Σελίδα 2 από 6 ΠρώτοΠρώτο 123456 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 30 από 84

Θέμα: Από παπί σε fazer 600

  1. #16
    big boned μέλος Το avatar του/της cartman
    Εγγραφή
    26/05/2007
    Μηνύματα
    392
    Αρχικά δημιουργήθηκε από EVI
    παντως η κατηγορια των 600σε σε-750 κλπ(απο 60 - 100ιππους) ειναι οτι καλυτερο για νεους και παλιους για αυτους που μπαινουν πιστα και για αυτους που πανε στη δουλεια τους. στο πιο λιγο θες πιο πολυ , στο πιο πολυ δε μπορεις να το πας και εισαι επικίνδυνος (μιλαω για την πλειοψηφια και οχι για αυτους που γραφουν στο μοτο που ΔΕΝ ειναι η πλειοψηφια εκει εξω)

    ευχαριστω :wacko:
    Η κατηγορία που λές πιάνει πολλά και διάφορα μοτόρια.Τα τετρακύλινδρα street και ss δεν νομίζω να απευθύνονται σε νέους οδηγούς!!! Έχουν στην πλειοψηφία 90+ άλογα και κάποια 75 περίπου απ`ότι ξέρω. Για μένα ακόμα και το Er για νέο οδηγό είναι πολύ του συνήθως.

    Πιστέυω για νέο (από παπί ή εντελώς νέο οδηγό) ταιριάζει από δικύλινδρο 500 ή τετρακίλυνδρο 400 και κάτω δηλ. 50 άλογα το πολύ. Και αυτό επειδή όλοι ξέρουν ή μπορούν έυκολα να μάθουν να ξεδιπλώσουν τα άλογα στην ευθεία, μετά όμως ή θα πρέπει να ΦΡΕΝΑΡΟΥΝ (!!!!!) ή ακόμα χειρότερα να ΣΤΡΙΨΟΥΝ (!!!!) και μάλιστα με το γκάζι απειροελάχιστα ανοιχτό (?????) για μεταφορά βάρους στο πίσω...
    Ποιά η πιθανότητα να το καταφέρει ένας νέος οδηγός με Ζ750???? εεεεεεεεεεεεε???????????

    Chris

  2. #17
    big boned μέλος Το avatar του/της cartman
    Εγγραφή
    26/05/2007
    Μηνύματα
    392
    Αρχικά δημιουργήθηκε από dimokritos
    πολλά μηχανάκια δεν κρίνω ότι είχα, ούτε μπορώ να ξέρω αν είμαι πιο έτοιμος για το fazerακι. στον άνθρωπο είναι αυτό φίλε μου και πόσες εμπειρίες είχε μέχρι τώρα. και δε χρείαζεται να παλεύεις να συνηθίσεις μια μηχανή, οδήγα χρησιμοποιόντας το πάνω κεφάλι (να με συγχωρέσουν οι κυρίες του forum) και με τον καιρό ούτε που θα το σκέφτεσαι.

    να χαίρεσαι το κουκλί σου, και η δική μου αναμονή να περάσει γρήγορα..
    Να`σαι καλά μαν!!!
    Το συνήθισα είδη το μηχανάκι φίλε, αλλά όχι όπως θέλω εγώ. Το συνήθισα με την έννοια ότι μπορώ να οδηγώ άνετα στην πόλη και σε κοντινές διαδρομές, αλλά αυτό πιστέυω δεν είναι αρκετό. Θέλω να μάθω να στρίβω καλύτερα, να φρενάρω καλύτερα και ας χρησιμοποιώ τα 60 από τα 95 άλογα...όπως καταλαβαίνεις είμαι ακόμα στην αρχή...
    Σου εύχομαι να το αποκτήσεις σύντομα και σε συμβουλεύω να ΜΗΝ βιαστείς...
    Η αναμονή φίλε είναι και αυτή μέρος της χαράς για την απόκτηση μιας μεγαλύτερης μηχανής...απλά επειδή μετά η αποζημείωση είναι πολύ μεγαλύτερη!!!

    Chris

  3. #18
    Εγώ πάλι πιστεύω (και συμφωνώ με την Evi) πως δεν μετράνε πλέον τα κυβικά.Δηλαδή με την λογική αυτή ένα GSX1400 είναι πιο "επικίνδυνο" από ένα GSXR1000 για τον αρχάριο;Δεν νομίζω.Επίσης δεν συμφωνώ με την λογική παπακι-250-400-600-750-1000-1300-1400.Εντάξει,αυτό θα ήταν το ιδανικό αλλά δεν έχουμε όλοι την οικονομική δυνατότητα να αλλάζουμε μηχανή κάθε χρόνο ή κάθε δύο χρόνια ώστε να πάμε ομαλά στην κορυφή.Ένα άλλο στοιχείο είναι πως οι σύγχρονες μοτοσυκλέτες είναι πάρα πολύ ασφαλείς τόσο σε επίπεδο φρένων,κρατημάτων και γενικότερα συμπεριφοράς όσο και σε φιλικότητα (βλ. GSXR 1000 K7 με τα τρία modes).Καταλήγουμε στο αρχέγονο συμπέρασμα πως τελικά όλα είναι στο μυαλό του αναβάτη,στην συμπεριφορά του,στον σεβασμό προς την ζωή την δικιά του αλλά και των άλλων που κυκλοφορούν στον δρόμο...



    Υ.Γ Συμφωνώ πάντως πως παπάκι----> ss1000 δεν είναι το ιδανικότερο,μία ενδιάμεση στάση κάπου στα 600cc είναι πολύ καλύτερη
    Fortis Fortuna Adiuvat

  4. #19
    Κομμένο μέλος Το avatar του/της dimokritos
    Εγγραφή
    18/05/2007
    Μηνύματα
    305
    Αρχικά δημιουργήθηκε από runneras125
    Εγώ πάλι πιστεύω (και συμφωνώ με την Evi) πως δεν μετράνε πλέον τα κυβικά.Δηλαδή με την λογική αυτή ένα GSX1400 είναι πιο "επικίνδυνο" από ένα GSXR1000 για τον αρχάριο;Δεν νομίζω.Επίσης δεν συμφωνώ με την λογική παπακι-250-400-600-750-1000-1300-1400.Εντάξει,αυτό θα ήταν το ιδανικό αλλά δεν έχουμε όλοι την οικονομική δυνατότητα να αλλάζουμε μηχανή κάθε χρόνο ή κάθε δύο χρόνια ώστε να πάμε ομαλά στην κορυφή.Ένα άλλο στοιχείο είναι πως οι σύγχρονες μοτοσυκλέτες είναι πάρα πολύ ασφαλείς τόσο σε επίπεδο φρένων,κρατημάτων και γενικότερα συμπεριφοράς όσο και σε φιλικότητα (βλ. GSXR 1000 K7 με τα τρία modes).Καταλήγουμε στο αρχέγονο συμπέρασμα πως τελικά όλα είναι στο μυαλό του αναβάτη,στην συμπεριφορά του,στον σεβασμό προς την ζωή την δικιά του αλλά και των άλλων που κυκλοφορούν στον δρόμο...



    Υ.Γ Συμφωνώ πάντως πως παπάκι----> ss1000 δεν είναι το ιδανικότερο,μία ενδιάμεση στάση κάπου στα 600cc είναι πολύ καλύτερη
    ε ναι ρε φίλε, όταν λέμε για τα κυβικά σ' αυτό το thread που αναφερόμαστε στα street-ss αναλόγως εννοούμε και τα άλογα.
    Βάλτο καλά στο κεφάλι σου.

  5. #20
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της sober
    Εγγραφή
    05/03/2007
    Μηνύματα
    950
    Αρχικά δημιουργήθηκε από dimokritos
    και τι σημαίνει ότι πάνε μια χαρά? όπως λέει και η sober πάνε σιγά?


    Εννοουσα οτι τα περισσοτερα πιτσιρικια πανε απ'ευ8ειας σε 600 (μεγα λα8ος) και ενω πανε σα κοτες ΛΕΝΕ οτι πανε τελεια και παρασυρουν και αλλους ...

    Εννοειται οτι το μηχανακι αν δεν το ξερεις και ειδικα αμα εισαι απο παπι 8α ΠΑΣ ΗΣΥΧΑ ... αλλα απεχει παρασαγγας το να εχει δοκιμασει ενα ενδιαμεσο πρωτα...

    Το ιδιο ειναι να σου σβησει αποτομα ...(εστω οτι εκανες βλακεια με το συμπλεκτη..απλο παραδειγμα...) το Φε'ι'ζερ και το ιδιο ενα ΑΧ1?????

    Let's ride, ride how we ride ...

    I never did mind about the little things...








  6. #21
    DOT SAE E1778JY32 μέλος Το avatar του/της lampros_fazer
    Εγγραφή
    16/07/2005
    Μηνύματα
    1.623

    Re: Από παπί σε fazer 600

    Αρχικά δημιουργήθηκε από mixalakis
    Εγώ πάντως θυμάμαι ότι παρόλο που οδηγώ χρόνια, όταν πήρα το fazer που ήταν το πρώτο μου τετρακύλινδρο, χρειάστηκα μια περίοδο προσαρμογής.
    ΟΛΑ τα μηχανάκια θέλουν περίοδο προσαρμογής..Ακόμα κι από 600ρι σε 600ρι να πας..

    Και εγώ μετά το παπί πήρα fazer..Ναι,δεν έχει καμία σχέση το ένα με το άλλο,αλλά δεν το θεωρώ και κανένα 'ακραίο' 'άλμα'..

    Τη διαφορά την κάνει το τι έχει ο καθένας και μεσα στο κεφάλι του κι όχι η διαφορά κυβικών (νταξει δεν είπαμε κι από supra σε Κ7)..
    [size=4pt]έχω μεγάλο ταλέντο στα χείλη[/size]


    [FONT=courier new]tennis365.gr [/FONT]

  7. #22
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sober

    Το ιδιο ειναι να σου σβησει αποτομα ...(εστω οτι εκανες βλακεια με το συμπλεκτη..απλο παραδειγμα...) το Φε'ι'ζερ και το ιδιο ενα ΑΧ1?????



    Γιατί τί διαφορά έχει;
    Fortis Fortuna Adiuvat

  8. #23
    DOT SAE E1778JY32 μέλος Το avatar του/της lampros_fazer
    Εγγραφή
    16/07/2005
    Μηνύματα
    1.623
    Αρχικά δημιουργήθηκε από cartman
    Ποιά η πιθανότητα να το καταφέρει ένας νέος οδηγός με Ζ750???? εεεεεεεεεεεεε??????????
    Δεν ξέρω αν είναι τυχαίο,πάνω από τα μισα Ζ που βλέπω έχουν βουλιαγμένο ντεπόζιτο ή φαγωμένη ουρά..
    [size=4pt]έχω μεγάλο ταλέντο στα χείλη[/size]


    [FONT=courier new]tennis365.gr [/FONT]

  9. #24
    το ποιο σημαντικο ειναι νομιζω να γίνετε ομαλη μετάβαση απο το ενα στο αλλο στο μυαλό του καθενος...

  10. #25
    Κομμένο μέλος Το avatar του/της dimokritos
    Εγγραφή
    18/05/2007
    Μηνύματα
    305
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sober
    Εννοουσα οτι τα περισσοτερα πιτσιρικια πανε απ'ευ8ειας σε 600 (μεγα λα8ος) και ενω πανε σα κοτες ΛΕΝΕ οτι πανε τελεια και παρασυρουν και αλλους ...

    Εννοειται οτι το μηχανακι αν δεν το ξερεις και ειδικα αμα εισαι απο παπι 8α ΠΑΣ ΗΣΥΧΑ ... αλλα απεχει παρασαγγας το να εχει δοκιμασει ενα ενδιαμεσο πρωτα...

    Το ιδιο ειναι να σου σβησει αποτομα ...(εστω οτι εκανες βλακεια με το συμπλεκτη..απλο παραδειγμα...) το Φε'ι'ζερ και το ιδιο ενα ΑΧ1?????

    το ίδιο πράγμα λέμε. συμφωνούμε

    Βάλτο καλά στο κεφάλι σου.

  11. #26
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της sober
    Εγγραφή
    05/03/2007
    Μηνύματα
    950
    Αρχικά δημιουργήθηκε από runneras125
    Γιατί τί διαφορά έχει;

    Ναι... το ιδιο βαρος εχουνε ...ναι...το ιδιο ''κλωτσανε''... ναι .....σου εχει πεσει στο ποδι ΑΧ???ΠΟΝΑΕΙ...σου εχει πεσει στο ποδι ΚΛΡ650???? ΠΟΝΑΕΙ ΠΙΟ ΠΟΛΥ....

    Και δε μιλαμε να αφησεις το συμπλεκτη...μιλαμε για εκεινες τις στιγμες απειρου καλλους που απλα ... στεκεσαι και μετα πεφτεις!!

    Let's ride, ride how we ride ...

    I never did mind about the little things...








  12. #27
    DOT SAE E1778JY32 μέλος Το avatar του/της lampros_fazer
    Εγγραφή
    16/07/2005
    Μηνύματα
    1.623
    Αρχικά δημιουργήθηκε από runneras125
    Γιατί τί διαφορά έχει;
    Έχει.. Έχουν 50+ κιλά διαφορά..Ένα βαρύτερο μηχανάκι είναι πολύ πιο εύκολο να σου πέσει αν σβήσει..
    [size=4pt]έχω μεγάλο ταλέντο στα χείλη[/size]


    [FONT=courier new]tennis365.gr [/FONT]

  13. #28
    Αρχικά δημιουργήθηκε από lampros_fazer
    Έχει.. Έχουν 50+ κιλά διαφορά..Ένα βαρύτερο μηχανάκι είναι πολύ πιο εύκολο να σου πέσει αν σβήσει..


    Εντάξει αυτό εξαρτάται και από τον αναβάτη.Εγώ στο 1.86 και στα 96 κιλά μέχρι τώρα δεν είχα τέτοιο πρόβλημα...






    Υ.Γ Πρέπει να χάσω κανένα κιλό βασικά...
    Fortis Fortuna Adiuvat

  14. #29
    big boned μέλος Το avatar του/της cartman
    Εγγραφή
    26/05/2007
    Μηνύματα
    392

    Re: Re: Από παπί σε fazer 600

    Αρχικά δημιουργήθηκε από lampros_fazer
    ΟΛΑ τα μηχανάκια θέλουν περίοδο προσαρμογής..Ακόμα κι από 600ρι σε 600ρι να πας..

    Και εγώ μετά το παπί πήρα fazer..Ναι,δεν έχει καμία σχέση το ένα με το άλλο,αλλά δεν το θεωρώ και κανένα 'ακραίο' 'άλμα'..

    Τη διαφορά την κάνει το τι έχει ο καθένας και μεσα στο κεφάλι του κι όχι η διαφορά κυβικών (νταξει δεν είπαμε κι από supra σε Κ7)..
    Συμφωνώ ρε Λάμπρο αλλά όλοι λίγο πολύ ανοίγουμε το γκάζι σιγά σιγά!!! Είναι πιο πιθανό να χάσει τον έλεγχο κάποιος άπειρος νέος οδηγός ή προερχόμενος από παπί-σκούτερ παρά ένας πιο έμπειρος, έστω και με εμπειρία σε μηχανές των 250cc...
    Και το ότι εσύ δεν είχες πρόβλημα δεν σημαίνει ότι ο καθένας δεν θα`χει...και ευτό γιατί εσένα σε ενδιαφέρει το σπόρ και μαθαίνεις να στρίβεις και να οδηγείς. Πολλοί απλά το παίρνουν και το ανοίγουν και τέλος...





    Chris

  15. #30
    big boned μέλος Το avatar του/της cartman
    Εγγραφή
    26/05/2007
    Μηνύματα
    392
    Αρχικά δημιουργήθηκε από lampros_fazer
    Δεν ξέρω αν είναι τυχαίο,πάνω από τα μισα Ζ που βλέπω έχουν βουλιαγμένο ντεπόζιτο ή φαγωμένη ουρά..

    άσε που οι περισσότεροι που βλέπω με z είναι ξεκράνωτοι και χωρίς εξοπλισμό...
    αλήθεια γιατί αυτό ρε παιδιά???
    Chris

Σελίδα 2 από 6 ΠρώτοΠρώτο 123456 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Μεταβαση απο παπι σε βοδι
    από A-Ge0 στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 08/12/2006, 15:30
  2. Aλλαγη χρωματος σε Fazer 600
    από Hondar στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 08/08/2006, 10:32
  3. Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 21/06/2005, 10:15
  4. χαμήλωμα από τις μπουκάλες fazer 600 04
    από lousou76 στο forum Yamaha Fazer
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 16/04/2005, 22:22

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF