Το Transalp δεν το έχουμε δει. Γιατί δεν περιμένεις να τα δεις και τα δύο από κοντά και μετά να αποφασίσεις;Αλλά ακόμη και εάν αποφασίσεις τώρα, δεν τα έχουν οι αντιπροσωπείες για παράδοση.
![]()
Το Transalp δεν το έχουμε δει. Γιατί δεν περιμένεις να τα δεις και τα δύο από κοντά και μετά να αποφασίσεις;Αλλά ακόμη και εάν αποφασίσεις τώρα, δεν τα έχουν οι αντιπροσωπείες για παράδοση.
![]()
mallon to neo Transalp 750Αρχικά δημιουργήθηκε από low__rider
παντως σκιτσακια παιζουν και αλλα transalp 750 2008
para poli kalo, 100cc parapano htan ayto poy xreiazotan gia ON kai OFF katastaseis
Και γω που έκανα search τις προηγούμενες μέρες,αυτή τη φωτό ΜΟΝΟ στο site του Μοτο την είδα..Αρχικά δημιουργήθηκε από makis206
Το άκουγα συνέχεια αυτές τι μέρες μέχρι που είπα να κάνω ένα search στο νετ.
Βρήκα αυτό στο site του περιοδικού Moto.
11/09/2007 - INDUSTRY ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
Το όνομα Tenere ήταν συνώνυμο της σκληρής εκτός και εντός δρόμου περιπέτειας για την Yamaha από την δημιουργία της πρώτης μοτοσυκλέτας Tenere στις αρχές του 1980.
Δημιουργήματα από τα πρωτότυπα Yamaha ΧΤ που σάρωναν το Rally Dakar δημιούργησαν πλειάδα πιστών κατά την διάρκεια των δεκαετιών '80 και '90.
O κινητήρας του Tenere 660 είναι ο γνωστός μας από το XT 660, τετράχρονος, τετραβάλβιδος, υγρόψυκτος, 10:1 συμπίεση και ολοκαίνουργιος ηλεκτρονικός ψεκασμός. Το μοτέρ κινείται με 5 ταχύτητες παράγοντας δύναμη στις μικρές έως μεσαίες στροφές. Το μοτέρ έρχεται στη ζωή μόνο με μίζα.
Το νέο πλαίσιο έχει κατασκευαστεί με στόχο να είναι ιδιαίτερα άκαμπτο και ελαφρύ. Το αλουμινένιο μαύρο ψαλίδι συμπληρώνει την εικόνα ενώ οι διαδρομές των αναρτήσεων είναι 210 χιλ εμπρός και 200 χιλ. πίσω. Το πλαίσιο απέχει 245χιλ. από το έδαφος. Το ντεπόζιτο φιλοξενεί 22 λίτρα ενώ εξαπλώνεται και κάτω από την σέλα μειώνοντας την επιφάνειά του. Διπλοί δίσκοι 298χιλ για τα φρένα εμπρός με διπίστονες δαγκάνες και μονός δίσκος 245χιλ πίσω. Η Yamaha ανακοινώνει βάρος 183kg κενό.
![]()
TECHNICAL SPECIFICATION 2008 XT660Z Tenere
ENGINE
Type Liquid-cooled, 4-stroke, 4-valve, single cylinder, SOHC
Displacement 660 cc
Bore & stroke 100.0 x 84.0 mm
Compression Ratio 10.0:1
Max. power NA
Max. torque NA
Lubrication Dry sump
Carburettor / Fuel supply Fuel injection
Clutch type Wet, multiple-disc coil spring
Ignition TCI
Starter system Electric
Transmission Constant mesh, 5 speed
Final transmission Chain
Primary reduction ratio 75/36 (2.083)
Secundary reduction ratio 45/15 (3.000)
Gear ratio:
Gear ratio 1 30/12 (2.500)
Gear ratio 2 26/16 (1.625)
Gear ratio 3 23/20 (1.150)
Gear ratio 4 20/22 (0.909)
Gear ratio 5 20/26 (0.769)
CHASSIS
Frame Steel tube diamond shaped
Front suspension Telescopic forks
Front wheel travel 210 mm
Rear suspension Swingarm (monocross)
Rear wheel travel 200 mm
Caster angle 28°
Trial 113 mm
Front brake Double disc, Ø 298 mm
Rear brake Single disc, Ø 245 mm
Front tyre 90/90-21 M/C
Rear tyre 130/80-17 M/C
DIMENSIONS
Overall length 2,246 mm
Overall width 865 mm
Overall height 1,477 mm
Seat height 895 mm
Wheelbase 1,505 mm
Min. ground clearance 245 mm
Dry weight 183 kg
Fuel tank capacity 22 Litres
Oil capacity 2.9 Litres
Specification are subject to change without notice, in accordance with national regulation and legislations
![]()
Η Honda Transalp είναι μία μοτοσυκλέτα - φορέας μιας δικής της φιλοσοφίας, εδώ και πολλά χρόνια. Με στόχο τον αναβάτη/ταξιδευτή που θέλει να βασίζεται στη μοτοσυκλέτα του, είτε της ζητήσει καθημερινή μετακίνηση τύπου “ταξί” είτε τον γύρο του κόσμου, έχει θέσει τα δικά της υψηλά στάνταρ σε θέματα όπως η αξιοπιστία, η συμπεριφορά στον δρόμο και η χρηστικότητα -όροι που εξηγούν και τη μεγάλη εμπορική επιτυχία της. Η νέα έκδοση θα χρησιμοποιεί τον κινητήρα...του Deauville 700, αλλά θα έχει μετάδοση με αλυσίδα και όχι με άξονα. Να σημειώσουμε για τον ψεκαστό, τετραβάλβιδο, V2, 52 μοιρών, 680 κυβικών και με απόδοση 65 ονομαστικών ίππων, κινητήρα του Deauville, ότι είναι ένας αξιόπιστος κινητήρας εντυπωσιακά γραμμικής απόδοσης, που παράγει δύναμη από τις 1.300 μόλις στροφές και συνεχίζει χωρίς καθόλου “τρύπες” ή ξεσπάσματα, ενώ αποτελεί και υπόδειγμα ελαστικότητας -αρετές που εναρμονίζονται απόλυτα με τη φιλοσοφία του Transalp! Η εμφάνισή της δείχνει πιο μαζεμένη από την προκάτοχό της και ταυτόχρονα έχει περισσότερο “adventure” ύφος. Είναι “ντυμένη” με νέα πλαστικά, με το εμπρόσθιο τμήμα της και τον προβολέα να θυμίζει την αισθητική τού Versys. Νέα είναι η σέλα, που δείχνει άνετη και φαρδιά και για τους δύο επιβαίνοντες, καθώς και τα γραφικά. Καινούρια και τα όργανα που αποτελούν συνδυασμό ψηφιακής οθόνης πολλαπλών ενδείξεων με αναλογικό στροφόμετρο. Το πιρούνι εμπρός είναι συμβατικό, χωρίς ρυθμίσεις, ενώ πίσω υπάρχει ένα σιδερένιο ψαλίδι και πλέον θα εφοδιάζεται με ABS. Η εξάτμιση, τέλος, είναι εφοδιασμένη με καταλύτη (και όχι απλά με καταλυτική επίστρωση, όπως στην τρέχουσα έκδοση) ενώ στον έξτρα εξοπλισμό συμπεριλαμβάνονται φώτα neon χαμηλά στην καρίνα και κεντρικό σταντ. Σκίτσα: Γιάννης Αποστολογιάννης
![]()
Σκίτσα: Γιάννης Αποστολογιάννης , εχούμε μια ελπιδά να μην ειναι τελικά ετσι . Παντώς για να λεμε την αλήθεια και στο καινουριο Χορνετ επεσε πολύ φτιαρι οταν πρωτοειδαμέ φωτο , αλλα τώρα τελευταια σαν να αναγνωρίζεται κάπως ....Είδωμεν .
Modenas Kriss 125