Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 16

Θέμα: AΛΛΑΓΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ

  1. #1

    AΛΛΑΓΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ

    ΥΠΟΘΕΣΗ:

    Ξεκινώντας ένα project, θέλουμε να αυξήσουμε τις διαδρομές των αναρτήσεων. (πχ από 200 σε 270)

    Αντικαθιστούμε το πηρούνι και την ανάρτηση αναλογικά, έτσι ώστε να μην διαφοροποιήσουμε την κατανομή του βάρους στατικά στον εμπρός και πίσω τροχό. (δεν ξέρω αν γίνομαι κατανοητός)


    Τί στραβό μπορεί να παρουσιαστεί; (εκτός από μένα)
    Τί άλλο πρέπει να προσέξω κατά την εφαρμογή;
    Ο Δρ. Δρακατώρ!

    Δεν πίνω γιατί οδηγώ!

  2. #2
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Κάτσε λίγο να καταλάβουμε...

    Μιλάς για αντικατάσταση αναρτήσεων με άλλες μεγαλύτερης διαδρομής ή για περίεργες "μοντίφες" με αλλαγές μοχλισμών κ.λ.π. ???
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  3. #3
    Ποσαδιστής Το avatar του/της el_hymador
    Εγγραφή
    09/09/2005
    Μηνύματα
    3.918
    Η διαδρομη πισω μπορει να μεγαλωσει χωρις να μεταβηθουν (πολυ) τα γεωμετρικα χαρακτηριστικα της μοτοσικλετας με την χρηση διαφορετικου μοχλικου...μπροστα πες μας πως θα αυξησεις την διαδρομη;

    Αν μιλαμε για ''ισοποση'' αυξηση του υψους της μοτοσικλετας εμπρος και πισω μεταβαλεται το ιχνος και το μεταξονιο. Μπορει με την χρηση του standart μοχλικου να εχει θεμα με την εκταση του ψαλιδιου ...δηλαδη η σεχδον παραλληλοτητα με το εδαφος δεν θα υπαρχει πια...

    γενικα παντως να εισαι σιγουρος για το τι πας να κανεις πειραματισμοι κ.τ.λ. μπορει να μην βγουν σε καλο...

  4. #4

    ΜΙΛΑΩ ΓΙΑ

    αντικατάσταση αναρτήσεων με άλλες μεγαλύτερης διαδρομής.

    Αν μακρύνω τις διαδρομές αναλογικά η παραλληλότητα με το έδαφος θα παραμείνει όπως και η κατανομή του βάρους της μοτοσυκλέτας στους τροχούς

    Έχω λάθος?

    Το πρώτο μείον είναι η αύξηση του ύψους της σέλας
    Ο Δρ. Δρακατώρ!

    Δεν πίνω γιατί οδηγώ!

  5. #5
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707

    Re: ΜΙΛΑΩ ΓΙΑ

    Αρχικά δημιουργήθηκε από kosdros
    αντικατάσταση αναρτήσεων με άλλες μεγαλύτερης διαδρομής.
    Αν μακρύνω τις διαδρομές αναλογικά η παραλληλότητα με το έδαφος θα παραμείνει όπως και η κατανομή του βάρους της μοτοσυκλέτας στους τροχούς
    Έχω λάθος?
    Το πρώτο μείον είναι η αύξηση του ύψους της σέλας
    ΧΟΝΤΡΙΚΑ είσαι Ο.Κ. !!!

    Λιανικά, θα μειωθεί λίγο το μεταξόνιο από τον πίσω τροχό και θα αυξηθεί από τον μπροστινό !!
    (για το τι θα υπερισχύσει, θέλει μολύβι και χαρτί...)

    Επίσης λιανικά, η κατανομή του βάρους θα αλλάξει (προς τα πίσω) γιατί ο πίσω τροχός θα έρθει πιο κοντά στην βάση του ψαλιδιού !!!
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  6. #6

    OLDMAN

    ο πίσω τροχός θα έρθει πιο κοντά αν δεν αλλάξω ψαλίδι?
    Ο Δρ. Δρακατώρ!

    Δεν πίνω γιατί οδηγώ!

  7. #7

    OK

    understand
    Δεν έχει σχέση το ψαλίδι
    Ο Δρ. Δρακατώρ!

    Δεν πίνω γιατί οδηγώ!

  8. #8
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Προφανώς...

    (η ανάρτηση πιέζει - μέσω του ψαλιδιού - τον τροχό προς τα κάτω, οπότε αυτός διαγράφοντας το τόξο που του επιτρέπει το ψαλίδι, έρχεται πιο κοντά !!).


    Υ.Γ.
    Το μεγαλύτερο πρόβλημα θα το έχεις με το τέντωμα της αλυσίδας, γιατί θα πρέπει να την έχεις ΑΡΚΕΤΑ λάσκα στην θέση ηρεμίας της ώστε να μην καργάρει όταν έρχεται το ψαλίδι παράλληλα με το έδαφος ...
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  9. #9

    ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΧΟΝΤΡΙΚΑ

    Πριν ξεκινήσω (υποθετικά πάντα) ισορροπώ την μοτοσυκλέτα σε δύο ζυγαριές. (Μία ζυγαριά κάτω από κάθε ρόδα)
    Το άθροισμα των ενδείξεων είναι το βάρος της μοτοσυκλέτας
    Οι επιμέρους ενδείξεις μας δείχνουν το βάρος που δέχεται ο κάθε τροχός και μπορούμε να υπολογίσουμε το επί τοις εκατό ποσοστό του (πχ ο μπροστά 51% και ο πίσω 49%)

    Μπορούμε να βρούμε την αναλογία στις αναρτήσεις ώστε να πετύχουμε το 51% - 49%

    1) Η κατανομή του βάρους δεν αλλάζει.



    Χοντρικά το μεταξόνιο μικραίνει από τον πίσω τροχό και μεγαλώνει από τον μπροστά. Οπότε:

    2) Το μεταξόνιο δεν αλλάζει (χοντρικά)

    Τί άλλο?
    Ο Δρ. Δρακατώρ!

    Δεν πίνω γιατί οδηγώ!

  10. #10
    Ποσαδιστής Το avatar του/της el_hymador
    Εγγραφή
    09/09/2005
    Μηνύματα
    3.918

    Re: ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΧΟΝΤΡΙΚΑ

    Αρχικά δημιουργήθηκε από kosdros
    Πριν ξεκινήσω (υποθετικά πάντα) ισορροπώ την μοτοσυκλέτα σε δύο ζυγαριές. (Μία ζυγαριά κάτω από κάθε ρόδα)
    Το άθροισμα των ενδείξεων είναι το βάρος της μοτοσυκλέτας
    Οι επιμέρους ενδείξεις μας δείχνουν το βάρος που δέχεται ο κάθε τροχός και μπορούμε να υπολογίσουμε το επί τοις εκατό ποσοστό του (πχ ο μπροστά 51% και ο πίσω 49%)

    Μπορούμε να βρούμε την αναλογία στις αναρτήσεις ώστε να πετύχουμε το 51% - 49%

    1) Η κατανομή του βάρους δεν αλλάζει.



    Χοντρικά το μεταξόνιο μικραίνει από τον πίσω τροχό και μεγαλώνει από τον μπροστά. Οπότε:

    2) Το μεταξόνιο δεν αλλάζει (χοντρικά)

    Τί άλλο?

    sorry που πεταγομαι σαν ελατηριο αναρτησης, αλλα ακομα και αν δεν μεταβληθει το μεταξονιο (που θα μεταβληθει ελαφρα...) θα αυξηθει το ιχνος και θα μετατοπισθει το κεντρο βαρους πανω και πισω ... αυτα θα εχουν επιδραση στην συμπεριφορα της μοτοσικλετας σου.

    δες το σχηματακι

    με πορτοκαλι σχεδιαζεται η νεα θεση του πλασιου σε σχεση με την παλια (μαυρο χρωμα)

    ο κοκκινος κυκλος ας θεωρησουμε οτι ειναι το κεντρο βαρους το οποιο αλλαζει και αυτο θεση

    με γκρι γραμμες ειναι το παλιο ιχνος και με φουξια το νεο.


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	gew.jpg 
Προβολές:	160 
Μέγεθος:	15,0 KB 
ID:	104698

  11. #11

    ΜΠΡΑΒΟ

    el_hymathor για το σκίτσο!
    Έχεις υπολογίσει ότι η αύξηση διαδρομής του αμορτισέρ θα μετατοπίσει το βάρος μπροστά και πάνω?
    Φαίνεται σαν σταθερό το μήκος πίσω
    Για το σκίτσο μιλάω

    Τέλεια μοτοσυκλέτα δεν θα είναι. (δεκτό από την υπόθεση)

    Βέβαια αν δεν μας πειράζει να μικρύνουμε το μεταξόνιο λίγο μπορούμε μέσω της γωνίας κάστερ να περιορίσουμε την μετατόπιση του ίχνους.
    Ο Δρ. Δρακατώρ!

    Δεν πίνω γιατί οδηγώ!

  12. #12
    Ποσαδιστής Το avatar του/της el_hymador
    Εγγραφή
    09/09/2005
    Μηνύματα
    3.918
    Χοντρικα μιλαμε και με υποθεσεις...στην πραξη δεν ειναι τοσο ευκολο.

    Ας υποθεσουμε οτι την μπροστινη αναρτηση μπορεις να την μαζεψεις δενοντας τις τιμονοπλακες πιο πανω η πιο κατω...για να μην μεταβληθει πολυ πισω ομως, θελει αλλαγη στην σχεση του μοχλικου και εκει χρειαζεται ψαξιμο...(η τορνος)

    Οποτε θεωρητικα μπορεις να καταφερεις να αποκτησεις μεγαλυτερη διαδρομη χωρις μεταβολη η με την ελαχιστη δυνατη ...θεωρητικα παντα.

    Αν αρχισει να ''ψηλωνει'' το μηχανακι φροντισε ωστε να ειναι οι ιδιες διαφοροποιησεις μπροστα και πισω.

    τι μηχανακι θες να πειραξεις αν επιτρεπεται;

  13. #13
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    29/08/2002
    Μηνύματα
    143
    Αν μιλαγες για δρομου (που για να λες διαδρομες 200-270 κτλ, δεν νομιζω) τοτε μπορεις να το φερεις αρκετα κοντα στην παλια γεωμετρια με εκκεντρα στις τιμονοπλακες και στο ψαλιδι... Βεβαια εκει οι αλλαγες δεν ειναι τοσο τραγικες, αντε να βαλεις μπροστινο με 13 εκατοστα διαδρομη αντι για 12 που εχουν οι περισσοτεροι....

  14. #14
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της ikarosk
    Εγγραφή
    22/08/2007
    Μηνύματα
    736
    Για ριξε μία ματιά κι εδώ.
    http://www.tonyfoale.com/software.htm
    http://www.tonyfoale.com/Main.htm

  15. #15
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.076

    Re: ΜΠΡΑΒΟ

    Αρχικά δημιουργήθηκε από kosdros
    el_hymathor για το σκίτσο!
    Έχεις υπολογίσει ότι η αύξηση διαδρομής του αμορτισέρ θα μετατοπίσει το βάρος μπροστά και πάνω?
    Φαίνεται σαν σταθερό το μήκος πίσω
    Για το σκίτσο μιλάω

    Τέλεια μοτοσυκλέτα δεν θα είναι. (δεκτό από την υπόθεση)

    Βέβαια αν δεν μας πειράζει να μικρύνουμε το μεταξόνιο λίγο μπορούμε μέσω της γωνίας κάστερ να περιορίσουμε την μετατόπιση του ίχνους.

    Η αύξηση της διαδρομής πίσω θα στείλει το κέντρο βάρους πάνω και πίσω.
    Το ίδιο θα κάνει και η αύξηση του ύψους μπροστά.
    Πίσω μάλλον θα πρέπει να την ψάξεις και με το μοχλικό.
    Αν λάβεις υπ όψη σου πάντως ότι ένα ψωμάκι στην σέλα κάνει διαφορά στη οδική συμπεριφορά, μια τόσο εκτεταμένη αλλαγή θα δημιουργεί άλλο μηχανάκι.

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Aλλαγή χρώματος Sv 650s
    από Multijohn στο forum Suzuki V2's
    Απαντήσεις: 46
    Τελευταίο μήνυμα: 05/11/2008, 18:02
  2. ΡΥΘΜΙΣΗ ΥΨΟΥΣ ΠΙΣΩ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ
    από kostakisK στο forum Honda Africa
    Απαντήσεις: 16
    Τελευταίο μήνυμα: 14/07/2006, 15:27
  3. Aλλαγη πιστονιου σε Wr426f
    από manos426f στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 57
    Τελευταίο μήνυμα: 01/01/2006, 16:15
  4. Aλλαγη ελατηρια
    από AFRO1969 στο forum Honda Africa
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 20/11/2004, 10:28
  5. Aλλαγη λαδια σε ΧΤ 400
    από danaos75 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 24/10/2004, 16:10

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF