Δεν είναι λασπωτήρας. Είναι θήκη για πινέζες και λάδια. Πατάς ένα κουμπί και τα απελευθερώνει.
Δεν είναι λασπωτήρας. Είναι θήκη για πινέζες και λάδια. Πατάς ένα κουμπί και τα απελευθερώνει.
Επιστημονική έρευνα απέδειξε πως άμα τα Γιατονπουτσονέζικα φορούσανε κανά marzocchi, τα ατυχήματα θα μειωνόντουσαν κατά 98%!!!
Εγώ απλά να συμπληρώσω ότι συγκρίνουμε μια ήπειρο με μια χώρα. Η κουλτούρα των Ιαπώνων είναι πολύ διαφορετική από την δική μας και γενικότερα από την Ευρωπαϊκή. Δούλεύουν πάρα μα πάρα πολύ, σε σημείο που να μην έχει νόημα! Αλλά από την άλλη αναπτύχθηκαν απίστευτα τα τελευταία χρόνια (μην ξεχνάτε τον 2ο παγκόσμιο πόλεμο και τις καταστροφές που υπέστησαν). Είναι πολύ μπροστά σε τεχνολογία γενικότερα (αυτοκίνητα, μηχανές, υπολογιστές κ.τ.λ) με εξαίρεση ελάχιστες χώρες παγκόσμια!Αρχικά δημιουργήθηκε από dessert
Ο τίτλος του thread είναι Japan VS Europe και όχι τι σηκώνει η τσέπη μου και τι τραβάει η καρδιά μου...
Κάνενας απο μας δεν οδηγεί την μοτό που διάλεξε κατ'ανάγκη την γουστέρνει...
Κανένας δεν μπορεί να πεί οτι αυτό που διάλεξε, ο άλλος, δεν είναι όμορφο, ή καλό μιας και δεν τον αντιπροσωπεύει...
Η πορεία όμως και οι διαφορετικότητα των δύο (japan & Europe) είναι άξιες λόγου και σύγκρισης. Τις φωτό τις έβαλα, γιατί πέρα απο την πλάκα, δεν γίνεται ενας λαός, που τώρα έγινε δυνατός, να σταθεί στην εμπειρία και τεχνογνωσία κοντά 80 ετών...(άποψή μου) Έλα παππού να σου δείξω τα χωράφια σου...
Δεν θα πεί κανείς απο εδώ οτι τα Γιασπάν δεν είναι εμπορικά και δεν αξίζουν... Όυτε και οτι δεν έχουν εξέλιξη και καινοτόμες λύσεις...
Αλλά που πατάνε;;;;
Ο μαθητής καμιά φορά ξεπερνά το δάσκαλο, αλλά ακόμη βλέπω πως άλλοι διδάσκουν...(προσωπικά)
Και για τα περι αξιοπιστίας και τα διάφορα που βλέπω να γράφονται ένα θα πώ....
Είμαστε και παθαίνουμε οτι μας αξίζει...
Και όσον αφορά τα Ευρωπαϊκά, δεν νομίζω να τα γνωρίζουν σε επίπεδο Ελλάδας πάνω απο 5 άτομα...
Η κουλτούρα και πορεία των σχιστομάτιδων, δεν μου λέει κάτι... Την αντιμετωπίζω σαν ημίμετρο και σαν λίστα.
Και όπως έγραψε ο Billάρας πιο πάνω, οι άνθρωποι είναι διαφορετικοί και γι αυτό και διαφορετικές οι καβάλες...
Άρα τουλάχιστον αν όχι θαυμασμό, τουλάχιστον την αξιοπρέπεια την κέρδισαν πιστεύω...
![]()
![]()
Chris
Αρχικά δημιουργήθηκε από cartman
...Άρα τουλάχιστον αν όχι θαυμασμό, τουλάχιστον την αξιοπρέπεια την κέρδισαν πιστεύω...
...
Η αξιοπρέπια δεν στείνεται πάνω στην πώληση και την εμπορικότητα, την λίστα και τη στοχοποίηση....
Την ευκαιρία και την απλότητα του ελαχίστου, την μετριώτητα και την ευκόλου κέρδους παραγωγή, μπορω να τιμήσω....
![]()
Αρχικά δημιουργήθηκε από dessert
Η αξιοπρέπια δεν στείνεται πάνω στην πώληση και την εμπορικότητα, την λίστα και τη στοχοποίηση....
![]()
Στην πώληση και την εμπορικότητα στηρίζονται ΟΛΕΣ σχεδόν οι εταιρίες φίλε μου, ιδιαίτερα αυτές που απευθύνονται σε ανθρώπους από όλα τα κοινωνικά στρώματα (όπως είναι φυσικά και οι Ducati, BMW, KTM κ.τ.λ και όλες οι Ιαπωνικές). Μέχρι και η HD προσπαθεί να κερδίσει τον μέσο Ευρωπαίο, και πολύ καλά κάνει...άντε να εξαιρέσουμε την MV...
Όλες αυτές οι εταιρίες δεν έχουν αξιοπρέπεια???
![]()
![]()
Chris
Ακριβως!
Οσα δεν φτανει η αλεπου(τις πωλησεις δηλ.) τα κανει κρεμασταρια:rotflmao:
Δηλ dessert εισαι μεσα στους 5 φανατικους ευρωπαιοφιλους στην Ελλαδα?:rotflmao:
:rotflmao:
![]()
Και του alexk αλλά και άλλων εντός του κλαμπ όπως και άλλα άσχετα. Όλα όσα έχω βρεί (και δεν έψαξα πολύ).Αρχικά δημιουργήθηκε από lampros_fazer
Ρε συ argi το R1 του alexk δεν είναι αυτό..;![]()
![]()
http://i132.photobucket.com/albums/q...e-animated.gif
http://homepages.pathfinder.gr/argi6argi/index.html
http://s132.photobucket.com/albums/q11/argi6argi/
http://s1.metaldamage.gr/c.php?uid=27013
100 αλογα κατω απο την σελα ειναι λιγοτερο επικινδυνα απο το γαιδουρι που τα οδηγει.
Για δύο πράγματα δεν πρέπει να στεναχωριέσαι. Γι' αυτά που διορθώνονται και γι' αυτά που δεν διορθώνονται.
Έχω την αντύπωση οτι ακόμα και για αγωνιστικά πρέπει να βγαίνει πινακίδα. Τουλάχιστον στα αυτοκίνητα αυτό είχα ακούσει!Αρχικά δημιουργήθηκε από Nikker
Έγκριση τύπου δεν χρειάζονται αφού δεν βγάζουνε πινακήδες, ούτε ασφάλεια πληρώνεις, το έχεις μόνο για χώματα και πίστα.![]()
http://i132.photobucket.com/albums/q...e-animated.gif
http://homepages.pathfinder.gr/argi6argi/index.html
http://s132.photobucket.com/albums/q11/argi6argi/
http://s1.metaldamage.gr/c.php?uid=27013
100 αλογα κατω απο την σελα ειναι λιγοτερο επικινδυνα απο το γαιδουρι που τα οδηγει.
Για δύο πράγματα δεν πρέπει να στεναχωριέσαι. Γι' αυτά που διορθώνονται και γι' αυτά που δεν διορθώνονται.
Αυτό δεν σημαίνει οτι είναι αξιοπρεπείς... Μην παίζεται με τις λέξεις και κοιτάτε τι γράφετε....Αρχικά δημιουργήθηκε από cartman
![]()
Στην πώληση και την εμπορικότητα στηρίζονται ΟΛΕΣ ...
![]()
Καλησπέρα!
Ρε συ Nikker δεν παίζεσε με τίποτα μόλις έγραψα κάτι για rover κι'αμέσως το έπιασες
απ' τα αυτιά!
1) Rover 214 103 PS στον στροφαλοφόρο όχι στους τροχούς
2) Rover 216 111 PS επήσης στο στοφαλοφόρο η μέτρηση
Εσύ πού βρήκες 150 άλογα σε Rover τότε και απο 1400 κ.ε. ?
Ασε που για να πάς απο Θεσσαλονίκη Αθήνα με τέτοιο Rover θέλεις μαζί σου
τα εξής:
α) ένα τρέιλερ κατσαρισμένο πίσω
β) καμιά δεκαριά φλάτζες κεφαλής
γ) τον προσωπικό σου μηχανικό με τα εργαλεία του (στο τρέιλερ)
δ) 5 ή 6 ώρες καβάτζα για την αλαγή της φλάτζας στο δρόμο!
Θα σου αναφέρω ένα αντίστηχης τιμής και ίσως φθηνότερο ϊαπωνικό το
NISSAN ALMERA CHALLENGE της ίδιας εποχής με τα Rover
102 PS στους τροχούς
στο στροφαλοφόρο πάνω απο 110PS KAI ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΑΚΟΜΑ!
τα roverakia που βλέπεις του '95 ως τώρα έχουν αλλάξει απο 2 ή 3 μοτέρ μέχρι τώρα!
Απο αμάξια με μεγάλες ιπποδυμάμεις που δεν χαλάνε ευρωπαϊκά παραδέχωμαι μόνο δύο μάρκες
και ναί είναι ιταλικές FIAT LANCIA δυνατά μοτόρια και χωρίς ζημιές !
Τα Rover είναι απλά για τον Π@ΥΤ$@ ! Χλιδάτο όμορφο άνετο στην καβάλα και την
οδήγηση αλλά θωρυβώδης ο κινητήρας απο τις μέσες στροφές και πάνω και ιδιέτερα
ζημιάρης ΑΠΛΩΣ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΣ!
ΟΥΤΕ ΟΙ ΑΛΒΑΝΟΙ ΠΛΕΟΝ ΔΕΝ ΤΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ (τι να κάνουμε ξύπνησαν κι' αυτοί)
Και πάλι φιλικά καλησπέρα!
![]()
Αρχικά δημιουργήθηκε από FZR1000
Ακριβως!
Οσα δεν φτανει η αλεπου(τις πωλησεις δηλ.) τα κανει κρεμασταρια:rotflmao:
Δηλ dessert εισαι μεσα στους 5 φανατικους ευρωπαιοφιλους στην Ελλαδα?:rotflmao:
:rotflmao:
![]()
Εσύ άσε την αλεπού και πιάσε την πάπια... Να διαβάζεις τι γράφω και να μην παρερμηνέυεις τα ευνόητα και αντιλαμβάνεσε τα δυσνόητα..
![]()
Σε πωλήσεις άμα το πάμε τότε να ζηλέψουμε τα Hyundai ρε παιδιά...
"Είναι πολύ μπροστά σε τεχνολογία γενικότερα (αυτοκίνητα, μηχανές, υπολογιστές κ.τ.λ) με εξαίρεση ελάχιστες χώρες παγκόσμια!
Άρα τουλάχιστον αν όχι θαυμασμό, τουλάχιστον την αξιοπρέπεια την κέρδισαν πιστεύω"
Πρώτον, δεν μιλήσαμε για αξιοπρέπεια. Αξιοπρέπεια έχουνε και οι βιομηχανίες KIA.
Μπροστά σε τεχνολογία...
Πρώτο αεροπλάνο, Γαλλικό.
Πρώτη μηχανή Αμερικάνικη.
Πρώτος V2, Αμερικάνικος.
Πρώτος I4 κινητήρας, Ιταλικός.
Πρώτος Boxer, γερμανικός.
Πρώτος Rotax, Ευρωπαϊκός.
Πρώτο αυτοκίνητο, Αμερικάνικο.
Πρώτο τουρμποκίνητο αεροπλάνο, Τσέχικο.
Πρώτο τουρμποκίνητο αυτοκίνητο, Αγγλικό.
Πρώτοι αερόσακοι, Γερμανικοί.
Πρώτες ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενες αναρτήσεις, Γαλλικές.
Πρώτα φώτα που στρίβουνε μαζί με το τιμόνι, Γαλλικά.
Πρώτο Hard Top, γαλλικό.
Πρώτο τετρακίνητο. Αγγλικό.
Πρώτο δισκόφρενο, Αμερικάνικο.
Κινητήρας του οποίου λειτουργούνε ορισμένα μόνο πιστόνια αν δώσεις λίγο γκάζι, Αμερικάνικος.
Αν δώσεις τέρμα γκάζι λειτουργούνε όλα μαζί.
Πρώτο ABS, ESP κτλ.κτλ.. Γερμανικά.
Πρώτες ζώνες, Γερμανικές.
Πρώτος υβριδικός κινητήρας. ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟΣ.H Ford έβγαζε υβριδικό 10 χρόνια πριν, ασχέτως αν τρώει ψώλιασμα απο την Lexus.
Πρώτος κινητήρας που πέφτει για να μην διαμελίσει τα πόδια των επιβατών. Γερμανικός.
Εταιρίες που κατασκευάζουνε αποκλειστικά 5άστερα αυτοκίνητα απο άποψη ασφάλεια.
Mercedes, Renault, Fiat, Audi, BMW. Βρείτε μου ένα με λιγότερα απο 5 αστέρια αυτής της ράτσας.
Cruise control...σίγουρα Ευρωπαϊκό.
Μέχρι και τα ηλεκτρικά παράθυρα ήτανε μέχρι 5 χρόνια πριν Ευρωπαϊκό προνόμιο.
Επιστημονική έρευνα απέδειξε πως άμα τα Γιατονπουτσονέζικα φορούσανε κανά marzocchi, τα ατυχήματα θα μειωνόντουσαν κατά 98%!!!
Σίγουρα όμως η πώληση και η εμπορικότητα πατάνε πάνω στην αξιοπιστία κατ'αρχήν. Εκεί είναι που εδραιώθηκαν αρχικά οι Japan. Στην Ευρώπη δεν υπάρχει ακόμα τόση αξιοπιστία στα μηχανάκια.Αρχικά δημιουργήθηκε από dessert
Η αξιοπρέπια δεν στείνεται πάνω στην πώληση και την εμπορικότητα
![]()
Άν μου πείτε οτι τα Ευρωπαϊκά είναι πιο αξιόπιστα...έ τότε τί να πώ, ξεκουράζω την υπόθεσή μου (i rest my case)
Όταν έρθει και η αξιοπιστία, έρχονατι και οι πωλήσεις και στη συνέχεια, οι τιμές χαμηλώνουν. Να θυμίσω κόστος των Ευρωπαϊκών (ss πάντα, μη λέμε τα ίδια); τις πωλήσεις; την αξιοπιστία; Μιλάω για τον κανόνα και όχι την εξαίρεση που θα ψάξετε να βρείτε...
http://i132.photobucket.com/albums/q...e-animated.gif
http://homepages.pathfinder.gr/argi6argi/index.html
http://s132.photobucket.com/albums/q11/argi6argi/
http://s1.metaldamage.gr/c.php?uid=27013
100 αλογα κατω απο την σελα ειναι λιγοτερο επικινδυνα απο το γαιδουρι που τα οδηγει.
Για δύο πράγματα δεν πρέπει να στεναχωριέσαι. Γι' αυτά που διορθώνονται και γι' αυτά που δεν διορθώνονται.
Ομολογώ πως για 1400 με πάνω απο 100 άλογα ξέρω μόνο το δικό μου Daihatsu Sirion, όχι το καινούριο...και μαμά πάντα.
Και το Rover.
Για παλιό Almera δεν ήξερα τίποτα.Η Nissan κάνει κακό στην ψυχολογία μου...την θεωρώ την Βάσω Παπανδρέου των αυτοκινήτων...άπο άποψη αισθητικής.Και όποιος έχει μνήμη...Madleen Albright.
Και το Roverάκι το πήρε φίλος μου τσάμπα απο Αγγλία (κάτι 400 Λίρες...) με άπειρα χιλιόμετρα επάνω, και του φοράει ακόμα απροβλημάτιστα...για την ακρίβεια πηγαινοέρχεται Αγγλία Ελλάδα με το χρεπάκι πολύ συχνά.
Η αδερφή μου επίσης έχει ένα Discovery του 97...Τώρα να μιλήσω για την αξιοπιστία του Discovery...που κατεβαίνεις κάτω με ένα σφυρί, τραβάς 5 -6 στον κουνηστήρα να στανιάρει και συνέρχεται αμέσως.Μόνο αυτό χρειάζεσαι για τα service του, ένα σφυρί να το κοπανάς που και που.
To θέμα αξιοπιστίας που τίθεται είναι αλλιώς τώρα. Άμα το φροντίσεις, θα σε φροντίσει και αυτό. Είτε είναι Suzuki, είτε είναι KTM, είτε είναι Honda είτε είναι Ducati. Kαι να σας πω εγώ έχω δει περισσότερους Γιάπωνες να έχουνε πρόβλημα. Γιατί?
Γιατί είναι μαλάκες και λένε "Ουγκ...πήρα αξιόπιστο" και του πίνουνε το αίμα Χριστουγεννιάτικα χωρίς λάδια.
Πετυχαίνω ΚΤΜη στον δρόμο και τι μου λέει.
"Έχω αλλάξει μπιέλες, πιστόνια, βαλβίδες, εξάτμηση, υπερκυβισμό...αλλά χαλάει ρε πούστη μου..."
"Όχι ρε μεγάλε...σοβαρά? Τι μου λες τώρα?"
Και έχω και φίλο με Δούκα του 2002 που ζει και βασιλεύει σε άριστη κατάσταση και ταξιδεύει και πολύ μάλιστα."Πότε βγήκε ο πρώτος Δούκας 2?Ο πρώτος που τον πήρε."
Εμένα δεν με τρομάζει η αξιοπιστία, ούτε των ΚΤΜ ούτε της Ducati ούτε τίποτα.
Επιστημονική έρευνα απέδειξε πως άμα τα Γιατονπουτσονέζικα φορούσανε κανά marzocchi, τα ατυχήματα θα μειωνόντουσαν κατά 98%!!!
Daihatsu Charade 1000cc Turbo 100hp μαμάΑρχικά δημιουργήθηκε από Nikker
Ομολογώ πως για 1400 με πάνω απο 100 άλογα ξέρω μόνο το δικό μου Daihatsu Sirion, όχι το καινούριο...και μαμά πάντα.
Και το Rover.
Suzuki Swift 1300cc 100hp μαμά
Καλώς ή κακώς στα αυτοκίνητα είναι μικρότερη η ψαλίδα όσον αφορά την αξιοπιστία. Στις μηχανές είναι αρκετά μεγαλύτερη. Αυτή δεν είναι η αλήθεια;
http://i132.photobucket.com/albums/q...e-animated.gif
http://homepages.pathfinder.gr/argi6argi/index.html
http://s132.photobucket.com/albums/q11/argi6argi/
http://s1.metaldamage.gr/c.php?uid=27013
100 αλογα κατω απο την σελα ειναι λιγοτερο επικινδυνα απο το γαιδουρι που τα οδηγει.
Για δύο πράγματα δεν πρέπει να στεναχωριέσαι. Γι' αυτά που διορθώνονται και γι' αυτά που δεν διορθώνονται.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------Μπροστά σε τεχνολογία...
Πρώτο αεροπλάνο, Γαλλικό.
Πρώτη μηχανή Αμερικάνικη.
Πρώτος V2, Αμερικάνικος.
Πρώτος I4 κινητήρας, Ιταλικός.
Πρώτος Boxer, γερμανικός.
Πρώτος Rotax, Ευρωπαϊκός.
Πρώτο αυτοκίνητο, Αμερικάνικο.
Πρώτο τουρμποκίνητο αεροπλάνο, Τσέχικο.
Πρώτο τουρμποκίνητο αυτοκίνητο, Αγγλικό.
Πρώτοι αερόσακοι, Γερμανικοί.
Πρώτες ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενες αναρτήσεις, Γαλλικές.
Πρώτα φώτα που στρίβουνε μαζί με το τιμόνι, Γαλλικά.
Πρώτο Hard Top, γαλλικό.
Πρώτο τετρακίνητο. Αγγλικό.
Πρώτο δισκόφρενο, Αμερικάνικο.
Κινητήρας του οποίου λειτουργούνε ορισμένα μόνο πιστόνια αν δώσεις λίγο γκάζι, Αμερικάνικος.
Αν δώσεις τέρμα γκάζι λειτουργούνε όλα μαζί.
Πρώτο ABS, ESP κτλ.κτλ.. Γερμανικά.
Πρώτες ζώνες, Γερμανικές.
Πρώτος υβριδικός κινητήρας. ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟΣ.H Ford έβγαζε υβριδικό 10 χρόνια πριν, ασχέτως αν τρώει ψώλιασμα απο την Lexus.
Πρώτος κινητήρας που πέφτει για να μην διαμελίσει τα πόδια των επιβατών. Γερμανικός.
Εταιρίες που κατασκευάζουνε αποκλειστικά 5άστερα αυτοκίνητα απο άποψη ασφάλεια.
Mercedes, Renault, Fiat, Audi, BMW. Βρείτε μου ένα με λιγότερα απο 5 αστέρια αυτής της ράτσας.
Cruise control...σίγουρα Ευρωπαϊκό.
Μέχρι και τα ηλεκτρικά παράθυρα ήτανε μέχρι 5 χρόνια πριν Ευρωπαϊκό προνόμιο.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Καλά εσύ δεν έχεις το θεό σου ε?
Το 1930 αν θέλεις να ξέρεις ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΙΤΣΑ ΜΑΣ ΚΥΡΙΕ Nikker υπήρχαν 4 εργοστάσια
που κατασκέυαζαν κινητήρες εσωτερηκής κάυσης βενζίνης και diesel τα δύο εκ των οποίων
ΡΟΔΙΤΗ Και ΑΞΕΛΟΥ ήταν στο Βόλο και οι καλές μας κυβερνήσεις δεν τα στήριξαν
βλέπεις το εισαγόμενο είναι ποιό συμφέρον γι' αυτούς !
Μη μου λές λοιπόν για το ποιός έβγαλε το πρώτο αυτοκίνητο ή το πρώτο αεροπλάνο!
Φρέσκα κουλούρια λέει ο κουλουράς δεν λέει μπαγιάτηκα!
Και κάτι άλλο: Τί έχει να ζηλέψει ένα ιαπωνικό αυτοκίνητο απο ένα ευροπαικό στην ίδια
κατηγορία τιμής πάντα?
ΤΙΠΟΤΑ............ΧΜΜΜ!!!!!!!! Μάλλον έχει κάτι να ζηλέψει !
ένα γιαπωνέζικο δεν χάνει λάδια έτσι ώστε να λαδώνουν όλα απο κάτω και να έχει δωρεάν
αντισκωριακή προστασία εφ' όρου ζωής!
Επήσης δέν ανάβει ξαφνηκά όταν είσαι στη μέση του πουθενά το check engine επηδή κάποιος
αισθητήρας βγήκε off και να είναι σενσορας λάμδα ή θερμοκρασίας περνάει σε safe mode
η ECU και σε πάει ως εκει που θές! Αν είναι κάτι αλλο π.χ. σενσορας γωνίας στροφάλου την
έκατσες την βάρκα!![]()
![]()
![]()