Σελίδα 3 από 5 ΠρώτοΠρώτο 12345 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 31 έως 45 από 64

Θέμα: ClipOns

  1. #31
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Ρε φίλε; ελπίζω να μας κάνεις πλάκα!!!

    Θες να δώσεις όχι πάνω από 5000 και να πάρεις και μηχανή στην κόψη της τεχνολογίας;


    Και τι να το κάνεις; σε 2,5 χρόνια έχεις κάνει όσα έχω κάνει σε 5 μήνες.... Τα κλιπον δεν σου κάνουν, η θέση είναι ψηλή και δεν φτάνουν τα ποδαράκια σου κάτω, τα φώτα έιναι χαμηλά η ζελατίνα θαμπή....

    Και δεν έχω καμμία όρεξη να έρθω σε αντιπαράθεση μαζί σου αλλά το να πάρεις SS δεν είναι μία απόφαση σαν να διαλέγεις αυτοκίνητο... Na πάρω το σεντάν η το κουπέ; Το θες γιατι το γουστάρεις και θες να πηγαίνεις τουλάχιστον σβέλτα ή και να το βάζεις στην πίστα... Αλλιώς γιατι να το πάρεις;

    Δεν θες προφανώς να ακούσεις όσα είπαν κι άλλοι εδώ μέσα.... από τα 45 άλογα ενός SF θες να πας στα 140+ ενός 1000 SS; Και με ποια λογική; δεδομένου ότι θα το κυκλοφορείς κυρίως μέσα στην πόλη...

    Και έξω να το βγάλεις θα μπορέσεις να το πάς; Και είσαι διατεθιμένος για τις συνέπειες μιας πτώσης με "πολλά"; Απλές είναι οι ερωτήσεις απλές κι οι απαντήσεις....
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  2. #32
    Φιλαράκο άλλα γράφω και άλλα καταλαβαίνεις, οπότε άστο να πάει να χαθεί. Άσε που η διάθεσή σου είναι να πουλήσεις πείρα και μούρη και όχι να βοηθήσεις. Ακούς εκει "δε φτάνουν τα ποδαράκια σου κάτω"!! Ώπα ρε ψηλέ!! Τι καιρό κάνει εκεί πάνω;;;

    Κατά τα άλλα δεν ήθελες να έλθεις και σε αντιπαράθεση μαζί μου... Φαντάσου δηλαδή και νά 'θελες... θα με έτρωγε η μαύρη μαρμάγκα...

    Ευτυχώς 1-2 άτομα που απάντησαν στην αρχική ερώτησή μου είχαν κάτι ουσιαστικό να προτείνουν, και με ευγενικό τρόπο.

    Ευχαριστώ DimST & Free_rider.

  3. #33
    Ελαιόψυκτο Μέλος Το avatar του/της free rider
    Εγγραφή
    26/08/2004
    Μηνύματα
    2.330
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
    Και είσαι διατεθιμένος για τις συνέπειες μιας πτώσης με "πολλά"; Απλές είναι οι ερωτήσεις απλές κι οι απαντήσεις....
    εγω πάντως ρε Νικολάκη δεν είμαι με τίποτα διατεθιμένος να πεσω με πολλά...

    μου αρέσει η ταχύτητα αλλά οταν τα χιλιόμετρα περνάνε τα 200 δεν συμφέρει μια πτώση...

    ασε που δεν θα μείνει και τίποτα μετά....

    και η ζωή συνεχίζεται...

  4. #34
    Ελαιόψυκτο Μέλος Το avatar του/της free rider
    Εγγραφή
    26/08/2004
    Μηνύματα
    2.330
    Αρχικά δημιουργήθηκε από free rider
    εγω πάντως ρε Νικολάκη δεν είμαι με τίποτα διατεθιμένος να πεσω με πολλά...

    μου αρέσει η ταχύτητα αλλά οταν τα χιλιόμετρα περνάνε τα 200 δεν συμφέρει μια πτώση...

    ασε που δεν θα μείνει και τίποτα μετά....

    φυσικά καταλαβαίνω οτι το λές για να προφυλάξεις ...
    και η ζωή συνεχίζεται...

  5. #35
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Αρχικά δημιουργήθηκε από gdevelek
    Φιλαράκο άλλα γράφω και άλλα καταλαβαίνεις, οπότε άστο να πάει να χαθεί. Άσε που η διάθεσή σου είναι να πουλήσεις πείρα και μούρη και όχι να βοηθήσεις. Ακούς εκει "δε φτάνουν τα ποδαράκια σου κάτω"!! Ώπα ρε ψηλέ!! Τι καιρό κάνει εκεί πάνω;;;

    Κατά τα άλλα δεν ήθελες να έλθεις και σε αντιπαράθεση μαζί μου... Φαντάσου δηλαδή και νά 'θελες... θα με έτρωγε η μαύρη μαρμάγκα...

    Ευτυχώς 1-2 άτομα που απάντησαν στην αρχική ερώτησή μου είχαν κάτι ουσιαστικό να προτείνουν, και με ευγενικό τρόπο.

    Ευχαριστώ DimST & Free_rider.
    Μαμά μου πέρνουν το παιχνίδι μου!!!!!

    Εσύ μάλλον δεν θες να καταλάβεις... Εγώ εδώ μέσα έχω ίσως την λιγότερη πείρα...

    Να στα πω πιο απλά... Θες να πάρεις SS και έχεις 5000.

    Θες κανα 2 χιλιάρικα μόνο για εξοπλισμό γιατί αν καβαλάς SS και πας γρήγορα τότε η επιπτώσεις μιας πτώσεις είναι τραγικές - Θες καλές μπότες, καλό κράνος, καλό μπουφάν κλπ κλπ. Οπότε σου μένουν 3000 περίπου.....

    Τι SS αγοράζεις; και αν σου πέσει κάτω και σου σπάσουν τίποτα πλαστικούλια; Θα το κυκλοφορείς γυμνό μέχρι να μαζέψεις τα πολλά που θα χρειαστούν για να την φτιάξεις...

    Έκανα και κάτι ερωτήσεις αλλά μην τους δίνεις σημασία.... προφανώς τα έχεις σκεφτεί όλα γιατί τα ξέρεις όλα


    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  6. #36
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Αρχικά δημιουργήθηκε από free rider
    εγω πάντως ρε Νικολάκη δεν είμαι με τίποτα διατεθιμένος να πεσω με πολλά...

    μου αρέσει η ταχύτητα αλλά οταν τα χιλιόμετρα περνάνε τα 200 δεν συμφέρει μια πτώση...

    ασε που δεν θα μείνει και τίποτα μετά....

    Και τα 120 πολλά είναι όμως Χρήστο.... δεν είναι; και δεν πάς με τόσα;
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  7. #37
    Ελαιόψυκτο Μέλος Το avatar του/της free rider
    Εγγραφή
    26/08/2004
    Μηνύματα
    2.330
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
    Και τα 120 πολλά είναι όμως Χρήστο.... δεν είναι; και δεν πάς με τόσα;

    Εχουμε θίξει ενα πολύ σοβαρό ζήτημα...
    και ίσως θα έπρεπε να συζητηθεί ξεχωριστά σε κάποιο ποστ μόνο αυτό..


    συμφωνώ οτι είναι πολλά μια και έχω εμπειρία πτώσης με χιλιόμετρα περίπου αυτά ...τα 100...
    οταν μου μπλόκαρε μπροστινο δισκόφρενο...

    οσο το θυμάμαι δεν θέλω να μου ξανασυμβεί...

    απλά γενικότερα νομίζω οτι κατά την πτώση έχει μεγάλη σημασία η εμπειρία ..
    δεν είναι τυχαίο που οι αναβάτες gp κάνουν προπόνηση σε πτώσεις θυμήσου τον rossi τι τούμπες έτρωγε στην αρχή...

    πως κατάφερνε να επιβιώσει..??


    Εκτός απο τα μαθήματα ασφαλούς και ίσως γρήγορης οδήγησης θα ήταν
    καλό γενικότερα αν γίνονταν και μαθήματα συμπεριφοράς σε κατασταση πανικού οσο μπορούμε βέβαια...
    και η ζωή συνεχίζεται...

  8. #38
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    ΟΚ ρε Χρήστο αλλά ο gdevelek θέλει να πάρει SS και απλά είπα κάποια πράγματα τα οποία δεν θέλει να καταλάβει....

    Δηλαδή αν πέρνεις μια στροφή με 80-100 και σου φύγει για τον Α ή Β λόγο εσύ μπορεί να μην πάθεις κάτι αλλά η μηχανή δεν είναι σίγουρο αν θα επιβιώσει....

    Όλα όσα λες σωστά, απλά θα πρέπει να ξέρουμε ότι τα πράγματα πάνω στην μηχανή δεν είναι θεωριτικά αλλά πραγματικά.... Θεωριτικά οδηγώ σαν τον Rossi και τίποτα δεν με ρίχνει κάτω γιατί Θεωρητικά έχω καλά αντανακλαστικά ξέρω όλη την θεωρία για το πως πάει με πολλά αλλά δυστυχώς στην πράξη δεν είναι έτσι...

    Ας κάνει ότι αποφασίσει αλλά μην εμφανιστεί μετά και αρχίσει τα δεν ήξερα και δεν μου τα είπανε..... Εδώ συγκρίνει SF με FZ6 και τα βρίσκει παρόμοια.... Από κει και πέρα τι να πει κανείς.....

    Αυτά
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  9. #39
    Το προβλημα ειναι οτι τα test rides σε μερικες περιπτωσεις κανουν κακο και δεν εχουν να κανουν με την ουσια του πραγματος.
    Γιατι βγαινουν λαθος αποτελεσματα απο υποψηφιους αγοραστες.Εννοειται οτι το fz6 δεν εχει σχεση καμια με το SF απλα λογω της ηλιθιας αυτοσχεδιας πιστας και του δερβεναγα μπροστα δεν μπορεις να ανοιξεις το μηχανακι με αποτελεσματα αμφιβολα για το μοντελο.

  10. #40
    sniper έχεις παρεξηγήσει εντελώς την κατάσταση.

    Πήγαινε παληκάρι μου στο πρώτο μήνυμα και κοίταξε τι ρωτώ γιατί φαίνεται πως το ξέχασες.

    Πήγες; Ωραία.

    Ρωτώ πουθενά τι μηχανάκι να πάρω; ΟΧΙ!

    Ρωτώ πώς να το πηγαίνω; ΟΧΙ!

    Έγραψα πουθενά πως μόλις πάρω ό,τι πάρω, θα πάω στο Μπράλο να το ξεσκίσω, ώστε να δικαιούσαι να μου πεις "Τι πας να κάνεις!";;; ΟΧΙ!

    Έκανα δύο πολύ συγκεκριμένες τεχνικές ερωτήσεις, γνωρίζοντας πως πολλοί στο φόρουμ είναι ψαγμένοι και πολύ πιθανόν να έχουν κάτι να προτείνουν: τι μπορεί να γίνει για να ανεβεί λίγο το τιμόνι και να κατεβεί η σέλα, ώστε να έλθουν στα επίπεδα της F4, που όπως έγραψα με βολεύει πολύ στη στάση οδήγησης. Σ' αυτές τις ερωτήσεις περίμενα απαντήσεις και όχι πατρικές συμβουλές για το τι να πάρω και πώς θα το πηγαίνω και τι κινδύνους έχω.

    Λες να μην ξέρω ότι τα πλαστικά σε πτώση σπάνε και είναι ακριβά; Λες να μην ξέρω ότι σε πτώση με πολλά παίζουν κυπαρρίσια; Λες να μην ξέρω πως χρειάζομαι σωστά ρούχα και κράνος; Γιατί, με ξέρεις και με έχεις δει ποτέ να οδηγώ με βερμούδα, Τ-shirt και μπαντάνα;;; Ή μήπως θεωρείς πως τα 180χ/ω που πιάνει η S4 είναι τόσα ώστε να μη χρειάζεται κανείς σωστά ρούχα;;; Στην τελική, νομίζεις πως γεννήθηκα χτες επειδή "σε 5 μήνες έχεις κάνει όσα χλμ έχω κάνει εγώ σε 2.5 χρόνια";;;

    Το τι μου ταιριάζει είναι δικός μου λογαριασμός και δεν ζητώ καμιά βοήθεια για να το προσδιορίσω. Το πώς οδηγώ και τι πείρα έχω είναι επίσης δικά μου ζητήματα, και δεν σου πέφτει λόγος να τα σχολιάζεις και να τα κοροϊδεύεις.

    Έγραψα πουθενά πως διαθέτω μόνο 5.000Ε;;; ΟΧΙ! Έγραψα μόνο ότι ίσως κρατήσω το S4 και πάρω κάτι φτηνό ως δεύτερο μηχανάκι με 5.000, αντί να δώσω το S4 και να πάρω κάτι ακριβώτερο. Αλλά φαίνεται πως διαβάζεις τα μηνύματα διαγωνίως.

    Και ναι, το S4 και το FZ6 μέχρι τις 8.000 στροφές που το πήγα, για μένα μοιάζουν πολύ. Και "μοιάζουν" σημαίνει "μοιάζουν", όχι "είναι ίδια". Αν διαφωνείς, τράβα συγκρινέ τα, όπως ακριβώς και εγώ, ως τις 8000 στροφές. Έγραψα εξάλλου πως κάποιος μηχανικός με είχε προϊδεάσει για εκρηκτικές επιδόσεις πάνω από τις 5.500 στροφές στα 600άρια, και τίποτε τέτοιο δεν είδα, και, όπως έγραψαν κι άλλοι, μπαρούφες μου είχε πει ο μηχανικός. Αλλά είπαμε, άλλα γράφω, άλλα καταλαβαίνεις.

    Τώρα τις ειρωνείες του τύπου "τα φώτα είναι χαμηλά και η ζελατίνα θαμπή", δεν θα τις σχολιάσω.

    Τέλος.

  11. #41
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Θάνος
    Εγγραφή
    17/06/2003
    Μηνύματα
    1.079
    Γνώμη μου gdevelek είναι ότι ζηλεύεις τα καλά των ss, αλλά ακόμα δεν έχεις χορτάσει αρκετά τη μηχανή ώστε να θυσιάσεις τις μακρυνές βόλτες και την οδήγηση στην πόλη προκειμένου να πάρεις ένα πιο απόλυτο μηχανάκι. Ίσως να φταίει ότι σε 2.5 χρόνια έχεις κάνει μόλις 15.000 χιλιόμετρα...

    Δυστυχώς όμως αυτός είναι ο μοναδικός τρόπος να αποκτήσεις ss και αυτά που λες τώρα είναι λίγο επιστημονική φαντασία... Φυσικά αν υπάρχει όρεξη τα πάντα γίνοντα, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι μπορείς να το υπερασπίζεσαι και σαν κάτι το φυσιολογικό.

    Καλύτερα είναι να πάρεις μία πραγματικά all around μηχανή και όταν έρθει η κατάλληλη στιγμή που το να πας στη δουλειά με ένα παπί δεν θα σου φαίνεται κακό και που οι μακρινές βόλτες δεν θα σου λένε πια και τίποτα ιδιαίτερο, τότε πάρε ένα ss να κάνεις το κέφι σου...

    Όταν ανοίξεις το γκάζι σε ένα ss των 1xx αλόγων, νομίζω ότι αν δεν σκύψεις σχετικά μπροστά και δεν προσέξεις και λίγο, μπορεί να σου έρθει και στο κεφάλι. Εσύ τώρα θέλεις να σηκώσεις και τη θέση μεταφέροντας το κέντρο βάρους προς τα πίσω για να το κάνεις πιο φιλικό... Πάρε αυτό που σ'αρέσει όταν θα είσαι έτοιμος να κάνεις τους απαραίτητους συμβιβασμούς.

    Τώρα συγγνώμη που δεν απάντησα κι εγώ στο τεχνικό μέρος της απορίας σου αλλά όλα σχετικά είναι...
    Θάνος..

  12. #42
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Thanos_
    Γνώμη μου gdevelek είναι ότι ζηλεύεις τα καλά των ss, αλλά ακόμα δεν έχεις χορτάσει αρκετά τη μηχανή ώστε να θυσιάσεις τις μακρυνές βόλτες και την οδήγηση στην πόλη προκειμένου να πάρεις ένα πιο απόλυτο μηχανάκι. Ίσως να φταίει ότι σε 2.5 χρόνια έχεις κάνει μόλις 15.000 χιλιόμετρα...


    Κάτι μου λέει πως θα βγούν μερικοί και θα σου βάλουν τις φωνές που γράφεις πως τα SS δεν είναι κατάλληλα για μακρινές βόλτες... Όλα σχετικά είναι φίλε μου, και ταξίδι με παπί κάνεις, και στη δουλειά με το R1 πας, εξαρτάται τι σου κάνει κλικ.


    Δυστυχώς όμως αυτός είναι ο μοναδικός τρόπος να αποκτήσεις ss και αυτά που λες τώρα είναι λίγο επιστημονική φαντασία... Φυσικά αν υπάρχει όρεξη τα πάντα γίνοντα, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι μπορείς να το υπερασπίζεσαι και σαν κάτι το φυσιολογικό.
    Φίλε μου αν σκεφτόμουν έτσι δεν θα είχα πάρει ποτέ μηχανάκι. Από το ποδήλατο πήγα κατευθείαν στο S4 και τα κατάφερα μια χαρά, κι αυτό είναι πολύ πιο επικίνδυνο από το να πάω από το S4 σε ένα SS, είμαι βέβαιος πως θα συμφωνήσεις.

    Καλύτερα είναι να πάρεις μία πραγματικά all around μηχανή και όταν έρθει η κατάλληλη στιγμή που το να πας στη δουλειά με ένα παπί δεν θα σου φαίνεται κακό και που οι μακρινές βόλτες δεν θα σου λένε πια και τίποτα ιδιαίτερο, τότε πάρε ένα ss να κάνεις το κέφι σου...
    Οι all-round τύπου fazer δεν μου λένε τίποτε συναισθηματικά, αν πειστώ πως δεν μου κάνει το SS θα κάτσω στ' αυγά μου στο S4.

    Όταν ανοίξεις το γκάζι σε ένα ss των 1xx αλόγων, νομίζω ότι αν δεν σκύψεις σχετικά μπροστά και δεν προσέξεις και λίγο, μπορεί να σου έρθει και στο κεφάλι. Εσύ τώρα θέλεις να σηκώσεις και τη θέση μεταφέροντας το κέντρο βάρους προς τα πίσω για να το κάνεις πιο φιλικό... Πάρε αυτό που σ'αρέσει όταν θα είσαι έτοιμος να κάνεις τους απαραίτητους συμβιβασμούς.
    Αυτό θα το δεχόμουν μέχρι τη δοκιμή στην έκθεση. Είμαι γενικά συντηρητικός στις κινήσεις μου και, οδηγώντας προσεκτικά, δεν αισθάνθηκα τον παραμικρό κίνδυνο ανοίγοντας FZ6 & Daytona650 μέχρι τις 8.000 στροφές. Μα, θα μου πείς, μετά τις 8.000 γίνεται το γλέντι στα SS. Και θα σου απαντήσω "μα νομίζεις πως θα σπεύσω να γκαζώσω το μηχανάκι στις 13.000 στοφές σαν ξελιγωμένος πριν εξοικειωθώ με το γκάζι του;;;" Αν ήμουν τόσο ανεγκέφαλος θα είχα στουκάρει κάπου και το S4, τότε που ο καρπός μου δούλευε άγαρμπα και δεν μπορούσα να ρεγουλάρω το γκάζι. Είναι χαρακτηριστικό ότι τα πρώτα περίπου 2.000χλμ με το S4 τα έκανα κάτω από τις 7.000 στροφές, έχοντας απόλυτη επίγνωση της απειρίας μου. Και τώρα πολύ σπάνια ξεπερνώ τις 9.000, π.χ. στο ταξίδι στις Μυκήνες, εκεί που οι σούπερ-προσεκτικοί του φόρουμ με προσπερνούσαν ξυστά από αριστερά και δεξιά, με τουλάχιστον +50χ/ω.

    Τώρα, σε ό,τι αφορά το στήσιμο και το μοίρασμα του βάρους, αν τα πράγματα ήταν όσο απόλυτα τα περιγράφεις, θα ήταν αδύνατο να ανοίξει κανείς το γκάζι έχοντας δεύτερο άτομο πίσω. Στο κάτω-κάτω, τα moto bar risers που κυκλοφορούν στο εμπόριο δεν αποτελούν όργανα αυτοκτονίας, αυτοί που τα έχουν δοκιμάσει και τα επαινούν στις προσωπικές ιστοσελίδες τους χωρίς καμιά αναφορά σε επικινδυνότητα δεν είναι μάγοι.


    Τώρα συγγνώμη που δεν απάντησα κι εγώ στο τεχνικό μέρος της απορίας σου αλλά όλα σχετικά είναι...
    Δεν τρέχει τίποτε, σε καφενείο είμαστε...


  13. #43
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Θάνος
    Εγγραφή
    17/06/2003
    Μηνύματα
    1.079
    Αρχικά δημιουργήθηκε από gdevelek
    [B]Κάτι μου λέει πως θα βγούν μερικοί και θα σου βάλουν τις φωνές που γράφεις πως τα SS δεν είναι κατάλληλα για μακρινές βόλτες... Όλα σχετικά είναι φίλε μου, και ταξίδι με παπί κάνεις, και στη δουλειά με το R1 πας, εξαρτάται τι σου κάνει κλικ.


    [B]

    Φίλε μου αν σκεφτόμουν έτσι δεν θα είχα πάρει ποτέ μηχανάκι. Από το ποδήλατο πήγα κατευθείαν στο S4 και τα κατάφερα μια χαρά, κι αυτό είναι πολύ πιο επικίνδυνο από το να πάω από το S4 σε ένα SS, είμαι βέβαιος πως θα συμφωνήσεις.

    [B]

    Οι all-round τύπου fazer δεν μου λένε τίποτε συναισθηματικά, αν πειστώ πως δεν μου κάνει το SS θα κάτσω στ' αυγά μου στο S4.

    [B]

    Αυτό θα το δεχόμουν μέχρι τη δοκιμή στην έκθεση. Είμαι γενικά συντηρητικός στις κινήσεις μου και, οδηγώντας προσεκτικά, δεν αισθάνθηκα τον παραμικρό κίνδυνο ανοίγοντας FZ6 & Daytona650 μέχρι τις 8.000 στροφές. Μα, θα μου πείς, μετά τις 8.000 γίνεται το γλέντι στα SS. Και θα σου απαντήσω "μα νομίζεις πως θα σπεύσω να γκαζώσω το μηχανάκι στις 13.000 στοφές σαν ξελιγωμένος πριν εξοικειωθώ με το γκάζι του;;;" Αν ήμουν τόσο ανεγκέφαλος θα είχα στουκάρει κάπου και το S4, τότε που ο καρπός μου δούλευε άγαρμπα και δεν μπορούσα να ρεγουλάρω το γκάζι. Είναι χαρακτηριστικό ότι τα πρώτα περίπου 2.000χλμ με το S4 τα έκανα κάτω από τις 7.000 στροφές, έχοντας απόλυτη επίγνωση της απειρίας μου. Και τώρα πολύ σπάνια ξεπερνώ τις 9.000, π.χ. στο ταξίδι στις Μυκήνες, εκεί που οι σούπερ-προσεκτικοί του φόρουμ με προσπερνούσαν ξυστά από αριστερά και δεξιά, με τουλάχιστον +50χ/ω.

    Τώρα, σε ό,τι αφορά το στήσιμο και το μοίρασμα του βάρους, αν τα πράγματα ήταν όσο απόλυτα τα περιγράφεις, θα ήταν αδύνατο να ανοίξει κανείς το γκάζι έχοντας δεύτερο άτομο πίσω. Στο κάτω-κάτω, τα moto bar risers που κυκλοφορούν στο εμπόριο δεν αποτελούν όργανα αυτοκτονίας, αυτοί που τα έχουν δοκιμάσει και τα επαινούν στις προσωπικές ιστοσελίδες τους χωρίς καμιά αναφορά σε επικινδυνότητα δεν είναι μάγοι.




    Δεν τρέχει τίποτε, σε καφενείο είμαστε...

    Αν και δεν συμφωνώ στα περισσότερα απ'όσα γράφεις δεν έχει νόημα και να διαφωνήσω... Πολλά εξαρτώνται από το πώς βλέπει κανείς τα πράγματα...

    Το ότι πήγες κατευθείαν στο s4 από το ποδήλατο σημαίνει ότι έχεις τη σχετική ευχέρεια στην οδήγηση ώστε μάλλον δεν θα προβληματιστείς στα πιο πολλά. Ωστόσο ένα πιο δυνατό μηχανάκι είναι ευκολότερο να σε οδηγήσει έστω και μία φορά στο λάθος που σίγουρα είναι πιθανό κάποτε να κάνεις όσο σίγουρος και συνετός να αισθάνεσαι. Μου κάνει εντύπωση που βασίζεσαι σε ένα απλό test drive... Τα χιλιόμετρα μαζεύονται πάαααρα πολύ γρήγορα χωρίς να το καταλαβαίνεις... Επιμένω ότι δεν είναι σωστό να "μαϊμουδιάσεις" ένα ss μηχανάκι με αυτό τον τρόπο.

    Άσχετα απ'όλα αυτά όμως νομίζω ότι βαθειά μέσα σου ακόμα δεν είσαι ψυχολογικά έτοιμος για ss έστω και αν συναισθηματικά αισθάνεσαι ότι είσαι και μην το πάρεις στραβά αυτό... Πολλοί αισθανόμαστε έτσι...
    Θάνος..

  14. #44
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Thanos_
    Ωστόσο ένα πιο δυνατό μηχανάκι είναι ευκολότερο να σε οδηγήσει έστω και μία φορά στο λάθος που σίγουρα είναι πιθανό κάποτε να κάνεις όσο σίγουρος και συνετός να αισθάνεσαι. Μου κάνει εντύπωση που βασίζεσαι σε ένα απλό test drive... Τα χιλιόμετρα μαζεύονται πάαααρα πολύ γρήγορα χωρίς να το καταλαβαίνεις... Επιμένω ότι δεν είναι σωστό να "μαϊμουδιάσεις" ένα ss μηχανάκι με αυτό τον τρόπο.
    Μα αυτό ισχύει για όλους! Πάντα υπάρχει η πιθανότητα του λάθους! Ίσα-ίσα, όσο περισσότερη αυτοπεποίθηση αισθάνεται κανείς, τόσο περισσότερη τόλμη δείχνει και καταλήγει να κινδυνεύει περισσότερο. Υπάρχει μονοπάτι αναβάθμισης που να σε οδηγεί στην απόλυτη ασφάλεια;;

    Άσχετα απ'όλα αυτά όμως νομίζω ότι βαθειά μέσα σου ακόμα δεν είσαι ψυχολογικά έτοιμος για ss έστω και αν συναισθηματικά αισθάνεσαι ότι είσαι και μην το πάρεις στραβά αυτό... Πολλοί αισθανόμαστε έτσι...
    Εντάξει γιατρέ!

    Πέρα από την πλάκα, αυτό που με προβληματίζει στα SS είναι:

    - ότι το τιμόνι δεν κόβει, και δεν θα μπορώ να ελίσσομαι ανάμεσα σε σταματημένα κουτιά ώστε να βγω μπροστά στα κόκκινα φανάρια
    - ότι σε ελαφριά πτώση η ζημιά στα πλαστικά δεν είναι καθόλου ελαφριά στο πορτοφόλι
    - ότι πολύ δύσκολα ανεβοκατεβαίνει κανείς πεζοδρόμια για παρκάρισμα
    - ότι σε συνθήκες κίνησης μπαίνει θέμα θέρμανσης και καταπόνησης
    - ότι πολλές SS έχουν ψηλή σέλα και χαμηλό τιμόνι, με αποτέλεσμα καταπόνηση μέσης και καρπών σε συνθήκες πόλης, αλλά και λιγώτερη ασφάλεια, αφού δεν βάζει κανείς πόδι κάτω με την ίδια ευχέρεια. Προφανώς αυτή η ανησυχία βρίσκεται πίσω από τούτη την κουβέντα.

    Τα παραπάνω μπορεί κάλλιστα να με αποτρέψουν από την αγορά SS, και όχι το πιο δυνατό μοτέρ. Γι' αυτό και εξετάζω το ενδεχόμενο να κρατήσω τη S4 και να πάρω δεύτερη.

    Όπως βλέπεις οι προβληματισμοί μου έχουν πραγματιστική και όχι ψυχολογική βάση.

  15. #45
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Xlitos
    Εγγραφή
    14/07/2003
    Μηνύματα
    1.002
    Αφού την μηχανή που θα πάρεις θες να την κρατήσεις χρόνια,τι λες για μια 1100XX του '99 ξέρω 'γω;Έτσι κι αλλιώς καυλόγκαζος δεν είσαι οπότε μια χαρά!Μετα/σμένη μπορείς να βρεις σε πολύ καλή τιμή,θα έχεις και γκάζι και άνεση,αρκετά σπορ μηχανάκι και δεν θα σε απασχολήσει ξανά το θέμα SS.Το λεω γιατί σε κόβω ότι θα το μετανιώσεις αν πάρεις ακραίο μηχανάκι.
    Φυσικά και η F4 καλή σκέψη,απλά εγώ μετά το μηχανάκι σου θα έψαχνα ΡΟΠΗ.

    Για την πόλη μπορείς να πάρεις κανα παλιό,φτηνό ον-off 250. :smilea:

Σελίδα 3 από 5 ΠρώτοΠρώτο 12345 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. clipons vs stantard
    από b_bong12 στο forum Οδήγηση: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 12/01/2007, 10:42

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF