Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 9 από 9

Θέμα: Προβλημα με ενδείξεις καυσίμου..

  1. #1

    Question Προβλημα με ενδείξεις καυσίμου..

    Μηχανή TDM 900A - 2006

    Πρόβλημα: Στην ένδειξη στάθμης καυσίμου.


    Ανάλυση:

    Ενώ όταν το πήρα με γεμάτο ρεζερβουάρ οι ενδείξεις άρχισαν να κατεβάινουν μετά τα 70 - 80 χιλιόμετρα (αναφέρομαι στο 1ο "κουτάκι") - κλασσικό φαινόμενο στο TDM (μιάς και σε όλα όσα είχα με ένδειξη παρουσίαζαν το ίδιο φαινόμενο, ακόμα και αυτό με την βελόνα).

    Ξαφνικά με γεμάτο τεπόζιτο και μετά από 10 - 20 χιλιόμετρα... "πάει" το 1ο "κουτάκι" μη τα πολυλογώ στα 180 χιλιόμετρα (πόλη) ανάβει ρεζέρβα... παω για γέμισμα και παίρνει μόνο 15 λίτρα (χωρητικότητα 20 lt) και μάλιστα γεμάτο μέχρι κοντά στο χείλος....

    Για να σας προλάβω το φαινόμενο συνεχίζεται εδώ και 6 - 7 γεμίσματα (οπότε δεν ειναι τυχαίο).

    Μου δίνει την εντύπωση ότι έχει "χάσει" την ρύθμιση ή το φλοτέρ δίνει λάθος πληροφορίες στο καντράν...

    Εχει κανείς κάποια άποψη σχετικά ή έχει ακούσει τίποτα?


    Thx προκαταβολικά.
    "It is better to die on your feet than to live on your knees!"--Emiliano Zapata

  2. #2
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    14/06/2007
    Μηνύματα
    182
    Συνήθως τα φλοτέρ στην άκρη τους έχουν μια ρυθμιζόμενη αντίσταση.

    Ανάλογα με την στάθμη το οργανάκι διαβάζει την αντίσταση και μεταβάλει την ένδειξη

    Μάλλον έχει προστεθεί μια αντίσταση στο όλο κύκλωμα

    Μπορεί από κακή επαφή στης φησες η και από κακή επαφή στο ποτενσιόμετρο του φλοτέρ

    Το πιο σίγουρο είναι να βγάλεις το φλοτέρ και να το κουνήσεις με το χέρι

    Πρόσεξε όμως μην ξεγελαστείς γιατί στο τέρμα γεμάτο και τέρμα άδειο έχει κάποιες νεκρές περιοχές αυτές ευθύνονται και για το ότι στην αρχή δεν είχες μεταβολή ένδειξης στα πρώτα 70 χλμ

  3. #3
    Αρχικά δημιουργήθηκε από toulis
    Συνήθως τα φλοτέρ στην άκρη τους έχουν μια ρυθμιζόμενη αντίσταση.

    Ανάλογα με την στάθμη το οργανάκι διαβάζει την αντίσταση και μεταβάλει την ένδειξη

    Μάλλον έχει προστεθεί μια αντίσταση στο όλο κύκλωμα

    Μπορεί από κακή επαφή στης φησες η και από κακή επαφή στο ποτενσιόμετρο του φλοτέρ

    Το πιο σίγουρο είναι να βγάλεις το φλοτέρ και να το κουνήσεις με το χέρι

    Πρόσεξε όμως μην ξεγελαστείς γιατί στο τέρμα γεμάτο και τέρμα άδειο έχει κάποιες νεκρές περιοχές αυτές ευθύνονται και για το ότι στην αρχή δεν είχες μεταβολή ένδειξης στα πρώτα 70 χλμ
    Thanx φίλε μου

    αλλα...

    το θέμα κακής επαφής δεν παίζει γιατί αφ ενός το έλεγξα αλλα αφ ετέρου θα ανεβοκατέβαζε "κουτάκια" στο καντραν (ψηφιακό)...

    Δείχνει την εικόνα ότι έχει χάσει το calibration και εμφανίζει ενδείξεις προς τα κάτω... γιαυτό και δείχνει ρεζερβα στα 7-8 lt αντί για 4 (περίπου) τα οποία είναι και το normal...

    Ο OldMan που είναι να μας δώσει τα φώτα του??? ΟΕΟ?


    "It is better to die on your feet than to live on your knees!"--Emiliano Zapata

  4. #4
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.699
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sub_zero
    Ο OldMan που είναι να μας δώσει τα φώτα του??? ΟΕΟ?
    Θα σας τα δώσει μόλις φτιάξει τα δικά του, ΟΕΟ ..!!!
    (γμτ τα προβολάκια των 500? και τους μετασχηματιστές τους των 0,0003? ...)


    Επί του θέματος:

    Επειδή όπως κατάλαβα, διαπίστωσες μια "γραμμική" μεταβολή της ένδειξης προς τα κάτω (κάτι σαν να "χάνει" τα ΙΔΙΑ λίτρα σε όλη την λειτουργεία του ), μάλλον ισχύει αυτό που είπε παραπάνω ο toulis σχετικά με την "πρόσθετη" αντίσταση...!!!

    Αυτό μπορεί να συμβαίνει σε οποιοδήποτε σημείο του κυκλώματος (από το φλοτέρ μέχρι το καντράν).

    Η περίπτωση να χρειάζεται καλιμπράρισμα το όργανο, μάλλον δεν παίζει γιατί συνήθως αυτά είναι "fixed" (factory callibrated) και δεν σηκώνουν επέμβαση ...
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  5. #5
    Aυτό που ίσως παίζει, είναι:
    a) να βρει από το service manual, τις τιμές αντίστασης που πρέπει να διαβάζει στην έξοδο του φλοτέρ
    και
    b) να βγάλει από το ρεζερβουάρ την αντλία βενζίνης-φλοτέρ (υποθέτω ότι είναι μαζί) και με ένα πολύμετρο να μετρήσει (ώστε να δει εάν είναι εντός προδιαγραφών).

    Εάν οι τιμές είναι οΚ, τότε μαλακίζεται το όργανο, αντιθέτως το φλοτέρ.

    Σε οποιαδήποτε περίπτωση, πολλή φασαρία για κάτι που μάλλον μπορείς να το συνηθίσεις....

    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

  6. #6
    Κατ' αρχήν ευχαριστώ και του δύο..

    τώρα...


    Επειδή όπως κατάλαβα, διαπίστωσες μια "γραμμική" μεταβολή της ένδειξης προς τα κάτω (κάτι σαν να "χάνει" τα ΙΔΙΑ λίτρα σε όλη την λειτουργεία του ), μάλλον ισχύει αυτό που είπε παραπάνω ο toulis σχετικά με την "πρόσθετη" αντίσταση...!!!
    Δεν έχετε αδικο θα μπορούσε να είναι κάποια αλλαγή στην αντίσταση του κυκλώματος και να δείχνει λάθος τιμή τάσης.. θα ψάξω να δώ αν μπορώ να βρώ το μάνουαλ για TDM και να δώ τη τιμές δίνει...


    Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
    Aυτό που ίσως παίζει, είναι:
    a) να βρει από το service manual, τις τιμές αντίστασης που πρέπει να διαβάζει στην έξοδο του φλοτέρ και

    b) να βγάλει από το ρεζερβουάρ την αντλία βενζίνης-φλοτέρ (υποθέτω ότι είναι μαζί) και με ένα πολύμετρο να μετρήσει (ώστε να δει εάν είναι εντός προδιαγραφών).

    Εάν οι τιμές είναι οΚ, τότε μαλακίζεται το όργανο, αντιθέτως το φλοτέρ.

    Σε οποιαδήποτε περίπτωση, πολλή φασαρία για κάτι που μάλλον μπορείς να το συνηθίσεις....
    Δε διαφωνώ με αυτό (περι συνήθειας) απλά ξέρεις ποιό είναι το πρόβλημα.. εκεί που έλεγες οτι η ρεζέρβα μου φτάνει για 30 - 40 χιλ. τώρα λές απο μέσα σου: "καλά... μαλακιές μου λέει το όργανο έχω για τουλάχιστον 80 χιλ." και αν το όργανο "αποφασίσει" να δέιξει την πραγματικότητα? (δηλ. μόνο για 30 χιλ.) τοτε.... τσουφ... τσαφ.... μπρρρ..... πουφ...(αυτός είναι ο απελπιστικός ήχος όταν μένεις απο βενζίνη :rotflmao: :rotflmao:

    Θα μου πείς μπορείς να μετρας τα χιλιόμετρα και να υπολογίζεις... σωστο!! αλλά επειδή έχω μεγάλο variance στην κατανάλωση (απο 180 - 260 χιλ.) δεν είμαι σίγουρος οτι μπορό να το πετύχω...

    Ευχαριστώ πάντως..

    "It is better to die on your feet than to live on your knees!"--Emiliano Zapata

  7. #7
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    14/06/2007
    Μηνύματα
    182
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan

    Η περίπτωση να χρειάζεται καλιμπράρισμα το όργανο, μάλλον δεν παίζει γιατί συνήθως αυτά είναι "fixed" (factory callibrated) και δεν σηκώνουν επέμβαση ... [/B]
    Νομίζω ότι υπάρχει λύση

    Αν κάνω λάθος παρακαλώ διόρθωσε με OldMan

    Αν έχεις βγάλει το φλοτέρ και έχεις σιγουρευτεί γι όλα τα παραπάνω

    Κακές επαφές σε φισες ποτενσιόμετρο η ακόμα και χάλασμα της φούσκας του φλοτέρ ( μπορεί να έχει μπει βενζίνη μέσα ….βαράτε με)

    Τότε το μόνο που σκέφτομαι είναι να μετρήσεις σε πια τιμή αντίστασης το ενδεικτικό δείχνει άδειο μετά να μετρήσεις την αντίσταση με το φλοτέρ τέρμα κάτω

    Αφού κάνεις αυτές της δυο μετρήσεις υπολόγισε την διαφορά και πρόσθεσε μια αντίσταση παράλληλα αν χρειάζεσαι μικρότερη τιμή σε σειρά αν χρειάζεσαι μεγαλύτερη.

    Έτσι τουλάχιστον όταν είναι άδειο το ντεπόζιτο θα έχεις και την ανάλογη ένδειξη στο καντράν

    Για την υπόλοιπη περιοχή μέτρησης μην είσαι απαιτητικός

  8. #8
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.699
    Αρχικά δημιουργήθηκε από toulis
    Για την υπόλοιπη περιοχή μέτρησης μην είσαι απαιτητικός
    Ετοιμάστηκα να σε μαλώσω, αλλά το παραπάνω σε έσωσε ...
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  9. #9
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    14/06/2007
    Μηνύματα
    182
    Μάλωνε μάλωνε εσύ

    Ακόμα μελετάω τους εξαεριωτήρες

    Ευτυχώς που βρήκα ένα μέρος να ενημερώνομε

    Δεν είχα συνηθίσει τέτοιες ευκολίες συνήθως έπρεπε να τα υπόθετο όλα μόνος μου
    (αρκετές φορές λάθος βέβαια) :rotflmao:

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF