Σελίδα 1 από 5 12345 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 64

Θέμα: ClipOns

  1. #1
    Μια ερώτηση σχετικά με το τιμόνι:

    Είναι γενικά δυνατό να πάρει κανείς μηχανάκι με τα κλιπ-ονς κάτω από την τιμονόπλακα και να τα ανεβάσει πάνω από την τιμονόπλακα χωρίς μπελάδες; Μήπως τίθεται θέμα με τα σωληνάκια (δεν φτάνουν σε μήκος στη νέα θέση του τιμονιού);

    Μιλώ γενικά για κάθε SS, όχι μόνο για Honda.

  2. #2
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Γιατί να το κάνεις αυτό; για να είναι τα κλιπον εκεί θα υπάρχει λόγος.....

    Αν δεν βολέυουν πέρνεις άλλη μηχανή....
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  3. #3
    Ό,τι υπάρχει πάνω σε μια μηχανή για κάποιο λόγο υπάρχει, φίλε μου, αλλά παρόλα αυτά πάμε και τα αλλάζουμε γιατί επιδιώκουμε κάποιο είδος βελτίωσης, π.χ. εξάτμιση, φίλτρα, χαρτογράφηση, ζελατίνα, αναρτήσεις και διάφορα άλλα.

    Ρωτώ γιατί ορισμένες μηχανές που μου αρέσουν έχουν υπερβολικά σκυφτή θέση οδήγησης για τα γούστα μου. Θέλω λοιπόν να ξέρω αν είναι μπελάς να γίνει η μετάθεση των clipons και της τιμονόπλακας ώστε να μη μου βγαίνει ο πάτος σε συνθήκες κίνησης πόλης.

    Αν είναι μεγάλος μπελάς είναι προφανές πως πρέπει να κοιτάξω άλλα μοντέλα. Αν δεν είναι, τότε έχω να επιλέξω ανάμεσα σε μεγάλο αριθμό υποψήφιων μοντέλων και έτσι τα πράγματα γίνονται πιο εύκολα.

  4. #4
    (άκυρο)

  5. #5
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Αρχικά δημιουργήθηκε από gdevelek
    Ό,τι υπάρχει πάνω σε μια μηχανή για κάποιο λόγο υπάρχει, φίλε μου, αλλά παρόλα αυτά πάμε και τα αλλάζουμε γιατί επιδιώκουμε κάποιο είδος βελτίωσης, π.χ. εξάτμιση, φίλτρα, χαρτογράφηση, ζελατίνα, αναρτήσεις και διάφορα άλλα.

    Ρωτώ γιατί ορισμένες μηχανές που μου αρέσουν έχουν υπερβολικά σκυφτή θέση οδήγησης για τα γούστα μου. Θέλω λοιπόν να ξέρω αν είναι μπελάς να γίνει η μετάθεση των clipons και της τιμονόπλακας ώστε να μη μου βγαίνει ο πάτος σε συνθήκες κίνησης πόλης.

    Αν είναι μεγάλος μπελάς είναι προφανές πως πρέπει να κοιτάξω άλλα μοντέλα. Αν δεν είναι, τότε έχω να επιλέξω ανάμεσα σε μεγάλο αριθμό υποψήφιων μοντέλων και έτσι τα πράγματα γίνονται πιο εύκολα.
    ΟΚ - σωληνάκια, σύρματα κλπ μπορεί να αλλάξουν...

    τα κλιπον τα ίδια έιναι ένα θέμα... γιατί εάν είναι κάτω από την τιμονόπλακα έχουν δαχτυλίδι που πιάνουν πάνω στο πηρούνι, ενώ εσύ αν θες να τα ανεβάσεις θα πρέπει να βρείς να ατίστοιχα .....

    Οπότε με πατέντες ή κατεβάζεις τιν τιμονόπλακα και ανεβάζεις τα κλιπ ον ή βρίσκεις άλλες πατέντες....


    Πάντως να ξέρεις ότι αν αλλάξεις την θέση οδήγησης κατα πάσα πιθανότητα θα αλλάξεις και την γεωμετρία και την συμπρειφορά της μηχανής....


    Έχω δει και CBR954 με ΤΙΜΟΝΙ σε γερμανικό site αλλά αυτό δεν λέει και πολλά....
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  6. #6
    Αν όντως υπάρχει ανάγκη αλλαγής σωληνακίων, τα έξοδα θα είναι αρκετά, φοβάμαι... Ξέρει κανείς με βεβαιότητα;

    Αντιλαμβάνομαι τα περί αλλαγής γεωμετρίας, αλλά δεν με προβληματίζουν, πιστεύω πως αυτά αφορούν όσους οδηγούν στα όρια, εγώ πιθανότατα δεν θα έχω κανένα λόγο ανησυχίας.

    Κάτι παρόμοιο σκοπεύω να ψάξω και με το ύψος της σέλας, δεν θέλω να ακουμπάω με τις μύτες κάτω και ίσως με ρύθμιση προφόρτισης καταφέρω να κατεβάσω τη σέλα 1-2 εκ. , δεδομένου μάλιστα ότι για λόγους αρχής δεν παίρνω δεύτερο άτομο πάνω. Η γνώμη σας;

  7. #7
    go copana... copacabana! Το avatar του/της periklisk
    Εγγραφή
    21/12/2003
    Μηνύματα
    2.533
    Το σημαντικότερο θέμα που έχεις να αντιμετωπίσεις είναι η αλλαγή της γεωμετρίας.....

    Επειδή η τιμονόπλακα είναι τέρμα πάνω στα καλάμια θα πρέπει να τιην κατεβάσεις τουλάχιστον 1 εκατοστό (ή και περισσότερο...) Αυτό θα έχει σαν αποτέλεσμα να κάνεις τη γεωμετρία αρκετά πιο γρήγορη, πράγμα που δεν ξέρω αν θα σου αρέσει....

    Υπάρχει βέβαια και η λύση να βρεις άλλα κλιπ ονς τα οποία πιάνουν μεν στην θέση που είναι τώρα, αλλά η τελική θέση τους είναι στο ίδιο ύψος ή/και πάνω από την τιμονόπλακα.... εδώ θα πρέπει να δεις και την περίπτωση να μην μπορείς να στρίβεις το τιμόνι μέχρι τέρμα γιατί θα "βρίσκει" στο φέρινγκ!

    Σε κάθε περίπτωση θα έχεις να αντιμετωπίσεις δύο θεματάκια ακόμα..... Την (έστω και μικρή) μεταφορά του κέντρου βάρους αφού θα κάθεσαι πιο όρθιος και το μήκος των καλωδίων και λοιπών περιφερειακών.....

    Ότι και να κάνεις κάνε το με προσοχή για να μη βαράς το κεφάλι σου στον τοίχο μετά.....
    ΟΞΩ ΠΑΤΣΑΒΟΥΡΙΕΝ!!!!

  8. #8
    Δεν νομίζω ότι η αλλαγή της γεωμετρίας είναι κάτι τόσο κρίσιμο, σκεφτείτε ότι τα μηχανάκια αυτά τα καβαλάνε άτομα από 65 ως 100 κιλά και από 1.70 ως 1.90 ύψος, οπότε υπάρχουν ανοχές για αλλαγές στη γεωμετρία (η οποία προφανώς αλλάζει και από τις σωματομετρικές διαστάσεις του αναβάτη).

    Για την προφόρτιση/κατέβασμα σέλας κάποιο σχόλιο ή ιδέα;;

  9. #9
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Μήτσος1
    Εγγραφή
    11/01/2005
    Μηνύματα
    448
    Τέτοιες αλλάγες είναι αλλαγές σε βασικά θέματα φιλοσοφίας των SS, και συνεπώς κι'εγώ πιστεύω οτι θα έπρεπε να κοιτάξεις για κανένα άλλο μοντέλο μοτοσυκλέτας, και να αφήσεις τα SS στην άκρη.

    Τα Fazer, SV, TDM κλπ-κλπ για παράδειγμα είναι μια χαρά μοτοσυκλέτες, με αξιοπρεπέστατες επιδόσεις που σε "στήνουν" πιο "όρθιο" πάνω στη σέλα σε σύγκριση με ένα SS.

    Σκέψου τα κι'αυτά, αξίζουν το κόπο.

  10. #10
    Φίλε μου σωστά τα λές για fazer κλπ., αλλά έλα που η καρδιά μου λέει SS, κι αν δεν ακούσουμε την καρδιά μας, τι θα ακούσουμε;;;

    Η fz6 δεν μου άρεσε που την οδήγησα στην έκθεση, μου φάνηκε πολύ παρόμοια με τη δικιά μου, και η διαφορά δεν δικαιολογεί σε καμία περίπτωση τα 4500 τουλάχιστον που θα χρειαστούν στην ανταλλαγή. Και την είχα ως πρώτη επιλογή ως πριν μια εβδομάδα.

    Η TDM900 μου άρεσε πολύ ως κινητήρας, ροπάτος και αρχοντικός, αλλά θα περάσουν 1-2 χρόνια για να πέσει ως μεταχειρισμένο στα λεφτά που θέλω να δώσω για νέα μηχανή, και είναι κρίμα να πάρω την 850 όταν η νέα έχει 8 κιλά λιγώτερα και 9 άλογα περισσότερα, και είναι και πιο όμορφη. Εξάλλου όπως έγραψα δεν τη βρίσκω με τη στάση οδήγησης, παραείναι λουσάτη.

    Τώρα κοιτάζω CBR600F4 (στην οποία κουμπώνω σαν να φτιαχτήκαμε ο ένας για τον άλλο), GSX-750R, Fireblade και VTR σε μοντέλα προ του 2000. Στις τρεις τελευταίες είναι που θέλω να ψάξω ύψωμα τιμονιού και χαμήλωμα σέλας. Κοιτάζω πάνω από 600 κεκ γιατί θέλω να την κρατήσω για μερικά χρόνια, και κρίνοντας από την fz6 και την daytona650 που δοκίμασα, δεν με βλέπω να κρατάω 600άρα για πάνω από 2 χρόνια.

    Ορίστε, κατάθεση ψυχής σας έκανα, δώστε καμιά λύση...


  11. #11
    FFWD Το avatar του/της DimST
    Εγγραφή
    13/09/2002
    Μηνύματα
    866
    Γίνεται, αλλά όπως έγραψαν και τα παιδιά παραπάνω πέραν του ενδεχόμενου να κληθείς να αλλάξεις καλωδιώσεις σίγουρα θα αλλάξει η συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας.

    Και μπορεί να μην καταλάβεις κάτι σε μια διαφορά της τάξης του ενός πόντου αλλά έχω την εντύπωση πως για να μπούν τα κλιπονς απο πάνω η τιμονόπλακα θα πρέπει να κατέβει αρκετά πάνω απο τους δυο πόντους κάτι που σίγουρα θα είναι σε θέση να αλλάξει αρκετά την συμπεριφορά της σε συγκεκριμένες καταστάσεις.

    Α. Προτείνω να ψαχτείς σε φόρουμς που ασχολούνται με τα συγκεκριμένα μοντέλα, είμαι σίγουρος πως θα βρείς πληροφορίες.

    β. Ενδέχεται κάποιοι να σου προτείνουν τα helibars, είναι μάρκα κλιπονς που "σηκώνουν" την θέση οδήγησης ΧΩΡΙΣ να είναι απαραίτητη η αντικατάσταση των καλωδίων στην μοτοσυκλέτα (σύμφωνα πάντα με τον κατασκευαστή!). Μεγάλο αρνητικό τους είναι η τιμή αλλά στις περισσότερες περιπτώσεις τα σχόλια των αναβατών που είχαν πρόβλημα και τα αγόρασαν είναι θετικά.

    Δες τα παρακάτω urls

    http://www.helibars.com/
    Οfficial σελίδα

    http://laudeman.com/hondavfr/helibars1.html
    Απο σελίδα ιδιοκτήτη VFR

    http://www.mickhone.com.au/Helibars/Honda/Listings.htm
    Μαγαζί US με τιμές και φώτο

    http://store.azmusa.com/helibars.html
    Μαγαζί και εδώ

  12. #12
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Αρχικά δημιουργήθηκε από gdevelek
    Δεν νομίζω ότι η αλλαγή της γεωμετρίας είναι κάτι τόσο κρίσιμο, σκεφτείτε ότι τα μηχανάκια αυτά τα καβαλάνε άτομα από 65 ως 100 κιλά και από 1.70 ως 1.90 ύψος, οπότε υπάρχουν ανοχές για αλλαγές στη γεωμετρία (η οποία προφανώς αλλάζει και από τις σωματομετρικές διαστάσεις του αναβάτη).

    Για την προφόρτιση/κατέβασμα σέλας κάποιο σχόλιο ή ιδέα;;

    Βλέπω ότι ορισμένα θέματα τα περνάς πολύ επιδερμικά....

    Η προφόρηση του πίσω δεν έχει φτιαχτεί για να κατεβένει ή να ανεβαίνει το ύψος της σέλας αλλά για να αλλάζει η σκληρότητα του πίσω ελατηρίου.... Αν την μαλακώσεις πολύ για να ακουμπάς καλά κάτω το πίσω σε γρήγορη οδήγηση θα βουλιάζει και άρα θα πηγαίνεις στα όρια τα δικά σου ή της μηχανής ή του δρόμου...


    Αν τώρα η καρδούλα σου θέλει SS τότε μάθε να την οδηγείς όπως έχει φτιαχθεί.... εκτός κι αν θες SS απλά και μόνο για να έχεις SS...

    Όσο για τα 750 και 900 που είδα πιο πάνω και βλέποντας ότι έχεις SF καλά θα ήταν να προσγειωθείς λίγο και να προσέξεις πάρα πολύ τι θες και τι μπορείς να οδηγήσεις.....

    Γιατί αν πάρεις Fireblade και της σηκώσεις τα κλιπόν για να είσαι "άνετος" και της χαλαρώσεις την προφόρτηση... και δεδομένης της "λίγης" (σόρρυ αν κάνω λάθος) εμπειρίας σου τότε και επικίνδυνο είναι αλλά και στο κλίμα της εποχής.... Για τα καρναβάλια....

    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  13. #13
    old school gixxer Το avatar του/της alex14
    Εγγραφή
    27/01/2003
    Μηνύματα
    2.125
    Εγω το εχω ψαξει το θεμα για το δικο μου το οποιο εχει απο τις χειροτερες θεσεις οδηγησης και δεν γινεται τιποτα. Εαν τα βαλω πανω απο την τιμονοπλακα βρσκει στο fairing και αλλαζει πολυ και την γεωμετρια και εαν τα φερω πιο κοντα βρισκουν στο ρεζερβουαρ.



  14. #14
    FFWD Το avatar του/της DimST
    Εγγραφή
    13/09/2002
    Μηνύματα
    866
    Δεν διαφωνώ με τον sniper, η αγορά ss μοτοσυκλέτας οφείλει και πρέπει να γίνεται σηνειδητά. Οι συμβιβασμοί που θα κληθείς να κάνεις είναι δεδομένοι.
    Τα περιθώρια των μοτοσυκλετών είναι πολύ μεγάλα τα γκάζια πολλά και σε λάθος χέρια επικίνδυνα.

    Σίγουρα δεν είναι να παίζεις με κάποια πράγματα. Σκέψου καλά τι χρήση επιφυλάσεις στο x-ψ SS που σου αρέσει, σε τελική υπάρχουν και πιο ημί-ss μηχανάκια λιγότερα άκαμπτα - απόλυτα.

    Το οτι θα το φέρεις στα μέτρα σου ενδέχεται (το ξαναλέω) να αλλάξεις στοιχεία της μοτοσυκλέτας που θα την κάνουν ιδιαίτερα επικίνδυνη, ειδικά η πίσω ανάρτηση αν ειναι σούπα μπορεί και ένα απλό παντιλίκι να καταλήξει σε τραγωδία (και δεν υπερβάλλω).

    Λιγότερη αίσθηση του μπροστινού (απο το πιο ψηλό τιμόνι), μείωση ίχνους με κατέβασμα τις πλάκες (πολύ πιο ευαίσθητο τιμόνι, λιγότερο σταθερό στην ευθεία), πιο μπροστόβαρη κατανομής της μοτο (απότομο ευαίσθητο μπροστινό), μικρότερη διαδρομή πίσω ανάρτησης απο λίγη προφόρτησης-μείωση ύψους (έντονα κουνήματα σε ανοίγματα του γκαζιού, σε οριακές καταστάσεις η χαρά του τανκ σλάπινγκ => άσχημη πτώση)

    Σκέψου λίγο περισσότερο τι την θές την SS. Διότη αν την θές για SS χρήση (πράγμα πολύ φυσιολογικό!), οι αλλαγές στο στήσιμο δεν έχουν λόγο, απλά πρέπει να συμβιβαστείς :smilea:

  15. #15
    Τα περί προφόρτισης δεν τα ήξερα, θα κοιτάξω αν υπάρχει άλλος τρόπος χαμηλώματος της σέλας.

    Τα περί μεγάλων κυβικών σε σχέση με τα 400 που καβαλάω τώρα, δεν τα πιστεύω πλέον, γιατί πολύ απλά δοκίμασα την Daytona 650 με τα υπερδιπλάσια άλογα και εκεί που περίμενα να με ενθουσιάσει με την δύναμή της και την πήγαινα στην αρχή σαν φλώρος μην τυχόν "σηκωθεί", τελικά μου φάνηκε πολύ ήπια και στρωτή μέχρι τις 8000 στροφές, σε βαθμό που να αναρωτιέμαι πού πήγαν τόσα αλόγατα, άρα μάλλον δεν θα έχω πρόβλημα να ελέγξω τα μεγαλύτερα κυβικά. Σημειώνω πως κάποιος μηχανικός μου είχε πει πως αν ανέβω σε CBR600 και φτάσω τις 5500-6000, θα λέω "τι γίνεται εδώ πέρα!!!" έκπληκτος από τη δύναμη της μηχανής, ε, αυτό δεν έγινε με την Daytona, σε καμία περίπτωση.

    Το ότι θέλω SS είναι βέβαιο, αλλά δεν μου αρέσει καθόλου η ιδέα να πάρω παπί για την πόλη, οπότε πρέπει το μηχανάκι να είναι στοιχειωδώς all-round. Μάλιστα σκέφτομαι και το ενδεχόμενο να μην πουλήσω την SF και να την κρατήσω για την πόλη, παίρνοντας μια SS των 5000Ε.

    Το καρναβάλι δεν καταλαβαίνω πού το βλέπεις, μάλλον τίθεται θέμα ορθότητας των τροποποιήσεων με τη fireblade, αλλά δεν θα κινηθώ χωρίς περισσότερη κουβέντα με γνώστες, ούτε θα κάνω τροποποιήσεις του κεφαλιού μου, ο μηχανικός μου είναι ιδιαίτερα έμπειρος και έμπιστος και αν δεν πει το ΟΚ δεν θα κάνω τίποτε.

    Ευχαριστώ τον DimST για την αναλυτική απάντηση. Έχω και γω ακούσει για τα Moto bar risers, μάλλον αυτά εννοείς και σύ.

Σελίδα 1 από 5 12345 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. clipons vs stantard
    από b_bong12 στο forum Οδήγηση: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 12/01/2007, 10:42

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF