Πρωτο τεστ για την νεα φωτοβολιδα της Ducati...
Desmosedici RR με 200 αλογακια στο στροφαλο...
...βλεπω τους σαμουραι,νιτζα και λοιπους πολεμιστες ανατολιτες,να τρωνε τα σπαθια τους![]()
desmosedici RR
desmosedici RR1
Πρωτο τεστ για την νεα φωτοβολιδα της Ducati...
Desmosedici RR με 200 αλογακια στο στροφαλο...
...βλεπω τους σαμουραι,νιτζα και λοιπους πολεμιστες ανατολιτες,να τρωνε τα σπαθια τους![]()
desmosedici RR
desmosedici RR1
200 αλογακια στροφαλο
Δηλαδή πόσα ρόδα???????
180, 185 πόσα?
Ducatisti υπάρχουν πολλοί
Ducatistiani ένας!!
Ας μην βιαστούν να τα καταπιουν...Ας περιμένουν πρώτα κάποιος να το κυκλοφορίσει στο δρόμο...Αρχικά δημιουργήθηκε από monarxis
Πρωτο τεστ για την νεα φωτοβολιδα της Ducati...
Desmosedici RR με 200 αλογακια στο στροφαλο...
...βλεπω τους σαμουραι,νιτζα και λοιπους πολεμιστες ανατολιτες,να τρωνε τα σπαθια τους![]()
Άσε που δυστυχώς, τις περισσότερες φορές, οι άνθρωποι που έχουν τα λεφτά να αγοράσουν τέτοιες μηχανές και δεν τους νοιάζει άμα τις καταστρέψουν, ειναι πιο κουλοί κι από φώκια με τα πόδια δεμένα πίσω από την πλατη...
Εισαι σωστος μοτοσυκλετιστής...
…αν
Τα προφυλακτικά που χρησιμοποιείς ειναι δίγομα , σκληρά στο κέντρο και μαλακά στα πλάγια
Βρέθηκε πένσα, παρακαλείται ο κάτοχος να επικοινωνήσει με πμ :a29:
Pics
Αρχικά δημιουργήθηκε από odt
Ας μην βιαστούν να τα καταπιουν...Ας περιμένουν πρώτα κάποιος να το κυκλοφορίσει στο δρόμο...
Άσε που δυστυχώς, τις περισσότερες φορές, οι άνθρωποι που έχουν τα λεφτά να αγοράσουν τέτοιες μηχανές και δεν τους νοιάζει άμα τις καταστρέψουν, ειναι πιο κουλοί κι από φώκια με τα πόδια δεμένα πίσω από την πλατη...
Οdt το ενα δεν αναιρει το αλλο...το οτι υπαρχουν`φραγκατοι κουλοι`ειναι βεβαιο,οπως επισης οτι η αξια της Ducati δεν ειναι αμφισβητισημη-τουλαχιστον φετος-.!!!
υ.γ μην ξεχνας πως το συγκεκριμενο project ειναι replica της μηχανης του Stoner.
![]()
Ναι ρε συ δεν διαφωνώ...το μηχανάκι είναι υπερτούμπανο, αλλά δεν θα κάνω το χόρνετ παλιοσίδερα επειδή σε κάποιο γκαράζ υπάρχει αραγμένο ένα μηχανάκι που μαμά βγάζει τα διπλάσια άλογα...Αρχικά δημιουργήθηκε από nakedorange
Οdt το ενα δεν αναιρει το αλλο...το οτι υπαρχουν`φραγκατοι κουλοι`ειναι βεβαιο,οπως επισης οτι η αξια της Ducati δεν ειναι αμφισβητισημη-τουλαχιστον φετος-.!!!
υ.γ μην ξεχνας πως το συγκεκριμενο project ειναι replica της μηχανης του Stoner.
![]()
Αν δεν ήταν τόσο σπάνιο και κόστιζε όσο το 1098...τότε πραγματικα, τα Γιαπωνέζικα σπαθιά (όσοι έχουμε τελοσπάντων) θα τα βάζαμε στον (_|_) μας....
![]()
Εισαι σωστος μοτοσυκλετιστής...
