Ενημερώνω πρωτίστως πως το θέμα ΔΕΝ το έχω γράψει εγώ. Το βρήκα σε παρεμφερές με το δικό μας site μου άρεσε πάρα πολύ αυτό που διάβασα κι έτσι το βάζω και εδώ.
Απλώς έχω προσθέσει μερικά σχόλια και μόνο.
Επειδή μπήκε ο Σεπτέμβριος κι επειδή σύντομα θα ξεκινήσουν και πάλι οι μοτοβόλτες είπα να βάλω κάτι σαν... οδηγό.
Επανξαλαμβάνω δεν τα έχω γράψει εγώ και δεν διεκδικώ γνώση του θέματος. Απλώς συμφωνώ και το΄ανακυκλώνω.
Σκοπός της βόλτας κάθε βόλτας είναι να πηγαίνουμε και να ερχόμαστε με ασφάλεια καθώς και να περνάμε καλά. Για να γίνει αυτό πιστεύω ειδικά μετά το ατύχημα που είχα (δικό μου αυτό) πως χρειάζονται ορισμένα πράγματα.
Δηλαδή:
1. Δεν μπλέκουμε σε καταστάσεις ανταγωνισμού. Το δικό μου είναι καλύτερο όχι το δικό μου είναι για άλλες ηλικίες.
2. Κοιτάμε πάντα τι μπορούμε να κάνουμε εμείς και όχι τι κάνει ο μπροστινός μας
3. Κρατάμε αποστάσεις από τον μπροστινό μας έτσι ώστε να μην τον αγχώνουμε και σε μια δύσκολη κατάσταση να έχουμε τον χώρο να φρενάρουμε.
4. Αν ο πίσω θέλει να πας περάσει τον διευκολύνουμε και τον αφήνουμε να περάσει κάνοντας του και νόημα με το χέρι. όχι το αντίθετο! Στόχος δεν είναι να αποδείξει κανείς σε κανέναν πόσο "οδηγάρα" είναι.
5. Σε τραινάκι (όχι αυτό που νομίζετε ρε) δεν καθόμαστε ΠΟΤΕ ο ένας ακριβώς πίσω από τον άλλο
αλλά λίγο αριστερά του ή δεξιά του ώστε να έχουμε καλύτερη οπτική επαφή
με το δρόμο.
6. Καλό θα ήταν το γκρουπ με τις μοτό να χωρίζετε σε μικρότερα ανάλογα
με τις οδηγικές ικανότητες των αναβατών. Αυτό σε περίπτωση πολλών μοτοσικλετών, όπως γίνεται στην ετήσια.
7. Ο κάθε αναβάτης να κοιτάει που είναι ο πίσω του ελέγχοντας με τους καθρέφτες. Αν σταματήσει ο ένας ή κάτι συμβεί σε έναν σταματάμε ΟΛΟΙ. Δεν φτάνει ο πρώτος στην Καπερναούμ κι ο άλλος έχει μείνει στη βηθλεέμ.
8. Ο τελευταίος αναβάτης ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ να είναι γνώστης της διαδρομής που θα ακολουθήσει
το γκρουπ και κάποιας ικανότητας. ΔΕΝ θα μπει τελευταίος ένας άπειρος
οδηγός έστω και αν ξέρει την διαδρομή.
9. Όταν η ταχύτητα του γκρουπ είναι μιας χ-τάξης άνω των 80km (ενδεικτικά) και οι μπροστινοί θέλουν να μιλήσουν μεταξύ τους για οποιοδήποτε θέμα αφορά τη διαδρομή, καλό θα ήταν να βγάζουν φλας και να κόβουν σταδιακά δεξιά ώστε να προλαβαίνουν οι πίσω να φρενάρουν.
10. Δεν προσπερνάμε άνευ λόγου και αιτίας σε άσχετα σημεία και ΔΕΝ ΠΡΟΣΠΕΡΝΑΜΕ ΞΥΣΤΑ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΜΗΧΑΝΗ!
11. Στις βραδινές περιπλανήσεις χρειάζεται 10 φορές παραπάνω προσοχή.
Καλές βόλτες σε όλους.![]()