Σελίδα 2 από 2 ΠρώτοΠρώτο 12
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 28 από 28

Θέμα: Ταξίδια, on-off και καταναλώσεις.

  1. #16
    Fun times! :) Το avatar του/της QSpec
    Εγγραφή
    11/07/2006
    Μηνύματα
    1.064
    Ναι μωρέ ο αέρας αντιμετοπίζεται, όσο για τα πολλά ταξίδια που είπες, το 1ο μεγάλο που λέω να κάνω είναι στην Βαρκελώνη. 10 μέρες γύρω στις 4 χιλιάδες χιλιόμετρα από 700 την μέρα περίπου. Δεν νομίζω να έχει πρόβλημα.

    (<-- ωραία συνήθεια)
    Bigger Bikers Bounce Better
    Fun times!

  2. #17
    χωμα να ειναι και .... Το avatar του/της jasondakar
    Εγγραφή
    28/12/2006
    Μηνύματα
    631
    Αρχικά δημιουργήθηκε από QSpec
    Εξερετικά, ώρα να πάω για ένα sightseeing στις μάντρες να δω τα BMWδάκια. Πιστέυω ότι τα 150 είναι μια χαρά για ταξιδάκι, πρέπει να απολαμβάνεις και το τοπίο. Σίγουρα δεν θα είναι TDM από θέμα γκαζιού αλλά δεν βαριέσαι, πάει χώμα. Πρέπει να βρω ένα για test ride.
    δεν θυμαμαι αν το 1150 εχει 6η? κοιτα το ειναι συμαντικο αν θελει ταξιδακια

    οσο για τα σερβις του 650 ειναι μια χαρα και σε λογικα πλαισια. το μηχανακι ειναι σκυλι δεν μασαει μια αν παρεις και το dakar θα κανεις και ωραιο χωματακι. Το μονο κακω ειναι τα αλογακια του ναι αλλα τι να πω κανε ενα test ride οπου βρεις. παντος το καλο ειναι οτι εχει την δυναμη ψιλα οποτε θα εχεις αποκρυσει αρκετη στο γκαζι στα ταξιδια ενω χαμηλα δεν εχει τα ''μπαμ'' που λενε αλλα αυτο ειναι καλο για την πολυ γιατι δεν καταπονιτε η μηχανη και δεν καταναλωνει πολλα.
    ΧΩΜΑΤΙΝΟ ΤΕΡΡΑΙΝ
    a sub-forum you can trust....

    ΧΧΧΧΧΩΩΩΩΩΜΜΜΜΜΑΑΑΑΑΑ

  3. #18
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της harlek
    Εγγραφή
    28/08/2005
    Μηνύματα
    222
    Το BMW 650 είναι μονοκύλινδρο κι αυτό είναι ένα σημαντικό μείον στα μεγάλα ταξίδια (κραδασμοί, μέτρια δύναμη). Μην το παραβλέψεις.

    Γιατί δεν "ανασταίνεις" το TDM σου; Μια ρύθμιση καρμπυρατέρ να μην καίει τα άντερά του, ίσως μια αναβάθμιση αναρτήσεων-ελαστικών κι όλα θα είναι μια χαρά...

  4. #19
    Με γύρω στα 5500€ μεταχειρισμένο και με ίδιο στυλ κίνησης με αυτό που έχεις τώρα σε ταξίδια και βόλτες, (βλ. μαλακό μόριο) θα έμενες κατενθουσιασμένος με ένα vstrom 650cc.

    Εγώ έχω το Vstrom1000cc και για να δω αυτές τις καταναλώσεις που αναφέρεις σημαίνει πως σε όλο το ταξίδι θα πρέπει να πηγαίνω με 220+km.
    More Techno..More Dijital!!
    This way please...www.di.fm


  5. #20
    Fun times! :) Το avatar του/της QSpec
    Εγγραφή
    11/07/2006
    Μηνύματα
    1.064
    Harlek, σίγουρα υπάρχει και αυτό το ενδεχόμενο, δεν το αποκλείω, απλά θέλω να ξέρω τι άλλες επιλογές έχω. Θα κατασταλάξω αφού πάω στον μάστορα.

    Σκέφτομαι και το V-strom, θα πάω για test ride και βλέπω.
    Bigger Bikers Bounce Better
    Fun times!

  6. #21
    Καλά ταξίδια καταρχάς και πάντα όρθιος....
    Νομίζω η καλύτερη λύση είναι ενα v-strom 650 που και οικονομικό είναι και καλή προστασία απο την αέρα έχει (ρυθμίζετε αν είσαι και πολύ ψηλός) και τα γκάζια του έχει αρκετούτσικα και φορτώνεται σαν γαιδούρι...
    Το BMW είναι ωραίο μηχανάκι άλλα όντας μονοκύλινδρο δεν ενδείκνειται για τέτοια ταξίδια.
    Την στιγμή που θα φορτώσεις 2ο άτομο και μερικά μπαγκάζια θα δείς την μεγάλη διαφορά...

    Μεταξύ μας σε ζηλεύω με τα ταξιδάκια που πάς (και θα πάς!) αχ,,,βάχ...!!!

  7. #22
    Και γω θα συμφωνισω με τους προηγουμενους 2. Το εχω 4 μηνες τωρα και εχω παθει έρωτα που λένε! Κατ'αρχην στην κατηγορια του (dl 650) ειναι το πιο ωραιο για μενα και ας βγαινει απο το 2003 νομιζω...
    Μετα ειναι το πιο δυνατο και λογο ογκου φορτώνεται αβερτα!

    ασε που μεχρι τα 180 πας ανετα χωρις να εισαι φτερο στον ανεμο και μονος σου χωρις μπακαζια παιζει να δεις και τα 200 στο κοντερ!

    και απο αυτονομια δεν εχω κατσει να τα υπολογισω αλλα πηγαινε ελα Λουτρακι ,140 χιλιομετρα, που το κανω συχνα με 140 ,150 απο τις 5 μπαρες που εχει ο δεικτης βενζινης πεφτει η μια... αντε 23 λιτρα το ντεποζιτο αντε ποσο κραταει για ρεζερβα μου καιει δηλαδη γυρω στα 5 λιτρα πανω κατω αν δεν κανω λαθος...οποτε μια χαρα οικονομικο μου φαινεται!

  8. #23
    @@ κι άλλο ένα @ Το avatar του/της Konti
    Εγγραφή
    04/08/2005
    Μηνύματα
    494
    Αρχικά δημιουργήθηκε από MikeG
    Ανάλογα τι ανεμοθώρακα έχεις. Εγώ έχω τον μαύρο που έβγαζε η BMW σαν έξτρα για το Dakar ( 2003) & δεν έχω πρόβλημα με τον αέρα.

    Super μηχανάκι το Dakar αλλά μετά τα 140-150 χλμ τρώω κάτι σφαλιάρες απ'τον αέρα, άστα να πάνε!

    Για μένα η κάλυψη απ'τον αέρα είναι το μεγαλύτερο μείον της συγκεκριμένης μοτο!

    Βέβαια η συγκεκριμένη έκδοση δεν είναι τόσο touring όσο το απλό καθώς σε τοποθετεί πιο ψηλά! Αλλά θα μπορούσαν να είναι καλύτερα τα πράγματα!

    Η δύναμη του πάντως είναι σχετικά καλή- "ικανοποιητική", συγκριτικά με το βάρος του, και γι αυτό που είναι "προσανατολισμένο"-κατασκευασμένο να κάνει! Εγώ είμαι ευχαριστημένος! Και 0 κραδασμοί (κι ας είναι και μονοκύλινδρο) ανεπαίσθητους μόνο μεταξύ 4800-5000 rpm, μετά εξαφανίζονται!

    Αλλά αν τα ταξίδια είναι συνεχόμενα & μακρυνών αποστάσεων και όλα σε εθνική (δηλαδή 150+ Km/h) θα σε κουράσει!

    Εκεί θες σίγουρα κάποιο 1000αρι on-off ή touring! Και θα καταπίνεις πολλά χλμ άνετα!

    Οι επιλογές εδώ είναι πάρα πολλές και απο εδώ και πέρα είναι θέμα γούστου και $$$$!

    Όποια σου άρεσει και σε κάνει να νιώθεις άνετα επάνω της πάρτην! Σίγουρα δε θα το μετανίωσεις!!!!

    ΤΕΛΟΣ


  9. #24
    Fun times! :) Το avatar του/της QSpec
    Εγγραφή
    11/07/2006
    Μηνύματα
    1.064
    Ευχαριστώ πολύ για όλες τις απαντήσεις, προέκυψε μια αλλαγή στα σχέδια όμως η οποία θα καθυστερήσει την αγορά για τουλάχιστον 6 μήνες. Υπάρχει το ενδεχόμενο να πάω στην Στουτγκάρδη για ένα 6μηνο (από Φεβρουάριο) για δουλειά, οπότε λέω αν γίνει τελικά αυτό να αγοράσω επάνω ότι γουστάρω και μετά να το φέρω και Ελλάδα.

    Τα ίδια θα κοιτάω μεν, αλλά είναι σαν να αυξήθηκε το budget μου 30%.
    Οπότε δεν αξίζει να πάρω τώρα κάτι. Βλέπουμε σε 6 μήνες.

    Bigger Bikers Bounce Better
    Fun times!

  10. #25
    Με 5.000ευρώ παίρνεις ένα ωραίο triumph tiger 955, 2001-2005 μοντέλο και είσαι κύριος.
    Χώμα, αξιοπιστία, ταξίδια,άνεση, γκάζια,στροφές, φόρτωμα:smilea:

  11. #26

    Re: Ταξίδια, on-off και καταναλώσεις.

    Αρχικά δημιουργήθηκε από QSpec
    Καλησπέρα, είμαι ανενεργό μέλος εδώ και έναν χρόνο αλλά τώρα ένας προβληματισμός με έφερε και πάλι εδώ.

    Εχθές αποφάσισα να έρθω μέχρι την Αθήνα από Καβάλα με το TDM 850 μου. Ηταν το πρώτο μου ταξίδι και μια προθέρμανση για ταξίδια στην Ευρώπη που θέλω πάρα πολύ να κάνω. Η απόσταση είναι 660 χιλιόμετρα, από θέμα κούρασης το TDM ήταν άψογο. Η επιλογή μεταξύ ξαπλωτής και όρθιας θέσης οδήγησης εκτιμήθηκε από το μαλακό μου μόριο. Με χάλασε κάπως το γεγονός οτι ήταν φτερό στον άνεμο, με τα 140 km/h που έκανα πορεία, σε κάτι σφαλιάρες από πλευρικούς ανέμους το τιμόνι έκανε πάρτυ. Αυτό που με εξόργισε όμως ήταν η κατανάλωση και η αυτονομία...

    Για τα 660 χιλίομετρα έκαψα γύρω στα 60 ευρώ, δηλαδή μιλάμε για 10 λίτρα / 100 χιλιόμετρα περίπου! Αν είναι δυνατόν! Hornet 600 φίλου έκαψε 30 ευρώ! Xsara vts ενός άλλου φίλου έκαψε 40!
    Κι εγώ 60?! Φυσικά έμεινα από βενζίνη λόγω της αυτονομίας των 200 περίπου χιλιομέτρων (να 'ναι καλά τα παλικάρια από την τροχαία που μου έφεραν). Ετσι λοιπόν αποφάσισα να την πουλήσω.

    Και τώρα μπαίνουμε στο ζουμί, θα ήθελα να ακούσω προτάσεις για μηχανούλα κατάλληλη για άνετα ταξίδια και πολύ φόρτωμα, ίσως και λίγους ταξιδιωτικούς χωματόδρομους αργότερα η οποία να μην ρουφάει σαν βεδουίνος που βρήκε όαση. Το budget παίζει ανάλογα τις κινήσεις μου με την πώληση του αυτοκινήτου μου ή όχι, οπότε να θέσω ως max τα 10.000 ευρώ αλλά με ενδιαφέρουν περισσότερο προτάσεις γύρω στο 5άρι.

    Θα περιμένω να ακούσω τι έχετε να πείτε και μετα θα σας πω κι εγώ τι σκεφτόμουνα.
    Λοιπόν φίλε τα 5 από τα 10 χιλιάρικα έχουν μεγάλη - πολύ μεγάλη διαφορά όπως άλλωστε γνωρίζεις.
    Έχεις όμως το TDM, το οποίο άν και σου ρουφάει την βεχζίνα σου, έχει δύναμη και δυνατότητες ταξιδιού που θέλεις...
    Οπότε:
    1. αν πάρεις μηχανή των 5000 καινούργια (όπως ΚLE κλπ) την πάτησες, θα παίξει το νευρικό σου σύστημα. Στα λεφτά αυτά μόνο μεταχειρισμένο καλό μεγάλο ον-οφ πρέπει να πάρεις. Το άφρικα που ανέφερες είναι το καλύτερο ον-οφ που βγήκε ποτε αλλά αν δεν μπορείς να βρείς κάποιο καλοσυντηρημένο από γνωστό σου άστο. Είναι και ξεπερασμένο. Από όλα τα υπόλοιπα νομίζω ότι πρέπει να πάρεις όποιο σου γυαλίζει περισσότερο. Μην πέσεις όμως σε μικρότερα κυβικά και σε λιγότερους κυλίνδρους. Αν όμως η κατανάλωση είναι το παράπονο σου από το TDM σου (το νούμερο που γράφεις είναι όντως μεγάλο) τότε θα πρέπει να ασχοληθείς με τα καρμπυρατέρ σου. Μετά από τις κατάλληλες ρυθμίσεις η κατανάλωση που θα έχεις θα είναι η ίδια με αυτήν της νέας μηχανής που θα αγόρασεις. Για να ρίξεις λιγάκι πάρε κανένα ψεκαστό μοντελάκι. Θυμίσου όμως: τα άλογα θέλουν και σανό.

    2. αν πάρεις μηχανή των 10.000 (πώς θα βγάλεις χειμώνα στην καβάλα χωρίς αμαξι?) τότε:
    μην πάρεις κανούργιο ΒΜW, είναι κατά την γνώμη μου υπερτιμημένα και υπερεκτιμημένα. Αλλα και πάλι είσαι στην περιοχή τιμών που μπορείς να πάρεις ότι σου αρέσει περισσότερο αν βάλεις και κανένα ψιλογραμματιάκι. Στα λεφτά αυτά όμως, πάρε μόνο καινούργιο.

    Σε κάθε περίπτωση όμως μην πάρεις λιγότερα κυβικά και λιγότερα κύλιντρα.

  12. #27
    Fun times! :) Το avatar του/της QSpec
    Εγγραφή
    11/07/2006
    Μηνύματα
    1.064
    Χαίρετε και πάλι, καλώς γυρίσατε από διακοπές ή αν είστε ακόμα καλά να περνάτε. Στο θέμα μας τώρα.

    Φυσικά και σκόπευω να πάω την μηχανή στον γιατρό να δει γιατί διψάει τόσο και είμαι σίγουρος ότι κάτι θα βρει. Τώρα που το σκέφτομαι ίσως να χρησιμοποιώ την κατανάλωση ως δικαιολογία να την αλλάξω γιατί την έχω βαρεθεί. Δεν την έχω πάει ακόμα γιατί δεν την πολυχρησιμοποιώ (δίπλωμα πίσω σε 1 μήνα, καταραμένε νέε ΚΟΚ!).

    Γενικότερα δεν ενδιαφέρομαι για καινούργια μηχανή, μ'αρέσει η κακομεταχείρηση και τις βρίσκω ακριβούτσικες. Η πώληση του αμαξιού τελικά δεν έρθει σε πέρας γιατί μου προσφέρει κι αυτό κάτι αντίστοιχο με την οδήγηση της μήχανης (Jimny και φύγαμε για βουνά), αν είχα συμβατικό αμάξι δεν θα το σκεφτόμουν καν. Οι υποχρεώσεις μου στην Καβάλα έχουν τελειώσει, Αθήνα μένω, θα πηγαίνω για καμιά εξεταστική που και που, οπότε ο χειμώνας δεν με ενοχλεί (έβγαλα 2 χειμώνες στην Καβάλα με WR200).

    Παρ' όλα αυτά όπως ανέφερα και σε προηγούμενο post παρουσιάστικε μια ευκαιρία για δουλειά στην Στουτγκάρδη από Φεβρουάριο για 6 μήνες. Αν με πάρουν εκεί θα πάρω το όνειρο μου, μια Buell Ulysses που βρίσκεις με 8-9 χιλιάρικακια εκεί, και μετά θα την φέρω εδώ.
    Bigger Bikers Bounce Better
    Fun times!

  13. #28

Σελίδα 2 από 2 ΠρώτοΠρώτο 12

Παρόμοια θέματα

  1. Απόψεις για on/off και πίστα
    από Κώστας-21- στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 21
    Τελευταίο μήνυμα: 18/12/2012, 23:22
  2. Τι on-Off και μπουρδες...
    από liakaros στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 13/07/2007, 15:22
  3. Μεγαλα On-off και Αστικος Κυκλος
    από dosko στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 34
    Τελευταίο μήνυμα: 01/03/2007, 16:35
  4. On-Off και πετρελαιοκινηση
    από tifoefs στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 16
    Τελευταίο μήνυμα: 14/12/2006, 23:44

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF