Σελίδα 6 από 40 ΠρώτοΠρώτο 123456789101116 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 76 έως 90 από 590

Θέμα: Καλά τα Ducati αλλά...

  1. #76
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της sakisvolos
    Εγγραφή
    08/07/2007
    Μηνύματα
    879
    Φίλε DARK749 Καλησπέρα !

    Κατ' αρχάς να διευκρυνήσω ότι απ' τα ευρωπαικά εξαιρώ τα BMW τα οποία
    είτε το θέλουμε είτε όχι είναι αξιόπιστα !

    Τώρα αναφέρεσαι και λές ότι το V-Strom της SUZUKI είναι ζημιάρικο !
    Και εγώ σου λέω ότι ξέρω αρκετά V-Strom εδώ στο Βόλο και άτομα που
    τα βγάζουν εθνική για ταξίδια και δεν πάθαν τίποτα !

    Αλλά και όπως τα λές να είναι τι έγινε ? είναι ένα απο τα εκατοντάδες
    Ιαπωνικά μοντέλα!

    Όσοι εγώ βλέπω και ξέρω με ΚΤΜ και DUCATI η αγαπημένη τους βόλτα είναι μέχρι το ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ
    για επισκευή! ΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111111:a028: :a5:

    JAPANESE Bike for ever!

    japan να 'ναι κι ότι να 'ναι!

  2. #77
    Banned
    Εγγραφή
    04/10/2002
    Μηνύματα
    584
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sakisvolos
    Φίλε DARK749 Καλησπέρα !

    Κατ' αρχάς να διευκρυνήσω ότι απ' τα ευρωπαικά εξαιρώ τα BMW τα οποία
    είτε το θέλουμε είτε όχι είναι αξιόπιστα !

    Τώρα αναφέρεσαι και λές ότι το V-Strom της SUZUKI είναι ζημιάρικο !
    Και εγώ σου λέω ότι ξέρω αρκετά V-Strom εδώ στο Βόλο και άτομα που
    τα βγάζουν εθνική για ταξίδια και δεν πάθαν τίποτα !

    Αλλά και όπως τα λές να είναι τι έγινε ? είναι ένα απο τα εκατοντάδες
    Ιαπωνικά μοντέλα!

    Όσοι εγώ βλέπω και ξέρω με ΚΤΜ και DUCATI η αγαπημένη τους βόλτα είναι μέχρι το ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ
    για επισκευή! ΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111111:a028: :a5:

    JAPANESE Bike for ever!

    japan να 'ναι κι ότι να 'ναι!
    Επιδή δεν είχες ποτέ Ευρωπαϊκή μοτοσυκλέτα. Και επιδή περιορίζεσαι σε φημολογία και π@π@ρολογία, θα σου πώ οτι έχεις δίκιο...

    Τα Ευρωπαϊκά πάνε βόλτα μέχρι το συνεργείο... Τα Γιασπάν ούτε μέχρι το συνεργείο δεν πάνε...
    Μπορείς να γράψεις ο.τι θέλεις για τα Ευρωπαϊκά, αλλά δεν έχεις άποψη...Γιατί ποτέ δεν είχες... Το V-Strom αν και μου έδωσε αρχικά καλή εντύπωση, κατάλαβα στα 600 χλμ οτι είναι ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ... Το 1000 γιατί το 650 είναι έτσι κι αλλιώς μπουρδέλο.... Τα Ευρωπαϊκά, σε αντίθεση με τα Γιατονπουτσάν, έχουν ένα μεγάλο κακό... Δεν έχουν μηχανικούς που να ΞΕΡΟΥΝ τι θέλουν, εντώ στο Ελλάντα...
    Αν ήμουν 14 και μου έπερνε μοτο ο μπαμπάς, θα έπερνα Γιασπάν και θα ήμουν χαρούμενος... Δυστυχώς όμως κοντέυω 30 και έχω μια μικρή άποψη... Θα έρθει και η σειρά σου...

  3. #78
    Αρχικά δημιουργήθηκε από dessert
    Επιδή δεν είχες ποτέ Ευρωπαϊκή μοτοσυκλέτα. Και επιδή περιορίζεσαι σε φημολογία και π@π@ρολογία, θα σου πώ οτι έχεις δίκιο...

    Τα Ευρωπαϊκά πάνε βόλτα μέχρι το συνεργείο... Τα Γιασπάν ούτε μέχρι το συνεργείο δεν πάνε...
    Μπορείς να γράψεις ο.τι θέλεις για τα Ευρωπαϊκά, αλλά δεν έχεις άποψη...Γιατί ποτέ δεν είχες... Το V-Strom αν και μου έδωσε αρχικά καλή εντύπωση, κατάλαβα στα 600 χλμ οτι είναι ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ... Το 1000 γιατί το 650 είναι έτσι κι αλλιώς μπουρδέλο.... Τα Ευρωπαϊκά, σε αντίθεση με τα Γιατονπουτσάν, έχουν ένα μεγάλο κακό... Δεν έχουν μηχανικούς που να ΞΕΡΟΥΝ τι θέλουν, εντώ στο Ελλάντα...
    Αν ήμουν 14 και μου έπερνε μοτο ο μπαμπάς, θα έπερνα Γιασπάν και θα ήμουν χαρούμενος... Δυστυχώς όμως κοντέυω 30 και έχω μια μικρή άποψη... Θα έρθει και η σειρά σου...
    Τωρα...

    κατι μου λέει οτι μάλλον συμφωνώ μαζί σου...

    αλλα με μπέρδεψες ρε παιδί μου.... :hypnotize
    "It is better to die on your feet than to live on your knees!"--Emiliano Zapata

  4. #79
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της sakisvolos
    Εγγραφή
    08/07/2007
    Μηνύματα
    879
    Φίλε dessert καλησπέρα και σε σένα!

    Έχεις απόλυτο δίκιο σ' αυτό που λές ότι δεν είχα ποτέ μου ευρωπαική μοτοσυκλέτα
    παρά τα 37 μου χρόνια ! Και δέν θα πάρω ποτέ (εκτος BMW) ευρωπαική μοτοσυκλέτα
    τι να την κάνω την καλή καβάλα όταν δεν έχει καθόλου διάρκεια!
    Εντελώς πληροφοριακά σου λέω οτι είμαι μηχανικός αυτοκινήτων και όπως καταλαβαίνεις
    γνωρίζω κάποιους συναδέλφους που έχουν συνεργεία μοτοσυκλετών για αυτό εσύ μή μου λές
    για ζημιάρικα γιαπωνέζικα !

    Έχω και μια ερώτηση για σένα έχεις δεί κάποιο ΣΟΒΑΡΟ μηχανάκι να κινεί τους εκκεντροφόρους
    του με ιμάντα χρονισμού αντί για μιά αξιοπρεπή αλυσίδα ή ακόμα και γρανάζι (άρε HONDA)!

    Και μή μου πείς το γνωστό παραμύθι κι εσύ οτι ο ιμάντας χρονισμού είναι καλύτερος ή αθόρυβος!

    Το έχουν κάνει με ιμάντα χρονισμού γιατί είναι γύφτοι και τσίπιδες κατέβασαν το κοστος
    κατασκευής ενώ ανέβασαν την τιμή του στα ύψη!

    Σκέψου τώρα (λέω εγώ) να έχεις το multi moulinex έ συγνώμη multi strantza ήθελα να γράψω
    το αερόψυκτο με ιμάντα χρονισμού να έχει υπερθερμανθεί και να κόψει δυο δοντια ή τρια απο
    τον ιμάντα χρονισμού και κράτσ! βαλβίδες και πιστόνια ενα σώμα μια ψυχή!

    Τώρα σε ότι αφορά τα γιαπωνέζικα δεν πάνε ούτε μέχρι το συνεργείο
    ΓΙΑΤΙ ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΧΑΛΑΝΕ! ΚΑΤΑΛΑΒΕ ΤΟ!

    Τώρα εμένα στα 14 μου ο πατέρας μου μου έδωσε να να κάνω μια βόλτα με τη μοτοσυκλέτα την
    ευρωπαική που είχε και έχει ακόμη (μια HOREX Regina 350) για μένα τότε ήταν μια μοναδική
    εμπειρία αλλά αυτό δεν μου λέει τίποτα!

    Τώρα για να μήν τα ισοπεδώνουμε όλα ΒΓΑΖΩ ΤΟ ΚΑΠΕΛΟ στους ανθρώπους της KTM για ένα
    και μόνο λόγο : ένα μικρό σχετικά εργοστάσιο με πολύ ανθρώπινο δυναμικό και θέληση
    προσπαθούν να κάνουν το καλύτερο που μπορούν και με πολλά τμήματα των μοτοσυκλετών
    τους να είναι χειροποίητα!
    Στο μέλον ίσως να κοιτάξω προς την Αυστρία (ΚΤΜ) και να πάρω κάτι σε ΚΤΜ είς γνώσην μου
    ότι θα έχω κάποιες βλάβες που δέν θα έπρεπε άλλα δεν θα με τρομάξει λόγο και της
    δουλείας μου!

    ΑΛΛΑ ΡΕ ΦΙΛΕ ΙΤΑΛΙΚΟ ΟΧΗΜΑ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΡΩ ΠΟΤΕ! ΔΕΝ ΦΟΒΑΜΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ ΟΧΗΜΑ

    ΑΛΛΑ ΦΟΒΑΜΑΙ ΤΟ ΙΤΑΛΙΚΟ ΤΟ ΑΝΤΑΛΑΚΤΙΚΟ ΟΤΑΝ ΘΑ ΤΟ ΧΡΕΙΑΣΤΩ!

    ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΚΟΙΜΑΜΑΙ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΤΟΝ ΥΨΙΣΤΟ ΝΑ ΜΗΝ ΔΩ ΟΤΙ ΕΧΩ ΙΤΑΛΙΚΟ ΟΧΗΜΑ
    ΟΥΤΕ ΣΤΟΝ ΥΠΝΟ ΜΟΥ!

    Καλυνύχτα !

    Japan For Ever!

  5. #80
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Ζεύκας
    Εγγραφή
    15/10/2005
    Μηνύματα
    7.133
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sakisvolos
    Φίλε dessert καλησπέρα και σε σένα!

    Έχεις απόλυτο δίκιο σ' αυτό που λές ότι δεν είχα ποτέ μου ευρωπαική μοτοσυκλέτα
    παρά τα 37 μου χρόνια ! Και δέν θα πάρω ποτέ (εκτος BMW) ευρωπαική μοτοσυκλέτα
    τι να την κάνω την καλή καβάλα όταν δεν έχει καθόλου διάρκεια!
    Εντελώς πληροφοριακά σου λέω οτι είμαι μηχανικός αυτοκινήτων και όπως καταλαβαίνεις
    γνωρίζω κάποιους συναδέλφους που έχουν συνεργεία μοτοσυκλετών για αυτό εσύ μή μου λές
    για ζημιάρικα γιαπωνέζικα !

    Έχω και μια ερώτηση για σένα έχεις δεί κάποιο ΣΟΒΑΡΟ μηχανάκι να κινεί τους εκκεντροφόρους
    του με ιμάντα χρονισμού αντί για μιά αξιοπρεπή αλυσίδα ή ακόμα και γρανάζι (άρε HONDA)!

    Και μή μου πείς το γνωστό παραμύθι κι εσύ οτι ο ιμάντας χρονισμού είναι καλύτερος ή αθόρυβος!

    Το έχουν κάνει με ιμάντα χρονισμού γιατί είναι γύφτοι και τσίπιδες κατέβασαν το κοστος
    κατασκευής ενώ ανέβασαν την τιμή του στα ύψη!

    Σκέψου τώρα (λέω εγώ) να έχεις το multi moulinex έ συγνώμη multi strantza ήθελα να γράψω
    το αερόψυκτο με ιμάντα χρονισμού να έχει υπερθερμανθεί και να κόψει δυο δοντια ή τρια απο
    τον ιμάντα χρονισμού και κράτσ! βαλβίδες και πιστόνια ενα σώμα μια ψυχή!

    Τώρα σε ότι αφορά τα γιαπωνέζικα δεν πάνε ούτε μέχρι το συνεργείο
    ΓΙΑΤΙ ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΧΑΛΑΝΕ! ΚΑΤΑΛΑΒΕ ΤΟ!

    Τώρα εμένα στα 14 μου ο πατέρας μου μου έδωσε να να κάνω μια βόλτα με τη μοτοσυκλέτα την
    ευρωπαική που είχε και έχει ακόμη (μια HOREX Regina 350) για μένα τότε ήταν μια μοναδική
    εμπειρία αλλά αυτό δεν μου λέει τίποτα!

    Τώρα για να μήν τα ισοπεδώνουμε όλα ΒΓΑΖΩ ΤΟ ΚΑΠΕΛΟ στους ανθρώπους της KTM για ένα
    και μόνο λόγο : ένα μικρό σχετικά εργοστάσιο με πολύ ανθρώπινο δυναμικό και θέληση
    προσπαθούν να κάνουν το καλύτερο που μπορούν και με πολλά τμήματα των μοτοσυκλετών
    τους να είναι χειροποίητα!
    Στο μέλον ίσως να κοιτάξω προς την Αυστρία (ΚΤΜ) και να πάρω κάτι σε ΚΤΜ είς γνώσην μου
    ότι θα έχω κάποιες βλάβες που δέν θα έπρεπε άλλα δεν θα με τρομάξει λόγο και της
    δουλείας μου!

    ΑΛΛΑ ΡΕ ΦΙΛΕ ΙΤΑΛΙΚΟ ΟΧΗΜΑ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΡΩ ΠΟΤΕ! ΔΕΝ ΦΟΒΑΜΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ ΟΧΗΜΑ

    ΑΛΛΑ ΦΟΒΑΜΑΙ ΤΟ ΙΤΑΛΙΚΟ ΤΟ ΑΝΤΑΛΑΚΤΙΚΟ ΟΤΑΝ ΘΑ ΤΟ ΧΡΕΙΑΣΤΩ!

    ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΚΟΙΜΑΜΑΙ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΤΟΝ ΥΨΙΣΤΟ ΝΑ ΜΗΝ ΔΩ ΟΤΙ ΕΧΩ ΙΤΑΛΙΚΟ ΟΧΗΜΑ
    ΟΥΤΕ ΣΤΟΝ ΥΠΝΟ ΜΟΥ!

    Καλυνύχτα !

    Japan For Ever!
    στην αρχή λες γουστάρεις μόνο ιαπωνικά.

    μετά λες πως από ευρωπαϊκά μόνο τα γερμανικά bmw.

    μετά γλυκοκοιτάς τα αυστριακά ktm.

    για τα βρετανικά ποια η αποψή σου?


    Πάντως ιταλικό σίγουρα δεν θα πάρεις!


  6. #81
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της sakisvolos
    Εγγραφή
    08/07/2007
    Μηνύματα
    879
    Το συμπέρασμα δικό σου ! Το θέμα δεν είναι τι γουστάρω εγώ και τι όχι
    αλλά ποιά είναι η πραγματικότητα και αυτή είναι οτι ΤΑ ΚΙΤΡΙΝΙΑΡΙΚΑ ΑΝΤΕΧΟΥΝ!

    Τα Βρετανικά δεν τα αναφέρω σαν να μήν υπάρχουν έτσι απλά!

    Japanese Motorbike For Ever!


  7. #82
    Banned
    Εγγραφή
    04/10/2002
    Μηνύματα
    584
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sakisvolos
    Φίλε dessert καλησπέρα και σε σένα!

    Έχεις απόλυτο δίκιο σ' αυτό που λές ότι δεν είχα ποτέ μου ευρωπαική μοτοσυκλέτα
    παρά τα 37 μου χρόνια ! Και δέν θα πάρω ποτέ (εκτος BMW) ευρωπαική μοτοσυκλέτα
    τι να την κάνω την καλή καβάλα όταν δεν έχει καθόλου διάρκεια!
    Εντελώς πληροφοριακά σου λέω οτι είμαι μηχανικός αυτοκινήτων και όπως καταλαβαίνεις
    γνωρίζω κάποιους συναδέλφους που έχουν συνεργεία μοτοσυκλετών για αυτό εσύ μή μου λές
    για ζημιάρικα γιαπωνέζικα !

    Έχω και μια ερώτηση για σένα έχεις δεί κάποιο ΣΟΒΑΡΟ μηχανάκι να κινεί τους εκκεντροφόρους
    του με ιμάντα χρονισμού αντί για μιά αξιοπρεπή αλυσίδα ή ακόμα και γρανάζι (άρε HONDA)!

    Και μή μου πείς το γνωστό παραμύθι κι εσύ οτι ο ιμάντας χρονισμού είναι καλύτερος ή αθόρυβος!

    Το έχουν κάνει με ιμάντα χρονισμού γιατί είναι γύφτοι και τσίπιδες κατέβασαν το κοστος
    κατασκευής ενώ ανέβασαν την τιμή του στα ύψη!

    Σκέψου τώρα (λέω εγώ) να έχεις το multi moulinex έ συγνώμη multi strantza ήθελα να γράψω
    το αερόψυκτο με ιμάντα χρονισμού να έχει υπερθερμανθεί και να κόψει δυο δοντια ή τρια απο
    τον ιμάντα χρονισμού και κράτσ! βαλβίδες και πιστόνια ενα σώμα μια ψυχή!

    Τώρα σε ότι αφορά τα γιαπωνέζικα δεν πάνε ούτε μέχρι το συνεργείο
    ΓΙΑΤΙ ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΧΑΛΑΝΕ! ΚΑΤΑΛΑΒΕ ΤΟ!

    Τώρα εμένα στα 14 μου ο πατέρας μου μου έδωσε να να κάνω μια βόλτα με τη μοτοσυκλέτα την
    ευρωπαική που είχε και έχει ακόμη (μια HOREX Regina 350) για μένα τότε ήταν μια μοναδική
    εμπειρία αλλά αυτό δεν μου λέει τίποτα!

    Τώρα για να μήν τα ισοπεδώνουμε όλα ΒΓΑΖΩ ΤΟ ΚΑΠΕΛΟ στους ανθρώπους της KTM για ένα
    και μόνο λόγο : ένα μικρό σχετικά εργοστάσιο με πολύ ανθρώπινο δυναμικό και θέληση
    προσπαθούν να κάνουν το καλύτερο που μπορούν και με πολλά τμήματα των μοτοσυκλετών
    τους να είναι χειροποίητα!
    Στο μέλον ίσως να κοιτάξω προς την Αυστρία (ΚΤΜ) και να πάρω κάτι σε ΚΤΜ είς γνώσην μου
    ότι θα έχω κάποιες βλάβες που δέν θα έπρεπε άλλα δεν θα με τρομάξει λόγο και της
    δουλείας μου!

    ΑΛΛΑ ΡΕ ΦΙΛΕ ΙΤΑΛΙΚΟ ΟΧΗΜΑ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΡΩ ΠΟΤΕ! ΔΕΝ ΦΟΒΑΜΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ ΟΧΗΜΑ

    ΑΛΛΑ ΦΟΒΑΜΑΙ ΤΟ ΙΤΑΛΙΚΟ ΤΟ ΑΝΤΑΛΑΚΤΙΚΟ ΟΤΑΝ ΘΑ ΤΟ ΧΡΕΙΑΣΤΩ!

    ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΚΟΙΜΑΜΑΙ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΤΟΝ ΥΨΙΣΤΟ ΝΑ ΜΗΝ ΔΩ ΟΤΙ ΕΧΩ ΙΤΑΛΙΚΟ ΟΧΗΜΑ
    ΟΥΤΕ ΣΤΟΝ ΥΠΝΟ ΜΟΥ!

    Καλυνύχτα !

    Japan For Ever!
    Κατ'αρχήν... Είναι ντροπή σου, μιας και είσαι μηχανικός αυτοκινήτων, να λές οτι ο ιμάντας χρονισμού θα κόψει δόντι απο υπερθέρμανση.... Πόσους ιμάντες χρονισμού έχεις αλλάξει σε αυτοκίνητο και το είδες...;;;
    Οι ιμάντες δεν είναι αλυσίδα και είναι τοποθετημένοι αντί της αλυσίδας για να είναι αναλώσιμοι και να βγάζουν φραγκούλια οι εκάστοτε εταιρίες... Έτσι δεν είναι...
    Όχι δεν έχω δεί σοβαρό μηχανάκι να φοράει ιμάντες χρονισμου...Έχω δεί όμως σοβαρη μοτοσυκλέτα... Κατι που δεν έχω δει (με εξαιρεση VTR-VFR-TL) απο Ιαπωνική εταίρια...
    Άν νομίζεις οτι επιδή, και λογικό είναι, η μάζα προτημάει το οικονομικότερο, τοτε αυτό και το καλύτερο, καλά κάνεις..
    Αν ο ιμάντας δεν ήταν καλύτερος, απο θέμα ανοχών και μόνο, δεν θα τον προτημούσαν μέχρι σήμερα... Αλυσιδουλα και τελίωσε η υπόθεση...
    Τα Japan δεν χαλάνε.... Γράψε μου μοντέλο να σου πώ απο τι ΜΟΝΙΜΟΣ πασχει... Μη λέμε και ότι θέλουμε μας βλέπουν και ανήλικα...

    Το καπέλο κράτα το στο κεφάλι σου και βγάλτο όταν καταλάβεις, οτι οι "μικροί" Ιταλοί κατασκευαστές, κρατάνε γραμμή και πουλάνε απέναντι στα Ιαπωνέζικα θηρία, μοτο μεγάλου κυβισμου και το κάνουνε καλά ακομα... Το καπέλο κράτα το και βγάλτο, μιας και είσαι μηχανικός, στους Ευρωπαίους που δίνουν την πατέντα, την ιδέα της εξέληξης στις μάζες, Ιάπωνες, και έχουν θέμα για να παίζουν...

    Καλοί είναι οι Ιάπωνες... Καλύτεροι απ'όσο θα έπρεπε... Αλλά θέλουν το Γερμανό τους....


    Έχεις πμ

  8. #83
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Ζεύκας
    Εγγραφή
    15/10/2005
    Μηνύματα
    7.133
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sakisvolos
    Τα Βρετανικά δεν τα αναφέρω σαν να μήν υπάρχουν έτσι απλά!

  9. #84
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της sakisvolos
    Εγγραφή
    08/07/2007
    Μηνύματα
    879
    Όπως δεν αναφέρω και τα αμερικάνικα όχι γιατι δεν είναι καλά απλά γιατί
    είναι εντελώς για άλλα γούστα και όχι για τα δικά μου άσε που καίνε σαν νταλίκες
    και πάνε σαν ....................κατσαρίδες!


    Japanese Motorbike For Ever!

  10. #85
    Banned
    Εγγραφή
    04/10/2002
    Μηνύματα
    584
    ..


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	piss on japan.jpg 
Προβολές:	170 
Μέγεθος:	52,1 KB 
ID:	100434

  11. #86
    Μόνιμα Τσαντισμένο Μέλος Το avatar του/της Nikker
    Εγγραφή
    03/07/2007
    Μηνύματα
    53
    Ρε καταλάβετε το...οι Γιάπωνες θέλουν να γίνουν Ευρωπαίοι αλλά δεν μπορούν.
    Μακάρι να μπορέσουν μπας και υπάρξει λίγος ανταγωνισμός...αλλά δεν είναι σε καλό δρόμο.
    Τα γιαπωνέζικα είναι ακριβά, χαλαζιάρικα και απο άποψη ποιότητας δεν συζητάμε καν.
    Δεν μιλάω για υποκειμενικά θέματα όπως design και ομορφιά...εκεί δεν τους παίρνει καθόλου.

    Όσο για το ότι οι μεγάλες Harley πίνουνε σαν νταλίκες...μεγάλο λάθος φίλε. Έχεις τον λάθος συλλογισμό του αυτοκινήτου μεγάλος κινητήρας συνεπάγεται μεγάλη κατανάλωση.

    Για να καταλάβεις.
    Πως θα κάνεις Αθήνα - Θεσσαλονίκη πιο οικονομικά και πιο υγειηνά για τον κινητήρα σου?
    Με GSXR600 ή με Hayabusha 1300?
    Με πολλά κυβικά ο κινητήρας θα ζοριστεί λιγότερο, θα λειτουργεί πιο άνετα και θα έχει μεγαλύτερο cruising speed.
    Αρκεί να σκεφτείς ότι για τις μετακινήσεις μίας Harley αρκεί ένας κόφτης στις 5400.
    Ακόμα και η 883 Harley αγγίζει τα 180χιλιόμετρα την ώρα.

    Και ας μιλήσουμε με αριθμούς εδώ πέρα.
    Βuell Ulysses 1200 με 100 άλογα στις 6000στροφές πίνει 6.2 λίτρα μέση κατανάλωση.
    Suzuki V Strom 1000cc 98 άλογα στις 7600 στροφές έχει μέση κατανάλωση 7.5λίτρα.

  12. #87
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της sakisvolos
    Εγγραφή
    08/07/2007
    Μηνύματα
    879
    Απ' ότι βλέπω το θέμα πάει να γίνει προσωπικό αλλά θα απαντήσω!

    Ο ιμάντας χρονισμού σε ένα όχημα γενικά είτε αυτό είναι αυτοκίνητο είτε αυτό είναι
    μηχανάκι φίλτατε συμφέρει ΜΟΝΟ στην κατασκευάστρια εταιρία και σε μένα που τα φτιάχνω !

    Το καπέλο άσε να το βγάζω εγώ όπου θέλω και νομίζω!

    Και κάτι για το τέλος !
    Φέρε στο μυαλό σου δύο κινητήρες αν έχεις δει λυμένους και σκέψου απο άποψη κατασκευής
    κόστος ευκολία κτλ.

    α) εναν με ιμάντα χρονισμού

    β) έναν με αλυσύδα χρονισμού

    Αυτός που είναι με ιμάντα τι έχει στον καθρέφτη του ; ενα ιμαντα που όταν ζεσταθεί πολύ
    μπορεί να τον κόψει για πλάκα έχω βρεί πολές τέτοιες ζημιές και σου διαλύει τοι μοτερ και άντε γιά!

    Αυτός όμως που κινεί τους εκκεντροφόρους με καδένα έχει τόσο πολύ περισότερα εξαρτήματα στον
    καθρέφτη του και τόσο πολύ περισότερο σχεδιασμό που για τον κατασκεβαστή είναι μεγάλο το
    κόστος !

    Τα MERCEDES τα αμάξια τα ξέρεις?

    βρές μου ένα με ιμάντα χρονισμού αν μπορέσεις! γιατί αραγε? ΝΤΡΟΠΗ ΤΟΥΣ ΚΙ ΑΥΤΟΥΣ?

  13. #88
    Banned
    Εγγραφή
    04/10/2002
    Μηνύματα
    584
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sakisvolos
    Απ' ότι βλέπω το θέμα πάει να γίνει προσωπικό αλλά θα απαντήσω!

    Ο ιμάντας χρονισμού σε ένα όχημα γενικά είτε αυτό είναι αυτοκίνητο είτε αυτό είναι
    μηχανάκι φίλτατε συμφέρει ΜΟΝΟ στην κατασκευάστρια εταιρία και σε μένα που τα φτιάχνω !

    Το καπέλο άσε να το βγάζω εγώ όπου θέλω και νομίζω!

    Και κάτι για το τέλος !
    Φέρε στο μυαλό σου δύο κινητήρες αν έχεις δει λυμένους και σκέψου απο άποψη κατασκευής
    κόστος ευκολία κτλ.

    α) εναν με ιμάντα χρονισμού

    β) έναν με αλυσύδα χρονισμού

    Αυτός που είναι με ιμάντα τι έχει στον καθρέφτη του ; ενα ιμαντα που όταν ζεσταθεί πολύ
    μπορεί να τον κόψει για πλάκα έχω βρεί πολές τέτοιες ζημιές και σου διαλύει τοι μοτερ και άντε γιά!

    Αυτός όμως που κινεί τους εκκεντροφόρους με καδένα έχει τόσο πολύ περισότερα εξαρτήματα στον
    καθρέφτη του και τόσο πολύ περισότερο σχεδιασμό που για τον κατασκεβαστή είναι μεγάλο το
    κόστος !

    Τα MERCEDES τα αμάξια τα ξέρεις?

    βρές μου ένα με ιμάντα χρονισμού αν μπορέσεις! γιατί αραγε? ΝΤΡΟΠΗ ΤΟΥΣ ΚΙ ΑΥΤΟΥΣ?
    Όχι δεν πάει στο προσωπικό και κουλάρισε....Δεν έχω κάτι μαζί σου και δεν θέλω να παρεξηγηθώ... Σε ξαναρωτάω... Κινητήρες που σχεδιάστηκαν για ιμάντα, σχεδιάστηκάν για να τον κόβουν... Και εσύ το είδες αυτο σε κινητήρα που συντηρήτε;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;








    Πόσο κάνει η καδένα του συγκεκριμένου και κάθε πότε αλλάζει;;;;;;
    Αν είχαν οι Ducati αλυσίδα δηλαδή θα ήταν εντάξή;;;;;
    Και αφού κατασκέυασαν κινητήρες και κατασκευάζουν, βλεπε Desmosedici, με αλυσίδα, γιατί στις άλλες βάζουν ιμάντες;;;


  14. #89
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της sakisvolos
    Εγγραφή
    08/07/2007
    Μηνύματα
    879
    Λοιπόν κινητήρες που σχεδιάστηκαν με ιμάντα σαφώς και δεν σχεδιάστηκαν για να τον
    κόβουν αλλά έλα που συμβαίνει !

    Θα αναφέρω μία πολύ χαρακτηριστηκή περίπτωση (μια απ' τις πολλές)
    Το αυτοκίνητο αυτό ηταν γερμανικό καλό και αρκετά αξιόπιστο δεν αναφερω μάρκα για
    ευνόητους λόγους .
    Εσπασε ο εξωτερικός ιμάντας του A/C αν θυμάμαι καλά και όπως είχε αρκετές στροφές ο
    κινητήρας καποιο κομάτι του ιμάντα εσπασε το πλαστικό καπάκι του ιμάντα χρονισμού
    και το κακό έγινε κεφαλή και 2 εμβολα αχρηστα! (2000Km απο αλαγή ιμάντα χρονισμού)

    Έχουν κοπεί και αλυσίδες χρονισμού αλλά για να φτάσει να κοπεί μια αλυσίδα χρονισμού
    πρέπει να είναι τουλάχιστον κουφός ή εντελώς αναίσθητος ο χρήστης του οχήματος!
    Θέλω να πώ οτι η αλυσίδα με τον θόρυβο που κάνει σε προειδοποιεί συνήθως!

    Το κόστος συντήρησης αστο καλήτερα ένας ιμάντας χρονισμού αλλάζεται στα 45000km εως
    120000km (περίπου) ανάλογα τον κινητήρα.....Ασε που και καθόλου να μήν το περπατήσεις
    σε 4 ή 5 χρόνια πρέπει να αντικατασταθεί γιατί ξερένεται και το αποτέλεσμα είναι επίπονο!

    Μια αλυσίδα χρονισμού συνήθως αλλάζεται μαζί με τον κινητήρα της όταν μετά απο χρόνια
    και χιλιόμερτα αυτός καταστραφεί ή αλλάζεται στο γενικό ρεκτιφιέ πάλι μετά απο πολλά
    χιλιόμετρα και χρόνια


    Ετσι έχουν τα πράγματα! ΚΑΙ ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΑΥΡΙΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΑΛΙ !

    Japanese Motorbike For Ever!

  15. #90
    Μόνιμα Τσαντισμένο Μέλος Το avatar του/της Nikker
    Εγγραφή
    03/07/2007
    Μηνύματα
    53
    Χωρίς να ξέρω πολλά επί του θέματος...και ελπίζω να είμαι μέσα στο θέμα.
    Αλλά ξέρω ότι οι απώλειες ιπποδύναμης είναι μικρότερες στον ιμάντα αλλά δεν μπορεί να διαχειριστεί μεγάλη δυναμή αντίθετα με την αλυσίδα, όπου και οι απώλειες είναι μεγαλύτερες.

    Βεβαίώς, η Buell (ναι το ξέρω...) στο νέο 1200 που θα κυκλοφορήσει θα φορέσει ιμάντα απο carbon kevlar και ισχυρίζεται ότι θα αντέχει και μεγάλες ποσότητες δύναμης.

Σελίδα 6 από 40 ΠρώτοΠρώτο 123456789101116 ... ΤελευταίοΤελευταίο

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF