Τις τελευταιες ημερες παρατηρησα μεγαλη καταναλωσι στο χαγιαμπουσα.
Εχει μια ενδειξη στο καντραν ,που κατα τυχη την ειχα βαλει,που δειχνει τα χιλιομετρα που διανυεις ανα λιτρο (Km/l).
Αυτη η ενδειξη ηταν παντα μεταξυ 13.2-14,5 χιλιομετρα ανα λιτρο.Αναλογως εαν πηγαινα γρηγορα-αργα-μεσα στην πολη κτλ.
Δεν κατεβαινε κατω απο το 13.
Ξαφνικα παρατηρω οτι η καταναλωση ανεβηκε περιπου 15%.Οι ενδειξεις πηγαν 10,2-12,0.
Οσο αργα και με ρεγουλα να οδηγουσα δεν ανεβαινε η ενδειξη με τιποτα.Μεσα η"εξω απο την πολη η ενδειξη ιδια (~11).
Τηλεφωνο στον μηχανικο και μου λεει οτι φταιει μαλλον το φιλτρο αερα η"τα μπουζι που ηρθε η ωρα για αλλαγη.
Βεβαια πτωση στο γκαζι δεν καταλαβα(που να καταλαβω με την δυναμη που εχει το θηριο).
Αυτο εγινε για 400 χιλιομετρα,2 γεμισματα ρεζερβουαρ.
Εχθες ξαναβαζω βενζινα απο αλλο πρατηριο,και ως εκ θαυματος η καταναλωση επανηλθε στα γνωριμα παιδια,13,2-14,5.
Και μαλιστα σημερα το πρωι περασα μεσα απο την πολη υπο βροχη με μεσες ταχυτητες 20-30 χιλιομετρων και η ενδειξη ηταν 13,5/l.
Αποτελεσμα,νοθευμενη βενζινη σε πολλα πρατηρια με διαφορα χημικα που κατεβαζουν τα οκτανια,και για να παραξει το ιδιο εργο ο κινητηρας χρειαζεται παρισσοτερη ποσοτητα καυσιμου.
Οι συνχρονοι κινητηρες διαμορφωνουν με τους αισθητηρες την καυση για να γινεται σωστη,αλλα θελουν περισοτερη ποσοτητα.
Προσεχτε λοιπον τους απατεωνες.![]()