…αν
Τα προφυλακτικά που χρησιμοποιείς ειναι δίγομα , σκληρά στο κέντρο και μαλακά στα πλάγια
Βρέθηκε πένσα, παρακαλείται ο κάτοχος να επικοινωνήσει με πμ :a29:
Pics
Αρχικά δημιουργήθηκε από monarxis
Πρωτο τεστ για την νεα φωτοβολιδα της Ducati...
Desmosedici RR με 200 αλογακια στο στροφαλο...
...βλεπω τους σαμουραι,νιτζα και λοιπους πολεμιστες ανατολιτες,να τρωνε τα σπαθια τους![]()
desmosedici RR
desmosedici RR1
200+ άλογα στρόφαλο, η Ducati επίσημα ποτέ δεν ανακοίνωσε ακριβώς πόσα...
edit
το έχει σήμερις στο site...
147,1 kW - 200 cv @ 13.800 giri/min
147,1 kW - 200 hp @ 13.800 rpm
και κάτι άλλο...
Ενώ είχε ακουστεί οτι οι εκκεντροφόροι θα πέρνουν κίνηση απο αλυσίδα, ο κινητήρας δουλεύει τελικά με γρανάζια....
![]()
Αρχικά δημιουργήθηκε από dessert
200+ άλογα στρόφαλο, η Ducati επίσημα ποτέ δεν ανακοίνωσε ακριβώς πόσα...
edit
το έχει σήμερις στο site...
147,1 kW - 200 cv @ 13.800 giri/min
147,1 kW - 200 hp @ 13.800 rpm
και κάτι άλλο...
Ενώ είχε ακουστεί οτι οι εκκεντροφόροι θα πέρνουν κίνηση απο αλυσίδα, ο κινητήρας δουλεύει τελικά με γρανάζια....
![]()
...και λιγα τεχνικα στοιχεια
Ducati Desmosedici RR
H Ducati είναι η πρώτη εταιρεία που διαθέτει μια πραγματική μοτοσικλέτα Moto GP με προδιαγραφές δρόμου, πραγματοποιώντας έτσι τις φαντασιώσεις των απανταχού φίλων της εταιρείας. Με αυτό τον τρόπο οι επίδοξοι Capirossi θα έχουν πια την ευκαιρία να οδηγήσουν στην πίστα αλλά και στους δρόμους μια πραγματική Race Replica που συνδυάζει την εντυπωσιακή τεχνολογία των «παγκοσμίων μοτοσικλετών» με την εκθαμβωτική εμφάνιση της Ducati. Τα γονίδια της Desmosedici RR προέρχονται κατευθείαν από τις πρωτοποριακές Ducati Corse GP6 και εμπεριέχει όλη την τεχνογνωσία που απέκτησε η ιταλική ομάδα από την εμπλοκή της στο Moto GP. Με ένα τετρακύλινδρο L-4 (90ο) κινητήρα ο οποίος αποδίδει με την αγωνιστική εξάτμιση πάνω από 200 ίππους, με την βοήθεια 16 βαλβίδων τιτάνιου και τεσσάρων εκκεντροφόρων που κινούνται με γρανάζια, με την Desmosedici RR η απόλαυση είναι εγγυημένη. Το κιβώτιο είναι τύπου κασέτας, ο συμπλέκτης είναι φυσικά ξηρός και η κάσα του κινητήρα είναι κατασκευασμένη από κράματα μαγνησίου. Ο σκελετός είναι υβριδικός και αποτελείται από το κλασικό για την Ducati σωληνωτό χωροδικτύωμα σε συνδυασμό με ένα περιμετρικό πλαίσιο και ονομάζεται «Trellis Frame»-μάλλον επειδή με την μοτοσικλέτα αυτή θα γίνει της τρελής! Μπροστά θα βρούμε τα 43αρια Ohlins FG 353 PFF , ενώ πίσω το αμορτισέρ είναι φυσικά της ίδιας εταιρείας με τέσσερις ρυθμίσεις και σαν δώρο θα παραλάβετε και ένα σύνδεσμοπου προέρχεται κατευθείαν από την GP6. Τα φρένα είναι ακτινικά από την Brembo, ενώ οι δίσκοι δεν είναι φτιαγμένοι από ανθρακονήματα, κάτι που φυσικά είναι σωστό γιατί η μοτοσικλέτα προορίζεται και για χρήση δρόμου. Οι ζάντες μαγνησίου είναι της Marchesini ενώ το φέρινγκ είναι και αυτό φτιαγμένο από ανθρακονήματα και βάφεται πάντα στο γνωστό ιταλικό κόκκινο αγωνιστικό χρώμα! Μαζί με την Desmosedici RR θα παραλάβετε και την αγωνιστική εξάτμιση που είναι τύπου 4-2-1 και καταλήγει προς τα πάνω μέσα από την σέλα, αλλά και τρία χρόνια εγγύηση με online τεχνική υποστήριξη.Στις ΗΠΑ η τιμή της φτάνει στα $ 65,000 ενώ στην Ελλάδα ακόμα η «τιμή- τιμή δεν έχει». Εσείς πάντως μπορείτε από σήμερα να την προ-παραγγείλετε στον αντιπρόσωπο της γειτονίας σας, γιατί ο αριθμός των Desmosedici RR που θα κατασκευαστούν θα είναι περιορισμένος και θα εξαρτηθεί από την ζήτηση, ενώ φυσικά προταιρεότητα θα έχουν οι κάτοχοι της 999 R. Κάθε κομμάτι που θα παραχθεί θα είναι συλλεκτικό και θα συνοδεύεται από εγγύηση γνησιότητας- όπως τα κοσμήματα. Γιατί πως να το κάνουμε.. Η Ducati Desmosedici RR είναι κόσμημα!
![]()
Αυτά είναι λίγα τεχνικά στοιχεία![]()
Κατά τη διάρκεια του 2005 είχε προκληθεί σάλος, λόγω των διαδόσεων για την παραγωγή υπερσύγχρονων μοτοσικλετών των MotoGP, οι οποίες επρόκειτο να κατακλύσουν την αγορά και τις εκθέσεις των φημισμένων dealer. Μυστικά, στελέχη του HRC έκαναν λόγο για διαφορετικές εκδόσεις της RC212V, ενώ η σχετική με τη Yamaha φημολογία αναφερόταν σε Μ1 παραγωγής. Παρ’ όλα αυτά, το καλοκαίρι του 2006, η Ducati ήταν εκείνη που τάραξε τα λιμνάζοντα ύδατα των ιαπωνικών διαδόσεων, τολμώντας να παρουσιάσει πρώτη τη Replica της αγωνιστικής Desmosedici, στο φημισμένο World Ducati Weekend. Το «παρών» έδωσαν όχι μόνο οι αναβάτες της ομάδας Loris Capirossi, Sete Gibernau και Vittoriano Guareschi, αλλά κι ο πρόεδρος της εταιρείας Federico Minoli και φυσικά ο τεχνικός διευθυντής Claudio Dominicali. Η δήλωση του Minoli ήταν κάτι περισσότερο από σαφής: "Αυτή είναι μία πολύ σημαντική στιγμή για εμάς, ένα όνειρο που γίνεται πραγματικότητα. Παράγοντας την Desmosedici RR η Ducati προσφέρει την απόλυτη τεχνολογική της έκφραση, παραμένοντας ταυτοχρόνως πιστή στην κάθε μία από τις εκδόσεις δρόμου, αλλά και στις αγωνιστικές της μοτοσικλέτες". Αρχικά επρόκειτο να παραχθούν 300 μόνο μοτοσικλέτες, με καθαρά συλλεκτική αξία, ωστόσο ο αριθμός των παραγγελιών άγγιξε τις 1.000 μονάδες κι ο Minoli ανακοίνωσε, στην παρουσίαση της GP7, ότι η Ducati θα εκπληρώσει την επιθυμία των φανατικών οπαδών της. Ωστόσο, ποια είναι τα στοιχεία που κάνουν αυτήν τη μοτοσικλέτα κάτι παραπάνω από συλλεκτική;
Πρωτοποριακός κινητήρας
Ο κινητήρας της και μόνο αποτελεί ένα ξεχωριστό τεχνολογικό επίτευγμα. Τετρακύλινδρος, σε διάταξη V, τύπου L, βάσει του ονοματολόγιου της ιταλικής εταιρείας, με ολική χωρητικότητα 989 κ.εκ. και τέσσερις βαλβίδες τιτανίου στην κάθε κεφαλή, σε ασύμμετρη διάταξη τύπου Twin Pulse. Έχοντας παράδοση στο δεσμοδρομικό σύστημα, η Ducati το έχει εξελίξει σε βαθμό που ανησυχεί ακόμη και τους Ιάπωνες, εφόσον επιτρέπει στον κινητήρα να περιστρέφεται απροβλημάτιστα σε υψηλές στροφές. Το δεσμοδρομικό σύστημα είναι σχεδιασμένο από το διάσιμο μηχανικό της Ducati Fabio Taglioni. Οι δύο επικεφαλής εκκεντροφόροι παίρνουν κίνηση από τον στρόφαλο μέσω γραναζιών και ενεργοποιούν τα ειδικής σχεδίασης πλήκτρα (κοκοράκια). Αυτός, ο αυθεντικός κινητήρας των MotoGP μετατρέπει την ισχύ των 200+ ίππων σε ωφέλιμη ώθηση μέσω του κιβωτίου των 6 σχέσεων, το οποίο παραμένει τύπου κασέτα και ενεργοποιείται από τον υγρό, πολύδισκο, μονόδρομο συμπλέκτη ολίσθησης (τύπου slipper).
Σπέσιαλ μέταλλα
Η αξιοπιστία του κινητήρα έχει επιτευχθεί χάρη στη χρήση εξειδικευμένων κραμάτων μετάλλων και με τις κατάλληλες μεθόδους παρασκευής των καθορισμένων τμημάτων του. Κατά συνέπεια, τα αλουμινένια κάρτερ και οι κεφαλές έχουν κατασκευαστεί σε ειδικά καλούπια άμμου. Παρόμοια καλούπια χρησιμοποιήθηκαν για τη χύτευση των πλαϊνών καπακιών μαγνησίου του μοτέρ. Οι βαλβίδες και οι μπιέλες είναι φτιαγμένες από τιτάνιο, για ευνόητους λόγους.
Εισαγωγή και εξαγωγή
Την τροφοδοσία του εξωτικού κινητήρα αναλαμβάνει ο ηλεκτρονικός ψεκασμός της Magneti Marelli. Τέσσερα σώματα των 50 χλστ. (στρογγυλά κι όχι οβάλ, όπως της καθαρόαιμης GP6) σε συνδυασμό με τα μπεκ τύπου microjet των 12 οπών φροντίζουν για τη σωστή παροχή καυσίμου, παίρνοντας ακριβείς εντολές από την ψηφιακή μονάδα (5SM ECU) της Magneti Marelli, που διαθέτει παροχές υψηλής ταχύτητας. Στην πλευρά της εξαγωγής έχει τοποθετηθεί η 4-2-1 εξάτμιση τιτανίου, που διαθέτει κάθετες εξόδους από την άνω επιφάνεια του μονόσελου. Η Desmosedici είναι εφοδιασμένη με αισθητήρα οξυγόνου στην εξάτμισή της, ο οποίος πληροί τις προδιαγραφές Euro 3. Στη βασική της έκδοση αποδίδει 200+ ίππους, ωστόσο συνοδεύεται με αγωνιστικό κιτ, το οποίο περιλαμβάνει εξάτμιση 102db και σπέσιαλ ηλεκτρονική μονάδα, που εκτινάσσουν τις επιδόσεις στα ύψη.
Αυθεντικό αγωνιστικό πλαίσιο
Αν ο δεσμοδρομικός κινητήρας της Ducati αποτελεί το σήμα κατατεθέν της ιταλικής εταιρείας, τότε το ατσάλινο πλαίσιο τύπου χωροδικτύωμα είναι το... βουλοκέρι που πιστοποιεί την ιταλική αυθεντικότητα. Στην πρόσφατη συνέντευξή μας με τον τεχνικό υπεύθυνο Livio Suppo, πληροφορηθήκαμε ότι στη συγκεκριμένη αρχιτεκτονική των πλαισίων η Ducati διαθέτει εκπληκτική πείρα και γι' αυτό επενδύει όλο και περισσότερο σ' αυτόν τον τομέα. Το πλαίσιο προέρχεται από την αγωνιστική GP6 και αποτελείται από δύο τμήματα, το ατσάλινο κυρίως πλαίσιο και το υποπλαίσιο, το οποίο είναι κατασκευασμένο από ανθρακονήματα. Το ψαλίδι αποτελεί από μόνο του ένα ξεχωριστό έργο τέχνης, κατασκευασμένο από χυτά, σφυρήλατα και πρεσαριστά τμήματα αλουμινίου. Η τεχνολογία και η γεωμετρία του έρχονται απευθείας από την αγωνιστική μοτοσικλέτα, με στόχο να παρέχει άψογη ελκτική πρόσφυση, καλή κατανομή των μαζών, όπως επίσης και μοναδικά πλεονεκτήματα όσον αφορά στην ακαμψία, σε σχέση με την αναλογία βάρους.
Εργοστασιακές αναρτήσεις και φρένα
Η μοτοσικλέτα είναι εξοπλισμένη με εργοστασιακές αναρτήσεις της Ohlins. Πιο συγκεκριμένα, το πιρούνι είναι τύπου FG353, διαμέτρου 43 χλστ., πλήρως ρυθμιζόμενο και φέρει επικάλυψη TiN στις γλίστρες. Εργοστασιακό είναι επίσης το πίσω αμορτισέρ της Ohlins. Οι ζάντες μαγνησίου προέρχονται από τη Marchesini και φέρουν επτά μπράτσα, όπως δηλαδή και της αγωνιστικής GP6. Ακόμη και τα ελαστικά της Bridgestone αποτελούν καινοτομία, αποτέλεσμα της συνεργασίας της Ducati με την ιαπωνική εταιρεία. Τα φρένα της Brembo προέρχονται από το βρόχινο set up της GP6, οι δαγκάνες είναι τύπου μονομπλόκ, ενώ οι ημιπλευστοί δίσκοι (εμπρός) των 320 χλστ. έχουν πάχος 6 χλστ., για ευνόητους λόγους. Ο πίσω δίσκος των 240 χλστ. διαθέτει δαγκάνα δύο εμβόλων (34 χλστ. το καθένα).
Ο σχεδιασμός των carbon πλαστικών προέρχεται σχεδόν αυτούσιος από την εργοστασιακή μοτοσικλέτα. Μικρές αλλαγές πραγματοποίησε ο σχεδιαστής της GP6 Alan Jenkins, προκειμένου να τοποθετηθούν τα φώτα, οι νέες εξατμίσεις και ο πίσω λασπωτήρας. Ο ίδιος επιμελήθηκε τα γραφικά της RR, η οποία διατίθεται σε δύο εκδόσεις, την απλή (Desmosedici RR) και τη σπέσιαλ (Team Version). Το high tech εξοπλισμό της RR ολοκληρώνει το ταμπλό των οργάνων της Corse, το οποίο φοριέται αυτούσιο στην αγωνιστική GP7 και είναι πλήρες στις ενδείξεις του, διαθέτοντας ταχύμετρο, οδόμετρο, immobilizer, χρονόμετρο/γυρολόγιο, πίεση λαδιού, ένδειξη καυσίμου, EOBD, ώρα, θερμοκρασία αέρα και στροφόμετρο.
Ducatisti υπάρχουν πολλοί
Ducatistiani ένας!!
...δεν αναφέρθηκε ένα μικρό, αλλά συμαντικό στοιχείο...
Η κερία απο πάνω, χωρίς να της φαίνεται, είναι διαίτης και ζυγίζει....
171Kg στεγνη.....![]()
Αναλογία Kg/hp=0,855 για την μή τουμπανο έκδοση των 200hp...
Ταδιάλα...
![]()
Όχι του Stoner,της περσινής των 990 είναι..Αρχικά δημιουργήθηκε από nakedorange
υ.γ μην ξεχνας πως το συγκεκριμενο project ειναι replica της μηχανης του Stoner.
Αρχικά δημιουργήθηκε από dessert
Εδώ...
:smilea:![]()
Ducatisti υπάρχουν πολλοί
Ducatistiani ένας!!