Σωστος ο kles!!
Ας ηταν καλυτερα απο τα Japan και θα τα προτιμουσαμε!!!
Σωστος ο kles!!
Ας ηταν καλυτερα απο τα Japan και θα τα προτιμουσαμε!!!
Για κάθε τι Ευρωπαϊκό έχετε και έναν αντίλογο.
Ακριβό, χαλαζιάρικο, αργό.
Δεν υπάρχει κατηγορία στην οποία βασιλιάς να μην είναι Ευρωπαίος.
Supersport.
Desmocedici. Ακριβό? ΟΚ. 1098. Aκριβό? ΟΚ. Tuono.
Και φυσικά έχουμε και MV Agusta και το καινούριο Aprilia V4 που θα ψωλιάζει τα γιαπώνια για πλάκα.
Street.
Shiver. Ότι καλύτερο το φοράει επάνω του.
ON-off.
BMW 1200GS. Ακριβό? ΟΚ...Τίγρης. Ποιό φτηνός απο V Strom 1000, Varadero 1000 και βγάνει και τα περισσότερα άλογα στην κατηγορία του. Και θα σας πω Buell Ulysses. Κορυφή.
Enduro - Supermotards.
Aprilia SXV. Και υπάρχουν επίσης Husqvarna, KTM. Τι να μας πει η Kawasaki?
Xρηστικά Enduro.
Πήγασος. Φτηνός, ταξιδιάρης, παιχνιδιάρης, χωμάτινος, σκαρφαλώνει, περνάει πάνω απο τα αυτοκίνητα.Kαι φυσικά Brembo.
Ποιό είναι καλύτερο απο αυτόν? Το ΧΤ? Το KLR?
Custom.
Harley.
Εγώ σας λέω ότι κάνετε λάθος.
Και στα αυτοκίνητα και στις μηχανές.
Όσο για το Evo...το M3 το έχει για τον πούτσο του.
Με τα aircondition του, με τα DVD του, GPS, ηλεκτρικά θερμαινόμενα καθίσματα...και πάνω απο όλα..ΜΈΤΑΛΛΟ.
Όσο για την M3 έκδοση με τα Kevlar,χωρίς aircondition και τα λοιπα, τις εξατμήσεις και τα όλα της...άστο. Ξέχνα το.
Όσο για την 2007 έκδοση Μ3 με τα 400+ άλογα...αν ακόμα το πιστεύεις πως το Evo το έχει...
γιατί δεν μας δίνεις?
30 κιλά ο κινητήρας του EVO, 250 κιλά η turbina. Και άλλα 12 κιλά το σασί, άλλα 6 τα πλαστικά του και καθίσματα με βαρύδια για να μην απογειώνεται.
Τι γίνεται ρε πούστη μου με αυτή την γιαπωνία...δεν έχουνε μέταλλο εκεί πέρα?Πάλι καλά που δεν τα κάνουν και πλαστικά δηλαδή.
Παίρνετε εσείς γιαπωνέζικα...πάρτε Almera...Primera...Micra...Micra CC...
Δεν σας είπα να τα πάρετε για να υποστηρίξετε την Ευρώπη. Σας είπα να τους δώσετε μία ευκαιρία.
Θέλετε να περάσουμε και στα αυτοκίνητα? Να δείτε ότι τελικώς δεν σας παίρνει τους Japonphille ούτε εκεί?
Και όχι απλά δεν σας παίρνει...είναι γελοίο το πόσο δεύτερα, πόσο πίσω και πόσο ακριβά είναι τα Γιαπωνέζικα αυτοκίνητα.
Το Tuono έγινε SUPERSPORT ;;;;;;:a24:Αρχικά δημιουργήθηκε από Nikker
Για κάθε τι Ευρωπαϊκό έχετε και έναν αντίλογο.
Ακριβό, χαλαζιάρικο, αργό.
Δεν υπάρχει κατηγορία στην οποία βασιλιάς να μην είναι Ευρωπαίος.
Supersport.
Desmocedici. Ακριβό? ΟΚ. 1098. Aκριβό? ΟΚ. Tuono.
Και φυσικά έχουμε και MV Agusta και το καινούριο Aprilia V4 που θα ψωλιάζει τα γιαπώνια για πλάκα.
Street.
Shiver. Ότι καλύτερο το φοράει επάνω του.
ON-off.
BMW 1200GS. Ακριβό? ΟΚ...Τίγρης. Ποιό φτηνός απο V Strom 1000, Varadero 1000 και βγάνει και τα περισσότερα άλογα στην κατηγορία του. Και θα σας πω Buell Ulysses. Κορυφή.
Enduro - Supermotards.
Aprilia SXV. Και υπάρχουν επίσης Husqvarna, KTM. Τι να μας πει η Kawasaki?
Xρηστικά Enduro.
Πήγασος. Φτηνός, ταξιδιάρης, παιχνιδιάρης, χωμάτινος, σκαρφαλώνει, περνάει πάνω απο τα αυτοκίνητα.Kαι φυσικά Brembo.
Ποιό είναι καλύτερο απο αυτόν? Το ΧΤ? Το KLR?
Custom.
Harley.
Εγώ σας λέω ότι κάνετε λάθος.
Και στα αυτοκίνητα και στις μηχανές.
Όσο για το Evo...το M3 το έχει για τον πούτσο του.
Με τα aircondition του, με τα DVD του, GPS, ηλεκτρικά θερμαινόμενα καθίσματα...και πάνω απο όλα..ΜΈΤΑΛΛΟ.
Όσο για την M3 έκδοση με τα Kevlar,χωρίς aircondition και τα λοιπα, τις εξατμήσεις και τα όλα της...άστο. Ξέχνα το.
Όσο για την 2007 έκδοση Μ3 με τα 400+ άλογα...αν ακόμα το πιστεύεις πως το Evo το έχει...
γιατί δεν μας δίνεις?
30 κιλά ο κινητήρας του EVO, 250 κιλά η turbina. Και άλλα 12 κιλά το σασί, άλλα 6 τα πλαστικά του και καθίσματα με βαρύδια για να μην απογειώνεται.
Τι γίνεται ρε πούστη μου με αυτή την γιαπωνία...δεν έχουνε μέταλλο εκεί πέρα?Πάλι καλά που δεν τα κάνουν και πλαστικά δηλαδή.
Παίρνετε εσείς γιαπωνέζικα...πάρτε Almera...Primera...Micra...Micra CC...
Δεν σας είπα να τα πάρετε για να υποστηρίξετε την Ευρώπη. Σας είπα να τους δώσετε μία ευκαιρία.
Θέλετε να περάσουμε και στα αυτοκίνητα? Να δείτε ότι τελικώς δεν σας παίρνει τους Japonphille ούτε εκεί?
Και όχι απλά δεν σας παίρνει...είναι γελοίο το πόσο δεύτερα, πόσο πίσω και πόσο ακριβά είναι τα Γιαπωνέζικα αυτοκίνητα.
Η Ηarley Ευρωπαϊκή ;;;;;;;;;;;;:a24:
Μεγάλε συγγνώμη που θα σου το πω αλλά και από τα υπόλοιπα που γράφεις :a24:
Να τα κόψεις τα ληγμένα ή τουλάχιστον βγάζε την ζελατίνα ..............
Από πότε ρε μεγάλε το βάρος είναι πλεονέκτημα σε ένα αυτοκίνητο ;;;;;;;;;
Στη F1 μηχανικός είσαι ;;;;;;;;;
![]()
![]()
![]()
Αρχικά δημιουργήθηκε από Nikker
Για κάθε τι Ευρωπαϊκό έχετε και έναν αντίλογο.
Ακριβό, χαλαζιάρικο, αργό.
Δεν υπάρχει κατηγορία στην οποία βασιλιάς να μην είναι Ευρωπαίος.
Supersport.
Desmocedici. Ακριβό? ΟΚ. 1098. Aκριβό? ΟΚ. Tuono.
Και φυσικά έχουμε και MV Agusta και το καινούριο Aprilia V4 που θα ψωλιάζει τα γιαπώνια για πλάκα.
Street.
Shiver. Ότι καλύτερο το φοράει επάνω του.
ON-off.
BMW 1200GS. Ακριβό? ΟΚ...Τίγρης. Ποιό φτηνός απο V Strom 1000, Varadero 1000 και βγάνει και τα περισσότερα άλογα στην κατηγορία του. Και θα σας πω Buell Ulysses. Κορυφή.
Enduro - Supermotards.
Aprilia SXV. Και υπάρχουν επίσης Husqvarna, KTM. Τι να μας πει η Kawasaki?
Xρηστικά Enduro.
Πήγασος. Φτηνός, ταξιδιάρης, παιχνιδιάρης, χωμάτινος, σκαρφαλώνει, περνάει πάνω απο τα αυτοκίνητα.Kαι φυσικά Brembo.
Ποιό είναι καλύτερο απο αυτόν? Το ΧΤ? Το KLR?
Custom.
Harley.
Εγώ σας λέω ότι κάνετε λάθος.
Και στα αυτοκίνητα και στις μηχανές.
Όσο για το Evo...το M3 το έχει για τον πούτσο του.
Με τα aircondition του, με τα DVD του, GPS, ηλεκτρικά θερμαινόμενα καθίσματα...και πάνω απο όλα..ΜΈΤΑΛΛΟ.
Όσο για την M3 έκδοση με τα Kevlar,χωρίς aircondition και τα λοιπα, τις εξατμήσεις και τα όλα της...άστο. Ξέχνα το.
Όσο για την 2007 έκδοση Μ3 με τα 400+ άλογα...αν ακόμα το πιστεύεις πως το Evo το έχει...
γιατί δεν μας δίνεις?
30 κιλά ο κινητήρας του EVO, 250 κιλά η turbina. Και άλλα 12 κιλά το σασί, άλλα 6 τα πλαστικά του και καθίσματα με βαρύδια για να μην απογειώνεται.
Τι γίνεται ρε πούστη μου με αυτή την γιαπωνία...δεν έχουνε μέταλλο εκεί πέρα?Πάλι καλά που δεν τα κάνουν και πλαστικά δηλαδή.
Παίρνετε εσείς γιαπωνέζικα...πάρτε Almera...Primera...Micra...Micra CC...
Δεν σας είπα να τα πάρετε για να υποστηρίξετε την Ευρώπη. Σας είπα να τους δώσετε μία ευκαιρία.
Θέλετε να περάσουμε και στα αυτοκίνητα? Να δείτε ότι τελικώς δεν σας παίρνει τους Japonphille ούτε εκεί?
Και όχι απλά δεν σας παίρνει...είναι γελοίο το πόσο δεύτερα, πόσο πίσω και πόσο ακριβά είναι τα Γιαπωνέζικα αυτοκίνητα.
● Μερικοί έχουν το χάρισμα να συμπιέζουν μια τεράστια ποσότητα λέξεων στην πιο ελάχιστη ποσότητα σκέψης.......Ουινστον Τσωρτσιλ.
--ΚΟΝΞ ΟΜ ΠΑΞ--
Επαναλαμβάνεσε.......Αρχικά δημιουργήθηκε από yannis27
● Μερικοί έχουν το χάρισμα να συμπιέζουν μια τεράστια ποσότητα λέξεων στην πιο ελάχιστη ποσότητα σκέψης.......Ουινστον Τσωρτσιλ.
Θα καταντήσεις γραφικός, πρόσεχε...
![]()
Φιλε Νικερ σεβαστη η αποψη σου, αλλα δεν ξερω απο που εβγαλες αυτα τα συμπερασματα. Απο περιοδικα μαλλον.
Αμα ηταν ετσι οπως τα λες θα επρεπε ολη η Ελλαδα να ειχε γεμισει ευρωπαικα. Εγω γιατι βλεπω το αντιθετο? Μ@λ@κες ειμαστε ολοι που παιρνουμε Japan?
Μηπως οι δρομοι εχουν γεμισει με r1, zx10, gsxr, cbr?
Με kawasaki z, hornet, fazer?
Με V Strom, transalp, Varadero, Tdm? (μαλακια το tdm, το μονο που συμφωνω μαζι σου)
Με Wr 450, crf450? Η ktm κατι κανει εδω μονο, αλλα ποια Husqvarna ποια aprilia? που ειναι?
Με xt, xr, dr?
O πηγασος τι ειναι δεν εχω δει ποτε στον δρομο![]()
Στα αυτοκινητα ειναι καλυτερα τα πραγματα για τα ευρωπαικα αλλα παλι για καθημερινη χρηση toyota rules!!!
Στα supercars αμα ειναι να δωσεις 400.000 ευρω καλυτερα παρε διαστημοπλοιο να τα εχεις ολα........
Αρχικά δημιουργήθηκε από kles
1)Δεν νομίζω οτι είναι μίσος, άσχετα αν εκφράζεται λίγο έντονα.
Απλώς σύγκριση.Και λίγο παιχνιδάκι και πλακίτσα.
2)Νομίζεις οτι το μάρκετινγκ έχει ράτσες-συναισθηματισμούς ?
Εσύ μπορεί να τους αισθάνεσαι ράτσα σου.Αυτοί όχι, είδικά όταν σου πουλάνε κάτι.
Δεν βλέπεις την αγάπη που μας έχουν ?
Με τις καθημερινές παραβιάσεις στο Αιγαίο, σκίστηκαν να υποστηρίξουν τα σύνορά μας, που
σημειωτέον είναι και δικά τους σύνορα, κλπ κλπ.
Νομίζω ??
Κι απ'την άλλη, για δίαβασε εκεί κάπου που ο Ιάπωνας της ΧΟΝΤΑ ζήτησε και συγνώμη για την ταλαιπωρία, σε ένα τρανσάλπ.
Όχι οτι είμαι κατά των ευρωπαικών αλλά δεν θα πάρω μηχανή-αυτοκίνητο απλά για να τους υποστηρίξω
![]()
![]()
![]()
+100000000000
![]()
![]()
ΔΥΟ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΤΟ ΚΟΣΜΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠΕΡΑΝΤΑ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ ΚΑΙ Η ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΒΛΑΚΕΙΑ ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΕΧΩ ΚΑΠΟΙΕΣ ΑΜΦΙΒΟΛΙΕΣ
ΑΪΝΣΤΑΙΝ
Φιλτατε σε μερικες περιπτωσεις η επαναληψη ειναι δυστυχως αναγκαια.....Αρχικά δημιουργήθηκε από dessert
Επαναλαμβάνεσε.......
Θα καταντήσεις γραφικός, πρόσεχε...
![]()
πολλω μαλλον οταν δεν υπαρχει ανταποκριση........
--ΚΟΝΞ ΟΜ ΠΑΞ--
Και ποιος σου ειπε οτι το πολυ μεταλλο ειναι και καλο ???Αρχικά δημιουργήθηκε από Nikker
Τι γίνεται ρε πούστη μου με αυτή την γιαπωνία...δεν έχουνε μέταλλο εκεί πέρα?Πάλι καλά που δεν τα κάνουν και πλαστικά δηλαδή.
:smilea:
Μπαμπα μην πεφτεις !!!!
__________________
suzuki bandit 650
suzuki dr250 djebel
piaggio medley 150
Κοιτα, δεν παιρνουν ολοι αυτοκινητο για να κανουν χρονους στα Μεγαρα. Καποιοι (οι περισσοτεροι) το θελουν για να κανουν την δουλεια τους, οικονομικα και απροβληματιστα.Αρχικά δημιουργήθηκε από Nikker
Θέλετε να περάσουμε και στα αυτοκίνητα? Να δείτε ότι τελικώς δεν σας παίρνει τους Japonphille ούτε εκεί?
Και όχι απλά δεν σας παίρνει...είναι γελοίο το πόσο δεύτερα, πόσο πίσω και πόσο ακριβά είναι τα Γιαπωνέζικα αυτοκίνητα.
Και σε αυτο τα Ιαπωνικα ειναι η καλυτερη επιλογη, χωρις αυτο να σημαινει οτι δεν βγαζουν και καποια μοντελα πραγματικα διαμαντια.
![]()
Μπαμπα μην πεφτεις !!!!
__________________
suzuki bandit 650
suzuki dr250 djebel
piaggio medley 150
ΝΙΚΚΕΡ φιλε εχεις δικιο ναι....
ΤΟ Μ3 περναει το ΕΒΟ στιν ευθεια.... αλλα σε στροφες..... το ΕΒΟ μπενει με ενα χερι(για να μη σου πω με ενα δαχτυλο) και το Μ3 παλευει με τα τιμονια το ενα κανει 50.000 το αλλο 100.000++ μετα λετε οτι τα ευρωπαικα στριβουν![]()
![]()
![]()
οτι σας συμφερει λετε... sas leme ss1000 ari λετε που περνανε στιν ευθεια ? ι πιανουν 170 αλογα στις 4353434 σαλ...
2.000σαλ παραπανω απο οτι πιανει ενα ντουκατι... αυτες τις 2.000 σαλ τις κανετε 4535345345 σαλ.
στο κατω κατω αμα γουσταρω βαζω 2 γραναζια και μετα να δεις ροπες...
JAPAN RE...![]()
Αρχικά δημιουργήθηκε από alex14
Κοιτα, δεν παιρνουν ολοι αυτοκινητο για να κανουν χρονους στα Μεγαρα. Καποιοι (οι περισσοτεροι) το θελουν για να κανουν την δουλεια τους, οικονομικα και απροβληματιστα.
Και σε αυτο τα Ιαπωνικα ειναι η καλυτερη επιλογη, χωρις αυτο να σημαινει οτι δεν βγαζουν και καποια μοντελα πραγματικα διαμαντια.
![]()
Φίλε μου αυτό είναι το θέμα.Η έλλειψη πληροφόρησης. Και έρχομαι να σε αντικρούσω εδώ πέρα δείχνοντας σου ορισμένα παραδείγματα.
Ορίστε λοιπόν.
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Έστω ότι κάποιος θέλει να διαθέσει μέχρι 30.000 ευρώ(και θα κατεβαίνουμε σιγά σιγά).
Τι επιλογές έχει στα SUV?(Ξεκινάω απο εκεί γιατί τα Γιαπωνέζικα SUV είναι κραυγαλέα πανάκριβα.)
Οι Γιάπωνες
Toyota RAV4 1998cc 152hp 29800-33840
Honda CRV 1997cc 150hp 34400-44900
Daihatsu Terios 1495cc 105hp 21150-23450
Και οι Ευρωπαίοι (Μη Γιάπωνες γιατί θα χώσουμε και Jeep εδώ.)
Καταρχήν χώνουμε πρώτο και καλύτερο το
Jeep Compass 2400cc 175 hp 27000ευρώ
Και σε λιγότερα χρήματα...ας χώσουμε και το
VW Cross Touran 1390cc 140 23990-25740
Το Jeep είναι και πιο δυνατό και πιο φτηνό.
Το VW είναι απλά μία άλλη λύση.
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Έστω ότι δεν θέλει κάποιος ένα SUV αλλά ένα μεγάλο αμάξι στα ίδια πάνω κάτω χρήματα.
Toyota Avensis 1998cc 147 26000-29150
VW Passat 1984cc 200 26830-32490
Ford Mondeo 1999cc 145hp 23220-28220
Ford C-Max Ghia 1596cc 145hp 23530
Honda Accord 1998cc 155hp 24490-25190
Skoda Octavia 5 1798cc 160 21990
Skoda Octavia 5 1984cc 200 27590
Skoda Octavia 4X4 1984cc 150 28390
με μόλις 5 χιλιάρικα παραπανω απο ένα φορτωμένο Avensis τι παίρνεις?
αυτό
Cadillac BLS 1998cc 175 34990
που νομίζω ότι στην πραγματικότητα η διαφορά αξίας είναι πολύ μεγαλύτερη απο 5 χιλιάρικα.
Υπάρχει φτηνότερο απο το Avensis?Ναι!
Υπάρχει και φτηνότερο και δυνατότερο?Ναι.
Sorry guys που δεν βάζω και τα μίκρα αλλά απλά δεν γίνεται...και μόνο που ακούω Almera,Primera και τα λοιπά γαμιέται η ψυχολογία μου.Παρόλαυτα θα χώσω αργότερα ένα micra για να γελάσουμε με το πόσο εξωφρενικά ακριβό είναι συγκριτικά με τον ανταγωνισμό και συγκριτικά με αυτό που πραγματικά αξίζει.
-------------------------------------------------------------------------------
Πάμε και στα cabrio.
VW EOS 1598cc 115 26080
VW EOS 1984cc 200 31190-38440
VW EOS 3189cc 250 44090
Nissan Micra CC 1598cc 110 19190-22690
Daihatsu Copen 1298cc 87 19890!!!
Mitsubishi Colt CZT 1499cc 109 19590
Mitsubishi Colt CZT T 1468cc 150 23990
Ford FocusCC 1596cc 100 24885-25340
Ford FocusCC 1999cc 145 27885-30300
Mazda MX-5 1798cc 129hp 28990-31490
Mazda MX-5 1998cc 160hp 34990-36490
Peugeot 207CC 1598cc 120hp 19990-21590
Peugeot 207CC 1598cc 150hp 22790
Peugeot 307cc 1587cc 110hp 25860euro
Peugeot 307cc 1997cc 140hp-180hp 29390-34680
Χμμ...τι να πάρω?Να δώσω 20χιλιάρικα να πάρω copen, να πάρω Micra CC?Ιδού το δίλλημα
Είναι και τόσο όμορφα τα άτιμα...Η να πάρω το Colt...που είναι αμάξι με @@ "ειρωνικά έτσι?"/
Να δείτε πέρυσι...που το copen ήτανε 600cc turbo στα 20 χιλιάρικα.
Nα δώσω 35 χιλιάρικα για MX-5 Δίλιτρο 160 άλογα? Η για 31χιλιάρικα για EOS 200 άλογα?
Υπάρχει πιο φτηνό?Ναι.
Υπάρχει και πιο φτηνό και πιο γρήγορο απο τα γιαπωνέζικα?Ναι!
----------------------------------------------------------------------------------------------
To be continued... (μακροπρόθεσμα γιατί έχουμε και διαβάσματα)
In the next episode...
...σύκρριση σε κάθε επίπεδο κυβικών.
Συγκρίνεις την Μ3 με το EVO όταν η Μ3 με 340 έχει 83.000 ενώ το EVO IX 48500, κάτι λιγότερο απο τη μισή τιμή. Τα 280 είναι λόγω νομοθεσίας της Ιαπωνίας που δεν επιτρέπει σε αυτοκίνητα παραγωγής να βγούν με περισσότερα άλογα στην αγορά. Με τα επιπλέον 34500 φαντάσου πως μπορείς να κάνεις το EVO. Καμία σχέση με τη Μ3.Αρχικά δημιουργήθηκε από Nikker
Εγώ σας λέω ότι κάνετε λάθος.
Και στα αυτοκίνητα και στις μηχανές.
Για τις μηχανές, σου απάντησαν πιο πάνω. Για τα αυτοκίνητα λες...
Όσο για το Evo...το M3 το έχει για τον πούτσο του.
Με τα aircondition του, με τα DVD του, GPS, ηλεκτρικά θερμαινόμενα καθίσματα...και πάνω απο όλα..ΜΈΤΑΛΛΟ.
Έτσι και με τις μηχανές (τουλάχιστον στα ss που με ενδιαφέρουν άμεσα)
Πιο φτηνό και πιο γρήγορα μπορεί να υπάρχει, που να είναι και συνολικά καλύτερο και με πιο φτηνά ανταλλακτικά;
Άσε καλύτερα.
http://i132.photobucket.com/albums/q...e-animated.gif
http://homepages.pathfinder.gr/argi6argi/index.html
http://s132.photobucket.com/albums/q11/argi6argi/
http://s1.metaldamage.gr/c.php?uid=27013
100 αλογα κατω απο την σελα ειναι λιγοτερο επικινδυνα απο το γαιδουρι που τα οδηγει.
Για δύο πράγματα δεν πρέπει να στεναχωριέσαι. Γι' αυτά που διορθώνονται και γι' αυτά που δεν διορθώνονται.
Αρχικά δημιουργήθηκε από argi6argi
Συγκρίνεις την Μ3 με το EVO όταν η Μ3 με 340 έχει 83.000 ενώ το EVO IX 48500, κάτι λιγότερο απο τη μισή τιμή. Τα 280 είναι λόγω νομοθεσίας της Ιαπωνίας που δεν επιτρέπει σε αυτοκίνητα παραγωγής να βγούν με περισσότερα άλογα στην αγορά. Με τα επιπλέον 34500 φαντάσου πως μπορείς να κάνεις το EVO. Καμία σχέση με τη Μ3.
Έτσι και με τις μηχανές (τουλάχιστον στα ss που με ενδιαφέρουν άμεσα)
δεν χρειαζεται τπτ να κανεις... στα στροφιλικια τρωει λιλι το Μ3 απο το εβο... αμα το φτιαξεις κιολας θα ειναι σα να κλεβεις εκκλησια...![]()
η Μ3 εχει ομως mp3player !!:rotflmao:Αρχικά δημιουργήθηκε από grigorisr1
δεν χρειαζεται τπτ να κανεις... στα στροφιλικια τρωει λιλι το Μ3 απο το εβο... αμα το φτιαξεις κιολας θα ειναι σα να κλεβεις εκκλησια...![]()
:rotflmao: