εισαγωγη στην Ελλαδα. Σιγουρα δεν χρειαζεσαι αυτον τον κωδικο για τιποτα αφου ειδη εχεις ελληνικες πινακιδες.
    ΤΑΞΙΔΙΩΤΗΣ

  6. #6
    Στην περίπτωση μου ο ένας ήταν 249 cc , και ο ας πούμε νέος είναι 239 cc .

    Ο ασφαλιστής λέει , ότι αυτή η διαφορά μπορεί να μου σώσει 10? το χρόνο λιγότερα ασφάλιστρα .

    Εγω λέω οτι θέλω να κάνω απλά το σωστό , για να μην μπλέξω στο μέλλον .

  7. #7
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της sakisvolos
    Εγγραφή
    08/07/2007
    Μηνύματα
    879
    Καλησπέρα!


    Φίλτατε Κυριάκο αν αλλάξεις τον κινητήρα σου με έναν ίδιο τότε δεν θέλει δήλωμα
    απλά αν κάποια φορά ζητηθεί σε κάποιο έλεγχο πρέπει να έχεις απόδειξη αγοράς
    (οτι δέν είναι κλεμένος και τέτοια)!

    ΟΤΑΝ ΟΜΩΣ ΛΕΩ ΙΔΙΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΔΕΝ ΕΝΝΟΩ ΝΑ ΜΟΙΑΖΕΙ ΕΞΩΤΕΡΙΚΑ Ο ΑΡΙΘΜΟΣ
    ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙΔΙΟΣ ΧΩΡΙΣ ΤΟΝ ΑΥΞΩΝΤΑ ΑΡΙΘΜΟ ΤΟΥ !

    Για παράδειγμα εχουμε ενα κινητήρα με αριθμό 1) : AAT18S 123456

    Και ένα κινητήρα με αριθμό............................... 2) : AAT18S 456789

    Και έχουμε και ένα τρίτο κινητηρα με αριθμό.... 3) : AAT18E 123456

    Θεωρώντας ότι ο Νο1 κινητήρας του παραδείγματος είναι ο παλιός μας
    (μας ενδιαφέρει μόνο το πρώτο σκέλος το AAT18S και όχι τα ψηφία τα έξι μετά
    αυτά είναι αυξων αριθμός ).

    Θεωρώντας λοιπόν οτι ο Νο1 είναι ο παλιός ο χαλασμένος και τοποθετήσουμε τον
    κινητήρα Νο2 όπου ο αναγνωριστικός αριθμός (AAT18S) είναι ίδιος ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΔΗΛΩΜΑ!
    Αν όμως τοποθετήσουμε τον κινητήρα Νο3 (AAT18E) για αυτό το Ε τότε θέλει δήλωμα
    και είναι ιστορία μεγάλη! Μιλάμε μέχρι ταξινόμηση του οχήματος απ' την αρχή για αυτοκίνητο
    τουλάχιστον έτι έχουν τα πράγματα!

    Για περισσότερες πληροφοριές στείλε μου pm σου δίνω κινητό και τα λέμε!

    Καληνύχτα

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF