Σελίδα 1 από 4 1234 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 55

Θέμα: Xt 660 και αλυσίδα...

  1. #1

    Xt 660 και αλυσίδα...

    Πριν λίγο καιρό το xtακι μου με άφησε με την αλυσίδα στο χέρι.... ή μάλλον τυλιγμένη στη γραναζιέρα ... και δεν έβγαινε με τίποτα.
    Ρώτησα σε εξουσιοδοτημένα yamaha συνεργεία και μου είπαν ότι έχει τύχει σε αρκετά xt και με λιγότερα χλμ από το δικό μου να κοπεί η εργοστασιακή αλυσίδα .Το περίεργο είναι ότι η αλυσίδα ήταν συντηρημένη όσο το δυνατό καλύτερα με valvoline σπρει και σωστά σφιγμένη στα 2μησι χρόνια που είχα το xt και με service σε εξουσιοδότημένα.
    Στα 16.000 χλμ κόπηκε τελικά!!!Αφού δεν σαβουρώθηκα μιας και ήμουν 2κάβαλος εν κινήσει με 50-60 χλμ αισθάνομαι πολύ τυχερός.
    Προχθές όμως μίλαγα με το συμForumίτη Kaps και μου είπε ότι έπαθε ακριβώς την ίδια ζημιά .
    Τον ρώτησα αν συντηρούσε σωστά την αλυσίδα και μήπως την έιχε παραμελήσει.Αντιθέτως τη συντηρούσε και χρησιμοποιούσε valvoline σπρέι αυτό που προτείνει και η ίδια η Yamaha.
    Μετά απο αυτό θεωρώ ότι δεν μπορεί να είναι τυχαίο το γεγονός και να κόβονται οι αλυσίδες έτσι εύκολα και με σωστή συντήρηση.
    Στη τελική ας ενημερώσουν τα συνεργεία να ενημερώνουν τους κατόχους xt να αλλάζουν προληπτικά την αλυσίδα από κάποιο αριθμό χλμ και μετά ,εφόσον δεν σε καλύπτει και η εγγύηση για τέτοιου είδους φθορές.
    Δεν μπορεί σε άλλα μηχανάκια τα αλυσιδογράναζα να βγάζουν πολλά παραπάνω χλμ και στο συγκεκριμένο να κόβεται στα 15 με 16.000χλμ.
    Mήπως έτυχε και σε κανένα άλλο εδώ?Πως το αντιμετώπισε?


    Somewhere in my soul
    there’s always Rock ‘n’ Roll.
    Yeahhh..

  2. #2

    Re: Xt 660 και αλυσίδα...

    Αρχικά δημιουργήθηκε από Zid
    Πριν λίγο καιρό το xtακι μου με άφησε με την αλυσίδα στο χέρι.... ή μάλλον τυλιγμένη στη γραναζιέρα ... και δεν έβγαινε με τίποτα.
    Ρώτησα σε εξουσιοδοτημένα yamaha συνεργεία και μου είπαν ότι έχει τύχει σε αρκετά xt και με λιγότερα χλμ από το δικό μου να κοπεί η εργοστασιακή αλυσίδα .Το περίεργο είναι ότι η αλυσίδα ήταν συντηρημένη όσο το δυνατό καλύτερα με valvoline σπρει και σωστά σφιγμένη στα 2μησι χρόνια που είχα το xt και με service σε εξουσιοδότημένα.
    Στα 16.000 χλμ κόπηκε τελικά!!!Αφού δεν σαβουρώθηκα μιας και ήμουν 2κάβαλος εν κινήσει με 50-60 χλμ αισθάνομαι πολύ τυχερός.
    Προχθές όμως μίλαγα με το συμForumίτη Kaps και μου είπε ότι έπαθε ακριβώς την ίδια ζημιά .
    Τον ρώτησα αν συντηρούσε σωστά την αλυσίδα και μήπως την έιχε παραμελήσει.Αντιθέτως τη συντηρούσε και χρησιμοποιούσε valvoline σπρέι αυτό που προτείνει και η ίδια η Yamaha.
    Μετά απο αυτό θεωρώ ότι δεν μπορεί να είναι τυχαίο το γεγονός και να κόβονται οι αλυσίδες έτσι εύκολα και με σωστή συντήρηση.
    Στη τελική ας ενημερώσουν τα συνεργεία να ενημερώνουν τους κατόχους xt να αλλάζουν προληπτικά την αλυσίδα από κάποιο αριθμό χλμ και μετά ,εφόσον δεν σε καλύπτει και η εγγύηση για τέτοιου είδους φθορές.
    Δεν μπορεί σε άλλα μηχανάκια τα αλυσιδογράναζα να βγάζουν πολλά παραπάνω χλμ και στο συγκεκριμένο να κόβεται στα 15 με 16.000χλμ.
    Mήπως έτυχε και σε κανένα άλλο εδώ?Πως το αντιμετώπισε?

    Έχει (παραπάνω από όση χρειάζεται) ροπή το εργαλείο λέμε...
    (και αλυσσίδα για τον Grande punto).

    Πολύ αμφιβάλλω αν θα την έχω κρατήσει μέχρι τα 10000 χλμ....

    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

  3. #3
    μηπως να τσεκαρετε θερμοκρασια αλυσιδας πιο συχνα???


    το συνηστουν ΜΟΝΟ κορυφαιοι καστορες!!!!


    Dorsoduro 750 & Norton 16H

  4. #4
    Αρχικά δημιουργήθηκε από fantacid
    μηπως να τσεκαρετε θερμοκρασια αλυσιδας πιο συχνα???


    το συνηστουν ΜΟΝΟ κορυφαιοι καστορες!!!!


    Λες ?

    Εγώ μέχρι τώρα τσεκάριζα την θερμοκρασία των κρίκων αλλά ολόκληρης της αλυσσίδας, ΠΟΤΕ....:hypnotize :hypnotize

    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

  5. #5
    H αλυσίδα στο παλιό μου Hornet , είχε 35.000+ χλμ και ήταν σε άριστη κατάσταση. Δε μου ζήτησε ποτέ μάζεμα. Τη συντηρούσα σχολαστικά με βαλβολίνη.

    Αναφέρω το Hornet, γιατί έχει την ίδια ακριβώς ροπή με το ΧΤ.
    Υπάρχουν τρία τινά:
    α) ή το ΧΤ τις τρώει γιατί έχει όλη του τη ροπή από χαμηλά και χρησιμοποιεί όλη την ώρα,
    β) ή υπάρχει τεράστια ποιοτική διαφορά, ανάμεσα στις αλυσίδες
    γ) ή και τα δυο παραπάνω.

    Προτείνω : Να βάλεις ισχυρή βαρέος τύπου αλυσίδα, ώστε τα γρανάζια να φθαρούν νωρίτερα από την αλυσίδα και να προειδοποιήσουν.

  6. #6

    Re: Re: Xt 660 και αλυσίδα...

    Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
    Έχει (παραπάνω από όση χρειάζεται) ροπή το εργαλείο λέμε...
    (και αλυσσίδα για τον Grande punto).

    Πολύ αμφιβάλλω αν θα την έχω κρατήσει μέχρι τα 10000 χλμ....
    Και καλά θα κάνεις!!!... Πάντως είναι πολύ επικίνδυνο και άμα η αλυσίδα μαζευτεί στη γραναζίερα τα κάνει όλα κώλο!!!
    Απλά στη yamaha δεν το έχουν πάρει χαμπάρι, να βάλουν ίσως κάποια άλλη αλυσίδα??

    Somewhere in my soul
    there’s always Rock ‘n’ Roll.
    Yeahhh..

  7. #7
    ... Το avatar του/της dimzab
    Εγγραφή
    30/06/2006
    Μηνύματα
    626
    Χθες έκανα το service των 15.000 στο XT μου και ο μηχανικός αφού μου μάζεψε λίγο την αλυσίδα μου είπε οτι η Yamaha δίνει όριο ζωής στην αλυσίδα των XT660 τα 20.000 χιλιόμετρα!!! :hypnotize
    ...Μ' ένα ζευγάρι λασπωμένες μπότες
    σάλταρα πάνω απ' τη χλωμή μου μοίρα...

  8. #8
    Εμένα με σωστή περιποίηση (καθαρισμό-λίπανση) στα 12.000 km παρέδωσε πνεύμα σε σημείο που ενώ ήταν τεντωμένη αν τράβαγες την αλυσίδα από το γρανάζι του τροχού αυτή σηκωνόταν τόσο σε εκείνο το σημείο που έβλεπες ολόκληρο το δόντι του γραναζιού!Επειδή μου φάνηκε πολύ γρήγορη η φθορά απευθύνθηκα στο συνεργείο και μου είπαν ότι οφείλεται στις μεγάλες θερμοκρασίες και ταχύτητες που αναπτύσσονται συνήθως στα ταξίδια.Η αλήθεια είναι πως εκτός των πρώτων 2.000 km τα υπόλοιπα έγιναν σε ταξίδια (Πειραιά-Πάτρα).Παρόλα αυτά το θεώρησα αδιανόητο να συμβαίνει και ύστερα από τηλ. επικοινωνία με το τμήμα εγγυήσεων της Yamaha και μεγάλο σπάσιμο @@ κατάφερα μέσω του σύνεργείου που πηγαίνω τη μηχανή να μου τα αλλάξουν στην εγγύηση.Η παραγγελία καθυστέρησε ένα μήνα γιατί οπως μου είπαν η Yamaha είχε αλλάξει προμηθευτή λόγω του ότι οι παλιές αλυσίδες φθύρονταν αδικαιολόγητα γρήγορα και αναγκάστηκα να βάλω μια φθηνή αλυσίδα με τα ίδια γρανάζια για να κάνω τη δουλειά μου μέχρι να φέρουν το κιτ αλυσίδα-γρανάζια.
    Δεν ξέρω αν μπορούμε να κάνουμε κάτι αλλά σίγουρα δεν πρέπει να μείνει έτσι γιατι σε κάποιον άλλο μπορεί να αποβεί μοιραίο...
    ΑΞΙΖΕΙ ΦΙΛΕ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙΣ ΓΙΑ ΕΝΑ ΟΝΕΙΡΟ ΚΙ ΑΣ ΕΙΝΑΙ Η ΦΩΤΙΑ ΤΟΥ ΝΑ ΣΕ ΚΑΨΕΙ...


  9. #9
    Αρχικά δημιουργήθηκε από trigger
    Εμένα με σωστή περιποίηση (καθαρισμό-λίπανση) στα 12.000 km παρέδωσε πνεύμα σε σημείο που ενώ ήταν τεντωμένη αν τράβαγες την αλυσίδα από το γρανάζι του τροχού αυτή σηκωνόταν τόσο σε εκείνο το σημείο που έβλεπες ολόκληρο το δόντι του γραναζιού!Επειδή μου φάνηκε πολύ γρήγορη η φθορά απευθύνθηκα στο συνεργείο και μου είπαν ότι οφείλεται στις μεγάλες θερμοκρασίες και ταχύτητες που αναπτύσσονται συνήθως στα ταξίδια.Η αλήθεια είναι πως εκτός των πρώτων 2.000 km τα υπόλοιπα έγιναν σε ταξίδια (Πειραιά-Πάτρα).Παρόλα αυτά το θεώρησα αδιανόητο να συμβαίνει και ύστερα από τηλ. επικοινωνία με το τμήμα εγγυήσεων της Yamaha και μεγάλο σπάσιμο @@ κατάφερα μέσω του σύνεργείου που πηγαίνω τη μηχανή να μου τα αλλάξουν στην εγγύηση.Η παραγγελία καθυστέρησε ένα μήνα γιατί οπως μου είπαν η Yamaha είχε αλλάξει προμηθευτή λόγω του ότι οι παλιές αλυσίδες φθύρονταν αδικαιολόγητα γρήγορα και αναγκάστηκα να βάλω μια φθηνή αλυσίδα με τα ίδια γρανάζια για να κάνω τη δουλειά μου μέχρι να φέρουν το κιτ αλυσίδα-γρανάζια.
    Δεν ξέρω αν μπορούμε να κάνουμε κάτι αλλά σίγουρα δεν πρέπει να μείνει έτσι γιατι σε κάποιον άλλο μπορεί να αποβεί μοιραίο...
    Το βασικό είναι αυτό... ότι αν σου κοπεί εν κινήσει μπορεί να δεις τα ραπανάκια ανάποδα
    Απλά πρέπει να μαζευτούμε 4-5 άτομα με το παρόμοιο πρόβλημα και να φτιάξουμε μια επιστολή - παράπονο με τα στοιχεία μας και να τη στείλουμε στη μοτοδυναμική ..

    Δεν είναι θέμα χρημάτων ... είναι θέμα ασφάλειας!!Αν πιστεύετε και έχετε όρεξη.. στείλτε μου ενα pm να το προχωρήσουμε , μήπως και ενδιαφερθεί κανείς.

    Somewhere in my soul
    there’s always Rock ‘n’ Roll.
    Yeahhh..

  10. #10
    Οπως λέει ο Zid είναι ένα άκρως επικίνδυνη κατάσταση διότι άντε και σου σπάει έχοντας λίγα χιλιόμετρτα και δεν είσαι Εθνική οδό ή γενικά σε δρόμους ταχείας κυκλοφορίας .Εμένα έφυγε στην πάροδο μάζεψε στη γραναζιέρα και ευτυχώς είχα τη ψυχραιμία να αποφύγω με τη κόρη μου τις τούμπες διότι ήμουν εντελώς μόνος στο δρόμο . Αν όμως ήμουν εθνική που συνήθως ανεβοκατεβαίνω τι θα γινόταν;Η σκέψη να γίνει μια επιστολή και να σταλεί στη Μοτοδυναμική με βρίσκει σύμφωνο αλλά δεν γνωρίζω ποιά η διαδικασία γιανα συνταχθεί να πάει στα γραφεία της μοτοδυναμικής και να παραλειφθεί . Πρέπει δε να ενημερωθεί μέσω της Μοτοδυναμικής και η ΥΑΜΑΗΑ Ιαπωνίας ή η ΜΒΚ Γαλλίας ; διότι το πρόβλημα αυτό δεν είναι Ελληνική πρωτιά φαντάζομαι . Ακόμα δε δεν είναι ότι αλλάζεις μόνο αλυσογράναζα αλλά και άλλα περιφερειακά εξαρτήματα και το κόστος ανεβαίνει . και δηλαδή τώρα που έβαλα το νέο κιτ της ΥΑΜΑΗΑ είμαι Ο.Κ ή να περιμένω στα καλά καθούμενα να βρεθώ ανάσκελα ; ποιός θα μου το εγγυηθεί αυτό .Τουλάχιστον να τους το γνωστοποιήσουμε ώστε να έχουμε κάποια πισινή άμα ξανασυμβεί . και να μη μας λένε τα κουφά περί συντήρησης που δεν έγινε διότι είχα καταντήσει συνεργειάς στο γκαράζ μου καθαρίζοντας και λιπαίνοντας τακτικά την αλυσίδα.

  11. #11
    Αρχικά δημιουργήθηκε από kaps
    Οπως λέει ο Zid είναι ένα άκρως επικίνδυνη κατάσταση διότι άντε και σου σπάει έχοντας λίγα χιλιόμετρτα και δεν είσαι Εθνική οδό ή γενικά σε δρόμους ταχείας κυκλοφορίας .Εμένα έφυγε στην πάροδο μάζεψε στη γραναζιέρα και ευτυχώς είχα τη ψυχραιμία να αποφύγω με τη κόρη μου τις τούμπες διότι ήμουν εντελώς μόνος στο δρόμο . Αν όμως ήμουν εθνική που συνήθως ανεβοκατεβαίνω τι θα γινόταν;Η σκέψη να γίνει μια επιστολή και να σταλεί στη Μοτοδυναμική με βρίσκει σύμφωνο αλλά δεν γνωρίζω ποιά η διαδικασία γιανα συνταχθεί να πάει στα γραφεία της μοτοδυναμικής και να παραλειφθεί . Πρέπει δε να ενημερωθεί μέσω της Μοτοδυναμικής και η ΥΑΜΑΗΑ Ιαπωνίας ή η ΜΒΚ Γαλλίας ; διότι το πρόβλημα αυτό δεν είναι Ελληνική πρωτιά φαντάζομαι . Ακόμα δε δεν είναι ότι αλλάζεις μόνο αλυσογράναζα αλλά και άλλα περιφερειακά εξαρτήματα και το κόστος ανεβαίνει . και δηλαδή τώρα που έβαλα το νέο κιτ της ΥΑΜΑΗΑ είμαι Ο.Κ ή να περιμένω στα καλά καθούμενα να βρεθώ ανάσκελα ; ποιός θα μου το εγγυηθεί αυτό .Τουλάχιστον να τους το γνωστοποιήσουμε ώστε να έχουμε κάποια πισινή άμα ξανασυμβεί . και να μη μας λένε τα κουφά περί συντήρησης που δεν έγινε διότι είχα καταντήσει συνεργειάς στο γκαράζ μου καθαρίζοντας και λιπαίνοντας τακτικά την αλυσίδα.
    Το στέλνουμε στη μοτοδυναμική και περιμένουμε απαντησή τους , σε περίπτωση που δεν υπάρξει απάντηση το στέλνουμε στο εξωτερικό και βλέπουμε...
    Απλά θα πρέπει να έχει τα στοιχεία μας η επιστολή και των moto μας.

    Somewhere in my soul
    there’s always Rock ‘n’ Roll.
    Yeahhh..

  12. #12
    Εγώ είμαι σύμφωνος . Αλλωστε και τα σημάδια από την αλυσίδα στην εξάτμιση και το ψαλίδι ακόμα φαίνονται και θα φαίνονται .

  13. #13
    ΣΕ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΜΟΥ ΣΕ ΜΑΓΑΖΙ ΤΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ ΤΗΣ ΜΟΤΟΔΥΝΑΜΙΚΗΣ ΣΤΗΝ Μ.ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΣΤΟ ΜΕΤΑΞΟΥΡΓΕΙΟ ΠΡΙΝ ΚΑΝΑ ΧΡΟΝΟ ,Ο ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ ,ΚΑΤΟΧΟΣ ΧΤ660R , ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΚΑΙ Η ΔΙΚΙΑ ΤΟΥ ΑΛΥΣΙΔΑ ΕΣΠΑΣΕ ΕΝ ΚΙΝΗΣΗ ΣΤΑ 15000km . Η ΜΑΜΙΣΙΑ ΑΛΥΣΙΔΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΡΑΤΗΘΕΙ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΧΑΜΗΛΑ .
    ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΑΡΑ ΜΙΑ ΚΑΡΔΙΑ ΚΑΙ ΜΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ , ΔΙΚΑ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΑΜΑ ΞΗΓΙΕΣΑΙ ΝΤΡΕΤΑ !

  14. #14
    Στον προηγουμενο ιδιοκτητη της μηχανης ειχε σπασει η αλυσιδα δυο φορες, και νομιζω και τις δυο στην εθνικη, μεσα σε 20000χλμ.Επειτα εβαλε μια DID ασημενια,πιο ενισχυμενη (;)

    Το καλυμα της αλυσιδας παντως εχει ή 14 ή 17?

  15. #15
    Αρχικά δημιουργήθηκε από postman
    ΣΕ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΜΟΥ ΣΕ ΜΑΓΑΖΙ ΤΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ ΤΗΣ ΜΟΤΟΔΥΝΑΜΙΚΗΣ ΣΤΗΝ Μ.ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΣΤΟ ΜΕΤΑΞΟΥΡΓΕΙΟ ΠΡΙΝ ΚΑΝΑ ΧΡΟΝΟ ,Ο ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ ,ΚΑΤΟΧΟΣ ΧΤ660R , ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΚΑΙ Η ΔΙΚΙΑ ΤΟΥ ΑΛΥΣΙΔΑ ΕΣΠΑΣΕ ΕΝ ΚΙΝΗΣΗ ΣΤΑ 15000km . Η ΜΑΜΙΣΙΑ ΑΛΥΣΙΔΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΡΑΤΗΘΕΙ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΧΑΜΗΛΑ .
    Με τον ίδιο έχω συνομιλήσει και από αυτόν έχω πάρει τα ανταλλακτικά από την ζημιά που έπαθε το ΧΤΧ.

Σελίδα 1 από 4 1234 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. διαφορα μεταξυ xt 500 και xt 600
    από katsavidi2005 στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 21/03/2005, 00:36
  2. XT 600 και XT 660 μετατροπή
    από gspir στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 13/08/2004, 14:01

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF