Σελίδα 2 από 2 ΠρώτοΠρώτο 12
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 23 από 23

Θέμα: περί CB o λόγος

  1. #16
    παλιος αναγνωστης ... Το avatar του/της Themis_81
    Εγγραφή
    20/11/2006
    Μηνύματα
    92

    Re: Re: Re: Νέος στο Forum και απορία ημερομηνία κατασκευής σε CB400

    gia katw apo tin sela den xerw na sou pw ...
    egw eixa ena version S to Brembo edition 3xronia kai kati kai imoun polu ikanopoiimenos
    Na sou pw to mono pou tha xreiastei na prosexeis sta SF einai na exei venzinometro !!!
    auto simainei kai oti einai pio kainouria alla kai den tha sou leipei tipota meta mias kai den zitaei pote tipota !!! Elatiria Hyperpro an exoun malakwsei ta mama ... kai kala lastixa !
    Apo ekei k pera den leei oxi se tipota

    www.fazerclub.gr

  2. #17
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    06/09/2007
    Μηνύματα
    221

    Re: Re: Re: Re: Νέος στο Forum και απορία ημερομηνία κατασκευής σε CB400

    Αρχικά δημιουργήθηκε από Themis_81
    gia katw apo tin sela den xerw na sou pw ...
    egw eixa ena version S to Brembo edition 3xronia kai kati kai imoun polu ikanopoiimenos
    Na sou pw to mono pou tha xreiastei na prosexeis sta SF einai na exei venzinometro !!!
    auto simainei kai oti einai pio kainouria alla kai den tha sou leipei tipota meta mias kai den zitaei pote tipota !!! Elatiria Hyperpro an exoun malakwsei ta mama ... kai kala lastixa !
    Apo ekei k pera den leei oxi se tipota
    Όχι δεν έχει βενζινόμετρο αλλά θερμοκρασία ψυγείου/νερού, λαμπάκι για θερμοκρασία λαδιού όπως και για κάτι ακόμα αλλά δεν θυμάμαι τι ... Αυτά μέσα στο όργανο όχι έξω. Αυτό που έχει δίκτυ βενζίνης είναι το μοντέλο R που είναι σίγουρα νεότερο. Εγώ προσωπικά βρίσκω πιο χρήσιμο τον δίκτυ θερμοκρασίας νερού παρά την στάθμη βενζίνης αφού έχει ρεζέρβα. Αν δεν έχει νερό το ψυγείο δεν το ξέρεις (π.χ. κάποια διαρροή σε ταξίδι) και μπορεί να γίνει ζημιά αλλά δίχως βενζίνη το πολύ να σπρώχνεις... Βέβαια αυτό είναι άλλο θέμα και νομίζω ότι όλα τα SF δηλαδή πριν τα R και τα S είναι πριν το 1994 ή μέχρι 95 που βγήκαν τα R δεν είχαν βενζινόμετρο αλλά θερμ/νερού. Κάνω λάθος ?
    Τελικά να πω πως έκλεισα το SF και όχι το R μιας και ποιο φτηνό μου έρχεται αλλά και η ιδέα του νησιού που ζούσε το R με φοβίζει. Λέτε να έκανα μαμακια.. Τελικά το FII ξέρει κανείς τι είναι? έχει να κάνει με τις εκδόσεις των SF FI, SF FII και FIII που υπήρξαν στα Super For ?
    Panatha

  3. #18
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    06/09/2007
    Μηνύματα
    221

    κάποιες απορίες...

    Ας το βάλω και εδώ αφού ζητώ απαντήσεις.. με κάποιες απορίες που έχω, 1ον το CB έχει σπασμένο το πλαστικό λεβιεδάκι του τσοκ στο τιμόνι. Μου είπαν ότι ο Σαρακάκης έχει, είναι αλήθεια? 2ον ο Σαρακάκις έχει τίποτα από CB χρονολογίας 92 – 95.? 3ον είναι τόσο δύσκολο αλήθεια να βρω ανταλλακτικά για το CB και ειδικά μερικά απαραίτητα όπως π.χ. ο ανορθωτής που ακούω ότι καίγεται αλλά και από λάστιχα που δεν νομίζω να μην βρω αν χρειαστώ. Επίσης θέλω να αλλάξω το μπροστινό φανάρι γιατί όπως έχω πει ο τύπος που την είχε έπεσε (όχι άσχημα) αλλά είπε ότι δεν ξανακαβαλάει μότο και πήρε αυτοκίνητο. Είναι και μεγάλος σε ηλικία αλλά και πολύ συντηρητικός άνθρωπος. Δεν ξέρω αν ήταν αυτός το πρώτο χέρι αλλά όσο την είχε αυτός έκανε κανονικά τα service του και γενικά δεν την ζόριζε σε τίποτα, απλά κάποιες μετακινήσεις έκανε, ούτε βόλτες ούτε τίποτα περισσότερο από τα τυπικά. Τον γνωρίζω εγώ και ο μηχανικός μου που είναι πολύ φίλος όπως έχω ξανά αναφέρει. Αν πάντως είναι τόσο δύσκολο με τα ανταλλακτικά τι να πω ρε γμτ. Εντάξει μπορεί αυτά για μεταχειρισμένα αλλά από καινούρια? Από καινούρια τι γίνεται? Θα αναμένω εσείς οι παλαιότεροι σίγουρα κάτι θα ξέρετε.
    Ευχαριστώ όπως και νάχει.
    Panatha

  4. #19
    ...και γυμνιστής Το avatar του/της odt
    Εγγραφή
    24/05/2006
    Μηνύματα
    824
    Φανάρι και ανορθωτή, θα βρεις σχετικά εύκολα, μεταχειρισμένα...Για καινούργια ανταλλακτικά για το sf άστο καλύτερα...δεν αξίζει. Το μπροστινό σύστημα να κοιτάξεις, γιατί σίγουρα με τα χρόνια θα έχουν κλάσει τα ελατήρια και θα ειναι πολύ μαλακό...

    Καλοτάξιδο...
    Εισαι σωστος μοτοσυκλετιστής...
    …αν
    Τα προφυλακτικά που χρησιμοποιείς ειναι δίγομα , σκληρά στο κέντρο και μαλακά στα πλάγια
    Βρέθηκε πένσα, παρακαλείται ο κάτοχος να επικοινωνήσει με πμ :a29:

    Pics


  5. #20
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    06/09/2007
    Μηνύματα
    221
    Αρχικά δημιουργήθηκε από odt
    Φανάρι και ανορθωτή, θα βρεις σχετικά εύκολα, μεταχειρισμένα...Για καινούργια ανταλλακτικά για το sf άστο καλύτερα...δεν αξίζει. Το μπροστινό σύστημα να κοιτάξεις, γιατί σίγουρα με τα χρόνια θα έχουν κλάσει τα ελατήρια και θα ειναι πολύ μαλακό...

    Καλοτάξιδο...
    Ευχαριστώ, μου λες να παραμείνω στο SF.. αν κατάλαβα καλά.
    Όμως μισό λεπτό, όταν λες άστο καλύτερα τη εννοείς δεν υπάρχουν και θέλει πολύ ψάξιμο ή υπάρχουν αλλά είναι πολύ ακριβά... Καταλαβαίνεις δεν είναι το ίδιο. επίσης μιλάω εκτός από αυτά και γενικότερα για ανταλλακτικά. Δηλαδή υπάρχει κάτι που δίχως αυτό δεν μπορώ να δουλέψω την μηχανή μου και δεν υπάρχει περίπτωση να το βρω τουλάχιστον στην Ελλάδα.?


    Υ.Γ Όσο για το μπροστινό μικρό το πρόβλημα αφού με λίγη τέχνη και σωστό λαδάκι γίνεται καλύτερο και από μαμα. Αυτό το ξέρω σίγουρα.
    Panatha

  6. #21
    ...και γυμνιστής Το avatar του/της odt
    Εγγραφή
    24/05/2006
    Μηνύματα
    824
    Αρχικά δημιουργήθηκε από pars13
    Ευχαριστώ, μου λες να παραμείνω στο SF.. αν κατάλαβα καλά.
    Όμως μισό λεπτό, όταν λες άστο καλύτερα τη εννοείς δεν υπάρχουν και θέλει πολύ ψάξιμο ή υπάρχουν αλλά είναι πολύ ακριβά... Καταλαβαίνεις δεν είναι το ίδιο. επίσης μιλάω εκτός από αυτά και γενικότερα για ανταλλακτικά. Δηλαδή υπάρχει κάτι που δίχως αυτό δεν μπορώ να δουλέψω την μηχανή μου και δεν υπάρχει περίπτωση να το βρω τουλάχιστον στην Ελλάδα.?


    Υ.Γ Όσο για το μπροστινό μικρό το πρόβλημα αφού με λίγη τέχνη και σωστό λαδάκι γίνεται καλύτερο και από μαμα. Αυτό το ξέρω σίγουρα.

    Καινούργια ανταλλακτικά από τον Σαρακάκη μπορείς να βρεις, αλλά είναι αηδιαστικά ακριβά...π.χ όργανα 660?, δισκόπλακες μπροστά 1000? (!!!!!) κλπ,κλπ....
    Μια βολτα στα κατα τόπους ανταλλακτικάδικα αρκει για να βρεις σχεδόν οτιδήποτε χρειάζεσαι σε μεταχειρισμένο



    Επιμέν για το μπροστινό γιατί είναι σύνηθες φαινόμενο, μετά από 10άδες χιλιαδες χιλιόμετρα, τα ελατήρια να χαλαρώνουν με αποτέλεσμα το μπροστινό να γίνεται πολύ μαλακό κια να το χάνεις εύκολα στα φρεναρίσματα. Η αλλαγή λαδιών δεν αλλάζει τη σκληρότητα...


    Εισαι σωστος μοτοσυκλετιστής...
    …αν
    Τα προφυλακτικά που χρησιμοποιείς ειναι δίγομα , σκληρά στο κέντρο και μαλακά στα πλάγια
    Βρέθηκε πένσα, παρακαλείται ο κάτοχος να επικοινωνήσει με πμ :a29:

    Pics


  7. #22
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    06/09/2007
    Μηνύματα
    221
    Αρχικά δημιουργήθηκε από odt
    Καινούργια ανταλλακτικά από τον Σαρακάκη μπορείς να βρεις, αλλά είναι αηδιαστικά ακριβά...π.χ όργανα 660?, δισκόπλακες μπροστά 1000? (!!!!!) κλπ,κλπ....
    Μια βολτα στα κατα τόπους ανταλλακτικάδικα αρκει για να βρεις σχεδόν οτιδήποτε χρειάζεσαι σε μεταχειρισμένο



    Επιμέν για το μπροστινό γιατί είναι σύνηθες φαινόμενο, μετά από 10άδες χιλιαδες χιλιόμετρα, τα ελατήρια να χαλαρώνουν με αποτέλεσμα το μπροστινό να γίνεται πολύ μαλακό κια να το χάνεις εύκολα στα φρεναρίσματα. Η αλλαγή λαδιών δεν αλλάζει τη σκληρότητα...


    Λοιπόν ο μηχανικός μου θα με τρελάνει γιατί οι τιμές που μου λέει είναι μάλλον άλλης εποχής. Για πίσω δισκόπλακα 45 Ευρώ, για εμπρός φανάρι ιμιτασιόν ή από άλλο μοντέλο αλλά ίδιο καινούριο 90 Ευρώ, για φλάς και τα δύο μπροστά κάπου 12 Ευρώ, για πίσω φτερό (που είναι και τεράστιο) κάπου 35 με 45 Ευρώ κάπου εκεί δεν θυμάμαι ακριβός γιατί ζαλίστηκα. Πολύ μικρές οι τιμές μου φαίνονται... Τι να πω θα δείξει αφού τον έβαλα να μου πάρει διάφορα πράγματα.
    Panatha

  8. #23
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    06/09/2007
    Μηνύματα
    221

    Ανεπαίσθητος άσπρος καπνός...

    Παίδες σήμερα την έκανα βόλτα και όπου να ναι την παίρνω. Θα μπορούσα να την είχα πάρει αλλά την θέλω σε τέλεια κατάσταση να μην έχω μετά εγώ τρεχάματα. Κατ' αρχήν να πω πως την βάλαμε μπροστά μετά από κάποιους μήνες, περίπου 5-6 και παρατήρησα πως έβγαζε ανεπαίσθητα άσπρο καπνό. Μιλάμε ανεπαίσθητα όπου ο μηχανικός (φίλος έχω εξηγήσει) με διαβεβαίωσε ότι η μηχανή είναι οκ και αυτό το άσπρο ανεπαίσθητο δεν θα υπάρχει ούτε ίχνος μόλις η μηχανή είναι έτοιμη. Να πω εδώ ότι την δούλεψα ούτε 8-10 λεπτά και δίχως σιγαστήρα, μόνο στο τελείωμα της σωλήνας ακριβός πριν τον σιγαστήρα γιατί βάζω άλλον και όχι τον μαμά.
    Από την άλλη σκέφτομαι πως ακόμα και να βγάζει τόσο λίγο άσπρο καπνό δεν θα πρέπει να με ανησυχεί σε μια τόσο χρονών μηχανή. (Τελικά είναι του 93). Εσείς έχετε καπνό μιλάω πάντα για ελάχιστο ή τίποτα? Να πω πως κοίταξα τα λάδια και ήταν σε πολύ καλή κατάσταση και στην σωστή στάθμη. Επίσης με παραξένεψε που δούλεψε περίπου 8 λεπτά και δεν είχε ζεσταθεί καθόλου. Την βόλτα την έκανα εκεί μπροστά γιατί δίχως σιγαστήρα που να πήγαινα. Τη λέτε να έχω πρόβλημα? Θέλω απλά να ξέρω αν τα δικά σας μοτόρια βγάζουν καθόλου καπνό λαδιού. Χαιρετώ.
    Panatha

Σελίδα 2 από 2 ΠρώτοΠρώτο 12

Παρόμοια θέματα

  1. περί βελτιώσεων ο λόγος - ΧΤ 660
    από gspir στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 06/11/2004, 12:45
  2. περι αγορας ο λογος...
    από adam_tsouk στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 11
    Τελευταίο μήνυμα: 07/07/2004, 13:25
  3. περί mp3 ο λόγος
    από psaroulis στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 02/07/2004, 13:38
  4. Περί Fazer600 o λόγος...
    από superfour στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 16
    Τελευταίο μήνυμα: 18/02/2004, 23:24
  5. Περι γουρουνιων ο λογος!!!!
    από dela στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 07/11/2003, 15:59

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF