Σελίδα 2 από 5 ΠρώτοΠρώτο 12345 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 30 από 64

Θέμα: ClipOns

  1. #16
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Αρχικά δημιουργήθηκε από gdevelek
    Τα περί προφόρτισης δεν τα ήξερα, θα κοιτάξω αν υπάρχει άλλος τρόπος χαμηλώματος της σέλας.

    Τα περί μεγάλων κυβικών σε σχέση με τα 400 που καβαλάω τώρα, δεν τα πιστεύω πλέον, γιατί πολύ απλά δοκίμασα την Daytona 650 με τα υπερδιπλάσια άλογα και εκεί που περίμενα να με ενθουσιάσει με την δύναμή της και την πήγαινα στην αρχή σαν φλώρος μην τυχόν "σηκωθεί", τελικά μου φάνηκε πολύ ήπια και στρωτή μέχρι τις 8000 στροφές, σε βαθμό που να αναρωτιέμαι πού πήγαν τόσα αλόγατα, άρα μάλλον δεν θα έχω πρόβλημα να ελέγξω τα μεγαλύτερα κυβικά. Σημειώνω πως κάποιος μηχανικός μου είχε πει πως αν ανέβω σε CBR600 και φτάσω τις 5500-6000, θα λέω "τι γίνεται εδώ πέρα!!!" έκπληκτος από τη δύναμη της μηχανής, ε, αυτό δεν έγινε με την Daytona, σε καμία περίπτωση.

    Το ότι θέλω SS είναι βέβαιο, αλλά δεν μου αρέσει καθόλου η ιδέα να πάρω παπί για την πόλη, οπότε πρέπει το μηχανάκι να είναι στοιχειωδώς all-round. Μάλιστα σκέφτομαι και το ενδεχόμενο να μην πουλήσω την SF και να την κρατήσω για την πόλη, παίρνοντας μια SS των 5000Ε.

    Το καρναβάλι δεν καταλαβαίνω πού το βλέπεις, μάλλον τίθεται θέμα ορθότητας των τροποποιήσεων με τη fireblade, αλλά δεν θα κινηθώ χωρίς περισσότερη κουβέντα με γνώστες, ούτε θα κάνω τροποποιήσεις του κεφαλιού μου, ο μηχανικός μου είναι ιδιαίτερα έμπειρος και έμπιστος και αν δεν πει το ΟΚ δεν θα κάνω τίποτε.

    Ευχαριστώ τον DimST για την αναλυτική απάντηση. Έχω και γω ακούσει για τα Moto bar risers, μάλλον αυτά εννοείς και σύ.
    Το τι μπορεί να κάνει μια SS καλά θα ήταν να τα αναθεωρήσεις λίγο εφόσον δεν έχεις καβαλήσει μία σε "κανονικές" συνθήκες....

    Το να καβαλήσεις μία SS 600 σε τεστ ride και μάλιστα στο συγκεκριμένο που αναφέρεσαι είναι μαγική εικόνα χωρίς εικόνα...

    Σε καμμία περίπτωση δεν μπορείς να φανταστείς πως θα συμπεριφερθεί μια SS 600 στις 9.550-14.000 στροφές, την συμπεριφορά της στις στροφές, στο πίσω ή μπροστά άγριο φρενάρισμα..... και μια και μιλάς για 750 και 900 ακόμα χειρότερα...

    Σε καμμία περίπτωση δεν θέλω να σε αποθαρρύνω από το να πάρεις SS.. απλά βλέπω ότι δεν θες να διαθέσεις και πολλά λεφτά.... μια απαλή πτώση με SS όμως να την υπολογίζεις στα 1,5 με 2 χιλιάρικα σε πλαστικά και άλλα μπιχλιμπίδια που έχουν επάνω...

    Σκέψου και πράξε..
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  2. #17
    Το νου σας Ρεμάλια!!! Το avatar του/της RapidShade
    Εγγραφή
    16/10/2003
    Μηνύματα
    635
    Αρχικά δημιουργήθηκε από gdevelek
    Τα περί προφόρτισης δεν τα ήξερα, θα κοιτάξω αν υπάρχει άλλος τρόπος χαμηλώματος της σέλας.

    Τα περί μεγάλων κυβικών σε σχέση με τα 400 που καβαλάω τώρα, δεν τα πιστεύω πλέον, γιατί πολύ απλά δοκίμασα την Daytona 650 με τα υπερδιπλάσια άλογα και εκεί που περίμενα να με ενθουσιάσει με την δύναμή της και την πήγαινα στην αρχή σαν φλώρος μην τυχόν "σηκωθεί", τελικά μου φάνηκε πολύ ήπια και στρωτή μέχρι τις 8000 στροφές, σε βαθμό που να αναρωτιέμαι πού πήγαν τόσα αλόγατα, άρα μάλλον δεν θα έχω πρόβλημα να ελέγξω τα μεγαλύτερα κυβικά. Σημειώνω πως κάποιος μηχανικός μου είχε πει πως αν ανέβω σε CBR600 και φτάσω τις 5500-6000, θα λέω "τι γίνεται εδώ πέρα!!!" έκπληκτος από τη δύναμη της μηχανής, ε, αυτό δεν έγινε με την Daytona, σε καμία περίπτωση.

    Το ότι θέλω SS είναι βέβαιο, αλλά δεν μου αρέσει καθόλου η ιδέα να πάρω παπί για την πόλη, οπότε πρέπει το μηχανάκι να είναι στοιχειωδώς all-round. Μάλιστα σκέφτομαι και το ενδεχόμενο να μην πουλήσω την SF και να την κρατήσω για την πόλη, παίρνοντας μια SS των 5000Ε.

    Το καρναβάλι δεν καταλαβαίνω πού το βλέπεις, μάλλον τίθεται θέμα ορθότητας των τροποποιήσεων με τη fireblade, αλλά δεν θα κινηθώ χωρίς περισσότερη κουβέντα με γνώστες, ούτε θα κάνω τροποποιήσεις του κεφαλιού μου, ο μηχανικός μου είναι ιδιαίτερα έμπειρος και έμπιστος και αν δεν πει το ΟΚ δεν θα κάνω τίποτε.

    Ευχαριστώ τον DimST για την αναλυτική απάντηση. Έχω και γω ακούσει για τα Moto bar risers, μάλλον αυτά εννοείς και σύ.
    Δεν ξέρω από τεχνικά σημεία πολλά πράγματα
    για το Daytona που αναφέρεις, ξέρω
    όμως και μπορώ να εκφέρω μια γνώμη
    σχετικά με την εντύπωση που μου
    έδωσε στο test ride της έκθεσης...

    είναι μια μούφα, δεν πάει μία και γενικά
    αν και ΠΑΝΕΜΟΡΦΗ, μόνο αυτό πιστεύω
    μπορεί να δώσει, το SS το έχει μόνο στα
    χαρτιά από άποψη επιδόσεων, δεν περίμενα
    να "τρομάξω" από τη δύναμη, αλλά
    όχι και να το "παρακαλάω" να πάει

    Τελείως απρόθυμη μου φάνηκε... τέσπα
    από κάποιους περισσότερο καταρτισμένους
    άκουσα ότι δουλεύει αρκετά ψηλά
    και απλά δεν μπόρεσα να το δώ λόγω
    πέριορισμών χώρου/συνθηκών κλπ...

    Οπότε θα σου έλεγα να ΜΗΝ κρίνεις
    τα όλα SS, βασιζόμενος την οδηγική
    εμπειρία μιας φοράς...και μάλιστα με
    αυτό το συγκεκριμένο μοτέρ...

    Δοκίμασε ένα CBR 600RR, ένα R6, ένα 636 και
    θα διαπιστώσεις ότι άλλα τα μάτια
    του λαγού, κι άλλα της κουκουβάγιας...

    Φιλικά,

    Rapid
    Υ.Γ. ΤΟ ΝΟΥ ΣΑΣ ΡΕΜΑΛΙΑ!!!

    The more I learn,
    the less I understand...

    RapidShade

    --------------------------------
    Where is my R1?... ;(

  3. #18
    πρωην μελος Το avatar του/της idi
    Εγγραφή
    13/08/2003
    Μηνύματα
    6.082
    Μιας και ανέφερες το 636...

    Μην ανεβαίνετε σε test ride σε kawasakiα, αν απο πριν δεν ειστε διατεθειμένοι να τα αγοράσετε...

    Ειναι εξαιρετικά εθιστικά τα μαμημενα!!!!!!!

    Trust me…. Θα τρέχετε στις τραπεζες μετα...

  4. #19
    Το νου σας Ρεμάλια!!! Το avatar του/της RapidShade
    Εγγραφή
    16/10/2003
    Μηνύματα
    635

    Cool

    Αρχικά δημιουργήθηκε από idi
    Μιας και ανέφερες το 636...

    Μην ανεβαίνετε σε test ride σε kawasakiα, αν απο πριν δεν ειστε διατεθειμένοι να τα αγοράσετε...

    Ειναι εξαιρετικά εθιστικά τα μαμημενα!!!!!!!

    Trust me…. Θα τρέχετε στις τραπεζες μετα...
    Υπήρχε περίπτωση να μην ακουστεί
    το σύνηθες: πρρρρρρρ....
    και να μην πεταχτείς σαν την πορδή;;;
    (λέγοντας κάτι ΑΣΧΕΤΟ)....

    Απάντηση: ΟΧΙ!

    Υ.Γ. ΤΟ ΝΟΥ ΣΑΣ ΡΕΜΑΛΙΑ!!!

    The more I learn,
    the less I understand...

    RapidShade

    --------------------------------
    Where is my R1?... ;(

  5. #20
    πρωην μελος Το avatar του/της idi
    Εγγραφή
    13/08/2003
    Μηνύματα
    6.082
    σε κλανω :rotflmao:

  6. #21
    FFWD Το avatar του/της DimST
    Εγγραφή
    13/09/2002
    Μηνύματα
    866
    Τα περί προφόρτισης δεν τα ήξερα, θα κοιτάξω αν υπάρχει άλλος τρόπος χαμηλώματος της σέλας.
    Καλή λύση είναι το σκάψιμο της σέλας, έχει ένα όριο όμως και εκεί, ειδικά μάλιστα στα SS τελευταίας 5εατίας οι σέλες είναι ήδη φλούδες οπότε και δεν παίζει.

    Τα περί μεγάλων κυβικών σε σχέση με τα 400 που καβαλάω τώρα, δεν τα πιστεύω πλέον... Σημειώνω πως κάποιος μηχανικός μου είχε πει πως αν ανέβω σε CBR600 και φτάσω τις 5500-6000, θα λέω "τι γίνεται εδώ πέρα!!!" έκπληκτος από τη δύναμη της μηχανής, ε, αυτό δεν έγινε με την Daytona, σε καμία περίπτωση.
    Κοίταξε, να ξέρεις πως τα 600 αρχίζουν να δουλεύουν πάνω απο τις 7.000σαλ οπότε θεωρώ πως είναι πολύ πιθανό να μην είδες τίποτα στο τέστ ράηντ. Με το δεδομένο οτι το daytona600 ήταν απο τα πιο αδύναμα στις χαμηλές-μεσαίες στροφές πιστεύω πως το 650 είναι μία φάση 636... ψιλοπράγματα δηλαδή. Καλά μην περιμένεις να τρομάξεις, αλίμονο, ξέρεις να οδηγείς, ούτε πιστεύω πως τα 600 έχουν τρελό γκάζι και δεν θα τα βγάλεις πέρα μαζί τους. Γνωρίζοντας να οδηγείς μπορείς να οδηγήσεις τα πάντα, ένα 1000 θα σε ενθουσιάσει... δεν θα σε χλωμιάσει. Όταν χτυπήσεις στόπ απο γερό άνοιγμα τρίτης (1000cc) τότε ναι, θα χλωμιάσεις

    Το ότι θέλω SS είναι βέβαιο, αλλά δεν μου αρέσει καθόλου η ιδέα να πάρω παπί για την πόλη, οπότε πρέπει το μηχανάκι να είναι στοιχειωδώς all-round. Μάλιστα σκέφτομαι και το ενδεχόμενο να μην πουλήσω την SF και να την κρατήσω για την πόλη, παίρνοντας μια SS των 5000Ε.
    SS των 5000Ε? Δεν υπάρχουν και πολλά σε αυτά τα λεφτά... ακόμα και στα 600cc δύσκολα


    ....ο μηχανικός μου είναι ιδιαίτερα έμπειρος και έμπιστος και αν δεν πει το ΟΚ δεν θα κάνω τίποτε...
    σωστός


    Ευχαριστώ τον DimST για την αναλυτική απάντηση. Έχω και γω ακούσει για τα Moto bar risers, μάλλον αυτά εννοείς και σύ.
    ...τίποτα. Ναι αυτά εννοώ και απ'όσο γνωρίζω κάνουν αρκετά καλή δουλειά.
    Τα κλιπ'ονς θα μείνουν κάτω απο την πλάκα, θα αλλάξει η γωνία τους και θα σηκωθεί η θέση οδήγησης αυτούς τους κρίσημους πόντους που ζητάς.

    Καλές αγορές.

  7. #22
    Αρχικά δημιουργήθηκε από RapidShade


    Οπότε θα σου έλεγα να ΜΗΝ κρίνεις
    τα όλα SS, βασιζόμενος την οδηγική
    εμπειρία μιας φοράς...και μάλιστα με
    αυτό το συγκεκριμένο μοτέρ...

    Δοκίμασε ένα CBR 600RR, ένα R6, ένα 636 και
    θα διαπιστώσεις ότι άλλα τα μάτια
    του λαγού, κι άλλα της κουκουβάγιας...

    Φιλικά,

    Rapid
    Φυσικά υπάρχουν και άλλα SS και δέχομαι ότι θα είναι και πιο "άγρια" από τη Daytona, αλλά δεν έχω ευκαιρίες να τα οδηγήσω αφού δεν έχω φίλους με μηχανές (ή μάλλον οι δύο που έχω έχουν TDM και SF οπότε δεν μετράνε). Μετά από 2.5 χρόνια και 15.000χλμ. με τη SF, χρειάστηκε να πάω στην έκθεση για να ανεβώ σε άλλο μηχανάκι από το δικό μου.

    Έτσι αναγκάζομαι να βασιστώ σ' αυτή την πολύ περιορισμένη εμπειρία της έκθεσης. Πάντως αν μείνω στα 600 κυβικά η επιλογή είναι δεδομένη, το F4.

  8. #23
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Αρχικά δημιουργήθηκε από gdevelek
    ..........Μετά από 2.5 χρόνια και 15.000χλμ. με τη SF, χρειάστηκε να πάω στην έκθεση για να ανεβώ σε άλλο μηχανάκι από το δικό μου.

    Έτσι αναγκάζομαι να βασιστώ σ' αυτή την πολύ περιορισμένη εμπειρία της έκθεσης. Πάντως αν μείνω στα 600 κυβικά η επιλογή είναι δεδομένη, το F4.
    Λίγη εμπειρία....

    Και λίγα τα λεφτά που διαθέτεις πάντως.... συντήρηση, ζημιές κλπ κοστίζουν πάρα πολύ σ' αυτή την κατηγορία....

    Δεν είναι Commuter bikes τα SS.... μόνο για λάστιχα θες 400+ τον χρόνο... και αν αρχίσεις και τίποτα βόλτες.... άστα να πάνε
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  9. #24
    Ελαιόψυκτο Μέλος Το avatar του/της free rider
    Εγγραφή
    26/08/2004
    Μηνύματα
    2.330
    Εγώ πάλι υπερασπίζομαι την άποψη ότι ο καθένας πρέπει να είναι ελεύθερος να κάνει όποια μετατροπή θέλει και έχει την διάθεση να κάνει στην μηχανή του..
    Φυσικά λαμβάνοντας υπ όψιν την αλλαγή της συμπεριφοράς και ίσως της χρήσης κατόπιν της μετατροπής..

    Τώρα μήπως δεν κατάλαβα καλά αλλά ο φίλος μας μάλλον θέλει να φτιάξει ένα street fighter?

    Στα εφτάμισι και στα χιλιάρια…δεν βάζουν ψηλό τιμόνι και κάνουν άλλες μετατροπές αλλαγή της πίσω ρόδας βαψίματα προβολείς αναρτήσεις και πάει λέγοντας….

    Είναι δαπανηρή και κουραστική προσπάθεια αλλά όποιος έχει το μεράκι καλώς πράτει…
    και η ζωή συνεχίζεται...

  10. #25
    Ελαιόψυκτο Μέλος Το avatar του/της free rider
    Εγγραφή
    26/08/2004
    Μηνύματα
    2.330
    τώρα για να είμαι ειλικρινής δεν έχω φανταστεί ενα F4 με τιμόνι απο ΧΤ αλλά ενα προσχέδιο της κατασκευης με photoshop θα είχε ενδιαφέρον..
    και η ζωή συνεχίζεται...

  11. #26
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Αρχικά δημιουργήθηκε από free rider
    Εγώ πάλι υπερασπίζομαι την άποψη ότι ο καθένας πρέπει να είναι ελεύθερος να κάνει όποια μετατροπή θέλει και έχει την διάθεση να κάνει στην μηχανή του..
    Φυσικά λαμβάνοντας υπ όψιν την αλλαγή της συμπεριφοράς και ίσως της χρήσης κατόπιν της μετατροπής..

    Τώρα μήπως δεν κατάλαβα καλά αλλά ο φίλος μας μάλλον θέλει να φτιάξει ένα street fighter?

    Στα εφτάμισι και στα χιλιάρια…δεν βάζουν ψηλό τιμόνι και κάνουν άλλες μετατροπές αλλαγή της πίσω ρόδας βαψίματα προβολείς αναρτήσεις και πάει λέγοντας….

    Είναι δαπανηρή και κουραστική προσπάθεια αλλά όποιος έχει το μεράκι καλώς πράτει…

    Δεν διαφώνησε κανείς με αυτό αλλά εδώ ο φίλος δεν νομίζω ότι θέλει να φτιάξει streetfighter... Το αντίθετο μάλιστα... προσπαθεί να κάνει μια μηχανή που από την φύση της είναι άβολη σε όχημα καθημερινής μετακίνησης και μάλιστα με πολύ μικρό κόστος...

    5.000 είπε ότι διαθέτει... οπότε ξεχνάει την F4 και κοιτάει για F3 και πίσω.....
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  12. #27
    Δεν θέλω streetfigher, αφού ήδη έχω. Επίσης καρατιμόνα δεν πρόκειται να βάλω, είναι εντελώς ακραίο και κακαίσθητο.

    Θέλω SS αλλά "πολιτισμένο", όπως ακριβώς το F4, σε αντιπαράθεση με το RR που γεννήθηκε για την πίστα (όπατις!!)

    Να σας δώσω άλλο ένα παράδειγμα, είδα προ ολίγου στη Στουρνάρη μια Thunderace. Πάνω από την τιμονόπλακα τα clipons, αλλά και πάλι η τελική θέση του τιμονιού ήταν ψηλά σεεσχέση με τη σέλα, όπως περίπου και της F4. Επίσης η σέλα ήταν χαμηλά, όπως και της SuperFour, σίγουρα κάτω από τα 80εκ.. Φαίνεται πως τα τελευταία 4-5 χρόνια αγρίεψαν οι κατασκευαστές και τις έκαναν "κώλος πάνω-κεφάλι τάπα". Ένα άλλο καλό που είδα στη μηχανή ήταν ότι είχε θέση για μανιτάρια. Βέβαια την είχα ήδη στα υπόψιν τη μηχανή, δεν τη γνώρισα τώρα, και λόγω παλαιότητας τη βρίσκει κανείς και κάτω από 6000Ε... Μόνο που ζυγίζει 30κιλά πάνω από τα τωρινά 1000άρια. Βέβαια δεν μπορεί κανείς να τα έχει όλα.

  13. #28
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Ε τότε αφού ξέρεις τι θέλεις, τι τα ήθελες εκείνα τα περί 750-900 και κάτω από την τιμονόπλακα κλπ κλπ;

    Πάρε το thundercat (από λάθος μάλλον είπες Thunderace ε; ) να τελειώνουμε...... γιατί με 5Κ δεν πρόκειταινα βρεις f4 κι αν βρείς να την ξεψαχνίσεις ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ!!!






    Tip : Το SF δεν είναι streetfighter.... Commuter Bike είναι
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  14. #29
    Ελαιόψυκτο Μέλος Το avatar του/της free rider
    Εγγραφή
    26/08/2004
    Μηνύματα
    2.330
    Αρχικά δημιουργήθηκε από gdevelek
    Δεν θέλω streetfigher, αφού ήδη έχω. Επίσης καρατιμόνα δεν πρόκειται να βάλω, είναι εντελώς ακραίο και κακαίσθητο.

    Θέλω SS αλλά "πολιτισμένο", όπως ακριβώς το F4, σε αντιπαράθεση με το RR που γεννήθηκε για την πίστα (όπατις!!)

    Να σας δώσω άλλο ένα παράδειγμα, είδα προ ολίγου στη Στουρνάρη μια Thunderace. Πάνω από την τιμονόπλακα τα clipons, αλλά και πάλι η τελική θέση του τιμονιού ήταν ψηλά σεεσχέση με τη σέλα, όπως περίπου και της F4. Επίσης η σέλα ήταν χαμηλά, όπως και της SuperFour, σίγουρα κάτω από τα 80εκ.. Φαίνεται πως τα τελευταία 4-5 χρόνια αγρίεψαν οι κατασκευαστές και τις έκαναν "κώλος πάνω-κεφάλι τάπα". Ένα άλλο καλό που είδα στη μηχανή ήταν ότι είχε θέση για μανιτάρια. Βέβαια την είχα ήδη στα υπόψιν τη μηχανή, δεν τη γνώρισα τώρα, και λόγω παλαιότητας τη βρίσκει κανείς και κάτω από 6000Ε... Μόνο που ζυγίζει 30κιλά πάνω από τα τωρινά 1000άρια. Βέβαια δεν μπορεί κανείς να τα έχει όλα.
    μ'ηπως αντί για thunderace θέλεις ενα thundercat???

    εξακοσάρι πολιτισμένο είναι κι αυτό...

    μα πάρα πολύ ...

    και η ζωή συνεχίζεται...

  15. #30
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
    Ε τότε αφού ξέρεις τι θέλεις, τι τα ήθελες εκείνα τα περί 750-900 και κάτω από την τιμονόπλακα κλπ κλπ;

    Πάρε το thundercat (από λάθος μάλλον είπες Thunderace ε; ) να τελειώνουμε...... γιατί με 5Κ δεν πρόκειταινα βρεις f4 κι αν βρείς να την ξεψαχνίσεις ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ!!!

    Tip : Το SF δεν είναι streetfighter.... Commuter Bike είναι
    Πρώτα-πρώτα διακρίνω ένα εκνευρισμό στα όσα γράφεις. Αν οι προβληματισμοί που θέτω σε ενοχλούν, απλά μην μπαίνεις στον κόπο να απαντήσεις, και είμαστε όλοι μια χαρά. Εθελοντικά λειτουργεί και αυτό και όλα τα φόρουμ.

    Δεν έγραψα από λάθος Thunderace. Η Thundercat μου αρέσει, αλλά όπως έχω ήδη γράψει, φοβάμαι πως πολύ γρήγορα θα θελήσω περισσότερη δύναμη, και τότε θα αναγκαστώ να τη σκοτώσω, αφού η τιμή μεταπώλησής της είναι πολύ χαμηλή. Εξάλλο ο κινητήρας της είναι εντελώς ξεπερασμένος. Επίσης είναι ελάχιστες αυτές που προσφέρονται προς πώληση, και οι περισσότερες έχουν εκείνο το παρδαλό γκρι-κίτρινο χρώμα που μόνο τώρα το καρναβάλι ταιριάζει. Φυσικά αυτό είναι προσωπικό γούστο.

    Από την άλλη η Thunderace ζυγίζει 198 κιλά στεγνή. Και, για να απαντήσω στην απορία σου, γι' αυτό ακριβώς κοιτάζω για gsx750r και fireblade, γιατί και σαφώς πιο δυνατές από 600άρι είναι και σχετικά ελαφρές.

    Ξέρω πως μια F4 δεν βρίσκεται κάτω από 5500, δεν ισχυρίστηκα ποτέ κάτι διαφορετικό. Και ό,τι μου γυαλίσει θα το πάω στο μηχανικό μου να το ξεψαχνίσει, όπως έκανα και με το τωρινό μηχανάκι.

    Τώρα για το αν το S4 είναι streetfigher... δεν ξέρω, έχεις υπόψη σου κανένα καθιερωμένο και αδιαμφισβήτητο ορισμό του τι είναι streetfigher; Την δικιά μου εικόνα για το τι είναι streetfigher το S4 την καλύπτει. Όσο για το τι είναι commuter bike, η καλύτερη απάντηση νομίζω πως είναι "το παπί"!.

    Εξάλλου δεν κολλάω σε ταμπέλες, η κάθε μηχανή έχει το δικό της χαρακτήρα κι ας ανήκει στην ίδια κατηγορία με άλλες. Δες για παράδειγμα τη Thunderace και τη CBR1000RR, και οι δύο SS είναι, αλλά διαφέρουν πολύ.

Σελίδα 2 από 5 ΠρώτοΠρώτο 12345 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. clipons vs stantard
    από b_bong12 στο forum Οδήγηση: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 12/01/2007, 10:42

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF