Σελίδα 4 από 5 ΠρώτοΠρώτο 12345 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 46 έως 60 από 64

Θέμα: ClipOns

  1. #46
    Σε 1100ΧΧ πολύ πιθανό να καταλήξω σε μερικά χρόνια, τώρα θα μου έπεφτε πολύ ογκώδης και βαριά, δεν είμαι έτοιμος. Πάντως μου αρέσει πάρα πολύ, αυτό είναι σίγουρο. Είδα μια στον Μπαξεβάνη με 7700Ε τις προάλλες και μου μπήκαν ιδέες....

    250 on-off δεν με ενδιαφέρει αφού είναι όλα πολύ ψηλά. Αν είναι να έχω δύο μηχανάκια, το "μικρό" θα είναι το S4 που έχω και που το αγαπώ ιδιαίτερα αφού είναι το πρώτο μου δίκυκλο και μου έχει χαρίσει πολύ όμορφες στιγμές.

  2. #47
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Xlitos
    Εγγραφή
    14/07/2003
    Μηνύματα
    1.002
    ...οπότε ούτε το VFR θα σου κάνει...οπότε...





    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	cbr600f.jpg 
Προβολές:	161 
Μέγεθος:	78,1 KB 
ID:	9251

  3. #48

  4. #49
    Α γειά σου!

    Δε μου λες, σου περισσεύει κανένα; (και F3 να είναι δε με πολυχαλάει, αν είναι να σε απαλλάξω από ένα περιττό βάρος, θα το κάνω το ψυχικό...)

  5. #50
    Η βέφα είναι λίγο περισσότερο στα μέτρα μου, και έχει και την αίγλη του διαφορετικού με τις τόσες διαφορές της από ένα τυπικό SS, αλλά με τα 30 περίπου έξτρα κιλά σε σχέση με το CBR600 καταλήγει να προσφέρει παρόμοιες επιδόσεις με αυτό, και κοστίζει και αρκετά ακριβώτερα (για μοντέλα του ίδιου έτους).

    Το VTR όμως το βλέπω θετικά, αν και πάλι πρέπει να δώ αν μπορώ να συμβιβαστώ με τη θέση οδήγησης κι αν είναι δυνατό να κατέβει λίγο η σέλα.

    Τέλος πάντων, αρκετά με μένα και τις ανησυχίες μου, όταν τελικά πάρω κάτι θα σας γράψω πώς μου κάθεται.


  6. #51
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Θάνος
    Εγγραφή
    17/06/2003
    Μηνύματα
    1.079
    Καλά, γιατρός δεν είμαι φυσικά, απλά στο είπα έτσι γιατί έχω ένα παρόμοιο προβληματισμό εδώ και κάμποσο καιρό...

    Τέλος πάντων... δεν είναι αυτό το θέμα.

    Εγώ θα σου έλεγα να πάρεις το μηχανάκι που σ'αρέσει και μην το σκέφτεσαι πολύ. Πάρ΄το όπως είναι και δοκίμασε το. Οι μηχανές είναι για να τις αλλάζουμε! Δεν σου κάνει; Σ'ένα χρόνο δώστην και έχασες ένα-δύο χιλιάρικα.

    So what δηλαδή;
    Θάνος..

  7. #52
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Αρχικά δημιουργήθηκε από gdevelek
    Η βέφα είναι λίγο περισσότερο στα μέτρα μου, και έχει και την αίγλη του διαφορετικού με τις τόσες διαφορές της από ένα τυπικό SS, αλλά με τα 30 περίπου έξτρα κιλά σε σχέση με το CBR600 καταλήγει να προσφέρει παρόμοιες επιδόσεις με αυτό, και κοστίζει και αρκετά ακριβώτερα (για μοντέλα του ίδιου έτους).

    Το VTR όμως το βλέπω θετικά, αν και πάλι πρέπει να δώ αν μπορώ να συμβιβαστώ με τη θέση οδήγησης κι αν είναι δυνατό να κατέβει λίγο η σέλα.

    Τέλος πάντων, αρκετά με μένα και τις ανησυχίες μου, όταν τελικά πάρω κάτι θα σας γράψω πώς μου κάθεται.

    Καταρχάς το έχεις δει πολύ στραβά το θέμα... Καμμία διάθεση δεν έχω να αντιπαρατεθώ μαζί σου. Δεν έχω να κερδίσω ή να χάσω κάτι....

    Η Βέφα φίλε δεν είναι SS αλλά ST.... και οι επιδόσεις μόνο στα νούμερα είναι ίδιες.... μπορεί και τα 2 να βγάζουν περίπου τα ίδια άλογα αλλα τα βγάζουν τελείως διαφορετικά....

    Το VTR είναι άλλο μηχανάκι με διαφορετική εντελώς φιλοσοφία οδήγησης.....

    Τώρα θα πω κάτι τελείως φιλικά και αν θς το διαβάζεις... Σίγουρα κανείς δεν είναι παντογνώστης.... κανένας δεν γεννήθηκε πάνω σε μηχανή... και όλοι κάνουμε λάθη.... Διάβασε όμως τι γράφουν οι περισσότεροι εδώ μέσα και μετά βγάλε τα συμπεράσματά σου... Όταν δεν ξέρεις ότι η προφόρτηση του πίσω αλλάζει δραματικά την συμπεριφορά της μηχανής τότε έχεις σοβαρή έλλειψη θεωρητικής κατάρτισης που είναι τουλάχιστον απαραίτητη για να αποφύγεις τα δυσάρεστα...

    Όσο για το αν ελέγχεις το καρπό σου ή όχι να σου πώ ότι σε τέτοια κατηγορία και το γκάζι είναι γλυκό αλλά και τα χλμ έρχονται πολύ γρηγορότερα απ' ότι φαντάζεσαι.....

    Μεγάλο παιδί είσαι... Κάνε ότι καταλαβαίνεις...
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  8. #53
    Πως τα καταφερατε και απο clipons raise εγινε διαμαχη το αν θα πρεπει η οχι να παρει SS h ST και συγκρινετε λαχανα με σπανακια δεν εχω καταλαβει ακομα!
    Βασικη ιδεα ειναι η θεση οδηγησης ενος SS και το πως και αν γινεται να ψηλωσει τα clipons.Ολα τα αλλα ειναι επι επιστημονικου και φιλοσοφικου εδαφους.
    Απο την αλλη φιλε gdevelek δεν σε βλεπω να εχεις αποφασισει πραγματικα τι θες!
    θες cbr η κατι αλλο;

  9. #54
    Επισης διαβασα και τις επιλογες σου και ξεκιναω:

    cbr600f4 Πολυ φιλικη με θεση οδηγησης ανετη οπως εχεις διαπιστωσει υπαρχουν αρκετοι που την κυκλοφορουν στη πολη κινητηρας ανεκτικος και αξιοπιστος στα αρνητικα του για κινηση στη πολη ειναι η πληρης περιβολη του με πλαστικα καλης μεν ποιοτητας ακριβα δε υποσχεται πολλα ταξιδια ξεκουραστα.Κοστος καθημερινης χρησης μεγαλο (καυσιμα,λαστιχα,λαδια,)

    gsxr750r κινητηρας πλαισια καθαροαιμα SS.Θεση οδηγησης σκυφτη γωνιες καστερ απαγορευτικες για κινηση στη πολη.Στην εθνικη θα εισαι μια χαρα για γρηγορη οδηγηση, μεσα στη πολη ο συνδιασμος σφικτων αναρτησεων και γρηγορης γεωμετριας θα σου δημιουργει προβληματα ανεσης.Κοστος καθημερινης χρησης ακομα χειροτερα το πισω λαστιχο σε συνθηκες καθημεριης χρησης ειναι εφιαλτικα ακριβο και τρωγεται πολυ ευκολα

    cbr954 το ζωο!!!!Με 140 αλογα σχεδον τροχο δεν καθεται πουθενα αναρτησεις πλαισια λεπιδα κομμενα και ραμμενα για αγωνιστικη οδηγηση.Απο τις 3000 στροφες θα εισαι στα μπαντιλiκια θες δε θες και σε περιπτωση βροχης μεσα στη αθηνα κλαυτα χαραλαμπε!καταναλωση στο θεο εχεις να ταισεις πολλα αλογα τα οποια ταλαιπωρουνται μεσα στη αθηνα.Για εξω τα ιδια με το gsxr το πισω λαστιχο μεσα στην αθηνα δεν αντεχει παραπανω απο 5000-7000 χλμ και κανει κοντα στα 200 ευρα.Πεζοδρομια ξεχασετα στα δυο τελευταια μοντελα

    VTR:εδω πρεπει να παιξει μια διευκρινηση :Μιλας για το firestorm να υποθεσω την πολιτικη εκδοση του vtr1000!τωρα αυτο πλησιαζει λιγο στα μετρα που λες εχει δυνατοτητες κινησης στη πολη με κινητηρα ροπατο αλλα γλυκο και μα γκαζι αμα θες να παιξεις ειναι στη κατηγορια του cbr σε φιλικοτητα απλα η ροπη χαμηλα εχει και τα κατα της:Σε υπερβολικα ολισθηρα οδοστρωματα η ροπη εμφανιζει εντονα φαινομενα υπερστροφης το ιδιο και στη βροχη θελει γλυκα το γκαζι.Ταξιδακια ανετα με καποιο συμβιβασμο στους κραδασμους του V2.

    ολα τα ανωθι μοντελα κανουν σερβις βαλβιδων στα 24000.Ολα φορανε 120 μπροστα 180 πισω τα οποια τιμουνται 350-400
    Ολα θα καινε παραπανω στη πολη απο το sf σου
    Ολα τα παραπανω πανε καλυτερα ταξιδια απο το sf σου

    Μια διαφορετικη προσεγγιση στο θεμα σου εκανα η αποφαση δικια σου

  10. #55
    Προς sniper:

    Φίλε συνεχίζουμε να έχουμε communication breakdown. Πού έγραψα πως θεωρώ το vfr SS??? Αντίθετα, έγραψα πως διαφέρει σημαντικά από ένα τυπικό SS. Πόσο παραπάνω σαφής θα έπρεπε να είμαι;;;

    Ναι, το γνωρίζω ότι το vfr βάζει αλλιώς τα άλογα στο δρόμο παρότι έχει "μόλις" 110 άλογα. Όπως έγραψα δεν το έχω στα υπόψιν γιατί είναι βαρύ και ακριβό, παρότι μου αρέσει πολύ και ως εμφάνιση και ως τεχνολογία.

    Στο θέμα της προφόρτισης ήμουν άσχετος, το θεωρούσα τρόπο να κατέβει η σέλα. Αφού δεν είναι, δεν θα το πειράξω όταν πάρω μηχανάκι.

    Το ότι το VTR είναι διαφορετικής φιλοσοφίας δεν σημαίνει πως δεν πρέπει να μπαίνει στη συζήτηση. Κι αυτό για επιδόσεις φτιάχτηκε στην πίστα, κι αυτό σπορ θέση οδήγησης έχει, συνεπώς του αξίζει να συζητιέται μαζί με CBR/GSX/YZF. Εξάλλου ο twin της TDM μου άρεσε πολύ, οπότε δεν θα αποκλείσω σε καμιά περίπτωση το VTR.

    Προς Στάθη:

    Όντως δεν έχω αποφασίσει τι θέλω, γι' ατό εξάλλου έθεσα και το αρχικό ερώτημα. Αν δεν είναι σωστό/εύκολο να κατέβει η σέλα και να ανέβει το τιμόνι, τότε κοιτάζω μόνο CBR-600F4, Thundercat, Thunderace. Αν είναι, τότε κοιτάζω και κανένα (προ 2000 πάντα) Fireblade, GSX, ίσως και ZX, οπότε οι επιλογές μου ανοίγουν πολύ. Όταν το θέμα αυτό ξεκαθαριστεί, θα αποφασίσω.

    Παρεπιπτόντως, σήμερα στου Μπαξεβάνη ένας υπάλληλος μου πρότεινε να πάω στο συνεργείο "power house" στη Δάφνη σε μια πάροδο της Βουλιαγμένης και να ρωτήσω για το τιμόνι, μου είπε πως αυτοί ασχολούνται με τέτοια....

    Γιατί λες ότι θα έχω πρόβλημα στη βροχή με το Fireblade?

    Το VTR (ναι, φυσικά, μιλώ για το Firestorm) το γλυκοκοιτάζω, μου αρέσει που δεν έχει καρίνα και έτσι καβαλάει και κανένα πεζοδρόμιο στην ανάγκη.

    Μου κάνει εντύπωση που μιλάς για τόσο γρήγορη φθορά στα λάστιχα, γιατί; Λάστιχα ανθεκτικά σαν το batlax που φοράω τώρα δεν βγαίνουν για SS??? Προφανώς αφού δεν είμαι γκαζάκιας είμαι πρόθυμος να κάνω συμβιβασμούς στις επιδόσεις προς όφελος της αντοχής.

  11. #56
    γιατι εχουν πολλα αλογα και τα βαζουν πολυ γρηγορα στο δρομο!
    Το batlax που φορας στο sf δεν βγαινει στις διαστασεις των παραπανω.
    Τωρα μπορεις να βαλεις sport touring λαστιχα και να αντεξουν παραπανω.Αλλα μη κολλας μονο στα λαστιχα ειναι και τα αλλα που ανεφερα.
    Και γενικοτερα και θα το δεις αυτο οτι το λειτουργικα σου κοστη θα ανεβουν ετσι και τα χρησιμοποιησεις για καθημερινη χρηση
    Η κινηση στην αθηνα καταπονει λαστιχα,φρενα,κινητηρα οποτε συχνοτερα αλλαζεις διαφορα και βαλτα κατω και θα δεις.
    Βαλε ποσα χλμ την εβδομαδα και υπολογιζεις παντως οτι θα τρωγονται τα λαστιχα νωριτερα απο τι τωρα αυτο ειναι σιγουρο!

    Το προ 2000 zx εχει σερβις καθε 10000 χλμ η και λιγοτερο και μιλας για βαλβιδες

  12. #57
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Φίλε gdevelek

    Άν πάρεις SS και τις 3 ρυθμίσεις των αναρτήσεων καλά θα ήταν να τις έχεις στην στάνταρντ θέση μέχρι να μάθεις τη μηχανή και να τις αλλάξεις μετά στα δικά σου μέτρα....

    Το VTR και μάλιστα το "πολιτικό" Firestorm που λες καμμία σχέση δεν έχει με την πίστα - χαρακτηρίζεται άλλωστε Sport Touring μηχανή...

    Ο Twin της TDM είναι σε σειρά και όχι V 90 όπως του VTR...

    Στην βροχή επειδή οι δρόμοι μας γλυστράνε τα πισινά κάνουν σαν ανατολιτισες χορεύτριες....

    και φθίρονται πολύ τα πίσω λάστιχα ( στα SS συνήθως αλλάζεις το πίσω στα μισά χλμ από το μπροστά) γιατί έχουν τεράστια ιπποδύναμη και για να μπορέσουν να κρατήσουν την μηχανή στο δρόμο είναι πιο μαλακά και ζεστένονται και άρα φθίρονται γρηγορότερα....

    Batlax? 010, 012, 020?

    Αν συμβιβαστείς στο σημαντικότερο σημείο για την μηχανή που είναι η πρόσφρυση και άρα τα λάστιχα θα γλυστράς συνέχεια....

    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  13. #58
    Στη συζήτηση που κάνουμε όση θέση έχει το F4 τόση έχει και το VTR. Γι' αυτό δεν συμφώνησα όταν είπες πως το VTR είναι εντελώς διαφορετικό, υπονοώντας πως δεν πρέπει να συζητιέται με τα άλλα. Sport-touring δεν το θεωρώ, διαφέρει πολύ από XX, ZZR. Το θεωρώ "ήπιο SS", μαζί με F4, Thunder***.

    Επίσης γνωρίζω ότι το TDM έχει τους κυλίνδρους σε σειρά, και μάλιστα το γνωρίζω από το 97, όταν ένας γνωστός μου πήρε TDM. Πάντως με το χρονισμό που έχουν κάνει, συμπεριφέρεται πολύ παρόμοια με V2.

    Το θέμα με τα ελαστικά και την μεγάλη τους φθορά δεν το ήξερα, θα το λάβω υπόψη μου και βέβαια θα το συζητήσω και με το μηχανικό μου. Το ίδιο θα κάνω και με κάθε επέμβαση σε αναρτήσεις ή ο,τιδήποτε άλλο, έχω επίγνωση της άγνοιάς μου, ο άνθρωπος έχει 35 χρόνια πείρας.

  14. #59
    Για τα clipons και το μαιμουδιασμα τους, ριξτε μια ματια στο τελευταιο ΜΟΤΟ (01/03/05) στη Joe Bar Team ιστορια του τευχους.

    ...χωρις παρεξηγηση...
    Η ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠ'ΟΛΑ ΕΡΩΤΑΣ...

  15. #60
    ΤΕΛΙΚΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΣΑ,ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ...
    ΕΚΑΝΕΣ ΜΙΑ ΚΡΙΤΙΚΗ ΣΕ ΜΗΧΑΝΑΚΙΑ ΠΟΥ ΔΟΚΙΜΑΣΕΣ ΣΕ ΤΕΣΤ ΚΑΙ ΠΟΥ ΦΥΣΙΚΑ ΑΠΕΧΕΙ ΠΑΡΑ ΣΑΓΓΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΥΤΟ ΚΑΙ ΘΕΜΕΛΙΩΔΕΣ!!!
    ΕΙΣΑΙ ΑΝΑΒΑΤΗΣ ΜΕ ΜΙΚΡΗ ΟΔΗΓΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΚΑΙ ΓΝΩΜΑΤΕΥΕΙΣ ΠΑΝΩ ΣΕ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΠΟΥ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΑΣΧΟΛΕΙΣΑΙ ΕΝΔΕΛΕΧΩΣ.(ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ,ΥΨΟΣ ΤΙΜΟΝΟΠΛΑΚΑΣ,..)
    ΒΑΖΕΙΣ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΣΟΥ,ΑΛΛΑ ΑΠΑΝΤΑΣ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΚΑΧΥΠΟΠΤΑ ΣΕ ΣΥΝΟΜΙΛΗΤΕΣ ΠΟΥ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΚΑΤ'ΕΥΘΕΙΑΝ ΣΤΟ ΝΟΗΜΑ,ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΣΟΥ 'ΧΑΙΔΕΥΟΥΝ" Τ'ΑΥΤΙΑ.
    ΦΑΣΚΕΙΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΦΑΣΚΕΙΣ ΣΤΙΣ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΕΣ,ΑΝΑΓΚΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΘΕΣΕΙΣ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΣΟΥ.
    ΣΙΓΟΥΡΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΚΑΦΕΝΕΙΟ ΣΤΟ ΦΟΡΟΥΜ,ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΦΕΝΕΙΑ ΚΙΝΟΥΝΤΑΙ ΣΕ ΕΝΑΝ ΑΞΟΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΑΛΛΗΛΟΣΕΒΑΣΜΟΥ.
    ΑΝΤΙ ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΠΡΟΤΡΕΠΕΙΣ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ ΤΙ ΓΡΑΦΟΤΑΝΕ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΩΣ,ΓΙΑ ΞΑΝΑΚΟΙΤΑ ΤΙ ΕΓΡΑΦΕΣ,ΑΠΑΝΤΑΓΕΣ,ΕΣΥ..

    ΦΙΛΙΚΑ ΠΑΝΤΑ,ΟΠΩΣ ΕΓΡΑΨΑΝ ΚΑΙ ΟΙ ΠΡΟΛΑΛΗΣΑΝΤΕΣ..
    να κοιτας εκει που θες να
    πας,αλλοιως θα πας εκει που
    κοιτας....

Σελίδα 4 από 5 ΠρώτοΠρώτο 12345 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. clipons vs stantard
    από b_bong12 στο forum Οδήγηση: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 12/01/2007, 10:42

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF